"Eternul soare al minții fără spot": recenzii ale filmului Michel Gondry

Un film cu adevărat talentat și foarte neobișnuit al regizorului francez Michel Gondry a devenit mult timp un clasic. În toate ratingurile posibile, filmul ocupă poziții de top, iar fanii cinematografului de calitate îl recomandă în mod persistent să vadă toți adepții celor ciudați și extraordinari.

veșnică strălucire recenzii minții pure

Pe de o parte, nu este clar ce este atât de pictură bună „Strălucirea eternă a minții neprihănite“: Comentariile sunt pline de comentarii negative și observații ale persoanelor care nu au înțeles mesajul filmului. Desigur, acest lucru nu face filmul rău, dar mesajul ideologic nu a ajuns la masele largi, iar acest lucru a iritat mulți. Cu toate acestea, faptul rămâne: filmul este foarte popular, iar pasionații de film reale consideră că este de datoria lor să umple o plăcuță de înmatriculare bibliotecă cu o imagine a „Strălucirea eternă a minții neprihănite“. Review-uri de pe site-urile web ale filmului spun că oamenii apreciază acest film, nu numai din cauza jocului său de acțiune ideologică și uimitoare, dar, de asemenea, pentru calitatea imaginii și peisajul incredibil, cu un buget de 20 de milioane.

Arthouse sau dorința de originalitate?

Emoția eternă a minții fără prihană

A afectat în mod deosebit această imagine a fanilor despre tot ceea ce este legat de postmodernism, deoarece întruchiparea sa naturală este "Eternul soare al Minții fără spot". Recenziile criticilor de film confirmă această opinie. Genul postmodernismului devine din ce în ce mai popular în cultura contemporană. Poate că acest lucru se datorează faptului că spectatorii sunt deja obosiți de interpretările plictisite ale acelorași teme și exploatări ale vechilor povești clasice. Acum, dacă regizorul și scenariștii vin cu ceva nou și cu adevărat proaspăt, ei devin adevărați eroi în ochii iubitorilor de film sofisticați. Cel mai probabil, această neobișnuită și "incomprehensibilitate" este cauzată de popularitatea picturii "Eternul soare al minții fără spot". Recenzile chiar și celor mai neadecvate fani ai cinematografiei din genul Arthaus lăudau în mod regulat acest film, deoarece atât complotul cât și performanța artistică sunt foarte sugestive pentru acest gen.

Amintiri romantice și tristă

strălucirea veșnică a actorilor cu mintea pură

"Suntem veșnic al minții mincinosului" este o bucată gustoasă pentru tineri, în special pentru aceia dintre reprezentanții săi care încearcă să iasă în evidență în orice fel. Desenul imaginii va fi în mod necesar în favoarea celor care au o "organizare sufletească subtilă" sau tocmai recent au trecut printr-o pauză dureroasă. Filmul spune despre relația dintre doi oameni, Joel și Clementina, care au decis să se șterge reciproc din memorie. Și au decis să facă acest lucru în sensul literal al cuvântului, întorcându-se la o agenție specială pentru a elimina amintirile inutile. "Suntem veșnic al minții fără prihană", cu ironie și umor trist, ne arată că, în realitate, nimic nu poate fi șters definitiv din memorie dacă o persoană a simțit-o profund. Nu contează cât de greu, Joel si Clementine, ei nu pot uita despre unul pe altul, pentru că dragostea lor a fost și rămâne prezentă, și orice altceva - un mic, dar enervant detalii care pot fi eliminate dacă se dorește.

Tandemul creativ al lui Jim Carrey și al lui Kate Winslet

coloana sonoră a strălucirii veșnice a rațiunii pure

Este de remarcat în mod separat, ce efect asupra vieții actorilor a produs filmul "Eternul soare al minții fără spot". Actorii care au jucat Joel și Clementina sunt mai bine cunoscuți publicului larg decât pentru acest film, dar în cariera lor, este nevoie de un loc destul de serios. Jim Carrey a declarat ca este un umorist profesionist, capabil sa amuze oamenii cu adaugarile sale neasteptate si foarte pline de voie la scenariul si performantele originale in stilul de stand-up. În același film, Kerry și-a arătat un actor dramatic, arătând o paletă de emoții pe care mulți artiști de teatru ar invidia. Efectuat același rol ca și excentric Clementine Kate Winslet sa stabilit în clasica „Titanic“, iar aici - tocmai a confirmat că el poate juca cu adevărat și poate fi numit o actriță bună. Duetul creativ al lui Kerry și Winslet arată foarte organic și este perfect perceput de spectator, chiar și culorile furioase ale părului lui Kate nu interferează.

