`Hitman: Agent 47`: recenzii, complotul filmului, actori și roluri

Noul thriller de actiune „Hitman: Agent 47“ clienți critici numit imediat nu versiunea mai de succes film din seria de jocuri video cu același nume, spune povestea unui asasin cu numele de cod Agent 47. Numerele din numele - ultima unitate de tatuaj de coduri de bare de pe agentul cefei.agent hitman 47 comentarii

preistorie

"Hitman: Agent 47" este un film cu un fundal interesant. În general, toate încercările de a adapta jocul video repulsie dezgustătoare, acest film nu a fost o excepție. Impresie a stricat "Hitman" în 2007, principala eroare a producătorilor a fost alegerea interpretului rolului principal. Timothy Oliphant, de obicei interpret carismatic și luminos, părea idiotic în imaginea unui ucigaș ras. El nu a primit o amenințare mortală pentru toată viața, personajul a făcut milă. Desigur, aceasta nu a fost singura problemă a filmului, dar dacă turnarea personajului central nu reușește, atunci acest film se desprinde ca o casă de cărți. După un timp, entuziasmul dintre spectatori și critici a adormit, iar investitorii au decis să filmeze un alt film, dar cu un nou director și interpret al rolului principal. Noul programat "Hitman: Agent 47" - un film care nu are nimic de-a face cu filmul din 2007. El ar fi apărut mult timp la box-office, dar a fost întârziat din cauza morții tragice a lui Paul Walker, care ar fi trebuit să joace rolul unui super-ucigaș invulnerabil.

Parcela pentru neinițiați. Începutul

Povestea din spatele tabloului "Hitman: Agent 47", comentariile nu sunt comentate, spre deosebire de scenariu. Acum câțiva ani, o puternică organizație secretă a fost implicată în finanțarea dezvoltării unui proiect de creare a războinicilor clonali. Ucigașii modificați genetic au avut reflexe crescute, toate emoțiile lor au fost suprimate, iar mintea este deosebit de supărătoare. Proiectul a avut succes, dar în stadiul final, specialistul principal a avut o perspectivă - a realizat ce a creat. Conștiința trezită a liderului științific a determinat-o pe Dr. Livenko să distrugă toate rezultatele cercetării și să dispară. agent de agresor 47 de actori și roluri

Esența intrigii

Mulți specialiști competenți s-au angajat să continue cercetarea, dar niciunul dintre adepții nu și-a putut repeta rezultatul. Organizația secretă, totuși, ca și concurenții săi, este pregătită absolut pentru orice pentru a găsi un fugarist geneticist. Este implicat în căutare și creat de un vânător de clonă-recompensă cu numele de agent 47 (Rupert Friend). Îndeplinind misiunea angajatorilor, criminalul urmărește obiective personale. A fost o frumusețe, un partener, care își caută tatăl. Ajutând frumusețea protagonistului Katya (Hannah Ware), care a reușit să descopere secretul dispariției lui Litvenko. După o întâlnire cu o fată într-o clonă, emoții nefamiliare sunt trezite până în acest moment. El învață empatie, empatie, sacrificiu de sine. Aceasta este descrierea povestii militantului "Hitman: Agent 47". Opinii ale publicului exprimă regret că creatorii nu au mers la jocul video tradițional.hanna uer

Scriitor de lucrări

Deasupra scenariului noului film a lucrat la fel Skip Woods, copleșit, în opinia criticilor de film, lucrează la proiectul anterior. Analizând scenariul filmului "Hitman: Agent 47", recenziile notează mai multe puncte pozitive:

• Acțiunea se desfășoară în Singapore și Berlin, în Rusia, "agentul 47" nu urcă.
  • Plotul nu se îndepărtează de mitologia cunoscută a jocului video.
  • Skip Woods nu umple ecranul cu caractere secundare și complet inutile.
  • Linia de dragoste nu este impusă protagonistului.
  • Personajul central este într-adevăr un ucigaș profesionist și nu o misiune eroică curajoasă din punct de vedere spiritual.

