Ce filme se uită la Halloween: lista. Filme despre Halloween: înfricoșător și amuzant, recenzii

Sărbătoarea Halloweenului în cluburi de noapte în costume de duhuri rele, desigur, aduce o mulțime de plăcere, dar nu întotdeauna merge la astfel de instituții este obținut pentru un motiv sau altul. Acest "Sabat" este ușor de aranjat și de acasă, adunând o companie de prieteni în costume de carnaval, și având un timp bun, și "gustare" puteți lăsa un film de vizionare cu tema corespunzătoare vacanței.

Listă: filme despre Halloween și vizualizarea spectatorilor

1. "Halloween pentru Eva" (2013). Filmul filmului povestește despre răzbunarea unei fete pe nume Eva. Ca un copil, ea intră într-un accident teribil și se rănește. Vinit Eva se află în această companie a copiilor mai în vârstă, care au adus-o până la punctul în care trebuia să fugă. Apoi, pe drum, fata se întâlnea cu tractorul prost. Anii au trecut, rănile de pe corp s-au târât, dar sufletul încă mai doare și vrea să se răzbune. Criminalii ei au uitat mult de ceea ce au făcut și vor să se distreze pentru a sărbători Halloweenul. Cum să nu profitați de ocazia când toata lumea sa reîntâlnit? Acum ei vor afla cât de teribil pot fi plățile și Eva nu poate fi oprită. Aceasta este o sărbătoare foarte tristă a Halloween-ului. Filmul transmite o atmosferă de groază, depășind tinerii. Pot supraviețui, pentru că nu e vorba de mutilare? Moartea așteaptă pe toată lumea. Adepții genului au apreciat complotul imaginii.
  2. "Blair Witch: Curs din Lumea Altă". Evenimentele filmului îl iau pe telespectator într-o pădure densă de pădure, unde (conform legendei) este vrăjitoarea. Pe teritoriul său nu i se permite să pătrundă pe un picior uman. Dar interdicțiile și blestemele pot opri studenții care sunt interesați de cinematografie și care doresc să surprindă materiale senzaționale? Rezultatul muncii lor va fi prezentat spectatorului. Într-o manieră destul de interesantă a fost filmat filmul "Blair Witch: Course from the Other World". Când vedeți, este creat un sentiment al realității. Cei care au vizionat deja filmul, au apreciat recepția unui astfel de director.lista de filme despre Halloween
  3. Donnie Darko. Terenul imaginii este bine răsucit în diferite părți ale timpului și realității, iar legătura principală este adolescenta Donnie. Tipul a fost bolnav de schizofrenie pentru o lungă perioadă de timp, dar, probabil, nu este atât de anormal. La urma urmei, un om în costum de iepure ia spus informația care a salvat viața lui Donnie și va ajuta toată omenirea. Opinii ale filmului în majoritatea povestilor pozitive, confuze pare publicului destul de interesant.
  4. "Ucigașul de mână". Imaginea sa dovedit a fi mai degrabă neordonată, poate fi numită un amestec de groază și umor negru. Un tânăr este acuzat de moartea părinților săi. Tipul însuși este sigur de toată inocența sa, în timp ce situația nu se repetă cu prietenii săi. Se pare că mâna lui trăiește propria sa viață și îi ucide pe tineri aproape de tânăr. Opiniile publicului cu privire la filmul "Mâna asasinului" sunt diferite. Fanii genului de groază și comedia neagră consideră imaginea amuzantă.

"Eva tuturor sfinților" (2013)

Această imagine nu a intrat accidental în lista pe care am compilat - filmele despre Halloween, filmate într-o manieră asemănătoare, prins pe spectator. Copiii, obișnuiți cu o astfel de vacanță pentru a primi diverse dulciuri, rămânând acasă cu un prieten al mamei mele, petrec timpul cu jocurile. Distracția se transformă în groază, când copiii descoperă un film cu un film de groază într-o pungă de dulciuri. Personajul principal al imaginii este un ucigaș de clovn. Nimeni nu a observat cum evenimentele din imagine au devenit realitate.

Autorii filmului au arătat un Halloween destul de amețitor. Filmul este privit de telespectatori ca fiind interesant și corespunde atmosferei inițiale teribile a sărbătorii.

film de Halloween

"Halloween" (1978), "Halloween" (1998), "Halloween" (2007), "Halloween 2" (2009)

Toate imaginile spun o poveste teribilă despre un maniac ucigaș, dar fiecare în felul său face o poveste generală. Ca un copil, Michael Myers a devenit obiectul agresiunii școlare. A afectat psihicul și la transformat într-un monstru cu sânge. Primele victime au fost animale. Apoi bulletul școlii a fost distrus, iar acum era rândul familiei. Poate sora Laurie să rămână în viață?

