Cele mai bune filme despre dependența de droguri: o listă, recenzii și recenzii

Cinematografia a reușit deja să ne obișnuiească de mult timp pentru faptul că de multe ori ridică probleme de actualitate. În special, directorii nu ocolește diferite vicii umane, fie lăcomie, furie, alcoolism și dependență de droguri. Ultimul punct este demn de atenție deosebită. În istoria cinematografiei, au fost create un număr mare de filme diferite, ale căror eroi erau oameni care sufereau de dependență de droguri. Acest lucru ar putea fi atât drama socială acută, cât și comediile adolescente,

în care această problemă este tratată cu umor. În acest articol, vom vorbi în detaliu despre cele mai bune filme, subiectul cărora este dependența de droguri.

Filme despre adolescenții cu dependență de droguri

Am decis să începem conversația cu una dintre cele mai importante și serioase probleme ale societății moderne - dependența de droguri în rândul adolescenților. Din nefericire, în zilele noastre este posibil să se obțină substanțe interzise chiar și pentru un elev școlar obișnuit. Poliția încearcă să facă tot posibilul pentru a opri traficul. Dar, în cele mai multe cazuri, ele sunt neputincioase. Vă prezentăm atenția cele mai bune filme despre dependența de droguri în rândul adolescenților.

"Jurnal al unui jucător de baschet"

filme despre dependența de droguri

Poate cel mai faimos film de acest gen. Ea spune povestea reală a unui tânăr pe nume John, care la adolescență a aflat despre ce este heroina. La început, a fost un simplu hobby. Dar câteva luni mai târziu a fost gata să fure, să mintă și chiar să ucidă pentru următoarea doză. Poate să iasă din această situație?

Mulți critici au remarcat că în acest film, viitoarea stea de la Hollywood - Leonardo DiCaprio - a reușit să-și îndeplinească primul rol serios. Încă din 1995, el și-a manifestat pe deplin potențialul de acțiune. Filmul în sine este adesea denumit "greu de perceput", din cauza realismului maxim și a actualității problemei ridicate.

"Sub vestea și confuzia"

cele mai bune filme despre dependența de droguri

Acțiunea acestei comedii de tineret se desfășoară în anii 70. Atunci, iarba a câștigat o popularitate incredibilă în rândul adolescenților. În centrul povestirii se află un grup de tineri și fete care urmează să termine școala. Și înainte de a intra în maturitate, ei decid să se despartă. Toate acestea conduc la o serie întreagă de situații extrem de amuzante și amuzante. Sex, droguri și rock-roll - toate aceste lucruri vor deveni motto-ul principal al tinereții lor.

Este datorită acestui film Richard Linklater a devenit favoritul criticilor profesioniști. În ciuda faptului că în cea mai mare parte a carierei sale a făcut filme destinate adolescenților, mulți observă că ei sunt serios diferiți de reprezentanții tipic ai genului. Acest film a descoperit de mult în rândul publicului un statut de cult. Principalele roluri ale filmului au fost realizate de numeroase vedete, cum ar fi Matthew McConaughey, Milla Jovovich, Ben Affleck, Jason Londra și multe altele.

Filme de uz casnic

Cinematografia noastră nu-i face mai mult plăcere publicului cu filme de calitate cu privire la droguri. Dar totuși am reușit să identificăm cele mai vrednice filme rusești despre dependența de droguri.

„Morfină“

filme despre adolescenții cu dependență de droguri

Unul dintre cele mai bune filme ale clasicului rus modern este Alexei Balabanov. El ne-a dat o mulțime de filme excelente, multe dintre ele fiind distins prin cea mai fidelă reprezentare a realității. Cea mai deprimantă din opera sa a fost filmul "Morphine", al cărui scenariu se bazează pe o serie de scurte povestiri ale lui Mikhail Bulgakov "note ale unui tânăr doctor." Filmul de acțiune se desfășoară la începutul secolului trecut. Un tânăr doctor vine la locul îndepărtat din Rusia pentru a începe practica medicală. Ca urmare, el se confruntă cu o serie de dificultăți care îl conduc la începutul folosirii morfinei ...

Comentariile publicului sunt extrem de pozitive. Mulți oameni notează întunericul general și lipsa de speranță a ceea ce se întâmplă pe ecran. Dar, în același timp, este pur și simplu imposibil să prezentăm imaginea dobândirii treptate a dependenței de droguri într-un alt mod. Balabanov a primit numeroase recenzii de laudă și recenzii entuziaste ale colegilor la locul de muncă.

„Ac“

documentare despre dependența de droguri

cult Teatru sovietic, rolul principal în care a fost interpretat de cunoscutul muzician rock Viktor Tsoy. A jucat rolul unui tânăr, după câțiva ani a decis să se întoarcă în orașul său natal. Dar nu dorea ca familia să știe despre sosirea lui. Și apoi își amintește de cel mai bun prieten de care era îndrăgostit odată. Găsind nici o alternativă, se mișcă la ea. Dar, după un timp, protagonistul își dă seama că a avut deja suficient timp să se prindă de droguri ...

Potrivit majorității locuitorilor țării noastre, acest film este unul dintre cele mai bune din istoria cinematografiei. În ea, totul este impecabil. Și chiar și după atât de mulți ani continuă să fie relevantă și, de asemenea, să se bucure de succes în rândul publicului.

documentare

Acest subiect, din motive evidente, nu a putut fi eludat de documentare. Mai ales în acest caz, britanicii au reușit, cei care sunt cei mai preocupați de situația din țara lor. Prezentarea atenției dvs. doc. filme despre dependența de droguri.