Cu toate acestea, scenariul este încă departe de a fi perfect, deoarece încercările repetate ale creatorilor de a atrage publicul față de experiențele emoționale ale personajelor eșuează în mod deschis.rupert prieten

Nu va fi de ajuns!

director debutant polonez-german Alexander Bach a fost implicat anterior că clipuri video trage și de publicitate, astfel încât nu a fost capabil să surprindă o multime de vizualizare de scene de putere și de acțiune. Cea mai mare parte predominantă a scenelor de acțiune protagonistul trage doar dușmani, dacă acestea nu sunt luptători, și încă plictisitoare ținta. Superioritatea lui este atât de evidentă încât uneori este neinteresantă să privim că masacrele se desfășoară pe ecran. Un pic de entuziasm în spectator poate provoca episoade în care protagonistul se ocupă cu metode de dușman, un pic mai sofisticate decât împușcat simplu la punctul gama de martor. Din cauza filmului buget modest conține doar o singură scenă complexă și pe scară largă spetseffektnaya (atunci când elicopterul sa prăbușit la o viteză în clădire) și o pereche de cascadorii auto, provocând încântare autentice. Ar fi mai multă finanțare, e greu de imaginat cât de puternic ar putea fi "Hitman: Agentul 47".agentul hitman 47 film

Actori și roluri

În general, turnarea proiectului nu este o problemă. Iar performanții principalelor roluri și minore s-au confruntat cu sarcina stabilită de directorul-director. Ușor răsfățat impresia actorilor care joacă interpreții rolurilor "băieților răi", dar mai mult despre asta mai târziu.

Protagonistul întruchipat pe ecran un tânăr actor promițător Rupert Friend, pentru jocul rafinat și elegant, care a fost cel puțin frumos pentru a vedea. Filmografia actorului abia depășea douăzeci de ani, însă profesionalismul său este fără îndoială. Ucigașul în spectacolul său este impresionant, cu o expresie facială ușoară și plină de mângâiere cu mișcări de alunecare. În unele locuri, agentul reamintește tuturor terminatorul cunoscut al lichidelor din "Ziua Judecății". Antreprenorul își gestionează obiceiurile, tot ceea ce le oferă spectatorului informații despre cine este și de ce este el. Kieran Hinds, a jucat rolul unui om de știință genetică, creatorul de agenți, un actor destul de popular. El este cunoscut de spectator al picturii „John Carter“, „Femeia în negru“, „Ghost Rider 2“, „Ritul“ și altele. În toată cariera sa, a jucat în mai mult de 100 de filme. Experiența și interacțiunea cu alți actori au permis atmosferei filmului să rămână la nivel, fără a se transforma într-un avantaj al Frondei. Hanna Ware a încorporat imaginea "calului întunecat" Katie, care a fost singurul fir informant, partenerul protagonistului. Împreună cu Rupert, actrița a făcut un duet minunat, pentru că, pe lângă frumusețea ei, are și un talent. Dar interpreții rolurilor "băieților răi" de data aceasta și-au dezamăgit fanii. Oarecum dezamăgit Zachary Quinto. Anterior, actorul a jucat strălucit antagonistul principal din seria „Heroes“, dar în „Agent 47“ Nu arăta meci pentru Hitman, cererea sa încătușat rivalitatea privit această încercare slabă. Rolul jucat megaboss Thomas Kretschmann, dar personajul a devenit uscat, maloraskrytym, dar arata caracterul mai convingător Quinto. Dar, în general, turnarea filmului "Hitman: Agent 47" lasă o impresie bună. Actorii și rolurile se potrivesc unul cu celălalt mai bine decât în ​​primul "Hitman".zakari quinto

Enervant fanii-gameri

Poate creatorii filmului trebuie să urmeze cu strictețe tradiționale povestea jocului video și locul în calea protagonistul mai multor supervillains - „sefi“ cu puteri supranaturale la agentul cel puțin uneori tensionate. Și astfel, personajul principal nu este practic ascuns și nu se ascunde, mergând mai departe, decât fanii enervanți ai jocurilor. Iar scenariul se îndreaptă spre el în orice mod pentru a juca, învingându-i și mai mult publicul.

Acțiunea "Excelența lui Bourne": actori, roluri, complotAcțiunea "Excelența lui Bourne": actori, roluri, complot
Filmul "The Beatles". Actori, roluri, complotFilmul "The Beatles". Actori, roluri, complot
"Trage-i": actori și complot"Trage-i": actori și complot