Toate pozele despre maniacul lui Myers au căzut în această listă. Filmele despre acest Halloween au fost mult iubite de fanii genului de groază.

vrăjitoare de la cursurile lui Blair din lumea cealaltă

"Trick or Treat" (2007)

Filmul spune patru povesti despre oameni care au încălcat regulile unei sărbători teribile. Evenimentele și eroii se vor intersecta, jucând o comedie neagră, făcându-ne speriați și râzând. Această imagine nu este inclusă accidental în lista noastră. Filmele de Halloween care spun despre obiceiurile sale pot fi utile. La urma urmei, uneori e periculos să nu știi tradițiile unei astfel de sărbători. Opiniile diferiților pe această imagine au coincis: consideră că este foarte potrivit pentru vizionarea în Ziua tuturor Sfinților.

Imagini interesante

Spectatorii cărora le place un amestec de genuri diferite vor aprecia următoarele filme.

• Ravenul (1994). Această imagine spune o poveste tristă că nici moartea nu este capabilă să oprească o persoană care dorește o retribuție justă. Rock-ul muzician Eric Dreven și iubitul lui sunt uciși de bătăușii mafiei. Investigarea morții lor nu a fost efectuată în mod corespunzător, deoarece gangsterii au fost toate confiscate. Dacă nu se poate găsi justiția în această lume, forțele străine intră în joc. Drevenă se revoltă din morți și îi cheamă pe făptașii crimei. Primul film "Raven" sa îndrăgostit de vizionar, nu numai o poveste interesantă, ci și opera lui Brandon Lee (un actor popular, fiul faimosului Bruce Lee). A jucat rolul principal. Moartea enigmatică a lui Lee, mai tânăr, este adesea asociată cu blestemul Crow. Unii spectatori revizuiesc imaginea de mai multe ori și găsesc ceva nou pentru ei înșiși tot timpul, iar cei care nu o cunosc sunt sfătuiți să o facă.

donni darco

• Raven (2012). Viața misterioasă și moartea celebrului scriitor al genului detectiv Edgar Allan Poe a împins regizorul James McTeague să creeze acest film. Povestea povestirii spune cum trebuie să intre Edgar într-un duel intelectual cu un maniac, inspirat de povestirile detectivului lui Po. Ucigașul întruchipează cu exactitate crimele descrise în cărți. Pentru ca jocul să fie mai interesant, maniacul pune viața mirelui lui Edgar în joc. Acum scriitorul trebuie să-și strângă toată puterea, nu pe paginile cărții, ci în viața reală pentru a neutraliza criminalul. Publicul consideră că cel de-al doilea film "Raven" merită atenție, nu poate fi comparat în nici un fel cu primul film, dar fiecare linie de poveste este interesantă în felul său.

pocus se concentreze

Prietenos pentru familie

Cinematograful mondial oferă pentru Halloween o serie de filme care pot fi văzute de întreaga familie și chiar au un râs bun. Asemenea imagini includ "Focus-Hocus".

film de cioară

O poveste amuzantă despre surorile murdare Sanderson. Aceste vrăjitoare încearcă să limiteze toți copiii și să obțină viață veșnică pentru întreaga companie de vrăjitoare. Dar ei uită că vor trebui să se ocupe de copiii moderni. Deci, hocus-pocus gătit nu va fi exact ceea ce se așteaptă. Cei care s-au uitat deja la imagine, cred că acest basm este ușor de văzut și foarte interesant.

"Casper"

Foarte emoționantă a fost povestea unei mici distribuții, numită Casper. Filmul sa bucurat de mult timp de copii. Conacul vechi Whipstaff este notoriu. Aceasta este o adevărată casă cu fantome, care prin propriile lor machinări supraviețuiesc tuturor celor care doresc să se stabilească în moșie. Nu înspăimântați o astfel de perspectivă numai cercetătorului - Dr. Harvey - și fiicei sale.

Casper film

Foarte curând se vor familiariza cu compania ciudată a locuitorilor casei și vor înțelege că nu toate fantomele sunt la fel, iar cea mai mică fantomă va fi un bun prieten pentru fata, sunt multe aventuri înaintea lor. Oamenii care au privit în basm cred că "Casper" este un film foarte interesant pentru copii și, în unele privințe, chiar instructiv. Până la urmă, prietenia este un dar minunat pentru a fi prețuit. Dar, din păcate, nu toată lumea înțelege acest lucru ca o mică fantomă.

mâna asasinului

Desene animate despre Mickey

Un alt basm, pe care copiii îl vor arăta cu plăcere, este "Casa ticăloșilor. Mouse House. "

Fondul tuturor personajelor de desene animate din diferite povești se unește. Ei trebuie să se confrunte cu răufăcătorii, conduși de hărțuitul Jafar, care încalcă casa lui Mickey Mouse, dar, desigur, nu va funcționa. Un desen animat minunat, cu personaje iubite, vă va plăcea un mic spectator.

Ce este Halloween? Să ne dăm seama împreună.Ce este Halloween? Să ne dăm seama împreună.
Imaginea pentru Halloween pentru fete: alegeți propria versiune!Imaginea pentru Halloween pentru fete: alegeți propria versiune!
Când este Halloween în Rusia? Vom afla!Când este Halloween în Rusia? Vom afla!