Filmul atermal pe parbriz: recenzii, plusuri și aspecte negative

Odată cu sosirea sezonului de vară și cu soarele fierbinte, cei mai mulți proprietari de mașini s-au confruntat cu o mare întrebare despre cum să protejeze interiorul mașinilor de temperaturi ridicate și de lumina soarelui. Soluția a fost filmul atermal de pe parbriz. Recenzii despre acest avtovonovke, precum și cunoașterea proprietăților acestui produs, avantajele și dezavantajele acestuia - mai târziu în acest articol.

Filmele Athermal: ce este?

Această soluție este o noutate în lumea automobilelor, dar însăși ideea de a scăpa de căldură în acest fel nu este deloc nouă - ceva de genul asta a fost înainte. Din toate straturile de acoperire din trecut, acest film diferă într-o nuanță violetă, care poate varia în funcție de intensitatea luminii solare. În plus, reflectă nu numai radiațiile strălucitoare sau ultraviolete, ci și temperaturile ridicate. Filmul atermal pe reviziile parbrizuluiExistă diverse filme - "chameleon", violet, verde și, de asemenea, transparent Filmul atermal pe parbriz. Recenzile acestor nuanțe de protecție vorbesc de la sine - conducătorii auto remarcă faptul că, prin utilizarea acestor soluții, chiar și în cea mai fierbinte și însorită zi, cabina păstrează o temperatură confortabilă.

tehnologie

Producem produse folosind echipamente moderne. În procesul de fabricație, se obține un material cu proprietăți speciale. De fapt, aceste filme constau din mai mult de douăzeci de cele mai fine straturi de metale diferite. parbriz parbriz cu recenzii film atermaleMetalul este aplicat prin pulverizare. Atunci când lumina soarelui se aprinde pe geam, produsul își poate schimba nuanța - așa funcționează filmul ahermal instalat pe parbrizul "chameleon". Recenzii - numai pozitive.

Filmul atermal este permis pe parbriz?Aceste soluții nu degradează vizibilitatea și, în același timp, protejează nu numai conducătorul auto împotriva supraîncălzirii, ci și învelișul interior de la ardere sau crăpare. Tonul verde se poate schimba în mod transparent. În interior, paharul atât de colorat va avea o culoare ușor gălbuie. Acest lucru conferă confortul și confortul cabinei. În condiții lipsa de vizibilitate sau noaptea, această nuanță nu interferează cu managementul. În cazul în care conducătorul auto conduce cu un fascicul larg, acesta de obicei uimește alți utilizatori ai drumului - acest fenomen poate salva, de asemenea, filmul ahermal de pe parbriz. Feedback-ul de la cei care au evaluat deja lucrarea acestor tonuri, vorbește de utilitatea acestei metode de protecție. La urma urmei, orbirea este una dintre cauzele accidentului. Această nuanță netezește o lumină puternică, care afectează în cel mai bun mod siguranța traficului.

Ce poate proteja filmele aeriene?

Aceste tonificări diferă de toate celelalte materiale similare printr-o capacitate mai mare de transmitere a luminii. filmul aormal pe parbriz отзывы гибддȘi în timp ce acest film reduce la 98% și chiar de penetrare a UV nocive distructive protejează 97% din radiațiile infraroșii reflectă până la 93% din căldura, strălucirea de orbire de la faruri pe banda opusă este redus cu 23% substanțială. Și nu toate acestea sunt proprietățile filmului atermal de pe parbriz. Recomandările conducătorilor auto despre o astfel de tehnologie de protecție împotriva căldurii și a soarelui vorbesc despre utilitatea ridicată a produsului.

„Cameleon“

Mulți numesc aceste nuanțe "chameleon". Toate, deoarece cantitatea de lumină care poate trece prin acest film, poate să difere în diferite locuri pe sticlă cu 5-6%. Datorită acestui efect, materialul a fost poreclit "chameleon".

Pluse de filme ahermale

Înainte ca pasionații de mașini din întreaga lume să afle despre apariția unei astfel de noutăți, mulți producători au făcut și alte produse. Principala funcție a acestor filme a fost aceea de a crea un obstacol în calea luminii puternice. Aceste materiale nu ar putea proteja în mod fiabil interiorul de temperaturi ridicate.

Acum, tentarea simplă a fost înlocuită de un film atermal pe parbriz. Opinii despre acest material de protecție - pozitiv. Soferii spun ca vara aceasta nuanta moderna absoarbe temperaturi ridicate.