"Cum funcționează drogurile?"

Este un document destul de atipic de la celebra companie britanică BBC. Se spune despre trei droguri populare. Vizitatorul va primi informații detaliate cu privire la modul în care acționează exact asupra corpului uman și ce duce la doza sau doza respectivă.

"Industria drogurilor"

Având în vedere filmele documentare despre dependența de droguri, nu puteți privi atenția industriei de droguri. În această imagine, se pune o problemă destul de importantă în legătură cu distribuția și vânzarea de droguri în statele mari. Cu încă o jumătate de secol, pentru a obține substanțe narcotice grele, era practic imposibil. Dar în aceste zile sunt tranzacționate chiar și în instituțiile de învățământ. Toate acestea conduc la adolescență. De asemenea, adulții stau adesea pe ac. Creatorii filmului vor încerca să analizeze situația și să identifice pe cei care sunt responsabili pentru situația actuală.

Imagini video bazate pe evenimente reale. "The Doors"

filme despre lista de dependență

The Doors este una dintre cele mai cunoscute si influente formatii rock din istoria muzicii. În special, faimosul lor lider Jim Morrison a reușit. Era o personalitate extrem de neconvențională și excentrică. Printre altele, Jim a fost un mare iubitor de droguri, motiv pentru care a murit la o vârstă fragedă. Despre munca sa și vor fi discutate în acest biopic artistic. Filmul "Dorz" are un succes serios în rândul spectatorilor și fanilor. Fanii grupului iau notă de fiabilitatea maximă afișată pe ecran, precum și de o selecție reușită a interpreților de roluri principale.

„Cocaină“

doc filme despre dependenta de droguri

Având în vedere filmele despre dependența de droguri în ceea ce privește evenimentele reale, nu putem să ne amintim de această imagine dramatică a cultului. Acesta este un criminal notoriu care a fost implicat în vânzarea de medicamente pe o scară deosebit de mare. Potrivit fanilor lucrării lui Johnny Depp, în acest film a jucat ultimul său rol important. Se crede că, după aceea, el sa transformat în final într-un ciudat, punând o tonă de machiaj și capabil doar de curling în fața camerei.

Lista celor mai bune filme despre dependență de droguri

În cele din urmă, vă prezentăm o listă cu cele mai bune filme străine despre dependența de droguri, filmate la momente diferite. Așteptați o lucrare reală clasică și relativ nouă.

"Requiem pentru un vis"

Filme rusești despre dependența de droguri

Începe cu un film care se regăsește în mod regulat pe listele celor mai bune filme ale tuturor timpurilor. Acest caz rar, când atât critici, cât și spectatorii au fost de acord în opinia lor. Practic, toată lumea, fără excepție, adoră "Requiem pentru un vis" pentru natura sa dramatică. De asemenea, fără îndoială, aici Jared Leto sa descoperit mai întâi ca actor. Filmul spune despre mai mulți prieteni care stau pe droguri grele. Cu fiecare doză nouă devin din ce în ce mai scufundate în fundul social.

"Băieți glorioși"

Și, bineînțeles, ce listă de filme despre dependența de droguri poate face fără dramă criminală? Criminalitatea și drogurile sunt legate direct între ele. Cel mai bun reprezentant al genului, fără îndoială, este filmul Martin Scorsese - Băieți drăguți. Puțini vor argumenta cu faptul că această imagine este una dintre cele mai bune din cariera sa. Acesta este modul în care fanii lucrării sale cred. De asemenea, entuziaști au fost fanii actului lui Robert De Niro. Filmul spune povestea unui tânăr care a început treptat să ocupe posturi înalte în mafie. Dar situația sa a devenit deplorabilă după ce sa așezat pe droguri ...

"Fața cu o cicatrice"

O altă drama gangster despre mafia, care este pur și simplu adorată de criticii de film. La momentul lansării, mulți au sărbătorit stilul și atmosfera de neegalat ale acestui film. Nu există practic nici un defect în ea. O mențiune separată a fost acordată lui Al Pacino, care a jucat cel mai bun rol în "Fața cu cicatricea".

Intriga se învârte în jurul unui tânăr care a venit într-un oraș mare american, cu scopul nu doar pentru a câștiga bani în plus, dar, de asemenea, să devină rege al lumii interlope. Și pentru a-și atinge obiectivele, el este gata să facă orice.

"Pe ac"

Legendarul comedie neagră de Dani Boyle, care a făcut vedeta actorului Ewan McGregor. Filmul a fost capabil să impresioneze spectatorii cu simțul său extraordinar de umor, care din când în când a trecut toate limitele posibile. În acest film nu este lipsit de un mesaj serios și o parte echitabilă a dramei. Fără îndoială, un film minunat, care merită să devină un clasic.

Aceasta este o poveste despre un grup de tineri care s-au cunoscut reciproc încă din copilărie. După ce au crescut, s-au așezat pe heroină. Cu fiecare lună, dependența lor a devenit mai gravă. Orice încercare de legare sa transformat într-un eșec. Se vor opri vreodată?

Am examinat filmele demne de dependență. Această listă poate fi continuată la discreția sa. La urma urmei, câți oameni - atât de multe opinii. Vizionarea plăcută!

Semne de dependență: schimbare în aspect și comportamentSemne de dependență: schimbare în aspect și comportament
Sindromul abstinenței: ce este? Simptomele și tratamentulSindromul abstinenței: ce este? Simptomele și tratamentul