Recenzii ale cărții "White Fang": opiniile cititorilor despre complot și erou

Opinii ale cărții „White Fang“, arată că acest lucru este încă foarte popular în rândul cititorului modern. Bright complot dinamic, forma originală a narațiunii, care se desfășoară nu în numele omului, ci unei persoane de animale, purtat de toti fanii celebrului scriitor american Jack London, care este considerat pe bună dreptate, această carte cel mai bine munca lui.

Despre erou

Recenziile cărții "White Fang" vor ajuta profesorul să pregătească o lecție pe tema creativității acestui autor remarcabil. Londra și-a scris opera în 1906. Povestea este dedicată vieții unui câine de lupi în condițiile așa-numitei grabe de aur din Alaska. Toți cititorii afirmă în unanimitate că nici unul dintre scriitorii cunoscuți nu a reușit să transmită cu succes, expresiv și plauzibil lumea interioară a fiicei care se luptă cu disperare pentru existența sa.

Dar cele mai multe dintre toate fanii scriitorului a fost lovit de modul subtil, emoționant și dorința din inimă, a interpretat eroul devenit un mai bun, mai puternic, hardier. Despre cum descriere colorat transformat viața sălbatică de autor, spune recenzii ale cărții „White Fang“. Potrivit tuturor cititorilor Londra reprodus surprinzător sincer toate sentimentele și suferințele lupul, care a trebuit să treacă printr-o mulțime de încercări teribile înainte de a găsi o viață liniștită și pentru a găsi fericirea.

recenzii ale cărții alb fang

Despre idee

Cititorii acordă atenție în mod corect absenței practice a acțiunii dinamice acute, care este atât de caracteristică lucrărilor și filmelor contemporane. Cu toate acestea, toți subliniază faptul că cartea sa dovedit a fi neobișnuit de bogată și dramatică datorită descrierii luptei pasiunilor care are loc în interiorul personajului principal. Recenzile din cartea "White Fang" îi vor ajuta pe elevi să navigheze în acest text dificil și să înțeleagă ideea principală a lucrării: în lupta împotriva obstacolelor este temperat temperamentul real.

Cititorii au înțeles linia fină dintre acele paralele pe care le-a făcut autorul, comparând viețile oamenilor și animalelor. Potrivit acestora, acțiunile unei persoane sunt evaluate foarte expresiv prin gândirea deosebită a lupului. Revizuirea cărții "White Fang" de Jack London este interesantă prin faptul că arată relevanța acestei lucrări în zilele noastre. Potrivit cititorilor, lumea oamenilor este prezentată în carte, uneori chiar mai crudă și mai aspru decât cea sălbatică.

revizuiți despre cartea albă de câine din Londra

Opiniile despre complot

Toți fanii creativității autorului cred că povestea sa dovedit a fi foarte interesantă, interesantă, vitală. Cele mai recunosc descrierea copilăriei și dezvoltarea eroului uneia dintre cele mai de succes părți din romanul întreg. Londra nu a acordat în zadar atât de multă atenție formării "personalității" lupului: la urma urmei, viața sa în pădurea sălbatică, conform legilor primitive, și-a determinat caracterul. Toată lumea crede că imaginile de antrenament Fang sunt spectaculoase și dramatice în același timp. Modul în care un indian a îmblânzit un erou cauzează atât admirația, cât și milă în același timp, mai ales atunci când la vândut ticălosului.

revizuirea cartii canine albe

Citește recenzia cărții „Colț Alb“, se arată că elevii de construcții impresie scenă de luptă cu eroul Bulldog, pentru că în această luptă fiara a arătat toată puterea lor, agilitate și curaj, dar aproape a pierdut viața. Din fericire, un inginer local la salvat la timp. În opinia tuturor iubitorilor de lucrări ale scriitorului, scenele revenirii treptate la viață a lupului din noua familie s-au dovedit a fi deosebit de emoționante și pătrunzătoare.

recenzie a cărții alb fang scurt

Despre sensul

Romanul a fost imediat recunoscut de adevăr, de adevăr și de persuasivitate și, cel mai important, de forma originală a construcției narative. Cu privire la popularitatea elevilor moderni ai acestei lucrări spune o revizuire despre cartea "Fang alb". Rezumatul lucrării de la Londra permite înțelegerea cât de puternică și plină de culoare a povestirii spuse de scriitor. Nu este de mirare că romanul a fost filmat de mai multe ori, inclusiv în țara noastră. Potrivit cititorilor, lucrarea a avut o mare influență asupra dezvoltării literaturii mondiale, deoarece a permis să arate lumii naturii și a animalelor într-un mod nou, pe care autorul a pus-o pe prim plan, împingând viața oamenilor înapoi. Această abordare a asigurat o largă popularitate a cărții printre cititorii de masă.

Vasily Yershov: biografie și creativitateVasily Yershov: biografie și creativitate
Clinica veterinară, Tambov. Cum de a alege cele mai bune?Clinica veterinară, Tambov. Cum de a alege cele mai bune?
Jack London, "Mexican": un rezumat al lucrăriiJack London, "Mexican": un rezumat al lucrării