Piesa "Sirena și Victoria": recenzii, actori

Pentru a vedea performanța "Sirena și Victoria" cel puțin o dată (mulți spectatori părăsesc comentariile despre aceasta după vizionare), spectatorii pot refuza cu ușurință cazurile pre-planificate. La urma urmei, principalul lucru pentru ei în această seară este de a trăi împreună cu personajele principale această poveste. Da, iar jocul actorilor tăi preferați este capabil să înveselească aproape oricine - cum ar fi cineva care sa întâmplat să se afle în sală sau la cineva care așteaptă această performanță de luni întregi.

Povestea: contrariul complet

În centrul povestirii se află două femei care, din întâmplare, se află pe pași complet diferiți ai societății. Primul, cu numele antic Siren - o femeie de afaceri modernă, un agent imobiliar destul de reușit, care a reușit să izbucnească, așa cum se spune, de la noroi la bogății. Ea este deja bine, la o vârstă, dar nu veche. Nu foarte educat, dar cu un simț uimitor de umor. Sirena treptat, pas cu pas, a obținut un succes semnificativ în carieră. Ea a învățat viața din diferite unghiuri și acum nu are iluzii speciale despre dragostea fără limite. Și trăind o astfel de viață pe care o are acum, zi de zi "îneacă" speranțele rămase în ea într-un pahar mare cu Madeira.

juca sirenă și comentarii victoria

Al doilea - cu un nume mai modern, victorios Victoria. Ea este foarte rafinată, cu o organizare sufletească destul de subtilă.

Victoria este un lingvist absolvent, Doctor of Science. Dar viața ei a fost, de asemenea, supusă unor ajustări. Acum trebuie să câștige niște lecții private la domiciliu, lovind engleza în bogățiile nouveau. Odată ce soțul meu a trădat-o și au divorțat. Acum, Victoria nu are amintiri, dezamăgire și singurătate foarte fericite.

Povestea: "Capricornul tânăr", el este Apollo, este un astronom

Piesa "Sirena și Victoria", ale cărei recenzii sunt în mare parte pline de căldură și recunoștință față de actori, este imposibilă fără un actor. Deci, el, "tânărul Capricorn" (așa cum se dovedește într-o întâlnire personală - nu atât el deja, cât și tânărul), promițând să îndeplinească toate fanteziile feminine secrete. Acest lucru este indicat în textul publicitar.

Și într-adevăr, ce nu se întâmplă în viață? Ce se întâmplă dacă acest domn este același - mult așteptat, singur, iubit și iubitor? Cel care poate fi numit visul reînviat al oricărei femei. Poate că este cel care poate să găsească o nouă stea pe cer și să-i numească numele iubitului său?

michael polimamako

Da, probabil ar fi bine dacă s-ar fi întâmplat toate astea. Dar după piesa "Sirenă și Victoria", actorii care au jucat strălucit, este o comedie. Deci, situația sa dezvoltat într-o manieră complet neplanificată. Printr-o oarecare ironie, care mai târziu sa dovedit a fi doar un semn al soartei, în loc de Apollo inventat într-unul din apartamentele Moscovei va exista un astronom de munte, care este forțat să câștige bani prin forfecarea câinilor acasă.

De la zâmbete sincere la gânduri serioase

Cea mai proastă greșeală de a forma un număr de telefon, permisă accidental de una dintre eroinele acestei povesti, a dus în cele din urmă la o serie de situații comice.

Piesa piesei este foarte ușoară și foarte bună. La început, se poate presupune că aproape de la început dragoste triunghi, care prin tradiție îndelungată este prezentă în multe comedii. Dar atunci devine clar: simultan cu prezența situațiilor ridicole create, există și alte stories, datorită cărora telespectatorul poate să se gândească la multe lucruri importante. De exemplu, despre ce valori există astăzi.

Care este piesa?

Bazându-se pe piesa dramaturgului Alexander Galin cu același nume, piesa "Sirena și Victoria" a fost pusă în scenă. Mărturiile mărturisesc un scenariu scris de calitate, o direcție excelentă și actori talentați care au apărut pe scenă. Piesa a fost scrisă în 1997. Poate că acesta este motivul pentru care sunt analizate problemele relevante pentru acel moment.

sirenă și victoria

Spectatorii vor putea vedea cele trei personaje principale: Sirene, Victoria și "tânărul Capricorn", care era un om obișnuit pe nume Konstantin Nikolaevich. Actorii care au încorporat aceste personaje pe scenă știu totul: Tatyana Kravchenko, Mikhail Polizeymakoy Olesya Zheleznyak. Uneori această compoziție se schimbă ușor, iar Andrei Ilyin îl interpretează pe Konstantin Nikolaevich.

