Tintarea atermică: recenzii, avantaje și dezavantaje

Mașina modernă pentru asigurarea unei vizibilități circulare bune are ferestre destul de mari de-a lungul întregului perimetru al cabinei. Prin intermediul lor, desigur, totul este foarte clar vizibil. Dar, cu aceeași ușurință, lumina soarelui intră. Adesea nu numai că strălucește, ci și se încălzește.

Ce este nuanța de sticlă?

De multe ori, fugind de razele luminoase și fierbinți, proprietarii de autoturisme ascund ferestrele mașinilor lor. Aproape întotdeauna, această întunecare reduce procentajul de penetrare a luminii. Cu toate acestea, radiația termică continuă să intre în interior și să o încălzească. toning reviews ahermalTonarea sticlei auto se face fie cu un strat special pe sticla (un fel de vopsea care reduce transparenta), fie prin lipirea unui film special pe suprafata. Prima metodă este utilizată la fabricarea produsului și se realizează prin metoda fabricii. Cea de-a doua metodă este posibilă pentru un nou-venit, dacă se respectă tehnologia și succesiunea acțiunilor.

Funcții de tonificare

Nuanțe de sticlă reduce transparența pentru diferite tipuri de radiații solare. Cel mai simplu film întârzie doar lumina vizibilă, întunecind, astfel, interiorul. Dar de la încălzire într-o zi fierbinte, nu economisește. Adesea, după o temperatură de parcare lungă în cabină ajunge la 50 de grade. Nu atingeți volanul și scaunele. Deci, nuanța clasică întunecă salonul. Avantajele acestui film este faptul că în acest fel puteți ascunde conținutul cabinei și a pasagerilor de ochii indiscreti. Dezavantajul este că transparența (transmisia luminii) este prevăzută în mod clar de către GOST

Caracteristicile filmului atermal

Pentru a reduce cantitatea de căldură care intră în interior, se solicită nuanțe aterale. Opinii despre aceasta sunt doar pozitive. Un astfel de film, în funcție de tipul acestuia, poate să dețină până la 50% din radiația termică și aproape complet întregul spectru ultra-violet, care este dăunător ochilor.

recenzii de toner ahermal

În același timp, luminează slab interiorul, fiind aproape complet transparent. Foarte popular colorare aormală parbrizul. Recenzile spun că, fiind cel mai mare pahar din mașină, afectează foarte mult încălzirea panoului frontal și aerul din cabină. Astfel, cu acest film, nu trebuie să instalați o cortină de protecție oglindă sub frontală. O caracteristică caracteristică a nuanței aterale este o nuanță de verde sau albăstrui de sticlă. Nu interferează cu percepția normală a luminii.

Avantaje și dezavantaje

Protecția interioară a autoturismului de încălzirea cu ajutorul fasciculelor solare - aceasta este calitatea de nuanță atermă. Comentariile spun că reducerea încălzirii duce la activarea mai puțin și mai puțin frecventă a aerului condiționat, ceea ce sporește durata de viață și, în cele din urmă, economisește combustibil. Astfel de nuanțe întârzie doar un anumit tip de radiație solară, rămânând absolut permeabil pentru toate celelalte tipuri de radiații solare: unde radio și altele. Un alt avantaj al filmului ateral este că, în caz de accident, sticla nu se va rupe în bucăți mici și nu va răni pasagerii și șoferul.

tonifiere cu recenzii film atermale

Până în prezent, este destul de popular să tentativă cu filmul anthermal. Recenzile spun că o astfel de acoperire de calitate nu va arde și nu își va pierde proprietățile pe o perioadă lungă de timp. Tintingul este athermal, potrivit recenziilor, mai ales în cazul mașinilor cu interior din piele, deoarece acest material este adesea predispus la fisuri datorită temperaturilor ridicate. În cazul ornamentelor interioare textile, efectul va fi de asemenea vizibil cu ochiul liber - arderea sau decolorarea tapițeriei scaunelor va fi redusă.

În ceea ce privește neajunsurile, principalul dezavantaj este prețul la care se vând tenta athermală. Recenzile spun că este cam de două ori mai scumpă decât filmul obișnuit. Prețul variază de la 1,5 la 3 mii de ruble pe sticlă. Costul de tonifiere într-un cerc poate fi de aproximativ 10 mii de ruble. Desigur, acest lucru nu este ieftin, dar rezultatul este destul de palpabil și, în general, pozitiv. Există o altă nuanță - transmisia de lumină a acestor ochelări. Diferite tipuri de filme pot să nu respecte GOST și, prin urmare, sunt interzise pentru utilizare. Prin urmare, atunci când selectați, trebuie să fiți atenți și să acordați atenție caracteristicilor tehnice.

