`Hitman: Agent 47`: recenzii ale filmului, actorilor și rolurilor

Unul dintre cei mai anticipați prim-ministri în august 2015 este filmul de acțiune "Hitman: Agent 47". Recenzii despre film în presă au apărut în luna septembrie a aceluiași an. Ce spune noua creatie a companiei 20th Century Fox si ce recenzii au primit filmul de la critici?

Creatorii filmului

Ce spun ei despre filmul "Hitman: Agent 47"? Opinii despre film lasă mult de dorit. Imaginea de debut a regizorului Alexander Bach nu a fost susținută nici de criticii americani, nici de ruși. În plus, publicul în opinia lor despre acest film a fost împărțit în două tabere ireconciliabile: fanii și oponenții înflăcărători. Ce sa întâmplat greșit de data asta?

hitman agent 47 comentarii despre filmOrice film începe cu o idee, care trebuie apoi dezvoltată. Pe scenariul lui Hitman, a existat un anumit Michael Finch, Kyle Ward și Skip Woods. Din acest trio, numai acesta din urmă este cunoscut în Hollywood: el a scris deja un scenariu despre Agent 47 în 2007 (atunci imaginea a fost produsă Luke Besson), de asemenea, în contul său de lucru pe parcele de filme "X-Men. Începutul. Wolverine "," Die Hard-5 "și" Sabotaj ".

Ideea pentru scenaristi a fost jocul de calculator "Hitman", care este considerat foarte popular printre jucatori. Pentru a implementa proiectul, compania 20th Century Fox a atras un regizor cu rădăcini poloneze, Alexander Bach, care nu a eliminat anterior nicio lucrare.

Cântecul titular de la "Hitman: Agent 47" a fost scris de compozitorul Mark Beltrami. Din cauza coloanelor sale sonore pentru filmele "Scream", "Dracula 2000", "Resident Evil" și multe alte celebre proiecte de la Hollywood.

"Hitman: Agent 47": actori. Prietenul Rupert

Caracterul central în jurul căruia se desfășoară întreaga acțiune în filmul lui Alexander Bach este un criminal ucis cu numele de cod "Agent 47". A fost creat cu ajutorul ingineriei genetice de către omul de știință sovietic Litvenko. Acum, Hitman lucrează pentru Agenția Internațională de Contract și trebuie să găsească pentru ei fiica aceluiași om de știință care a făcut din el un ucigaș invulnerabil. În cursul povestirii, se pare că fata este sora agentului 47, mai mult - este o copie îmbunătățită a lui. Desigur, personajele principale așteaptă o mulțime de lupte și scene de bătălii.

Agentul hitman 47 de actoriAcțiunea "Hitman: Agent 47", data lansării fiind programată pentru august 2015, a fost o șansă pentru actorul britanic Rupert Fränden "să iasă în regine". În ciuda faptului că Rupert a apărut în filme din 2003, în filmografia lui a fost foarte puțin de co-stele, iar cele mai cunoscute picturi pot fi luate în considerare cu excepția cazului în „Pride and Prejudice“, cu Keira Knightley și „The Young Victoria“ cu Emily Blunt. Cu toate acestea, triumful lui Rupert nu a cerut: în 2016, nu se așteaptă o singură premieră cu participarea actorului.

Zachary Quinto ca John Smith

Dacă în filmul "Terminator" lupta pentru "ales" are loc între mașinile "bune" și "rele", atunci în "Hitman" se desfășoară între mercenari "buni" și "răi". Antagonistul agentului 47 "condițional" bun a fost John Smith, interpretat de Zachary Quinto.

hitman agent 47 data de lansareSmith este un ucigaș modificat genetic care lucrează pentru sindicat. "Syndicate", la rândul său, este un concurent al Agenției Internaționale de Contract în lupta pentru Catherine - o dezvoltare genetică mai avansată a Dr. Livenko. Într-un cuvânt, totul este foarte confuz. Iar dacă te îngropați în complotul complicațiilor, devine și mai confuz și incomprehensibil. Poate că, prin urmare, filmul nu a fost foarte primit de public.

