Seria `Sharp Peaks`: comentarii și recenzii

„viziere acută“ - o serie care, în ciuda scara modestă a ideilor originale, a fost capabil să adune o audiență de mai multe milioane de telespectatori și pentru toate pentru a consolida poziția imaginii în statutul de gangsteri, criminali, și personaje completitudine tragedie teatru. Primul sezon din momentul apariției sale a arătat imediat potențialul imaginii. Privitorul empatizează cu eroii, în ciuda rigidității flagrantă a reprezentanților individuali ai familiei Shelby, care a devenit principala forță a Birmingham penale de la începutul secolului trecut. Canalul HBO a extins proiectul pentru încă 2 sezoane, iar principalul creator al filmului, Stephen Knight, promite că va fi mai interesant. Dar este totul roz? Nu transformați un proiect promițător într-un alt obișnuit "gimp"? Să ne întoarcem la recenzii și recenzii ale criticilor.

Ideea seriilor și a primelor proiecte

o serie de recenzii clare vizoareÎntr-un interviu realizat de reporteri după premiera, Stephen Knight a declarat că proiectul se bazează pe o poveste adevărată despre penal „de jos“ din Birmingham, în anii 20 ai secolului trecut. Pe fondul mai multor bande ordinare a stat o bandă, care mai târziu a devenit unul dintre cei mai puternici „jucători“ în activitatea ilegală a Angliei.

Protipologul criminal

Ca un prototip al unui grup de gangsteri efectuate într-adevăr bande de tineret „viziere acute“, care a câștigat o poreclă mulțumită cusute în lama capac vizor existent. Potrivit unei alte versiuni, bandiții pur și simplu preferau acest stil în haine, iar vizibilitatea lamei se datora formei vizierului. Această imagine a fost numită "Manchester". În serie, se pune un accent direct pe această armă, care nu este folosită odată de bandiți într-o luptă.

Gruparea reală nu a avut o afiliere teritorială la Birmingham și a funcționat în întreaga Anglia. Dacă proiectul subliniază, de asemenea, că clanul Shelby este țigan, atunci nu există referințe la oamenii nomazi din istoria prototipului. Cu toate acestea, conform recenziilor și recenziilor din seria "Vârfurile Sharp", această mișcare a creatorilor a avut succes. Unele modificări suplimentare au fost, de asemenea, primite pozitiv.

Familia și cultul succesiunii

ascuțite revizuiri seriile de vizoare și licențiereCota leului din poveste se bazează tocmai pe relațiile dintre familie. Un cult specific al continuității a existat în prototipul real. Bandiții au dorit nu numai să "zdrobească" cea mai mare parte a cifrei de afaceri ilegale, dar și ei au susținut "propriul lor". Regizorul subliniază existența unui "cod de onoare", a unor concepte de decență și a propriilor reguli pentru criminali.

Feedback-ul pe seria „vizieze acută“ pot fi, de asemenea, găsit și vina crearea unui halou romantismului în jurul valorii de bandiți, dar având în vedere că este vorba despre ideea autorului, nu un documentar, calendarul, gradul de indemnizație este complet justificată și rezonabilă.

Complotul și comentariile narative

o serie de vizoare ascuțiteÎn primul sezon, doar 6 episoade, astfel încât narațiunea sa dovedit a fi extrem de rapidă în multe privințe. În recenziile seriei "Sharp vârfuri," puteți găsi mai multe declarații despre dezvăluirea condensată a fundalului fiecărui personaj. Este corect să rețineți că directorul nu se baza pe succesul asurzitor al proiectului, așa că intenționa să lanseze cea mai completă istorie în cadrul unui format accesibil.

În centrul povestirii, familia Shelby, pentru a fi mai precisă, cei doi frați Arthur și Thomas, care se întorc din primul război mondial. Bătrânul, Arthur, acționează în mod nominal ca șef al clanului, însă Thomas însuși - fiul mijlociu - se concentrează direct pe tot. Împreună cu mătușa lor, aceștia sunt implicați în afaceri într-un birou de pariuri, câștigând pe bază la curse. De asemenea, familia deține un bar.

eroi

ieșirea vârfurilor ascuțite ale serieiPlansa complotului de la public a cauzat sentimente mixte. De-a lungul primului și celui de-al doilea sezon parțial, trecutul fraților războiului este indicat în trecere. Mai târziu, regizorul dezvăluie detaliile. Arthur a fost șocat de coajă și, prin urmare, cade periodic în furie incontrolabilă, dacă nu ia pilula care îl transformă într-un impotență.

Thomas sa temperat și a lăsat în urmă toată slăbiciunea, inclusiv dragostea și empatia. Cel puțin până când fată, asistentul lui Cambrille, apare în bar, un nou inspector numit de Churchill pentru a investiga un caz de furt de arme militare. Pur și simplu sa întâmplat să fie în mâinile lui Shelby, așa că ar putea deveni biletul principal al clanului în sus, la noi oportunități.

Caractere și recenzii pentru ei

data de lansare a vârfurilor ascuțite ale serieiÎn multe privințe, seria "vârfuri Sharp" a fost amintită de spectator tocmai datorită personajelor sale. Sunt colorati, carismatici, vor sa-si empatizeze. Thomas este puternic și impasibil, un cavaler care, prin voința sorții, a devenit un ticălos. De dragul familiei, este capabil de mult, dar mai mult decât atât, nu dorește să consolideze clanul, ci exaltarea lui. "Big Mafiosi" are într-adevăr o astfel de șansă. În ciuda faptului că în imaginea lui Thomas există un anumit clic, el a rămas de mult timp unul dintre cei mai recunoscuți și mai populari antagoniști ai genului. Killian Murphy a fost anterior necunoscut publicului larg, dar acest lucru a jucat doar în imagine, deoarece a oferit o oportunitate de a obține un actor care era gata să se dea singur unui singur rol - Thomas Shelby.

