Calea exilului: recenzie, plusuri și minusuri

Jocuri fanii Diablo III ai jocurilor de rol au așteptat cu mare nerăbdare. Și acest lucru nu este surprinzător, deoarece primele două părți au devenit într-adevăr cult. Cu toate acestea, rezultatul a fost departe de ceea ce așteptase toată lumea. A treia parte a capodoperei nu a fost deloc capodoperă, a dezamăgit foarte multe și a fost dezamăgită de nici un parametru. Jucătorilor nu le-a plăcut stilistica vizuală, un nivel de complexitate prea scăzut și posibilitatea de a achiziționa anumite elemente pentru bani reali. În plus, toată lumea a fost pur și simplu enervată de conectarea jocului la Internet, adică fără conectarea la rețea și verificarea constantă a acestei conexiuni, pur și simplu nu puteți juca. Eșecul lui Diablo III a forțat fanii genului să caute alinare în alte jocuri ca acesta, dar numai la un nivel mai înalt. Favoritul fără îndoială în acest caz a fost Torchlight II, care a atras foarte mulți și le-a dat ceea ce Diablo III nu a putut da. Dar nu numai acest proiect a fost pe piață, dar și jocul Calea Exilului a atras multă atenție, revizuirea căreia veți citi mai departe. Ce este acest proiect? De ce este atât de bun încât să poată înlocui Diablo incomparabil? Acest lucru veți afla acum când vă familiarizați cu jocul Calea exilului. Revizuirea vă va spune toate punctele principale pe care trebuie să le cunoașteți și, de asemenea, să introduceți principalele avantaje și dezavantaje ale acestui joc.

calea exilului

Deci, în cazul în care ar trebui să înceapă în cazul Calea Exilului de revizuire? Firește, cu o poveste care este aici, în buna tradiție veche de Diablo, este mai mult decât superficial. Te găsești pe un continent îndepărtat, în cazul în care există hoarde de monstri si tot felul de tayascheesya înfricoșător rău incredibil. Sunteți proscris, care pentru crimele lor a fost trimis la continent, în cazul în care parcela în curs de dezvoltare treptat, oferte pentru a distruge acest rău vechi - într-adevăr, asta e tot. Nu veți găsi nici răsturnări de situație dramatice, complot ramificare, conflicte între personaje, și așa mai departe. Mai mult decât atât, povestea literalmente tăiat în mijlocul frazei - și acest lucru ar putea fi atribuită dezavantaj serios al jocului, în cazul în care nu promisiunea explicită de dezvoltatori care sunt de planificare pentru a termina treptat construirea jocului, adăugând la ea noi acte și în jos pasajul ca o actualizare. Deci, trebuie să fii atent cu calea exilului - recenzie indică în mod clar faptul că iubitorii de complot profundă și evoluții dramatice sunt mai în măsură să stea pe margine, pentru că aici este puțin probabil să găsească ceva similar. Esența acestui joc nu este în complot.

Abordarea echipei

calea generală a clasei exilului

Acei care jucătorii placuti de-al treilea „Diablo“ pentru faptul că aceasta necesită o conexiune permanentă la Internet, se poate opri brusc și tresar la vederea Calea Exilului. Revizuirea jocului a ajuns la punctul în care trebuie să specificați că acest proiect necesită, de asemenea, o conexiune constantă la server. Cu toate acestea, în acest caz, și este, spre deosebire de cazul cu Diablo III, în cazul în care este nevoie de conexiunea la internet numai pentru motivul că dezvoltatorii au vrut. Aici, acest lucru se datorează faptului că Calea Exilului este un joc multiplayer complet. In buna traditie veche de Diablo II, puteți echipa cu asociații săi și du-te într-o călătorie împreună - lumea jocului este echipat în așa fel încât există locații în care utilizatorii se pot întâlni, de comerț, de a socializa și să se alăture în grup, după care acestea sunt trimise unic locații care nu sunt disponibile pentru alți jucători, dar tu și grupul tău, în cazul în care luptele au loc. Deci, puteți juca în siguranță cu prietenii - se joace cu străini este de asemenea posibil, dar nu este recomandată, deoarece jocul nu se face modul cel mai potrivit pentru acest lucru. Pentru un nou nivel in temnita sau pestera nu merge întregul grup și individual, astfel încât să riști să ajungi la acest străin care a curăța rapid calea spre pestera, distruge totul în calea sa și a colecta toate bogăția, lăsându-vă cu nimic. Deci, te joci mai bine Calea exilului, fie singur, fie în compania prietenilor de încredere. Deosebit de mulțumit de faptul că există o cale de exil în limba rusă - o privire de ansamblu, desigur, acest lucru nu se schimba, deoarece traducerea nu afectează calitatea jocului în sine.