Dacă există dorința de a scufunda parbrizul mașinii și de a se pregăti pentru vară, dar există îndoieli, atunci nu vă fie teamă. Merită să încercați. Caracteristicile de transmisie a luminii respectă în totalitate standardele și cerințele moderne film atermal pe comentarii clienților parbrizuluiPrintre avantajele și faptul că, fiind în esență o tonifiere, aceste materiale fac posibilă îmbunătățirea durabilității sticlei. Adesea, în timpul unui accident, geamul este rupt și șoferul și pasagerii sunt deteriorați din fragmente. Aceasta va proteja filmul atremal de pe parbriz. Marturile sunt o confirmare a acestui fapt.

Printre avantaje se numără și posibilitățile de protecție ale filmului în cazul zgârieturilor sau al altor daune minore. Sticla - materialul este destul de vulnerabil și fragil. Și atunci când efectuează tentative cu ajutorul filmelor ahermale, suprafața frontală va fi protejată în mod fiabil. proprietățile filmului atermal pe reviziile parbrizuluiO alta dintre proprietatile pozitive - protectia cabinei de rau de razele soarelui si temperaturi ridicate. În plus, este un aspect frumos. Durata de viață a materialului este suficient de lungă, în timp ce filmul nu se umflă cu bule, așa cum poate fi și cu alte nuanțe, nu se exfoliază.

Dezavantaje ale produsului

Dezavantajele sunt inerente în filmele ieftine. De exemplu, mulți oameni au întâlnit un film ahermal verde de calitate slabă pe parbriz. Recenziile unor astfel de produse indică faptul că era foarte obosită. Acesta este un semn că produsul este fabricat din materiale necostisitoare. Acestea sunt adesea găsite pe piețe. Adesea, în procesul de fabricație, tehnologia a fost perturbată grav, s-au permis erori.

De asemenea, un efect de oglindă vizibil poate fi clasificat ca un defect. Aceste nuanțe pentru exploatare sunt interzise - în procesul de fabricare a fost evidentă nerespectarea procesului tehnologic. film verde atermal pe reviziile parbrizuluiDe exemplu, film slab ahermal de calitate pe parbriz "chameleon". Recenzii despre aceasta - o protecție proastă împotriva căldurii de vară, a temperaturilor ridicate, precum și a radiațiilor ultraviolete și infraroșii. Dar nu toate tonifițiile aterale sunt rele.

Deficiențele menționate mai sus reprezintă un semn al acelor produse, a căror producție nu se baza pe tehnologie. Nu cumpărați produse ieftine - este mai bine să cumpărați un film la un preț ridicat și să vă bucurați în totalitate de toate proprietățile utile. Trebuie amintit faptul că nuanŃa falsă este aplicată necorespunzător și în timpul procesului de lipire este deseori distrusă, poate pierde transparenŃa, caracteristicile geometrice și stralucirea.

Este permisă sau nu?

Proprietarii de autoturisme știu că tonarea este interzisă, ceea ce permite mai puțin de 50% din lumină. Chiar mai mult - conform GOSTs lateral, precum și geamul din față ar trebui să permită până la 70% din lumină. Inspectorul poliției rutiere nu are grijă ce fel de nuanță este lipită pe geam - un film ahermal negru, albastru, purpuriu pe parbriz. Mărturiile avertizează - puteți avea probleme.

GOST și standarde

Sticla de uz casnic este aproape inexistenta, cu transmisie de lumina 100%. filmul aormal pe parbriz отзывы гибддOchelarii auto au caracteristici chiar mai mici. Desigur, depinde de ceea ce marca de masina. Dar, în medie, nivelul de transmitere a luminii este de la 80 la 90%. Și dacă trebuie să efectuați tentații cu filme ahermale, trebuie să vă amintiți că au un indice și mai scăzut.

Ca rezultat, se pare că, de multe ori, astfel de filme nu pot oferi nivelul necesar (70%) de transmisie a luminii. Dacă căutați GOST-uri pentru transmisia de lumină a sticlei auto față, atunci aceste date sunt reglate. Acest lucru este indicat de GOST - 32565-2013. violet film atermal pe reviziile parbrizuluiExistă două puncte principale aici - este în mare parte proiectat pentru producătorii de sticlă. Și amenzile și penalitățile pentru conducere, în cazul în care există filme atermice colorat nu sunt prevăzute pentru încălcări ale GOST, precum și pentru încălcarea „Regulamentul Uniunea Vamală Tehnic“. Astfel, articolul "Cu privire la siguranța vehiculelor cu roți" afirmă că nivelul de transmisie a luminii ar trebui să fie de cel puțin 70%.

