"Sweet November": recenzii ale criticilor despre film, evaluare, complot. "Sweet November" (1968): recenzii

Câteodată, filmele rămân în memorie pentru totdeauna. Acesta este filmul "Sweet November". Comentariul pe această imagine grăbește să lase fiecare al doilea telespectator, pentru că vorbește despre cel mai important lucru - despre dragoste.

Două filme - o privire la dragoste

Imaginea, care a apărut pe ecranele noastre în 2001, a câștigat audiența și criticii cu complotul său, filmarea de înaltă calitate și un joc decent de actori. Dar doar unitățile știu că filmul "Sweet November" (opinia publică despre care era destul de ambiguă) este un remake pentru fotografia din 1968.

Cu toate pozitive comentarii kinoraboty „2 noiembrie“, a fost nominalizat pentru antipremiyu numit „Zmeura de Aur“ la nominalizarea „cea mai proasta performanta a rolului din titlu“ (Charlize Theron) și „Cea mai proasta continuare.“ Cu toate acestea, acest lucru nu a afectat deloc dragostea audienței.

dulce noiembrie revizuire

În ceea ce privește filmul original din 1968, la un moment dat el a provocat o reacție pozitivă și a câștigat o mulțime de fani. O diferență semnificativă față de remake-ul pe care îl știm era timpul și stilul imaginii. Mulți descriu impresiile din primul film, de la producția de teatru. Unitatea de timp și spațiu, un stil de fotografiere buna, foarte costume frumoase și make-up, acompaniament muzical subtil - toate acestea creează o impresie de teatralitate. Acest lucru a priva cel de-al doilea film. Parcela este identică, dar diferența în stilul imaginii este colosală. Deși cel de-al doilea film "Opinia dulce de noiembrie" a fost destul de ambiguu, judecătorii au găsit o imagine.

Filmul filmului din 1968

Acțiunea principală are loc în jurul a două personaje principale - bărbați și femei. Charles este un om de afaceri tânăr și de succes, Sarah este șomer, care trăiește o zi.

dulce noiembrie comentarii

Din întâlnirea lor începe dezvoltarea scenariului filmului "Sweet November". Amintiți-vă în inimă, această imagine va fi neapărat. Reuniunea are loc la examenul de promovare a regulilor drumului. O fată ciudată încercând să-l scape pe Charles și bătând-o pe spate cu unghiile sale lungi, așa că ia dat un răspuns. Examinatorul sever, care nu a înțeles situația, îl scoate pe Charley de la public.

Așa că nu era destinat să scrie teste, pentru că era distras de un apel din birou și timpul de livrare sa terminat. Dar omul de afaceri furios la văzut pe omul nemernic. Sa prezentat și sa oferit să se întâlnească. După întâlnire, ei merg la Sara acasă. Charlie este atât de pasionat pentru prima dată. Este puțin confuz și nu știe ce-l așteaptă dragostea adevărată, care va transforma toata viata ...

Remake (2001)

În treizeci și trei de ani, numele Sweet November va apărea din nou pe afișele cinematografelor. În ciuda faptului că același complot a fost luat ca bază, acesta va fi un film complet independent, nou.

Imaginea nouă "Sweet November" (recenzii, povestea de mai jos) nu a lăsat indiferenți nici critici, nici spectatori obișnuiți.

dulce comentarii despre noiembrie despre film

Evenimentele din film și se mută complot predecesorul repetate: există agent de publicitate meticuloasă și serios Nelson Moss și excentric, genial Sarah Deaver - fată plină de viață și neobișnuit, care și-a asumat rolul de salvator-seducatoare. O întâlnire întâmplătoare rezultate într-un lanț de numiri, care arată cariera alungare și treburi Nelson, ceea ce este viața reală. Abia acum Sara, care a schimbat viața în ultima lună Moss, se pune în fața faptului, că împreună cu el va fi în luna noiembrie. Motivul pentru aceasta este secretul tragic al fetei.

Melodrama "Sweet November" (1968): comentarii, recenzii

Imaginea din 1968 a fost amintită de public nu numai ca o poveste non-trivială, ci și ca o piesă și decorare a unui actor vrednic.

Recenziile filmului au fost pozitive. Este împușcat într-un mod teatral interesant. În acel moment în viața cinematografică, când posibilitățile de fotografiere erau limitate, operatorii au reușit să sublinieze puncte surprinzător de frumoase și relevante. Ceea ce merită doar mișcarea netedă a camerei, deschizând ochii lui Sarah de sub pălăria ei imensă. De asemenea, îi plăcea audiența și o anumită inocență copilărească a imaginii, castitatea și sensibilitatea ei în relația personajelor. Ei sunt pasionați unul de celălalt, nu își permit nimic înșelător, relația lor este blândă și sinceră.

Cel de-al doilea film "Sweet November": recenzii și descriere

Film de lucrări, vă rugăm să ne în 2001, a fost de ceva timp lipsit de atenția spectatorilor, din cauza prăbușirii avalanșe ei critici negative. Nominalizările pentru "Zmeura de Aur" au adăugat amărăciune regizorului irlandez Pat O`Connor. Cu toate acestea, imaginea are mulți admiratori. Practic, a acuzat-o pe Charlize Theron de jocul ei teribil. Se pare că această actriță talentată funcționează "o jumătate de putere". Deci, dacă este sau se decide în felul său de a simula modul în care Sarah nu a putut repeta jocul Sandy Dennis, este greu de răspuns. Criticat filmul și spectatorii conservatori care au văzut prima imagine.

dulce noiembrie comentarii

Cu toate acestea, recenziile criticilor melodrama "Sweet November" au supraviețuit destul de ușor, deoarece sa întâlnit cu multe recenzii pozitive ale spectatorilor. Filmul a fost numit o lucrare demnă, de înaltă calitate, pe care vreau să o revizuiesc.

