Seria `Mist `: recenzii ale filmului

22 iunie, postul american de televiziune Spike a prezentat premiera noii serii bazată pe povestea lui Stephen King. După versiunea uimitoare pe ecran a producției din 2007, audiența, ca și canalul de sponsorizare, a pus mari speranțe în noul show TV. Cu toate acestea, după primul episod pilot al seriei "Mist", recenziile criticilor au fost dezamăgitoare. Un număr considerabil mai mare de spectatori, 1,2 milioane, în viitor, abia a ajuns la 800 mii.

Numele dublu

Mistul regelui este un roman din 1980, cunoscut de cititorul rus ca "ceață". Filmul 2007 anul regizorului Frank Darabont, care a devenit una dintre cele mai de succes adaptări ale operelor lui King, a fost lansat în box-officeul intern sub numele de "Mugla". Ambele traduceri Mist sunt corecte. Acest lucru explică de ce oroarea creștinului Horp prezentată publicului rus "Fog" este mai des menționată ca "Mist" în recenziile seriei. Aparent, în această versiune a traducerii, înțelesul acestui cuvânt exprimă cel mai bine esența operei și este mai aproape de privitorul nostru.

Prototip de la distanță

Director, scriitor și producător de „Mist“ Christian Torp într-un interviu a spus că are încă din copilărie, este un fan avid al regelui. După o altă citire a povestirii, el a crezut că în această poveste destul de mică (180 de pagini) există potențial pentru serie. Tema comportamentului oamenilor în fața fricii rămâne mereu actualizată și relevantă. Implementarea ideii creștinei a ajutat-o ​​pe producătorul executiv Amanda Siegel. Dar spectacol, potrivit Thorp, nu pot fi luate de adaptare de film cu drepturi depline a romanului, ci, mai degrabă, ca varul ei.

serie de recenzii mgla

Cu toate acestea, în cele din urmă sa dovedit a fi o rudă mult mai îndepărtată. Din acțiunea regelui, rămâne doar locul de acțiune și ceața, în care "există ceva". Monstrii și ei au dobândit o semnificație total diferită, un fel de semnificație psihologică. Proiectul a fost realizat ca o lungă melodrama despre relațiile locuitorilor orașului. Dar, judecând după recenziile și opiniile despre seria "Mist", audiența se aștepta la un complot extins și extinse, dar tocmai împăratul.

Libertatea creativității

Creșterea numărului în istoria unui loc pentru a ascunde în siguranța relativă a oamenilor, și, prin urmare, introducerea mai multor personaje, creatorii proiectului intenționează să se concentreze atenția privitorului asupra psihologiei locuitorilor unui oraș de provincie, așa cum este inerent King. Thorp spera, de asemenea, ca Stephen sa gaseasca seria destul de tensionata si retrasa cu respectul pentru munca sa. Chiar și marele thrillerul psihologic maestro a reacționat foarte favorabil la dezvoltarea proiectului și a permis să facă orice modificări de film parcelele, în ceea ce privește sursa imprimată. Cu toate acestea, comentarii devastatoare și recenzii ale emisiunii „The Mist“ îndreptat doar spre interpretarea nefericită a parcelei și personaje plictisitoare, neinteresante.

serie de revizuiri gloom recenzii

Într-un interviu, Thorpe a menționat că, în ceea ce privește portretizarea scenelor înfiorătoare de către canal și producători, i sa permis foarte mult. Cum, în condiții atât de favorabile și de libertate completă pentru procesul creativ, ar putea ieși o serie atât de plictisitoare și banală?

Joc prin reguli nestandardizate

Seria descrie mai multe scene și complotează conflicte, care, evident, ar trebui să indice publicului abordarea nestandard a creatorilor spectacolului la conceptul de thriller psihologic. Unele cercetări creative au rămas neobservate. Alții au fost dezgustați, ca să seducă un jucător de fotbal școlar cu un personaj homosexual. Primele fragmente din seria pilot au condus publicul la indignare.

serie de obscuritate 1 recenzii de sezon

Un soldat care sa trezit în pădure nu își poate aminti cine este. Alături de el este un păstor care se bucură de trezirea unui soldat și concluzionează că câinele îi aparține. Sensind ceva în ceața care se apropie, animalul se ascunde în voalul său dens, iar soldatul care îl urmărește imediat imediat aude un scârțâit și găsește un ciobănesc mort. Corpul rupt al câinelui este transmis extrem de pitoresc.

Dacă această scenă era una dintre cele promise de Christian Thorp, care trebuia să înghețe sufletul, atunci a făcut o impresie diferită. Pe acest fragment din seria "Mist", recenziile spectatorilor și criticilor au fost unanim negative, provocând uimire și indignare.

"Regimul cinstit al televiziunii: pentru a evita scene crude cu animale. Creatorii de "ceață" încalcă acest tabu pentru a șoca publicul și pentru a informa că nu vor juca după reguli. Primele minute ale demonstrației pilot a unui câine mort în toate detaliile grafice cu corpurile împrăștiate în spatele capului ei, singura parte supraviețuitor al corpului - numai pentru a vă avertiza că da, ceața este ceva acolo „- unul dintre comentarii despre show "Mist" pe paginile electronice ale The New York Times Company, dedicate televiziunii. Pentru întregul prim sezon, aceasta a fost singura scenă convingătoare despre nemilositatea ceții, și chiar asta a stârnit scandalul audienței.

