Hymenoplastia: recenzii și povestiri

Hemul este o pliu a mucoasei care acoperă intrarea în vaginul femeii. Acest element îndeplinește o funcție de protecție. Pierderea virginității în timpul primei intimități implică ruperea acestui hymen. Cu toate acestea, în unele cazuri, mai des, din motive religioase, o femeie are nevoie de refolire - restaurarea hameiului. Operația, care se efectuează pe bază de ambulatoriu, se numește "hienoplastie". Feedback-ul cu privire la procedura poate fi auzit cele mai diverse.

Esența intervenției chirurgicale

Pentru prima dată la mijlocul secolului al XX-lea, a fost efectuată hienoplastia. Feedback-ul experților din acele vremuri arată că tehnologia de efectuare a intervenției chirurgicale sa schimbat semnificativ de atunci. Astăzi, operația se desfășoară aproape fără durere pe bază de ambulatoriu. Dacă credeți că povestea, intervenția nu necesită o pregătire specială. Tot ce trebuie să faceți este să treceți câteva teste.

recenzii de hemioplastieDe fapt, orice femeie poate fi efectuată hienoplastie. Feedback-ul cu privire la sentimentele de acte sexuale poate fi auzit la cel mai pozitiv. Operațiunea nu duce la pierderea sensibilității. Mulți oameni spun că după hemeloplastie, viața intimă devine mult mai strălucitoare.

Tehnica primei operații de restaurare a hameiului a fost destul de primitivă. De atunci, multe au fost îmbunătățite. Este posibil să se restabilească virginitatea pe termen scurt și pe termen lung. Totul depinde de sarcinile pe care femeia le-a stabilit pentru sine.

mărturie

De ce este efectuată hienoplastia? Recenzile arată că cel mai adesea operația este pentru fete care doresc să-și surprindă viitorul soț în timpul nopții de nuntă. Dragostea dragostei cu o fecioară încurajează și mai mult pasiunea într-o familie tânără. În plus, restaurarea pleoapei unei fete poate fi necesară din motive religioase. De multe ori poți auzi povestiri despre hemeoplastia acelor fete care au adoptat islamul.

fotografii de hienoplastie inainte si dupa recenziiDin nefericire, necesitatea de a restabili hymenul poate avea și mărturii mai puțin "irizante". Mărturiile arată că operațiunea este singura modalitate de a uita de violul care a trebuit să fie experimentat. În plus, hymenul poate fi deteriorat în timpul intervențiilor chirurgicale în zona sistemului genito-urinar al fetei. Deseori confruntat cu o problemă și sportivi tineri. Ruptura deosebit de amenințătoare a hameiului este ciclismul activ. Un grup de femei care se implică în sportul ecvestru poate fi în pericol.

Hemoplastie pe termen scurt

Povestirile și mărturiile oferă posibilitatea de a înțelege că operația nu este dureroasă și poate fi efectuată anonim. Dacă este necesar să creați doar iluzia virginității, experții recomandă să faceți o programare pentru procedura de hemoplastie pe termen scurt. Fetele care au trebuit să se supună procedurii spun că intervenția nu durează 20 de minute. Specialistul coase marginile hameiului folosind fire speciale resorbabile. Câteva zile mai târziu scuipatul este considerat restaurat. Intervenția chirurgicală a unui astfel de plan este deosebit de importantă pentru cei care au decis să revină la virginitate înainte de căsătorie.

Comentariile privind imenoplastia care au făcut-oExperții susțin că restabilirea pe termen scurt a virginității se poate face nu mai mult de două sau trei ori. De fiecare dată când cantitatea de țesut este redusă semnificativ, în timp, nu mai există o scuipă, care ar putea fi cusută în modul descris mai sus. Pentru cei care au nevoie de cel mai bun rezultat, merită acordat atenție unei alte operațiuni.

Hemoplastie pe termen lung

Fetele care se află într-o situație dificilă au supraviețuit violului, experții recomandă restaurarea virginității pe termen lung sau în trei straturi. Operațiunea este considerată mai complicată, dar rezultatul merită. Cum se efectuează hlimoplastia cu trei straturi? Recenzile fetelor care au suferit o astfel de procedură arată că intervenția necesită o pregătire mai amănunțită. Ca hymen, se utilizează un țesut din vestibulul vaginului. Intervenția operativă este considerată destul de traumatizantă. Adesea, este necesară anestezia generală.

examinări de hemioplastie cu trei straturiRezultatele cu adevarat bune permit realizarea hemioplastiei pe termen lung. Mărturiile fetelor arată că datorită procedurii este posibilă restabilirea virginității de la zero. Nimeni nu poate ghici că mai devreme reprezentantul sexului mai slab a trebuit să suporte relații sexuale. Mai mult, fetița nu mai este virgină, după o operație calitativă, ginecologul nu poate ghici întotdeauna.

Pregătirea pentru operație

Este corect să abordăm problema restabilirii virginității, indiferent dacă a fost aleasă hemoplazia pe termen lung sau pe termen scurt. Feedback-ul arată că rezultatul intervenției depinde în mod direct de pregătirea pacientului. Fetele care au făcut deja reflorează, recomandă să nu ezitați de medic, să adresați toate întrebările necesare înainte de intervenție. Pregătirea pentru intervenție chirurgicală este de dorit nu numai fizic, ci și moral.

