Recenzii ale filmului "My King". Descriere, subiect, recenzii și actori

În ultimii ani, în Europa, am învățat să facem un film foarte interesant, care este capabil de a concura cu „poveștile“ americane nu sunt numai la festivalurile de film de prestigiu, dar, de asemenea, în teatre. Pictura "Regele meu" este o dovadă clară a acestui fapt. În ciuda lipsei unui happy-end, efecte speciale vii și actori cu zâmbete de la Hollywood și drepturi de autor de șapte cifre, fiecare revizuire a filmului „regele meu“, chiar negativă, a declarat atmosfera uimitoare a benzii, care este capabil de a crea regizorul și actorul principal.

Filmul "Regele meu"

În 2015 (în CSI la începutul anului 2016) a apărut pe ecrane dramă franceză Mon Roi ("My King"). Scenariul ei a fost scris pe baza memoriilor regizorului Maivenne Le Besco despre căsătoria cu editorul Jean-Yves Le Fiumom. Rolul principal a fost realizat de către Vincent Cassel și Emmanuel Berko. Banda a fost nominalizată pentru o mulțime de premii de film, dar a câștigat doar premiul Festivalul de Film de la Cannes.

film regele meu

Comentarii pozitive și comentarii despre filmul "Regele meu" al majorității criticilor și spectatorilor au ajutat filmul să colecteze la box office 9,5 milioane de dolari, cu un buget de 6,7 milioane. Deși, conform standardelor de la Hollywood, este o sumă mică, pentru Europa și CSI - un profit foarte bun.

La începutul filmului, personajul principal - o femeie de vârstă mijlocie numită Tony, își rănește grav genunchiul în timpul schiului. Pentru a reveni, merge la centrul de reabilitare. Psihologul îi sfătuiește să înțeleagă și cu problemele ei psihologice. În timp ce se ocupă de restabilirea sănătății, femeia își amintește detaliile vieții sale împreună cu fostul ei soț Giorgio Milevski.

Tony și Giorgio s-au întâlnit într-un club de noapte. Femeia nu-și mai amintea cum își cunoștea fața. Încercând să aflăm, tinerii se cunosc, iar în curând începe o afacere între ei.

Imediat după primul sex, Giorgio mărturisește unei femei îndrăgostite care o pune în joc. La urma urmei, noul său prieten știe că în fața lui se întâlnea adesea cu modele, iar aspectul lui Tony este destul de neatractiv. În ciuda tuturor temerilor, femeia se îndrăgostește în curând cu acest rege fermecător și imprevizibil de peținuți.

Împreună cu iubitul ei Tony trăiește multe momente plăcute, iar când a rămas însărcinată, Giorgio este în cerul al șaptelea cu fericire și se căsătorește cu ea.

Cu toate acestea, viața de familie nu este ca un basm. Fosta iubită Giorgio - frumusețea picioarelor lui Agnes - nu lasă să se întoarcă. După aflarea sarcinii soției sale, ea încearcă să se sinucidă. Noul sot se simte responsabil pentru soarta celor dintâi și are grijă de ea. Fata abuzează în mod activ acest lucru și îl sună pe Giorgio ori de câte ori îi place.

recenzii ale filmului regele meu 2015

Tony nu-i place acest gen de îngrijorare cu privire la primul. Ea aranjează deseori scandaluri și chiar intenționează să-și lase soțul, dar în ajunul nașterii copilului viața soților se îmbunătățește.

După nașterea fiului lui Sinbad, familia Milevski a fost bine pentru o vreme. Treptat, însă, Giorgio începe să plece mai des la petreceri cu prietenii. După altul, Tony îl găsește în pat cu o altă femeie. Soțul ei îi asigură că nu există sex, pentru că era înalt și tocmai adormea ​​lângă un străin. Dependența soțului său de droguri devine o descoperire neplăcută pentru Tony. Ea pune un ultimatum în fața lui Giorgio: fie vindecă și se leagă de aventurile sale, fie se divorțează.

Giorgio promite să se îmbunătățească și să se întoarcă în familie, dar în curând în viața de familie problemele încep din nou, iar Tony se depune pentru divorț.

În următorii ani, Giorgio vine uneori la fosta soție și fiu, aranjează o adevărată sărbătoare pentru ei și apoi dispare pentru o lungă perioadă de timp. Tony își dă seama că este imposibil să trăiască așa, dar nu are curajul să abandoneze un bărbat iubit care este ca un drog pentru ea.

La sfârșit poze ale unei femei părăsește centrul de reabilitare, aproape complet recuperat. Data viitoare, Tony îl întâlnește pe Giorgio la școala unde studiază fiul. Au fost chemați la amândoi pentru a-și mulțumi succesele lui Sindbad. Observând fostul ei soț, eroina își dă seama că, deși îl iubește, este gata să înceapă separat o nouă viață.

Problema filmului

În această imagine Maivenne Le Besco spune publicului despre numeroasele probleme cu care se confruntă oamenii atunci când intră într-o relație.

regele meu revizuire a filmului

Cele mai multe panglici de dragoste se termină la nunta, iar apoi se presupune că soții ar trebui să aibă o viață fabuloasă. Cu toate acestea, în "Regele meu" se arată că problemele legate de relația cu nunta au început doar. La urma urmei, după ce au devenit o singură familie, soții nu mai poartă măști, așa cum au făcut-o înainte de nuntă. Acum se relaxează și își arată adevărata lor față. Sa întâmplat cu Tony și Giorgio. Doar căsătorind și născând copilul, eroina principală putea vedea fața actuală a regelui ticăloșilor.

