Serial `Deadwood`: recenzii, subiect, recenzii, actori și roluri

Seria „Deadwood» (Deadwood) - acest lucru nu este un film de televiziune american tipic, realist de Vest povești bazate pe faptul că sunt povești și legende asociate cu orașul de bază cu același nume în Dakota de Sud, în munții Black Hills in goana dupa aur.serie de recenzii de tip deadwood

referință

Demonstrația premiere a seriei pilot a avut loc la sfârșitul lunii martie 2004 la HBO. Directorul său ar putea fi David Fincher, Cu toate acestea, liderul mondial a părăsit proiectul înainte de începerea procesului de filmare. Un total de 36 de episoade filmate, evaluări de film de televiziune în interpretarea IMDb este 8.70. Seria „Deadwood“ recenziile criticilor de film si publicul a primit un foarte bun, clasament ca una dintre cele mai mari din istoria HBO. Telefilm și ansamblului distribuției și echipa au primit opt ​​premii „Emmy“ și „Globul de Aur“. Proiectul poate fi considerat pe bună dreptate proiectul autorului lui David Milch, care a acționat ca autor al ideii, un scriitor de frunte și producător executiv. Feedback privind seria „Deadwood“, scrisă de Billo Carter la New York Times, a fost elaborat în conformitate cu actul de acuzare. Autor-contribuitor abundenta confuz de blasfemii (în trei sezoane, în general, eroi cuvânt dracu `a fost rostit de aproape trei mii de ori), scene prea sincere, realiste de sex și violență, imaginea hiperrealism în ansamblu.revizuire despre moartea din seria TV

Istoria creației

Multe recenzii ale seriei "Deadwood" conțin fundalul creării sale, conform recenzorilor, este importantă pentru o idee generală despre teleprodus.

David Milch este un scenarist, actor și producător renumit, câștigător al premiului Emmy. A avut o experiență impresionantă în crearea de drame de televiziune la momentul producerii imaginii. Publicul este familiarizat cu opera sa "Poliția din New York", "Blues Hill Street", "Fart" și multe altele. Gestionarea HBO, el a propus să înlăture un film de televiziune cu mai multe serii, a cărui acțiune s-ar desfășura în timpul domniei împăratului Nero. Cu toate acestea, canalul a lansat deja producția seriei "Roma". În timpul interviului, scenaristul a fost întrebat dacă ar fi putut să-și traducă ideea dacă evenimentele din povestea lui Milch au fost transferate într-o altă perioadă de timp. David sa gândit pentru un moment, apoi a dat din cap în afirmativ, așa că Roma antică a devenit Occidentul Sălbatic american, iar ideea lui David Milcho sa transformat în seria TV Deadwood. Comentariile se referă, de asemenea, la subiectul dureros al unei întreruperi bruște a producției.

Fără un punct culminant impresionant

Cei mai mulți regizori sunt nedumerit de ce povestea nu a fost finalizată. Faptul este că, după eliberarea a trei sezoane fără o cerere oficială, HBO a oprit producția. Contractele de actori au fost anulate sau nu au fost reînnoite. Producătorii au încercat de ceva timp să negocieze cu conducerea canalului despre posibilitatea filmării a două episoade pentru a finaliza logic proiectul, dar nu au putut ajunge la un acord. Deci "Deadwood" - seria, care a avut cel mai mare scor în sezonul 1-3, a rămas fără un climat impresionant.comentarii despre serialul de televiziune Deadwood