Înainte de operație, un specialist ar trebui să examineze cu atenție pacientul, să-și examineze dosarul medical. Va trebui să treci o analiză generală a urinei și a sângelui, să treceți printr-o electrocardiogramă, să dați o frotiu florei din vagin. Medicul nu va începe operația decât după ce a aflat despre starea de sănătate a pacientului. În unele cazuri, poate fi necesar să se consulte cu specialiștii apropiați - urolog, terapeut, alergist, imunolog etc.

Mai puțină pregătire specială necesită o hemoplastie pe termen scurt. Comentariile arată că procedura poate fi efectuată în ziua tratamentului fetei unui chirurg plastic. Pacienții spun că în câteva ore după operație, vă puteți întoarce la o viață întreagă. Va trebui să respecte doar câteva dintre recomandările unui specialist.

Contraindicații

În ciuda faptului că operația nu este considerată dificilă, ca orice intervenție chirurgicală, ea are o serie de contraindicații. Categoric, este imposibil să se efectueze procedura pentru fetele cu patologie oncologică, boli de sânge, diabet zaharat. Femeile care au efectuat deja reflageri, nu recomandă înregistrarea la un medic în timpul frigului sezonier. În acest moment, bolile cronice se înrăutățesc, ceea ce poate afecta cursul operației.

recenzii pe termen scurt privind hienoplastiaAr trebui să se efectueze la alegerea hienoplastiei. Recenzile (care au efectuat operația) arată că lipsa dorinței de a merge la medic duce la apariția unor complicații imprevizibile. Starea internă este foarte importantă.

Ce se întâmplă după întoarcerea virginității?

Dacă credeți că povestea fetelor care încă au decis intervenția chirurgicală, senzația de a pierde virginitatea nu este inferioară celor care au trebuit să îndure în timpul primului contact sexual. Omul ignorant nu va putea observa "trucul murdar". Prin urmare, operațiunea merită cu adevărat. Mai mult, mulți observă că sensibilitatea zonelor intime după operație chiar crește.

pe termen lung recenzii de hymenoplastieDe asemenea, este practic imposibil să se facă distincția vizuală între hymen și cel obținut în timpul operației, cu condiția ca hemoplastica să fie corect efectuată. Înainte și după fotografii, recenzii ginecologi - la această confirmare.

Recuperarea după intervenție chirurgicală și posibile complicații

Hemoplazia pe termen scurt nu are practic consecințe neplăcute. O fată poate duce un stil de viață cu drepturi depline aproape imediat după intervenția chirurgicală. Timp de câteva zile pot fi observate numai senzații de tras neplăcut în zona vaginală. Comentariile arată că simptomele durerii dispar rapid.

Puțin mai multe povesti neplăcute pot fi auzite de la femeile care au decis o hemioplastie cu trei straturi. Durerea poate fi atât de puternică încât trebuie să luați analgezice. Din multe motive, imediat după intervenție, se recomandă ca o femeie să rămână în spital timp de câteva zile. O complicație obișnuită după hemeoplastie este o tulburare a ciclului menstrual. Acest lucru se datorează stresului emoțional pe care femeia trebuia să-l îndure. Complicațiile pot fi, de asemenea, cauzate de administrarea de medicamente prescrise de un chirurg plastic.

povestiri și recenzii de hemoplazie pe termen scurtHemoplazia în trei straturi trebuie efectuată la o anumită perioadă a ciclului menstrual. Comentariile arată că momentul cel mai potrivit pentru intervenții chirurgicale este a 20-a zi după debutul sângerării. Astfel, imediat după intervenție, specialistul poate stabili dacă ciclul a fost întrerupt sau dacă s-au întâmpinat unele dificultăți.

Costul procedurii

Prețul operațiunii depinde de mai mulți factori. În orice caz, hienoplastia nu poate fi numită o procedură ieftină. Intervenția nu se desfășoară în instituțiile publice. Va trebui să contactăm numai clinici specializate de chirurgie plastică, unde medicii au cunoștințele necesare și au efectuat mai mult de o dată funcționarea unui astfel de plan.

După evaluarea poveștilor fetelor care au decis procedura, se poate concluziona că cea mai ieftină hymenoplastie pe termen scurt de la Moscova sugerează efectuarea centrului medical "Orange Clinic". Operațiunea va trebui să plătească 17 mii de ruble. Restaurarea în trei straturi a virginității în capitală este realizată cel mai ieftin de către clinica "Semeynaya". Operațiunea va trebui să plătească aproximativ 20 de mii de ruble.

Să rezumăm

Înregistrați-vă o operațiune pentru a restabili virginitatea la sexul cel mai corect, este recomandat, a cântărit toate argumentele pro și contra. Merită să ne amintim că orice intervenție chirurgicală este o lovitură a imunității. Nu este necesar să expuneți sănătatea la pericol numai pentru că îndeplinește capriciile unui partener. Pregătirea morală pentru hemeloplastie este la fel de importantă ca și aptitudinea fizică.

Ce este imenoplastia? Hemoplastie pe termen lungCe este imenoplastia? Hemoplastie pe termen lung
Ce este hienul. Sfaturi pentru fecioareCe este hienul. Sfaturi pentru fecioare
Structura organelor genitale feminineStructura organelor genitale feminine