De asemenea, în imagine arătat cu măiestrie faptul că problemele în relația - vina nu numai Giorgio suflat. Tony se comportă, de asemenea, destul de egoist. Nu numai că necesită amant cravată cu fostul său mod de viață, dar, de asemenea, pune presiune pe el, încercând să schimbe natura sa, fără să realizeze că de fapt îl iubește doar ca personaj negativ imprevizibil.

O altă problemă ridicată în film: este suficientă dragoste pentru a face familia puternică? Maivenne Le Besco răspunde fără echivoc: nu! Personajele ei se iubesc cu pasiune și disperare, dar personajele lor sunt diferite, iar viitorul lor se vede diferit. Din acest motiv, chiar făcând concesii, Giorgio și Tony nu pot construi o viață normală în familie.

Iar cea mai importantă lecție învățată de filmul "Regele meu" către public este nevoia de a renunța. Fiecare dintre personajele principale nu este gata să renunțe la alta. Din acest motiv, Giorgio se întoarce întotdeauna la iubita ei, împiedicându-i să se bucure de altcineva. La rândul său, Tony nu-i dă niciodată o adevărată scăpare, dependentă de întoarcerea unui iubit, ca un drog care îi permite să simtă adevărata plinătate a vieții. Doar la sfârșitul benzii, după ce trec printr-o mulțime de dificultăți și experiențe, eroii acceptă faptul că, spre deosebire de iubirea puternică și de un copil comun, pur și simplu nu pot fi împreună.

Actorii și rolurile filmului "Regele meu"

Lucrând pe bandă, directorul a ales în mod deliberat rolurile principale ale interpreților cu aspectul obișnuit, astfel încât publicul să se poată vedea în ele. Deci, principalul rol feminin a fost al francezului Emmanuel Berko ("Lone", "Girls", "Wild Camp"). Această femeie a devenit celebră în patria sa, în primul rând ca regizor, și abia atunci ca actriță.

recenzii ale filmului regele meu

Regele fermecător al ticăloșilor Giorgio a jucat un simbol sexual al cinematografului francez modern - Vincent Cassel. Este demn de remarcat faptul că actorul însuși a considerat caracterul său apropiat, ceea ce nu ia împiedicat să se obișnuiască cu această imagine.

Pe rolurile de sprijin în film rolul principal Louis Garrel ( "The Beautiful persoană", "iubit"), Izild Le Besco ( "Marchizul de Sade", "Roberto Zucco") și tânărul Felix Bossuet ( "Eternitate", "Chocolate").

"Regele meu": recenzii ale criticilor de film

Această bandă a fost întâmpinată pozitiv de majoritatea criticilor de film din întreaga lume. Cu toate acestea, francezii au apreciat imaginea pentru a susține cinematografia locală. Criticii americani au lăsat comentarii pozitive despre filmul "Regele meu" pentru că i-au plăcut cu adevărat. Deci, pe Rotten Tomatoes numărul site-ul de răspunsuri laudative a fost de 75%, cu o evaluare medie de 6,7 din 10. La banda Metacritic a colectat mai puțin de recenzii pozitive - 64%, dar este, de asemenea, un rezultat foarte bun, având în vedere că imaginea nu este SUA, este de asemenea acuzat în franceză.

și revizuiește filmul regele meu 2015

Pe site-urile interne, recenziile filmului "Regele meu" sunt, de asemenea, destul de bune. Pe MY-HIT, banda a colectat 77,2% din răspunsurile pozitive. Utilizatorii de la Baskino au evaluat 7,24 din 10 posibile.

Spectator de recenzii ale filmului "My King" (2015)

În ciuda faptului că această imagine aparține categoriei de cinema de elită destinată estetelor și festivalurilor de film, îi plăcea spectatorilor obișnuiți.

Pentru a fi sincer, acest film este cu siguranță o femeie. Prin urmare, este jumătatea frumoasă a publicului care lasă în fond feedback cu privire la filmul "Regele meu". Unii dintre ei au lăudat jocul Vincent Cassel, care, în ciuda aspectului său modest, reușește să captiveze toate spectatori, indiferent de vârstă și starea civilă. Alții simpatizează cu Tony și laudă abilitățile de acțiune ale lui Emmanuel Berko.

Este demn de remarcat că, chiar și cei cărora nu le-a plăcut categoric panglica, își notează tonul plăcut și lucrarea de masterat a operatorului. Punctul culminant al telespectatorilor "My King" ia în considerare muzica atingerii lui Stephen Warbeck, care sună în imagine.

Despre filmul Maivenne Le Besco, spectatorii din întreaga lume au lăsat în principal comentarii și recenzii pozitive. Filmul "Regele meu" (2015) a confirmat opinia existentă conform căreia fanii filmului modern sunt obosiți de povești de dragoste dulci și doresc să vadă imagini mai realiste. În același timp, ei doresc istoria vieții portretizat în aceste filme, au fost prezentate în tonuri majore, lăsând o tristețe strălucitoare, nu un sentiment de inutilitate.

"Mist" - actori și trăsături ale filmului"Mist" - actori și trăsături ale filmului
Filmul "Don Cesar de Bazan". Actorii filmului Don Cesar de BazanFilmul "Don Cesar de Bazan". Actorii filmului Don Cesar de Bazan
Filmul "Provocări simple": actori și roluri, complotFilmul "Provocări simple": actori și roluri, complot