În general, după cum se menționează în revizuirea și feedback-ul pe seria „Deadwood“, intriga se bazează pe interpretarea artistică și faptelor biografice reale din viața unor personalități proeminente - pionieri și antreprenori. Acțiunea are loc în 1876-1877. La poalele muntelui Black Hills, într-o răscoală de grabă de aur Dakota de Sud Minerii rupe tabăra, numindu-l Deadwood. Ghidat de speranța profitului rapid, criminali și aventurieri din toată SUA vin la el. Orașul în creștere este corupt de anarhie și fărădelegi, rata criminalității crește cu ora. Neoficial, orașul este condus de autoritatea criminală Al Sverendzhen (Ian McShane) - proprietarul singurului salon din orașul "Jem". Doar un astfel de șerif, Seth Bullock (Timothy Oliphant), a avut curajul să se opună unei astfel de persoane influente. Fostul mareșal la sosirea în oraș, împreună cu vechiul său prieten Sol Star (John Hawks) a încercat să păstreze un magazin alimentar, dar a bătut și a păzit legea și ordinea. Acum, șeriful intenționează să oprească crima și nelegiuirea agresivă. Revizuirea serialului Deadwood de Michael Gilts, recenzent al New York Post, caracterizează complotul filmului de televiziune ca pe o poveste de detectiv interesant.recenzii și comentarii despre seria TV Deadwood

Limită autenticitate

Revizori serie de evaluare „Deadwood“, plasat feedback constructiv, care a menționat că dorința de a limita David Milch ultimatumist autenticitate nu poate decât să admir, dar conținutul proiectului este de importanță secundară. Ca și în orice alte multi-sezon film de televiziune, un singur complot în el. Există o așezare a cautatori de aur, personalități istorice (actori) și mina. Pe aceste componente și poveste simplă, dar destul de fascinantă. Proiectul Milch impresionează prin compromisuri și convingătoare ei. Entourage apoi recreat în detaliu, și lipsit filme de lung metraj caracteristice, western luciu. Autorii arată în mod deliberat urât mondial, inestetice, în care privitorul crede că primele minute ale cronometrare. După lansarea seriei, mulți profesori universitari de istorie din Statele Unite a permis pentru a vizualiza în cursul lor, elevii sunt capabili de a explora trecutul țării într-o adevărată, chiar și în perspectivă imparțială.Deadwood seria Deadwood

Acționând Casting

Seria "Deadwood" a apreciat nu numai autenticitatea producției, ci și cea a spectacolului magnific al ansamblului. Actorii implicați în producerea filmului de televiziune au creat o galerie unică de personaje luminoase caracteristice, diversitatea și unicitatea lor uimiți pe toată lumea. Cu toate acestea, printre toți interpreții, Ian McShane, reîncarnat ca El Sverendzhen, iese în evidență. Actorul atât de abnegație obișnuiți cu imaginea caracterului său atât de carismatic, si maiestrie împleteau brutal obscene înjurături în dantelă, care a fost distins cu premiul „Globul de Aur“. Rolul lui McShane a oferit de fapt un statut de cult eroului. Scene culturi de solvatare Ela și domnul Wu a demonstrat Ian McShane și Kioni tinerii eroi dialoguri au fost demontate pentru citate, du-te la ecran de oameni.

Nu este inferior lui Ian McShane în priceperea celorlalți artiști: T. Oliphant, M. Parker, B. Dourif, W. E. Brown, D. Hawkes și P. Malcolm.Deadwood seria 1 3 sezon

Starea cultului

Dacă vom compara nivelul de spectacole, teatru, procesul de luare a filmului de angajament de participanți, inclusiv artiști, din seria cele mai moderne, vine înțelegerea faptului că, din păcate, majoritatea TV ghiduri lăcomie. Produsul lor nu diferă în ceea ce privește calitatea și valoarea artistică. Cele mai multe telenovele revine la analfabetism în masă spectator în filme și pur și simplu fără gust. Prin urmare, „Deadwood“ poate fi puternic recomandat pentru vizualizarea la fiecare cinefililor care se respecta.

Totul despre star Gerald MacRainyTotul despre star Gerald MacRainy
Michael Weston: Calea CreativăMichael Weston: Calea Creativă
Timothy Oliphant și Alexis Nief. Timothy Oliphant: o scurtă biografie, filmografie și viața…Timothy Oliphant și Alexis Nief. Timothy Oliphant: o scurtă biografie, filmografie și viața…