În ceea ce privește Zachary Quinto, actorul este specializat în seriale. Printre lucrările de lungă durată se pot număra filmul "Snowden" baopic și filmul de acțiune "Startruck: Retribution".

Hanna Ware ca Catherine Litvenko

Rolul Catherine Litvenko - o persoană modificată genetic modificată, vânată acum de servicii speciale și sindicate penale din întreaga lume - a fost interpretată de Hannah Ware. Potrivit complotului, eroina ei îl caută pe tatăl ei de mult timp și fără succes. Și se găsește ca rezultat al fratelui său jumătate în fața agentului 47. După aceea, rudele modificate genetic, respingând atacurile numeroaselor grupări armate, continuă să caute "creatorul" lor - Dr. Livenko.

agent 47 în rusăHannah Ware în profesia de actorie mai recent. Înainte de debutul ei de film în 2010, fata a lucrat mult timp ca model. Apoi, ea a decis să obțină o educație într-un studio de actorie Lee Strasberg și să înceapă o carieră în actorie.

În 2010, Hannah a reușit să obțină un rol episodic în comedia "Double Kopets" cu Bruce Willis în rolul principal. Apoi, actrița novice poskatalas pe seriale, până când a obținut rolul principal în "Hitman". Așa că putem considera imaginea Katya Livenko ca debut al Hannah Ware.

Thomas Krechman ca Le Clerc

Thomas Kretchman este un actor german care a asigurat lung și ferm filmele "Hollywood". Are roluri diferite: în "Pianist" - nazist, în "Young Victoria" - regele Belgiei, în "Dracula 3D" - Dracula. Dar în "Hitman" Krechman a încorporat pe ecrane imaginea șefului sindicatului criminal, care vânează pentru Catherine Litvenko.

melodie de la agentul hitman 47În filmul "Hitman: Agent 47", actorii Rupert Friend și Thomas Krechman concurează - personajele lor se luptă între ei pentru dreptul de a poseda agentul 90 (adică Catherine Livenko). Totul este permis în finala filmului, după o serie de explozii și un "masacru" prelungit.

Apropo, Thomas Krechman este un actor căutat nu numai la Hollywood: el a colaborat de mai multe ori cu creatorii de filme rusesti. In 2008, Thomas a aparut in filmul de actiune al lui Timur Bekmambetov "Especially periculos", unde a interpretat tatal principalului personaj. Și în 2013 Kretschman a jucat în imaginea lui Fyodor Bondarchuk "Stalingrad", primind rolul unui ofițer german.

Alți interpreți de roluri

Kiaran Hinds este un actor irlandez care a jucat rolul lui Dr. Litvenko în "Hitman". Eroul său este un om de știință sovietic care de mulți ani și-a ascuns evoluțiile de geniu în domeniul ingineriei genetice, astfel încât acestea să nu poată fi folosite pentru rău. Kiaran Hinds este, de asemenea, cunoscut publicului pentru filmele "Spy, Get Out!" Și "Harry Potter și Hallows Deathly".kiaran hinds

De asemenea, în filmul de acțiune îl puteți vedea pe Emilio Rivera, care la un moment dat a jucat roluri episodice în filmul "Bullet" de Nick Lyon și în filmul serial "Legături criminale".

Rolf Kanis, care a jucat în "The Hitman" Dr. Delrio 2014 sgyalsya în filmul science fiction "Timeless 2: Sapphire carte", iar în 2012 a apărut "Rommel" din filmul biografic german.

În plus, în banda "Hitman" au aprins Johannes Zum, Jerry Hoffman, Mona Pirzad, David Bruckner și mulți alții.