Sistem de roluri

calea exilului de joc revizuire

În cazul Căii exilului, nu are nici un rost să faceți o prezentare separată a clasei și acum veți înțelege de ce. Faptul este că, spre deosebire de majoritatea jocurilor de rol, unde fiecare clasă are propriul său copac al dezvoltării abilităților, în acest proiect dezvoltatorii au trecut într-un mod complet diferit. Ei au creat un copac comun de dezvoltare care este potrivit pentru toate cele șase clase - în toate acestea există mai mult de o mie de abilități și abilități diferite, iar diferența dintre clase este destul de superficială. Consta in faptul ca trebuie sa incepi dezvoltarea eroului tau de la sfarsitul pomului care corespunde clasei pe care ai ales-o. Cu toate acestea, dacă ați ales o vrăjitoare, dar doriți să o brațați cu o sabie cu două mâini și să îmbrăcați într-o armură grea a unui războinic, nimic nu te oprește - trebuie doar să spargeți grosimea celorlalte abilități cu cele care se potrivesc cu dorințele voastre. Desigur, poate exista o problemă pe care trebuie să deschidă abilitățile necesare pentru a activa complet inutile, dar este doar un obstacol pe drum, în general, în acest joc, totul este posibil.

Sistem de combatere

calea exilului în revizuirea rusă

Această varietate de arborescență ușoară ușurează faptul că strălucirea luptei aici este în mod clar inferioară celei de-a treia și a doua parte a "Diablo" - adversarii își pierd pur și simplu sănătatea de la pumni și apoi cad la pământ. Nu există râuri de sânge, nici recuperări, vărsări în cenușă și așa mai departe - o vedere destul de plictisitoare, care este compensată numai printr-o varietate de abordări tactice. În Calea Exilului: Ascendență (revizuirea se concentrează numai asupra jocului original), se adaugă mai multe abilități, atât active, cât și pasive. Apropo, mai ales am vorbit despre abilități pasive - este timpul să vorbim și despre oameni activi.

Abilități active

calea revizuirii exilului în ascendență

Abilitățile active într-adevăr mulțumit, așa cum sa discutat mai deplin descrie o trecere în revistă a Calea Exilului. Bezrybe (Partea 3 „Diablo“ avut grijă, astfel încât fanii RPG sa întâmplat bezrybe foarte real) ar potrivi și sistemul cel mai banal, dar acest proiect a pregătit ceva special pentru gameri. Astfel, toate abilitățile activ, adică, vrăji, capcane, împătimiții, tratament și așa mai departe, sunt pietre pe care le puteți introduce în lucrurile tale. În acest caz, rețineți că fiecare piatră trebuie să se potrivească cu culoarea celulei disponibile în obiectul. De asemenea, nu uitați că aveți competențe în panoul activ are doar opt sloturi, astfel încât este rezonabil să se aloce pietre disponibile. Mai mult decât atât, nu uita adăugările speciale pentru abilitățile dumneavoastră - faptul că fiecare dintre pietrele le puteți atașa două mai multe „rune“, fiecare dintre care modifică vraja ta. Combinațiile pot fi cele mai incredibile - până la mingi de foc care sunt împărțite în trei bucăți și cauzează deteriorarea suplimentară a frigului. Posibilitățile sunt pur și simplu nelimitate, pe care se concentrează în cazul revizuirii Path of Exile. Caracteristicile personajului tău sunt pe cont propriu și vei pierde mult dacă nu le testezi.

Will of the Random House

o revizuire a căii de exil pe bezrybe 3

Este destul de așteptat ca în genul RPG, toate locațiile să fie generate aleatoriu - așa se întâmplă totul, iar sistemul oferă locații foarte plăcute pentru ochi, care sunt interesante pentru învățare și destul de plictisitoare. Există, de asemenea, un defect, care este exprimat într-o anumită "defalcare" - uneori algoritmul creează o locație aproape imposibil de trecut. Elementele cheie ale acestuia sunt atât de ascunse încât trebuie să-i petreci mult timp pentru a le căuta. În ceea ce privește locurile unde trăiesc șefii, precum și locurile în care trăiesc NPC-uri și se întâlnesc eroi - statice și mai mult decât atractive.

