Filmul "Donnie Darko": recenzii, actori și roluri, comentarii ale spectatorilor

Filmul "Donnie Darko" criticii au numit un "vinaigret" teribil și extrem de confuz din toate lucrurile de cult ale ultimului deceniu.

donni darko comentarii

Înainte de intelectualizare!

Cinematografia mondială se confruntă cu o vizibilitate vizibilă în direcția intelectualizării românilor de film. Chiar și cele mai nerăbdătoare povești de groază atrag probleme sociale acute și intelectualitate. Iată imaginea de debut a lui Richard Kelly "Recenzii Donnie Darko" a experților numit unul dintre cele mai exacte și originale modele de la începutul secolului. Până la urmă, densitatea încărcării semantice pentru un minut de timp în el este enormă, dintr-o astfel de abundență capul începe să se rotească. Filmul este destul de simplu în conținut, dar esența lui este mult mai complicată, mai pretențioasă decât lucrarea lui David Lynch "Mulholland Drive".

Filmul donnie darkco

„Donnie Darko“ - filmul, a cărui poveste are loc pe spațiile deschise ale Americii provinciale în ajunul alegerilor în 1988. Protagonistul - un adolescent ursuz, elev de liceu Donnie Darko (Jake Gyllenhaal) - are un comportament anti-social pronunțat. Din obsesia de a arde școala, sesiunile de psihanaliză și medicamentele psihotrope îl distrag. Familia lui este departe de a fi perfectă: mama - femeie isterica (Mary McDonnell), tatăl său - o gaură (Holmes Osborne), două sora îngust la minte, frate mai mic, tocilar ochelarist. Fiind sub influența pastilelor, tipul devine nebun. Odată ajuns în halucinațiile sale există un imens iepure interesante discuții filozofice erou și atrage Donny acasă. În aceeași noapte, un motor cu avionul cade în casa familiei, la fel ca dormitorul principal al eroului. Salvarea propriei sale vieți nu este deosebit de mulțumit de Donny, pentru că iepurele ia spus că, după 28 de zile, ajuns la capăt. Darko se așteaptă să înceapă ceasul în sens invers, are două căi. Acest lucru este fără a distruge complotul imaginii "Donnie Darko". Sensul filmului voalate cu atenție creatorii și variază în funcție de segmentele de public selectate de afiliere gen: de la science fiction, teatru de psihiatrie la groază și misticism.Donnie Darko actori

Kunstkammer de caractere

"Donnie Darko" - film în care, pe lângă personajul principal și un iepure ciudat, prezintă o adevărată curiozitate a personajelor. Este uimitor cel puțin un psiholog (Patrick Swayze), care este mai probabil un predicator implicat în distribuția subterană de pornografie infantilă. Profesorul de literatură (Drew Barrymore) atrage, de asemenea, atenția, care își învață subiectul cu metode pedagogice destul de tradiționale. Apropo, Swayze și Barrymore sunt la fel de bune ca niciodată. Actorii au jucat roluri mici, dar au demonstrat acrobație. Parada magică "Donnie Darko" (actorii păreau să absoarbă ideea autorului) și-a ridicat abilitățile de actorie până la limită. Unul dintre cheia este caracterul profesorului de fizică (Noah Wile), care introduce generația tânără cu posibilitatea călătoriei în timp. Tocmai și grupul școlar, dansând cu sârguință și hilar Duran Duran. Scorned Granny Death, ex-nun, ex-profesor, și acum vecin nebun vârstnic al protagonistului. Dar nici unui personaj nu i se permite să depășească ciudățenia lui Donnie Darko. Actorii care au jucat rolurile eroilor de mai sus, au demonstrat talent remarcabil, realizând ideea regizorului.

donnie darko sens al filmului

Un alt film

Regizat de Richard Kelly a dat cinefililor un film care nu este doar caractere Kunstkammer, dar, de asemenea, un amestec nebun de motive complot, idei și modele de gen. Dar postmodernistă la vedere va avea nimic de a face, pentru că proiectul Kelly - acest lucru nu este un joc de aluzie, și proba pentru a se potrivi în primul loc de muncă tot ceea ce îngrijorat de ceea ce este important și costisitoare. Tot ceea ce autorul a reușit să-și schimbe gândirea, să revizuiască și să citească în cei 25 de ani. Adevărata cunoscător al cinematografiei vor găsi în „Donnie Darko“ (răspunsurile confirmă această afirmație) tot ceea ce dorește inima ta: de la „Alice în Țara Minunilor“ pentru filmele de groază cult. Regele romanului împrumutat avionul prins într-un tunel de timp, de la prolog „Magnolia“ - o scădere fantastică a motorului din cer. Atmosfera a imaginii și rutina școlară este sigur pentru a reaminti protagonistului, „Sinuciderea fecioarelor“. ușă misterios care duce la subsol, pentru care, în conformitate cu personajul principal, ascunderea indiciu, arata ca un produs de Tim Burton, bine, un punct culminant amețitor seamănă cu "al șaselea simț".