Principalii actori

Eroii principali și, probabil, pozitivi sunt trioul familiei Cunningham: cuplul Yves și Kevin, fiica lor, studentul de liceu Aeks. Kevin (Morgan Spector), cu calități atât de remarcabile precum dreptatea, bunătatea, generozitatea, curajul, din anumite motive, nu provoacă nici simpatie, nici antipatie. În ciuda tuturor pozitivității, el rămâne un caracter plat, fără viață. Eve (Alyssa Sutherland) este o persoană stralucitoare, temperamentală care acționează numai în conformitate cu deciziile ei. Nu-și mai văzuse convingerile și fixându-se pe problemele fiicei sale, niciodată nu era îngrijorată de soarta soțului ei, care era lăsat undeva într-o ceață ciudată. Uneori cauzează simpatie, dar mai des - indiferență sau iritare.

gloom serie de recenzii ale criticilor

Alex (Gus Birny) - un personaj care a colectat cele mai ostile recenzii din seria "Mist". Teoretic, ea este o fată modestă, bună și ascultătoare, atât de bună încât nu a fost atinsă nici măcar de un monstru din ceață. Dar imaginea ei plictisitoare, neajutorată, concentrarea excesivă asupra unei probleme personale, în comparație cu care ceață de rău este un lucru mic, provoacă antipatie.

Alte personaje importante

Există și Adrian - coleg de clasă și prietenul Alex, un melancolic, tânăr singuratic, care se consideră a fi fie gay sau bisexual. De drogat criminalul Mia este un personaj nesigur și periculos, dar se preface a fi pozitiv. Brian Nantes este un soldat care și-a pierdut memoria. Cei trei îi însoțesc pe Kevin, încercând să ajungă la mall, unde sunt Yves și Alex.

serii de recenzii gloom ale publicului

Un fan al naturii, iubitul grădinar Natalie (Francis Conroy) este un personaj dublu. După ce a petrecut tineretul furios al hipiței cu soțul ei, cu care a trăit de la vârsta de 18 ani, tocmai l-a pierdut. Împreună cu el, o parte din mintea lui a plecat. În numele naturii și al tuturor ființelor ei vii, Natalie, aparent, fără ezitare, va ucide un om.

"În ciuda faptului că seria premieră pentru cel puțin două treimi din ora ei introduce spectatorul în detaliile vieții personajelor, nici unul dintre ei nu pare atât de interesant, plăcut sau atractiv pentru a-și împărtăși soarta în continuare". Acest lucru - recenzii ale criticilor din seria "Greșeală" site-ul Reporterul de la Hollywood. Și mai departe: "Nu există un singur caracter sau o scenă care să fie distinctă și să inspire credință în ceea ce se întâmplă".

La diferite site-uri - și rusă, și străine - puteți găsi o mulțime de astfel de estimări. Și aceasta este doar o formulare corectă a criticilor. Recenzile privitorilor despre seria "Mist" sunt mult mai clare și mai ciudate.

Trei grupuri de oameni: se deplasează, se află într-un centru comercial și așteaptă mântuirea în biserică - trei linii din primul sezon, care ar putea trage bine spectacolul TV. Dar, în revizuirile complotului din seria "Mist" mai des decât altele, există cuvinte: banale și plictiseală. Întârziate, evenimente lent, actuale, caractere "proaspete", plictisitoare. Problemele protagoniștilor par a fi atît de îndepărtate și de lipsită de viață, încît privitorul să nu le pătrundă.

o serie de revizuiri gloom de spectatori și critici

"O ceață reală este moralitatea noastră sumbră, un rău adevărat care nu se cunoaște, care se ascunde în inimile oamenilor. Nu am nici o îndoială că Thorpe știe cum ar trebui să funcționeze, dar mă îndoiesc că „ceață“ va efectua acest plan, „- scrie Daniel Finberg pe paginile electronice de la The Hollywood Reporter, după episodul pilot.

Sfârșitul "Mile"

Această groază dramatică nu a câștigat niciodată nici o simpatie. Comentarii despre Sezonul 1 al seriei „The Mist“ și criticii și publicul au fost în unanimitate devastatoare. Filmele fantastice și thrillerele au propriul lor audiență. Ea nu poate împinge o melodrama, ușor acoperită de elementele genului preferat. O schimbare în aproape fiecare aspect al sursei originale „Mist“ insultat fanii S. King. Prin urmare, managementul Spike TV după primul sezon a decis să închidă această emisiune nepopulară de televiziune.

"Mist" - actori și trăsături ale filmului"Mist" - actori și trăsături ale filmului
Visele devin realitate, sau în ce serie Naruto a devenit HokageVisele devin realitate, sau în ce serie Naruto a devenit Hokage
Filmul de orori "Mist": recenzii, impresiiFilmul de orori "Mist": recenzii, impresii