Filmul "My King": recenzii ale spectatorilor și criticilor

Melodrama maïwenn Le Besco „regele meu“, comentarii plumb autori, contribuitori pozitionat ca un film clasic francez despre o pasiune mistuitoare și dragoste adevărată. Imaginea are un rating destul de ridicat în comparație cu omologii de gen (IMDb: 7.00).

Exemplu strălucitor

Filmul "Regele meu" a primit admirația publicului. Potrivit persoanelor care au participat la premiera imaginii, melodrame este un exemplu strălucit de demonstrație de imersiune totală în dragoste, în condițiile de lipsă absolută de asigurare, în mod inexplicabil acest sentiment frumos. Peste calendarul impresionant în imaginea de 124 minute face ca privitorul în același timp, cufunda profund te în situația și natura personajului și este ușor de a percepe alunecare lor de suprafață prin viață: caracterele iau decizii pe emoție nu cred că prin consecințele, ei au întotdeauna sentimente prioritate față de rațiune.regele meu comentarii

sinopsis

Melodrama „regele meu“, de asemenea, a primit critici de susținere, deși mulți experți nu uitați să rețineți că trupa pus în scenă o actriță. Într-adevăr, franceza Maivenne Le Besco El a jucat în proiectele lui Luke Besson „Leon“ și „Al cincilea element“, urmând exemplul întrupării scriitor și regizor. O confirmare demnă de profesionalism în noul domeniu este succesul filmului "Regele meu" la festivalul din Cannes în 2015. Pictura a primit două nominalizări pentru "Golden Palm Branch": pentru cel mai bun film și cel mai bun rol feminin. Premiul din prima nominalizare, din păcate, a trecut, dar în cel de-al doilea a jucat meritat rolul principal al lui Emmanuel Berko.

Structura benzii narativ este o serie de flashback-uri torturati, chinuit la extrema Tony evoluează treptat într-un mozaic complex de relații între femei și bărbați. Narațiunea dramei de film "Regele meu" a fost criticată de creatorii de film pentru o anumită confuzie. În opinia lor autoritate, galopantă poveste în care personajele adesea mulaje de fericire nelimitat în abis de disperare și înapoi, nu permite privitorului să construiască toate evenimentele în ordine cronologică.film meu regele comentarii de spectatori

Adunate pentru a vedea filmul "Regele meu", recenzii și poveste descrisă de comentatori, nu merită citit, deoarece pot strica impresia de vizionare.

Filmul începe cu faptul că personajul principal Tony (Emmanuel Berko), schiatul, își rupe piciorul. Și acum, fiind în spital complet singură și practic fără abilitatea de a se mișca, ea își dedică tot timpul să își amintească viața și încercând să o analizeze. Amintirile încep cu o petrecere în care acum 10 ani sa întâlnit cu Giorgio (Vincent Cassel). Această întâlnire obișnuită a crescut într-o dragoste amețitoare și o iubire total consumatoare între doi oameni atât de diferiți. Au petrecut mult timp între ei și au început repede să trăiască împreună.

Apoi a fost o nuntă foarte frumoasă și zgomotoasă și apoi o sarcină. Și tocmai în acest moment au loc primele certuri între ele. Tony a început să-i suspecteze pe iubitul ei de trădare. Aceste suspiciuni nu l-au părăsit pe Tony și o torturau. Ea și-a manifestat din ce în ce mai mult gelozia, ceea ce a dus la conflicte serioase între ei, iar Giorgio a încetat aproape să apară în casa lor comună. Care va fi rezultatul unor asemenea aruncări emoționale ale eroinei? Va putea să se înțeleagă pe sine, despre sentimentele și dorințele ei? Îi poate ierta soțului și poate trăi suferințele pe care le-a adus? Numai după înțelegerea acestor întrebări, Tony va putea găsi pacea minții.regele meu critici recenzii

Se joacă pe nervi

Nu este deloc faptul că banda "Regele meu" a primit opinii și opinii mixte. recenzenții pozitiv-minte în opusuri lor a subliniat că regizorul construiește o narațiune pe principiul asociativ, adică, o memorie și se agață servește ca un prolog pentru viitor. Nu postanovschitsy intenția autorului nominal de sceptic observat că maïwenn Le Besco este doar se joaca pe nervii privitorului și personajele cu care VIEWER doresc să plâng, râd, plâng, furie și se topesc. Mulți producători experimentați au acordat atenție faptului că o schimbare bruscă a emoțiilor și un bulgăre de zăpadă în creștere, tensiunea poate fi uneori foarte dificilă, în special persoanele sensibile și vulnerabile. Alți autori, publicarea de comentarii, aplaudat cu entuziasm directorul pentru faptul că în timp ce vizionați este imposibil să se relaxeze, chiar și pentru o secundă, după cum calmul necesar în momentul următor provoacă furtuna.film regele meu comentarii și complot

Cinematograful actorilor talentați

Înregistrările filmului "Regele meu" au fost aprobate datorită distribuției încântătoare. Pentru a se referi la personajul principal Giorgio nu funcționează prost, acesta este meritul interpretului rolului, carismaticul Vincent Kassel. Sinceritatea interpretului care a fost demonstrată pe ecran este pur și simplu dezarmarea, caracterul său este cinstit în totul: în cuvinte și fapte. Câștigătorul premiului "Cesar" și-a dovedit în mod repetat talentul uimitor de reîncarnare fără precedent, jucând rolul unor personaje diferite. Cele mai importante proiecte din filmografia lui sunt considerate filmul „Ura“, „Black Swan“, „apartament“, „Jason Bourne“, „Ocean 13“ și „Crimson Rivers“.

Actrița franceză Emmanuel Berko, care îndeplinește misiunea dirijorului emoțional, pe tot parcursul narațiunii "acuza" pe observator, ajustând privitorul la nota corectă a emoțiilor.

Rolul fratelui laconic și modest al personajului principal a fost interpretat de Louis Garrel, care a fost strălucit în "Dreamers" și în "Love Imaginary".

Toți actorii s-au transformat cu strălucire în imagini ale personajelor lor. Eroii cu depunerea interpreților încurajează fiecare vizualizator de a empatiza, contribuind, astfel, în căutarea de a experimenta întreaga gamă de emoții de la privitorul să se compare cu personajele din film. Eforturile lor fac ca melodrama să fie realistă și aproape de spiritul tuturor.regele meu opinii și opinii

Creează filigran

Dacă înainte de filmul „regele meu“, ai știut nimic despre lucrările postanovschitsy maïwenn Le Besco, trebuie să corectați imediat această neînțelegere și să atragă atenția asupra eleganța activității sale. Folosind planurile mari și medii, directorul transformă spectatorul într-un participant direct al fiecărui episod emoțional al imaginii. Astfel Le Besco reușește să atingă maximum de actorii critici, și nici o scenă chiar și scepticul cel mai sofisticat nu a îndrăznit să cheme un fals sau nu neprochuvstvovannoy personal membrii cu experiență de producție a filmului. Bandă „regele meu“, recenzii, majoritatea criticilor de film recunoscut de lucru, într-adevăr enormă, greu, pentru care regizorul este demn de o mare răsplată.

Filmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilorFilmul de la Hollywood `Equal`: recenzii ale spectatorilor și criticilor
Regele Hoților: aranjarea capcanelorRegele Hoților: aranjarea capcanelor
Melodrama interesantă - paleta de sentimenteMelodrama interesantă - paleta de sentimente