Jocuri de noroc

calea exilului

Dacă este un joc de rol, cel mai probabil veți gândi imediat de aur ca monedă locală - sau despre monede de aur, care sunt numite de unele cuvânt fantezie zamudrenym, dar sunt la fel ca aurul. Dar nu și în cazul căilor Exilului, pentru că în acest joc, evenimentele au loc pe continent, care este un iad pe pământ, o închisoare pentru cea mai gravă tabără de exilat și așa mai departe. Aici, aurul, nimeni nu se gândește, dar puteți partaja o varietate de pietre, patch-uri și zone, și puteți uita comercianții - care le-au nu cumperi nimic sensibil. Cel mai adesea, moneda locală utilizată pentru comerțul cu alți jucători, dar încă cea mai bună metodă de aplicare - este de a îmbunătăți lucrurile existente.

Îmbunătățiți elementele

Da, nu ați interpretat greșit - pietrele sunt folosite pentru a îmbunătăți parametrii de arme, patch-uri - pentru a îmbunătăți parametrii armurii. Trebuie remarcat faptul că acestea conțin o descriere specifică a ceea ce se va întâmpla în timpul îmbunătățirii. Acest lucru este bun, dar nu dă o creștere puternică. Mult mai interesante sunt sferele - pot da obiectului tău niște calități incredibile și pot scrie toate avantajele care au existat înainte. Riscul sau nu - alegerea ta.

goodies

Deci, este timpul să faceți o inventariere a ceea ce ți-a fost dezvăluit în revizuirea jocului Path of Exile. Proiectele proiectului trebuie luate în considerare în primul rând și sunt destul de impresionante. Mai întâi de toate, este necesar să se observe mizeria neobișnuită, care poate fi găsită rar în RPG-uri - de cele mai multe ori aceste jocuri strălucesc cu culori și, chiar dacă este un rău universal, vor fi distruse în nenumărate scântei. Aici totul este gri și trist, ceea ce nu face ca jocul să fie plictisitor - devine mai atmosferic și unic. Un alt punct în care ar trebui să se acorde o atenție specială este sistemul de dezvoltare a competențelor, atât activ și pasiv. O abordare interesantă cu pietre pentru vrăji și doar un copac gigantic de abilități pasive este punctul culminant al acestui proiect. Și separat merită menționat faptul că jocul este shareware, adică îl poți descarca și juca în mod liber și numai anumite elemente pe care le poți face fără a fi plătite. Și dacă în majoritatea jocurilor datorită acestor elemente mulți jucători se ridică semnificativ deasupra celor care nu doresc să investească bani reali în lumea calculatoarelor, atunci în cazul Căii exilului pentru bani, puteți cumpăra doar o varietate de bijuterii estetice.

contra

Cu toate acestea, având în vedere numai neajunsurile, ar fi incomplet cazul revizuirii Path of Exile. Pro și contra trebuie să fie luate în considerare în bilanț pentru a face o imagine clară a jocului ca atare. Prin urmare, trebuie să ne uităm la neajunsurile, iar cel mai important dintre ele este sistemul de luptă. E plictisitoare și pare extrem de mizerabilă. Acest lucru ar putea fi iertat dacă jocul nu aparține genului RPG, adică întregul gameplay nu va fi construit în jurul sistemului de luptă. Există, de asemenea, un dezavantaj este atribuită destul de o poveste controversată care se termină brusc, dar nu este clar dacă el va merge sau nu, precum și introducerea sistemului PvP, adică „Player vs Player“, care este chiar mai rău decât sistemul de luptă al procesului de joc. Dezvoltatorii sunt convinși că se va îmbunătăți, dar în prezent din cauza prezenței sale în joc doar mai rău.

Lista celor mai bune jocuri de pe PC în orice momentLista celor mai bune jocuri de pe PC în orice moment
Bătăi neobișnuite și capricioase "Diablo"Bătăi neobișnuite și capricioase "Diablo"
Lamborghini Diablo: ironic italianLamborghini Diablo: ironic italian