Premieră și box office

Filmul "Hitman: Agent 47", care a avut premiera în 2015, a fost prezentat în SUA și în multe alte țări din lume în luna august. În septembrie, luptătorul lui Alexander Bach a văzut Ucraina, Azerbaidjan și Belarus. "Hitman: Agent 47" în limba rusă a fost prezentat pe 3 septembrie. Ultima nouă bandă de la Hollywood a fost văzută de locuitorii Spaniei și Italiei, unde premiera a avut loc în luna octombrie.

Imaginea "Hitman: Agent 47", data de lansare care a interesat în primul rând fanii jocului video cu același nume, cu un buget de 35 de milioane de dolari colectați în box-office la nivel mondial 82 de milioane de euro. Acest lucru este un pic, având în vedere domeniul în care a fost anunțat filmul. Și, deși ratingul de acțiune Hitman: Agent 47 pe site-ul IMDb este de 5,9 din 10, recenziile de la critici sunt în mare parte negative. Pe site-ul autoritar american Rottentomatoes.com. Au fost publicate 100 de recenzii, dintre care 92 sunt negative. În Rusia, raportul de feedback pozitiv și negativ este aproximativ același.

Deci, ce spun criticii de film în recenziile filmului?

Critic al ediției Imperiului nu ezită să numească militant "Hitman" de rang secund. El clarifică faptul că noua imagine a fost mai bună decât cea precedentă, filmată în 2007, dar acest lucru nu se schimbă mult: complotul rămâne absurd, prea confuz și improbabil. Mai ales nu le-a plăcut criticile scenei de acțiune, pentru că adversarii Agentului 47 erau niște ținte stupide și imobile, pe care mercenarul la împușcat în gol. Mai mult, nu există nici o intriga, deoarece agentul 47 din acest film este o mașină blindată care nu caută absolut nicio cale de ieșire din situație, ci pur și simplu merge mai departe.agentul hitman 47 premieră

Alte critici fac haz de alte momente în masă din filmul Alexander Bach: peste un costum primitiv al agentului 47 și modul său tselom- de similitudine între Hannah Ware și Olga Kurylenko, care joacă același rol în adaptarea filmului din 2007 și faptul că, după lungi și bătălii înfricoșătoare, niciunul dintre eroii care s-au aprins chiar pe frunte nu a apărut și așa mai departe.

Cu toate acestea, costume proaste și efecte speciale ieftine pot fi experimentate, dar scenariul absurd nu este.

"Hitman: Agent 47": recenzii ale filmului

Acele 5,9 puncte de loialitate vizionate pe site-ul IMDb au fost "donate" filmului de către jucători care au fost încântați de un singur fapt de adaptare a jocului lor preferat. Cu toate acestea, nu toți cunoscătorii de jocuri video au susținut fotografia "Hitman: Agent 47".

Recenzile despre film se aruncă în cea mai mare parte pe faptul că proiectele video nu pot fi difuzate nici măcar în Hollywood: pe personajele de pe ecranul mare, performanțele actorilor devin o aparență grozavă de băieți "cool". În plus, scenariștii uimi fanii jocurilor video, refuzând cu încăpățânare să urmeze povestea, planificată cu succes în versiunea originală a jocului.

Cu toate acestea, spectatorii sunt de acord că, dacă dezactivați criticitatea dvs., atunci o dată puteți vedea imaginea lui Alexander Bach. Dacă o persoană este obișnuită cu un film mai bun, este mai bine să nu pierzi timpul și să faci lucruri mai interesante.

"Agent Cody Banks": actori și trăsături ale filmului"Agent Cody Banks": actori și trăsături ale filmului
Filmul "Eu sunt al patrulea": actori și roluriFilmul "Eu sunt al patrulea": actori și roluri
Hitman: Bani de sânge. Trecerea și ajutorul în dezvoltarea mecanicii jocurilorHitman: Bani de sânge. Trecerea și ajutorul în dezvoltarea mecanicii jocurilor