Familie mai presus de toate?

Cea mai bună serie de vârfuri ascuțiteSpre deosebire de fratele mediu, Arthur este extrem de agresiv și seamănă cu un infantilism suferind. Thomas trebuie doar să-și urmeze "câinele", dar și să-l protejeze. Matusa lor crede ca Arthur joaca doar rolul de "muschi" pentru Tommy, care nu si-a luat in serios familia. Cu toate acestea, această imagine, ca și alte mari și secundare, este extrem de organică și se potrivește perfect în istorie.

Inspectorul Campbell, interpretat de Sam Neill, expune propriul său proprietar putred pe dinauntru, care arată în mod public decență ostentativ. În cazul în care feedback-ul de pe seria „viziere acută“ este critica romantic infractorilor, este corect să spunem că un personaje cu adevărat curate și strălucitoare, în acest film nu este deloc. Mai mult, nu sunt necesare acolo. Unul dintre ei, poate, poate fi considerat un har, dragoste Tommy, dar seria despre criminali, cu miros de „zăpadă“ și apoi gazele arse, este obligat să fie murdar.

Primul sezon

Ieșirea din seria „vizieze acută“ a devenit o „mană cerească“ pentru toți fanii filmelor de cinema cu gangsteri în spiritul Tarantino sau „Boardwalk Empire“ Scorsese. Aceste domnilor, umor britanic, rigiditatea si spiritul de „cavaleri ai autostrăzii“ poate la prima sperie privitorul. Dar foarte curând, în spatele pompei externe și a bombasului se deschide nucleul dur al proiectului și atmosfera seriei este excelentă.

Primul sezon sa dovedit a fi interesant. Tommy este la începutul formării sale, contestând dreptul la curse cu italienii. El încearcă să legalizeze și nu vrea să se certe cu poliția. Sunt doar planurile lui Campbell pentru "vârfurile Sharp". Foarte curând, gașca este trasă în showdown-ul național.

prizele ascuțite se alătură anotimpurilorÎn ciuda încercărilor de a ascunde greșelile complotului, narațiunea se dezvoltă prea repede. Directorul nu face schimb de mici. "În afara tabloului" erau fundamentele eroilor, formarea familiei și zborul tatălui Shelby. Toate detaliile complotului vor fi dezvăluite mai târziu, când Tommy termină războiul și se mișcă. Toate anotimpurile seriei "vârfuri clare" - este o luptă. Pentru putere, bani, forță și în cele din urmă pace, care, totuși, eroii seriei nu pot vedea cel puțin încă două sezoane.

A doua și a treia anotimp

Dacă în al doilea sezon familia Shelby era încă considerată "țigani murdari", acum ei sunt forță. Dacă primul capitol al povestirii a fost uriaș pentru viitor, iar al doilea - formarea unei grupări deplină și restaurarea afacerilor, atunci a treia a adus linia sub ambițiile lui Tommy. Relațiile cu rușii, italienii, evreii și rudele lor, moartea iubitului său l-au pus pe Tommy la un pas de existență. El va trebui să plătească cu toată lumea, inclusiv cu frații.

Este demn de remarcat faptul că recenziile despre seria "vârfuri Sharp" au subliniat în mod repetat caracterul comic al rușilor. Nobilimea imperiului nu este expusă în lumină mai bună. Nu poate fi pusă la îndoială dacă o astfel de imagine este de fapt fiabilă, dar el a provocat parțial un raspuns oarecum rece de la critici. Cu toate acestea, seria a abordat o oprire logică în poveste și a demonstrat clar o rezervă pentru viitor, în care Tommy este lăsat singur.

Continuare?

ascuțite vizor seria 4 sezonÎn 2016, HBO a anunțat lansarea a încă două sezoane. Premiera sezonului 4 din seria "Sharp Visors" este programată pentru 15 noiembrie 2017. Dar până acum evenimente necunoscute care vor fi discutate în ea. Cu toate acestea, compania nu neagă o posibilă continuare după ce povestea lui Tommy este finalizată. "Vârfurile clare" au lăsat o bază excelentă pentru avansarea istorică. În cele din urmă, dacă comparați proiectul cu "Imperiul subteran", atunci privitorul a revendicat ambele trupe despre spiritul trecutului gangster din cele mai mari țări. Data de lansare a seriei "Sharp Peaks", și anume ultimele sale sezoane, va fi anunțată ulterior de companie.

Astfel, continuarea seriei promite să fie interesantă. Cele mai multe recenzii ridică comentarii laudative și se referă la "Sharp vârfuri" la cele mai bune seriale din genul lor, printre analogii care au apărut recent. În ciuda faptului că proiectul sa dezvoltat dintr-o idee bună, dar nu mai originală, și popularitatea pe care a primit-o, banda are potențialul pentru titlul de cel mai bun din gen. Costumele, personajele, decorurile și dialogurile sunt gândite la detalii și particule minuscule. Totul a fost creat pentru a exprima o idee - spiritul timpurilor bătătorite ale gangsterilor, atunci când totul ar putea fi luat cu ajutorul unei forțe de mijloc.

Totul despre stea: Steven MoyerTotul despre stea: Steven Moyer
"Capace hacked": un vis și o ură"Capace hacked": un vis și o ură
"Aromă Briar". Conținutul celei de-a doua părți a filmului."Aromă Briar". Conținutul celei de-a doua părți a filmului.