Dar ce ar trebui să facă șoferul în acest caz, pentru că vara va veni mai devreme sau mai târziu? Este dificil să răspundem fără echivoc întrebării dacă filmul ahermal este permis pe parbriz. Comentariile ne spun că atunci când șoferul oprește inspectorii GIBDD, dispozitivul nu poate afișa întotdeauna nivelul permis de transmitere a luminii. Acest lucru se aplică filmelor transparente, verde, violet și altor filme.

Cu "chameleonul" este tot mai dificil. Există opinii diferite care au fost confirmate prin măsurarea dispozitivului - nivelul de transmisie a luminii poate să difere în funcție de locul unde a fost efectuată măsurarea și de nivelul de iluminare.

Necesitatea de auto-măsurare

Pentru a înțelege dacă filmul ahermal trece pe parbrizul GOST, revizuirile despre acesta sunt recomandate pentru efectuarea măsurătorilor. Pentru a face acest lucru, de obicei, trebuie să cereți o piesă de film de la cei care sunt implicați în tonifiere. Puteți încerca să aflați de la prieteni sau să cumpărați instrumentul necesar pentru măsurare. Dar aici se află o nuanță mică - nuanța ateromă trebuie să fie lipită cu o soluție de săpun pe sticlă. Dacă acest lucru nu se realizează, acesta nu se va potrivi cu suprafața sticlei și instrumentul va afișa rezultatul cu o eroare. După efectuarea măsurătorilor, piesa de testare trebuie să fie ruptă. Filmul atermal pe recenzii de parasolarDacă măsurătorile au arătat o rată acceptabilă, atunci este posibil să acoperiți parbrizul cu un film selectat. Deși nu sunt cunoscute cazuri în care cauza unor probleme serioase cu legea ar fi filmul atermal pe parbriz. Recenzile, poliția rutieră și vânzătorii asigură că nu există încă obstacole, dacă, desigur, toate cerințele față de nivelul de transmisie a luminii sunt îndeplinite.

Cele mai renumite branduri

Produsele Mystique Clima Comfort sunt foarte populare. film transparent atermal pe reviziile parbrizuluiUn produs cu un astfel de marcaj primește doar comentarii pozitive de la autovehicule. O altă marcă nu mai puțin populară este Mystique Light. Aceste modele, din cuvintele proprietarilor de mașini, sunt ideale pentru aplicarea pe parbrize. Pentru a proteja sticla pe părți, este mai bine să cumpărați Mystyque Zero, Mystyque Night sau Optimum. Toate aceste linii de produse sunt fabricate în SUA sub brandul Ultra Vision.

Preț de întrebare

Apărând recent pe piață, aceste filme au reușit să obțină rapid o mare popularitate. Mulți proprietari de autoturisme doresc să știe cât de mult va costa tonarea frontală sticlă ahermal de film. Recenzii și informații oficiale despre cost - aproximativ trei mii de ruble pentru o singură lovitură sau de cinci sute de ruble. până la o mie pe metru pătrat. Materialele fabricate în SUA sunt oferite la un preț de două până la cinci mii de ruble pe metru de drum.

Deci, am aflat ce a dat tip de tonifiere. Filmele atermice sunt un pas necesar. Aceasta va ajuta la scăparea de căldură, farurile luminoase, rănile în caz de accident. Și, în plus, cu ajutorul unei astfel de tuninguri este posibil să alocăm mașina dintr-un flux, după cum toate nu toate mașinile sunt acum murdare "pe un cerc" împreună cu un parbriz.

Filtru de protecție la soare pe ferestre - excelent pentru căldură de varăFiltru de protecție la soare pe ferestre - excelent pentru căldură de vară
GAZ-52. Industria de automobile sovietică are cu adevărat ceva de mândru!GAZ-52. Industria de automobile sovietică are cu adevărat ceva de mândru!
Cum să eliminați nuanța de la sticlă și de ce această întrebare este solicitată din ce în ce mai…Cum să eliminați nuanța de la sticlă și de ce această întrebare este solicitată din ce în ce mai…