Un pic despre actori

Rolul Sarahi în filmul original a fost interpretat de Sandy Dennis. Această actriță minunată este cunoscută publicului de imagine "Cui îi este frică de Virginia Woolf" și nominalizarea pentru un Oscar pentru rolul său în această lucrare de film. Pe setul filmului "Sweet November", Dennis a ajuns la vârful faimosului său cinematograf. Sarah în spectacolul ei sa dovedit foarte luminos, plin de viață, neobișnuit. Datorită actritei, această imagine a stabilit atmosfera și ritmul întregului film.

dulce noiembrie 1968 comentarii

În remake-ul de Sarah a jucat Charlize Theron. Ea este o actriță minunată, care se obișnuiește complet cu rolurile ei. Nu este absolut clar de ce atât de multe critici au căzut asupra lui Charlize, pentru că Sarah era o moștenitoare moștenitoare Dennis.

Rolul iubitului lui Sarah sa dus la favoritul publicului - Keanu Reeves. Perechea lor cu Theron sa dovedit a fi destul de organică din cauza faptului că nu s-au întâlnit prima dată pe scenă. Înainte de aceasta, actorii au jucat cuplul în filmul "Avocatul Diavolului". Reeves a arătat perfect o închisă din lume, un agent publicitar concentrat și un tip romantic care tocmai și-a dat seama că dragostea există. Pictura „Sweet November“ (recenzii ale filmului crutat jocul Reeves) a fost foarte plin de viață. Actorul a jucat un surprinzător de sincer și onest, crede el, ca și lacrimile sale și sentimente sincere pentru Sarah, care a apărut din confuzia și surpriza pe stilul de viață și comportamentul extravagant al fetelor.

rating dulce noiembrie

În filmul "Sweet November" 1968, rolul lui Charles a fost dus la Anthony Newley. Acest actor în copilăria timpurie a supraviețuit bombardamentului din Londra în timpul celui de-al doilea război mondial. Mai târziu, familia lui Anthony a spus că aspectul pătrunzător al ochilor lui înțelepți din copilărie a apărut după ceea ce a experimentat și a văzut. Printre piesele lui Newley - rolul lui Oliver Twist în filmul cu același nume, deși rolurile altor copii au fost, de asemenea, destul de puternice. Curând a crescut din cinematografia copiilor și a obținut un loc de onoare în filme mai "adulte". Pentru a trage în melodrama "Sweet November", Newley era deja gata. A adus la film talentul și jocul său, care fascinează cu primele cadre. Cu Sandy Dennis au format un cuplu foarte armonios care ia ajutat să arate iubirea sublimă a protagoniștilor foarte sincer și sincer.

evaluări

Primul film "Sweet November" (IMDb 7.20) este considerat mai reușit decât remake-ul din 2001, care are un rating de 6.70. Dar toată lumea poate da o evaluare reală pe cont propriu, având în vedere ambele opțiuni. În ciuda faptului că continuarea a fost de două ori nominalizată la premiul "Zmeură de Aur" anti-premiu, el a intrat, de asemenea, în clasamentul celor 250 de filme pe care doriți să le urmăriți. Probabil, publicul sa dovedit a fi mai binevenit și a apreciat filmul mai moale decât criticii. Nu cel puțin rolul jucat de fani și Keanu Reeves și Charlize Theron, care la momentul lansării filmului au fost foarte multe.

Merită să vă uitați la această imagine singură, deoarece numărul ratingului este foarte îndoielnic. Fiecare telespectator decide pentru sine dacă îi plăcea filmul sau dacă a pierdut timpul să îl urmărească.

Ce opțiune să alegeți?

Urmăriți sau nu vizionați filme, alegeți publicul. Ambele melodrame sunt destul de bune, fiecare în felul său. În ciuda complotului general, imaginile s-au dovedit a fi complet diferite și independente, fiecare având propria sa atmosferă unică și eroi. Diferența de treizeci de ani între filme a ajutat regizorul secvențial să schimbe radical peisajul și stilul de viață al personajelor.

recenzii dăunătoare criticilor din noiembrie

Ambele melodrame spun despre dragostea adevărată, sinceră și strălucitoare. Ea este destinată să trăiască pentru totdeauna, în ciuda separării forțate a eroilor. Îi sfătuiește să se familiarizeze cu aceste filme. Noua versiune este recomandată să privească mai întâi, îi va da ocazia să apară în fața spectatorului în toată gloria și fără comparații. Dar primul film nu se teme de asta, pentru că este o melodrama lirică foarte frumoasă, cu o atingere de tristețe și umor spumante. Vizionarea plăcută!

"Misteriile întunecate": actori de film interesant"Misteriile întunecate": actori de film interesant
Filmul "The Beatles". Actori, roluri, complotFilmul "The Beatles". Actori, roluri, complot
Filmul "Provocări simple": actori și roluri, complotFilmul "Provocări simple": actori și roluri, complot