Comedia `The Inspector`, Gogol: recenzii

Una dintre cele mai renumite lucrări din literatura rusă este piesa "Inspectorul General". Gogol, ale cărui recenzii arată cât de populară este acest scriitor în timpul nostru, a creat o întreagă galerie de caractere colorate, memorabile în lucrare, ale căror imagini sunt încă recunoscute până în prezent. Mulți elevi se bucură încă de citirea acestei comedii cu plăcere, considerându-l una dintre cele mai bune nu numai în lucrarea autorului, ci și în literatura rusă în general.

Despre idee

La orele de școală, profesorii acordă multă atenție și timp pentru piesa "Inspectorul General". Gogol, ale cărui recenzii demonstrează în mod clar popularitatea sa în rândul audienței cititoare, reflectă spiritul timpurilor din munca sa, astfel încât comedia poate fi atribuită în mod corect direcției realiste.

Utilizatorii într-o singură voce spune că povestea spusă de autor, este hilar până la lacrimi. Ei recunosc că povestea este ridicol de simplu, și, prin urmare, genial. Cititorii găsi aventura inspector general în oraș de provincie nu este doar distractiv, ci și instructiv în toate privințele, ca scriitorul de câteva acțiuni au arătat defectele și reprezentanții anumitor categorii sociale, și slăbiciunile umane, la toate. Potrivit acestora, dramaturgul a fost în măsură să demonstreze principalele probleme sociale ale epocii sale, precum și a face haz de vice-umane.

auditor gogol comentarii

Opiniile despre complot

În lecțiile școlare privind literatura, unul dintre cele mai comune subiecte este "Inspector General" (Gogol). Recenzile despre piesă pot fi utile profesorilor în pregătirea unei lecții despre această lucrare. Pentru a face acest lucru, ar trebui să vă familiarizați cu opiniile cititorilor despre povestea însăși, spusă de dramaturg.

Cei mai mulți cititori subliniază pe bună dreptate că, în ciuda unei fantezii și a unei improbabilități a ceea ce se întâmplă, evenimentele par destul de credibile datorită recunoașterii multor situații. Ei consideră acest lucru drept principalul avantaj al comediei. Potrivit acestora, ghinionul uimitor al guvernatorului, care a luat un paznic simplu ca paznic, este una dintre cele mai de succes intentii ale autorului, pentru ca aceasta circumstanta a dat impuls istoriei extraordinare a piesei "Inspectorul General". Gogol (recenzii despre scriitor, de regulă, sunt foarte pozitive), cu toate acestea, el nu a inventat această poveste: el a fost determinat de ideea lui Pușkin, cu care sa întâmplat ceva similar în timpul călătoriei sale în țară.

revizuirea auditorului gogol

Despre guvernator

Aproape toți cititorii consideră că acest personaj este cel mai colorat actor. Ei recunosc că imaginea șefului orașului a devenit amuzantă și în același timp foarte vitală. Cititorii cred că acest erou ocupă un loc central în muncă, deși numele său nu este scos în titlu.

revizuirea ego-ului auditorului de carte

Opinii despre soția lui

Popularitatea dramaturgului într-o audiență modernă dovedește o revizuire a cărții "Inspectorul General". Gogol a reușit să-i intereseze pe cititor nu numai cu o poveste plină de înțelepciune, ci și cu personajele vieții. Ultima observație se aplică în totalitate imaginilor feminine din lucrare.

Cei mai mulți cititori vor recunoaște personaje foarte convingătoare soția primarului Ahmatova și fiica lui nestatornici. Potrivit acestora, primul caracter este destul de ușor de recunoscut de către afectațiune și cochetarie sale, care a fost atât de caracteristic oamenilor din termenii și condițiile sale. fapt curios că recomandarea pentru întruparea de teatru a dat Gogol însuși. „Revizorul“ (un comentariu pentru jurnalul cititorului este foarte util în pregătirea pentru muncă) - o piesă de teatru în care, în conformitate cu fanii săi, prezentate imagini destul de ușor de recunoscut, care este ceea ce o face atât de interesant este nu numai literar, ci și din punct de vedere istoric.

revizuirea auditorului gogol pentru jurnalul cititorilor

Opinii despre Marya Antonovna

Această fată este descrisă în joc ca o tipică tânără provincială. Toți cititorii consideră că ea este cea mai memorabilă eroină din multe puncte de vedere datorită celebrului scenariu al confecționării ei Khlestakova.

Analizând caracterul ei, admiratorii lucrării scriitorului indică naivitatea, naivitatea și chiar și prostia, care, totuși, nu este atât de iritantă, încât este amuzantă și distractivă. Mai ales cu succes a portretizat eroina în scenele cu mama sa și Khlestakov N.V. Gogol. "Inspectorul" (o revizuire a piesei trebuie să fie luată în considerare la scrierea eseurilor școlare) este o lucrare care reflectă viața nobilimii mici și mijlocii, care este foarte clar văzută în imaginea fiicei guvernatorului.

n în revizuirea auditorului gogol

Despre Khlestakov

Personajul principal este considerat de toți cititorii de unul dintre personajele cele mai de succes din scriitor. Potrivit acestora, acest tânăr, aproape fără kith sau rude, cu buzunarele goale, dar imaginația inepuizabilă a fost foarte colorat și convingătoare, în ciuda situației fantastică în care el a fost reticent.