Importanța muzicii în cinematografie

Eternul soare al Descrierii minții fără spot

Mulțumiri speciale pentru crearea unei atmosfere adecvate, desigur, trebuie să le spuneți compozitorului care a fost implicat în proiectarea muzicală a filmului și grupului care a oferit cu plăcere coloana sonoră. "Eternul soare al minții fără spot" nu întărește complet urechile publicului cu un acompaniament muzical ușor. Nu trebuie să asculți încă o dată pentru a reda replicile eroilor și, în momente deosebit de tensionate sau decisive, muzica subliniază perfect ceea ce se întâmplă. Trebuie să-i mulțumiți lui TheWillowz și stilului lor original, care arată ca un amestec de piatră de garaj cu o astfel de indie rock la modă. Fanii dedicați filmului achiziționează coloana sonoră a filmului pe un disc separat, deși nu este atât de ușor să îl obținem, mai ales în țările CSI. Muzica TheWillowz este potrivită nu numai pentru film, ci și pentru călătorii în zile ploioase și seri singuri într-un apartament gol. Tristețea strălucitoare pe care o compun compoziția lor, subliniază perfect atmosfera imaginii.

Manna Cerului sau un blestem?

Putem spune că pictura "Eternul soare al minții fără prihană", a cărui descriere este un fel de complot al celui mai groaznic vis, romantice arată ce fel de dragoste ar trebui să fie. Joel și Clementine sunt atât de atașați unul de celălalt încât nici o agenție de ștergere a memoriei nu le poate forța să-i arunce pur și simplu amintirile din cap. Primul care a mers la acest pas disperat a fost Clementine, impulsiv, care a dorit să șterse rapid din memorie tot ce era legat de iubitul o dată pe Joel. Având în vedere că nu era mai rău, Joel a decis, de asemenea, să contacteze agenția, dar în cursul operației și-a dat seama că nu dorea să-și piardă amintirile dragi inimii sale. Dragostea lui Clementine și a lui Joel a ajutat la stoparea operației ireversibile, încălcând toate legile bunului simț. Desigur, ștergerea memoriei în acest film este doar o metaforă, dar mulți oameni care suferă de sentimente nerecuperate ar da orice bani să plătească pentru o astfel de operațiune. Din fericire sau din păcate, cu acest stres, fiecare persoană trebuie să facă față singură.

Emoția eternă a minții fără prihană

Explicații explicite și ascunse ale picturii

Filmul folosește un număr imens de simboluri și sugestii, pe care observatorul cel mai atent nu le va observa la prima vizionare. De exemplu, atunci când Joel își amintește cum, din nou certat cu Clementine, toți oamenii din jurul cuplului, sunt fără chip în adevăratul sens al cuvântului. Acest lucru sugerează că în acel moment, Joel nu a văzut pe nimeni în afară de Clementina, pentru că lumea sa personală era centrată pe ea. Nu-și amintea fețele acestor oameni, pentru că ei nu au fost importante pentru el, dar a uita persoana nu putea clementine, indiferent de modul în care încearcă. În mod similar, chiar și după operație, Clementine îl vede pe Joel în orice: un cerc familiar, o expresie abandonată de cineva, o carte ruptă. "Suntem veșnic al minții fără spot" dă speranță, în ciuda conținutului său aparent trist. Parcela nu aluzie la existența sau soarta poporului „dreapta“, care sunt destinate să fie împreună, dar ne spune că nu ar trebui să urmeze întotdeauna impuls de moment.

Cinema - o chestiune individuală

strălucirea veșnică a ratiunii pure [1]

Filmul "Suntem veșnic al minții mincinosului" nu vă permite să vă plictisiți și îl păstrați în suspans până în ultimul moment. Desigur, în mijlocul filmului devine un pic mai dificil pentru percepția spectatorului, pentru că lucrurile se mișcă destul de ilogice, iar personajele se comportă în ciudat și nerezonabilă. Pentru a înțelege ce înseamnă toate acestea, filmatorii nu vor permite niciodată spectatorului, dar acesta are plusurile sale. Fiecare om de film poate interpreta această imagine așa cum îi place. Nu poate exista o singură interpretare corectă, deoarece nu poate fi îndrăgostită. Fiecare persoană este individuală și, prin urmare, concluzia sa după vizionarea acestui film va depinde în întregime de starea lui de spirit, de cunoștințe de fond, de experiență într-o relație romantică și de o perspectivă a lumii. Prin urmare, cineva "Suntem veșnic al Minții fără spot" poate părea trist, dar cineva - foarte aflat în viață și plin de speranță.

Cine și cum să vizionați filmul

Timpul imaginii depășește ușor ora standard și jumătate, dar fiecare minut este justificat. În plus față de Jim Carrey și Kate Winslet, spectatorul va vedea aici actori precum Elijah Wood, Kirsten Dunst și Mark Ruffalo. Talentul fiecăruia dintre acești actori aduce o mică contribuție la imagine și o face foarte originală. "Eternul soare al minții fără spot" ar trebui să fie privit în mod ideal cu a doua jumătate a lui, dar în acest caz privitorul riscă să lipsească câteva simboluri și dialoguri. Dacă vizionați singur filmul, există riscul de a vă distruge starea de spirit pentru o zi întreagă, dar este întotdeauna util să vă gândiți la ceva etern, strălucitor și nemuritor.

Totul despre stea: Michel BortTotul despre stea: Michel Bort
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului
`Locuri de munca: Imperiul ispitei `. Recenzii ale filmului`Locuri de munca: Imperiul ispitei `. Recenzii ale filmului