Este posibil să folosiți nuanțe athermale

În țara noastră (și în străinătate), există cerințe destul de stricte pentru transmiterea ușoară a sticlei auto. Standardele moderne spun că partea frontală și parbrizul ar trebui să treacă cu cel puțin 70% din lumină. Această rată îndeplinește nuanța athermal? Recenzile poliției rutiere spun că acest tip de film îndeplinește standardele de transmisie a luminii, chiar și cu o marjă.

recenzii athermal toning pe gai

Dar trebuie avut în vedere că orice pahar nu este 100% transparent, așa că această nuanță ar trebui să fie cât mai incoloră. Sticla de automobile, îmbătrânită în timp, este acoperită cu zgârieturi mici care degradează transparența. Prin urmare, este mai bine să aplicați nuanțe aermale mașinilor noi.

structură

Cum arată nuanța athermică? Recenzile spun că paharul cu acesta este aproape complet transparent, cu excepția faptului că este foarte luminos și are o nuanță verzui sau albastru. Această nuanță are în compoziție o acoperire specială constând dintr-un strat subțire de grafit. De asemenea, aceasta întârzie cea mai mare parte a radiațiilor infraroșii și ultraviolete. Ce altceva este tonarea aherală bună? Recenzile spun că datorită acestui strat de acoperire, sticla dobândește o reflectanță puternică. De asemenea, atunci când mașina este la soare în cabină, aceasta va fi doar caldă, nu fierbinte. În acest caz, ferestrele însuși la atingere vor fi fierbinți. Aceasta este lucrarea de geam termic.

Tipuri de film atermal

În cazul filmului de nuanță, se produc mai multe soiuri:

• ATR - un film neutru simplu, fără o nuanță de culoare, care este folosit cel mai des.
  • LA - are o nuanță albăstrui, cu un efect mai pronunțat de tonifiere (nuanțe netezite).
  • "Chameleon" - un film care își schimbă independent transmisia de lumină, în funcție de nivelul iluminării.

Atermal revizuiri parbriz colorate

Cum să aplici cu mâinile tale?

Este, de asemenea, posibil și auto-tinting film auto atermale. Recenziile acestei lucrări spun că nu este prea dificilă. Efectul depinde în primul rând de calitatea materialului sursă. Pentru lipire este de dorit să se folosească de înaltă calitate de film 3M, CPFilms și LLumar. Este vândut în mai mulți metri și lățimea rolei. Înainte de toate, este necesar să se estimeze cât de mult este necesar filmul și să se ia cu o mică marjă.

O atenție deosebită ar trebui acordată încăperii în care se vor desfășura lucrările. Trebuie să fie în mod necesar curat și să nu fie praf. În aer liber, o astfel de muncă este extrem de nedorită, deoarece praful poate intra în film.

Procesul de lipire include următorii pași:

• După montare, banda necesară este tăiată la dimensiunea sticlei cu toleranțe de până la 10 cm.
  • Filmul în sine este suprapus pe partea exterioară a paharului și încălzit de un uscător de păr astfel încât să se înmoaie.
  • Cu un cuțit de papetărie, filmul este tăiat de-a lungul conturului geamului.
  • Geamul pre-spălat din interior este prelucrat din spray cu o soluție de săpun pentru a facilita deplasarea filmului după aplicare.recenzii athermal toning pe gai
  • Substratul este îndepărtat din material și tratat cu soluție de săpun pe ambele părți.
  • Pelicula este aplicată din interiorul paharului și netezită cu o spatulă de cauciuc de la centru până la margini. Această lucrare este mai bine făcută cu un asistent, mai ales când se lipeste partea frontală. Astfel, excesul de soluție și bulele de aer sunt îndepărtate. Având în vedere că există o soluție între film și sticlă, acesta poate fi ușor tăiat înainte de uscare, poziționat corespunzător.
  • După ce toate bulele de aer au fost îndepărtate, filmul poate fi încălzit din nou de către uscător înainte de a se usca.

Majoritatea proprietarilor de autoturisme laudă o astfel de îmbunătățire a mașinii ca o nuanță de ochelari cu film antermal. Recenzile spun că salonul este într-adevăr mult mai puțin încălzit. Mai puțin este necesar pentru a include aer condiționat. În plus, atunci când tentativele revizuirilor athermale se spune că este mai ușor să găsești un loc pentru parcarea pe termen lung - nu te uita la umbre în vremea însorită și caldă.