Toți cititorii au fost impresionați de dexteritatea și ușurința cu care a reușit să înșele pe toată lumea și să câștige încrederea altora. Cu toate acestea, în măsura în care acest erou neloial este îndrăgit de cititori, dovedește un răspuns cu privire la comedia "Inspectorul General". Gogol a reușit să facă un adevărat erou de cult din omul obișnuit și cel mai obișnuit din literatura rusă, despre care există încă dispute în domeniul științei. Indicativ este faptul că în producțiile teatrale și în versiunile de ecran, acest caracter provoacă cele mai multe întrebări.

recenzie despre ego auditor comedia

Despre funcționari

Aproape toți cititorii afirmă în unanimitate că scriitorul era în mod surprinzător de precis și credibil capabil să creeze reprezentanți ai clasei de mijloc a societății ruse: membri ai instituțiilor publice, comercianți, polițiști și alții. Dar atenția principală a fanilor lucrării autorului este atrasă de funcționari care, potrivit lor, s-au dovedit a fi deosebit de amuzanți și amuzanți. Cu toate acestea, unii dintre ei afirmă pe bună dreptate că au ieșit într-o oarecare măsură caricatura scriitorului, dar acest lucru nu a stricat impresia generală.

gogol auditor scurt recenzie

Despre viața orașului

Foarte colorat și impresionant a arătat viața unui oraș tipic de provincie județ în celebrul său joc de Nikolai Gogol. „Revizorul“ (o scurtă trecere în revistă a piesei arată că cititorii nu a scăpa de atenție și această componentă importantă a lucrării) - o comedie, inclusiv o descriere a celor mai diverse aspecte ale realității ruse. Ei au observat ca autorul printr-o replică de caractere ar putea foarte succint, pe scurt, concis descrie viața socială și modul de viață al populației. Potrivit acestora, într-un dramaturg comic și, uneori, sub formă de farsă a ridicat astfel de aspecte importante ale vieții, ca gestionarea orașului, obiceiuri, obiceiuri, relațiile dintre populație și autorități, și de asemenea, a dat o imagine plină de culoare hoteluri, piețe, case.

În plus, el a ridicat tema vieții în Petersburg, în monologurile inspectorului, precum și în observații separate, primarul și soția sa, visand prin căsătoria dintre fiicele lor sa se casatoreasca cu familiile nobile și să se mute capitala.

Opiniile despre vorbirea personajelor

Despre cât de mult cititorii i-au plăcut limbii eroilor, spune o revizuire a lucrării "Inspectorul General". Gogol le-a dat într-adevăr actorilor un semn și un discurs expresiv, care se distinge prin individualitatea și unicitatea sa.

Mulți cititori îndreptățesc în mod corect moduri diferite de exprimare a interlocutorilor. De exemplu, guvernatorul, conform observațiilor lor, vorbește cu importanță și cu o conștiință exagerată a importanței sale. Limba soției sale se distinge prin manieră, dulceață, ornate pompos, dar și prin lăcomie și caritate. Fiica ei se exprimă mai simplă, vorbirea ei abundă cu exclamații, care îi dau o natură emoțională, înclinată spre o demonstrație excesivă a experiențelor ei.

Monologurile lui Khlestakov, potrivit cititorilor, sunt cele mai bune în conversațiile eroilor. Discursurile sale înalte, amestecate cu cuvinte simple, aproape nepoliticoase, sunt amuzante și deprimante în același timp. Reflecțiile slujitorului său Osip, dimpotrivă, se caracterizează prin încetinitorie, încetinire și greutate, care îl disting brusc de stăpân.

Despre semnificația piesei

În opinia tuturor cititorilor, această comedie este una dintre cele mai bune lucrări nu numai în lucrarea scriitorului, ci și în literatura rusă în general. Ei recunosc că piesa este una dintre cele mai iubite și adesea citite cărți, deoarece este în același timp spirituală și instructivă. Printre alte piese ale dramaturgilor interni, ea ocupă aproape primul loc în popularitate. Cititorii spun că este perceput foarte ușor, deoarece complotul său este interesant, iar personajele sunt foarte recunoscute, în ciuda unor caricaturi.

Rezumat: Inspectorul General Gogol N.V.Rezumat: Inspectorul General Gogol N.V.
Capodopere ale literaturii și conținutul lor scurt. `Myrhorod` GogolCapodopere ale literaturii și conținutul lor scurt. `Myrhorod` Gogol
Secretele, ghicitorile și pseudonimele lui GogolSecretele, ghicitorile și pseudonimele lui Gogol