Gabriel Troepolsky, "White Bim Black Ear": recenzii ale cărții, un scurt rezumat, personajele principale

Una dintre cele mai faimoase lucrări ale literaturii sovietice este povestea "White Bim Black Ear". Recenzile cărții lui Gabriel Troepolsky sunt foarte pozitive: această lucrare a adus imediat autorului popularitatea și faima din toată Uniune. Pe baza motivațiilor sale, a fost realizat un film bine cunoscut, care a primit recunoaștere internațională. O poveste simpla atingere a prieteniei intre proprietar si caine imediat se indragosteste, astfel incat povestea a intrat meritat in fondul de aur al prozei sovietice. Autorul a primit Premiul de Stat al URSS, iar filmul a fost nominalizat la Oscar.

Despre complotul complotului

Troepolsky a scris în 1971 "White Bim Black Ear". Recenzile din carte arată că cititorii preferau imaginea atingerii unui câine, mai presus de toate. La începutul lucrării aflăm că catelul dorea să se înece, dar Ivan Ivanovici ia luat-o. A ieșit și a lăsat catelul. Majoritatea cititorilor notează un început de succes. Potrivit acestora, cu simplitatea aparentă a liniei de poveste, autorul a fost capabil să transmită cu sentiment sentimentele și experiențele protagonistului, recunoștința și afecțiunea sa pentru maestru, precum și atitudinea față de lumea din jurul lui. Din acest punct de vedere, mulți cititori compară destul de bine începutul povestirii cu faimoasa lucrare a scriitorului american D. London "White Fang", care, de asemenea, povestește despre formarea unui pui de lup în condiții sălbatice.

alb bim urechi negre ureche despre cartea

Despre natura Beam

Poate cea mai emoționantă poveste a animalelor din literatura sovietică este lucrarea White Bim Black Ear. Recenzile din cartea arată cât de mult a fost această lucrare în favoarea cititorilor. Principala atenție în recenziile lor, ei, desigur, dau personajul principal. În opinia lor, scriitorul a reușit să reproducă cu adevărat lumea interioară a fasciculului și caracteristicile personajului său. Câinele a devenit foarte inteligent, inteligent, a prins totul în mod literal în zbor. Doi ani mai târziu, el știa deja să distingă o sută de cuvinte legate de cămin și de vânătoare. Dar, în mare parte, cititorii preferă modul în care Troepolski descriea relația dintre Bim și stăpânul său. Câinele inteligent pe expresia ochilor și a feței știa să ghicească starea de spirit a lui Ivan Ivanovici, precum și atitudinea față de cei din jurul lui.

trofeu alb urechea neagră

Despre începutul conflictului

O poveste destul de simplă este lucrarea "White Bim Black Ear". Opinii ale cărții, cu toate acestea, sugerează că cititorii plăcut în primul rând, ideea susținută de autor în povestea lui: tema de prietenie, loialitate, fidelitate și cu convingerea de rău și de trădare. Mai aproape de mijlocul narațiunii, Beam întâlnește o mătușă rea, care nu-i place pe câinele sărac. Este nedrept să se plângă de el, în ciuda faptului că, chiar și președintele Comitetului Casei a recunoscut că câinele nu este periculos pentru societate. Această întâlnire între Beam și femeia rea ​​a dus ulterior la un sfârșit trist.

Căutări pentru proprietar

Unul dintre celebrul scriitor sovietic este Gabriel Troepolsky. "White Bim Black Ear" - cel mai faimos dintre lucrările sale. Partea principală a istoriei este istoria căutării unui câine de către proprietarul său, care a fost în mod neașteptat dus la o operațiune complexă. Potrivit majorității cititorilor, această parte a povestirii este cea mai dramatică și incomodă. În timpul căutării, Beam a experimentat multe adversități, sa întâlnit cu oameni buni și răi care l-au tratat diferit. De exemplu, un student Dasha și un băiat mic Tolik l-au tratat foarte atent. Cel din urmă a reușit chiar să hrănească câinele, care a refuzat să mănânce în timpul absenței maestrului. O fată bună la întors acasă și a atașat un semn la guler, explicând istoria câinelui. Cu toate acestea, după un timp a ajuns la colectorul de semne de câine către Gray (un bărbat în haine gri), care l-au tratat foarte nepoliticos și l-au scos din casă.