Holmes Osborne

Tendințe curente

Tentația directorului de a-și exprima poziția a avut succes. Referințele evidente la lucrările din ultimele decenii, cum ar fi bucăți de mozaic, s-au format perfect într-un singur întreg, iar proiectul independent "Donnie Darko" sa dovedit. Comentariile criticilor privind paralelele cu alte filme nu sunt numite împrumuturi stupide, ci consecința faptului că Kelly este într-un mediu creativ cu cei mai buni cinematografi contemporani. Prin urmare, filmul nu ar trebui să fie numit un amestec continuu, ci este o reflectare exactă a spiritului erei noastre.

Secretul persuasivității

Secretul de credibilitate „Donnie Darko“, un sens de film a fost vorbind numele personajului principal, nu este întâmplător că a îndurat în numele (întuneric - întuneric, întuneric). Întreaga imagine este similară cu haosul din mintea adolescenti pe cel mai subtire, punctul de aproape fantomatic o cădere nervoasă, complot conține toate răspunsurile la întrebările lor. Narațiunea se concentrează totul: suferința, resentimente pentru copii, sacrificiu de sine, și o premoniție a morții. Spectatorul în timp ce urmăriți simt durerea personajului principal, a cărui lume interioară lurches și de rupere la cusături, cum ar fi pielea aeronavei aproape fizic, autentificați pe zona de turbulență. Un alt moment - și dezastrul nu poate fi evitat. Poate fi prevenită doar la un preț foarte ridicat. Sunt recenzii pe care le puteți auzi de la public.

richard kelly director

Mai bine,

În Rusia, filmul a ieșit cu o întârziere decentă. Poate că această întârziere este doar spre bine, pentru că a depășit cu siguranță timpul său. Nimeni nu a imaginat în 2001 moda din nou pe activitatea de Duran Duran, foarte puțini oameni au fantezii teribile de aeronave care se încadrează și cu siguranță nu parodie clară a acestor cărți interzise. Abia acum vine realizarea că Richard Kelly se mișca în direcția cea bună. Comentariile spun că filmul încurajează gândirea, nu deloc vesel, ci mai degrabă înfricoșător, mai mult ca un complot. De exemplu, faptul că într-o situație de neînțelegerii totale pentru adolescent singura cale corectă - lăsați-l să meargă, la voia întâmplării. Sau că gândirea și acțiunea independentă reprezintă calea cea bună de a înfrânge moralul altora și de a rupe familia. Să nu mai vorbim că Donny alegerea independentă a evenimentelor este nefavorabilă, eroul sinucidă de fapt. Excepția cazului în care poate fi un bun exemplu pentru societatea în care crește numărul de sinucidere adolescente cu o viteză teribilă? În general, soarta imaginii nu este clar, filmul cu siguranta subestimat, a încercat să uite în curând. Perspectiva, așa cum pare, directorul a dispărut undeva, nu există proiecte noi și oferte scumpe tentante.

„S. Darko »

În 2009, un film controversat "S. Darko, pe care unii filmatori îl poziționează ca o continuare a lui Donnie. Directorul primului episod, Richard Kelly, a refuzat să participe la noul proiect. „S. Darko „a cauzat o mulțime de critici în adresa lui, mulți fani din prima parte au susținut că o astfel de capodoperă ca“ Donnie Darko“, nu ar trebui să fie continuată. Criticii care au evaluat continuare, a remarcat faptul că înlocuirea echipei de creație - regizor, scenarist - și lipsa unei legături logice cu filmul original a provocat o furtună de indignare și atitudinea negativă a spectatorului. Nu e de mirare că al doilea film are un rating extrem de scăzut.

Drew Barrymore: Filmografie. Lista celor mai bune filme cu Drew BarrymoreDrew Barrymore: Filmografie. Lista celor mai bune filme cu Drew Barrymore
Jake Gyllenhaal: Filmografie, Biografie, PozeJake Gyllenhaal: Filmografie, Biografie, Poze
Fantezie de gen: rating de filme. Sci-Fi: Lista celor mai bune filmeFantezie de gen: rating de filme. Sci-Fi: Lista celor mai bune filme