Doamnele sunt bine cunoscute pe seria "Matchmakers". Lucrarea lungă le-a adunat, arată foarte organic pe scenă, atrăgând atenția publicului asupra unuia sau a celuilalt personaj. Și Konstantin Nikolaevich va arăta, pe de o parte, puternic, iar pe de altă parte - o persoană foarte încredere și domestice. El a fost interpretat de fiul lui Semyon Farad preferat de milioane de spectatori - Mikhail Polizeymako.

Caractere și interpreți

Tatyana Kravchenko a jucat sirena, care a obținut succesul și o femeie de afaceri de prosperitate materială. Afișează relația a două femei complet diferite, care au întâlnit brusc și chiar o mică prietenie "Sirena și Victoria" cu Zheleznyak. Recenzile spun că actrița sa arătat dintr-un unghi complet diferit, mai degrabă decât publicul obișnuit să o vadă. Dupa ce a devenit clar, Olesya Zheleznyak a jucat Victoria, o doamna vulnerabila si licitata. Dar când a răsturnat grămada, sa transformat într-o adevărată femeie rusă.

sirena și victoriya durata de performanță

Konstantin Nikolayevich a fost prezentat publicului de unul dintre cei mai carismatici actori ai timpului nostru - Michael Polizeymako (spectatori). Pentru el crezi de la început până la sfârșit: la început el este nesigur și timid, dar după una sau două pahare, resentimentele și mânia încep să se trezească în el.

Din singurătate - din fericire în viața privată

Întreaga acțiune a acestei povesti ciudate se desfășoară în imensul apartament din Moscova al Sirenei, a cărui ferestre se îndreaptă spre Piața Roșie. Ea însăși admite că, pentru ca acest apartament să devină uzul ei personal, a evacuat "jumătate din Moscova" comunal.

Sirena și Victoria, aceste două heroine complet diferite, sunt unite de singurătate. Fiecare dintre ele are același și diferit în același timp. Victoria invata limba sirena engleza, dar clasele lor nu sunt foarte eficiente, pentru ca fiecare lectie se incheie cu un bautura banala. Inițial, Victoria încearcă să reziste cumva, mai ales că nu este obișnuită cu o astfel de distracție. Dar Siren a știut să convingă.

joacă sirenă și victoria cu recenzii ironice

Astfel de evenimente pot fi observate prin vizionarea piesei "Sirena și Victoria". Recenziile despre acesta părăsesc adesea publicul, pentru a-și împărtăși impresiile despre ceea ce au văzut. Și cele mai multe (cu câteva excepții) spun că acțiunea este foarte dinamică, complotul este simplu și ușor de înțeles. Piesa nu joacă numai amuzant și situații ridicole, dar, de asemenea, a atins probleme destul de grave pe care aproape orice persoană le poate avea. Prin urmare, performanța este foarte versatilă.

Uita-te și admira

Aceasta este ea, jocul ironic și serios "Sirena și Victoria". Durata jocului este de numai două ore. Dar ce!

Desigur, nu există nicio îndoială că această acțiune se referă la singurătatea femeilor. Și nu contează cât de mulți bani are femeia. Partea materială a vieții nu este un indicator al fericirii fără margini. În piesă, este foarte interesant să arătăm ce poate fi în spatele "faadei" încrezătoare a doamnei și cum poate să se umilească pentru speranța de a obține cel puțin o picătură de iubire.

sirenă și bilete de victorie

Vizitatorul poate vedea cele două părți ale vieții. Unul - pentru acei oameni care, cu dinți și coți puternici, au reușit să se adapteze la noua viață și au devenit mai mult sau mai puțin prosperi. Cealaltă - pentru cei care nu au vrut și au pur și simplu pentru a supraviețui cât mai bine ei pot merge chiar și în șosete gaurite. Nu există o comedie fericită în comedii, dar există un anumit mesaj: chiar și în cea mai disperată situație este necesar să ne acumulăm forțele și să înțelegem că nu sunteți doar ceea ce ați fost, ci ceea ce veți fi.

Desigur, nu preț atât de mic pentru bilete. "Sirena și Victoria" - un spectacol pentru care vizualizarea este necesar să plătească între 700 și 5000 de ruble. Dar există un plus imens: chiar și din rândul din spate puteți vedea absolut tot ceea ce se întâmplă pe scenă - de la gesturile și expresiile faciale ale actorilor până la găurile de pe vârful "tânărului Capricorn". Pentru a obține o mulțime de emoții pozitive și voioșia nu pentru o zi, pentru a vedea acest joc încă standuri. Cel puțin o dată.

Comedia "Crăciunați-mă". Recenzii, descrierea complotului, informații despre actoriComedia "Crăciunați-mă". Recenzii, descrierea complotului, informații despre actori
Piesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actoriPiesa de comedie "Feriți-vă, femei". Recenzii ale producției, informații despre actori
"Cursa masculină, numărul unic" - o performanță care, în viață, este totul posibilă"Cursa masculină, numărul unic" - o performanță care, în viață, este totul posibilă