protagoniști de urechi de culoare albă bim

singurătate

Una dintre cele mai pline de suflete și povestiri a fost prezentată cititorului sovietic de către Troepolsky. "White Bim Black Ear" este o lucrare despre o relație complexă între câine și oameni. Foarte curând, elevii și locuitorii orașului au aflat despre câinele credincios. Prietenul său Tolya a început să aibă grijă de Beam. Multi copii simpatizau cu eroul, care in timpul absentei gazdei sa schimbat mult, a pierdut in greutate. Potrivit recenziilor cititorilor, aceasta este una dintre cele mai tristă părți din poveste. Cu toate acestea, Beam încă căuta proprietarul. Aceste căutări au rămas nereușite, mai mult, într-o zi, simțind mirosul lui Dasha, s-au grabit în spatele trenului și și-au luat piciorul accidental în calea ferată. Și, deși șoferul a încetinit în timp, câinele și-a rănit grav labele. Avea un nou inamic - Gray a scris politiei că a fost mușcat de Beam.

triplă albă ureche neagră

Noul proprietar

În lucrarea "White Bim Black Ear", ale caror personaje principale fac obiectul acestei revizuiri, actorii sunt oameni de caractere diferite. După un timp câinele a fost vândut unui păstor de Hirsan Andreevich. Sa îndrăgostit de câine, și-a învățat povestea și a decis să aibă grijă de el înainte de întoarcerea lui Ivan Ivanovici. Fiul păstorului Alyosha sa atașat și lui Bima. Și Bim se bucura de noua sa viață liberă: a început să-i ajute pe proprietar să-și hrănească oile. Cu toate acestea, într-o zi, câinele a fost luat de vânătoarea de către vecinul ciobanului Clim, care a bătut dureros Beam pentru că nu a terminat iepurele rănit. Potrivit cititorilor, în aceste părți autorul a comparat cu pricepere personajele bune și rele ale oamenilor prin percepția personajului principal. El a fugit de la noul său stăpân, deoarece se temea de Clim.

albă albă rasă ureche de câini

rezultat

Foarte trist încheie povestea "White Bim Black Ear". Caracterele principale ale operei erau atât oameni buni cât și răi. Băieții Tolik și Alyosha au început să caute câinele dispărut și să-și facă prieteni. Totuși, tatăl lui Tolya nu dorea ca fiul să fie prietenos cu oamenii obișnuiți și să aibă un câine, astfel încât, în orice mod posibil, să împiedice căutarea. Între timp, mătușa a dat câinii câinilor lui Beam și a murit în vagon, încercând să iasă. Curând, Ivan Ivanovich sa întors după operație. El a aflat despre pierderea câinelui și la găsit în curtea de carantină deja moartă. Maestrul adevărat al caracterelor este Troepolsky. "White Bim Black Ear" (conținutul scurt al piesei pe care ați învățat-o din acest articol) este o poveste emoționantă, care, în ciuda rezultatelor trăite, totuși lasă cititorilor un sentiment luminos. Mulți dintre ei observă că sfârșitul trist este parțial strălucit de descrierea prieteniei copiilor cu Ivan Ivanovici. După un timp a luat un catelus nou, care a dat și porecla White Bim Black Ear. Câinele de câine a coincis, de asemenea, cu Setterul scoțian.

Cărțile lui Ivan Okhlobystin: râsete prin lacrimiCărțile lui Ivan Okhlobystin: râsete prin lacrimi
FA Abramov `Pelageya`: un rezumat, un complot și personajele principale ale…FA Abramov `Pelageya`: un rezumat, un complot și personajele principale ale…
"White Bim Black Ear": un rezumat, sensul lucrului"White Bim Black Ear": un rezumat, sensul lucrului