Starpoint Gemini 2: recenzie de joc în limba rusă

Jocul Starpoint Gemini - strategie spațială, lansat în 2012 de o mică companie croată Little Green Men Games, - nu a primit aprobarea specială din partea jucătorilor sau a criticilor. Apoi au trecut câțiva ani, iar dezvoltatorii au lansat o continuare a aventurilor spațiului, dar, în același timp, au luat în considerare toate pretențiile și dorințele. Noua strategie se numește Starpoint Gemini 2. Revizuirea (în limba rusă) vă va spune totul despre complot, grafică și moduri de a controla tehnologia spațială. Deci, fii pregătit să vizitezi chiar și cele mai îndepărtate colțuri ale galaxiei, începem.

starpoint gemini 2 recenzie

Istoria este continuarea logică a primei părți. S-ar părea că Imperiul a cucerit galaxiei, și toate buzunarele de rezistenta au fost suprimate, Gemeni de război este de peste, dar în unele părți ale spațiului vast domnește devastare și foametea, și din colțurile întunecate ale universului lumii se confruntă cu pericole necunoscute, care pot duce la distrugerea tuturor formelor de viață. Deci, jucătorul va trebui să se așeze la cârma navei sale și să meargă să pună lucrurile în ordine în univers.

starpoint gemini 2 recenzie în rusă

După lansare, jucătorii sunt invitați să aleagă o societate liberă sau poveste, deși nimic, cu excepția câtorva locuri de muncă rare, ele nu diferă. Principalele quest-uri sunt înregistrate mai degrabă neinteresante și plictisitoare, atât de mult mai distractiv de a lua crucișătorul și distruge nava sau jefui anarhiști rulotă decât acoperi distanțe enorme uscat pentru câteva linii de text. De fapt, jucătorul va trebui să se distreze, dar este întotdeauna ceva de făcut, ceea ce este foarte încurajator.

gameplay-ul

Înainte de a merge pentru a naviga spațiul nesfârșit al cosmosului, jucătorii vor trebui să aleagă un caracter de clasă, dar în joc, există trei: comandant, Gunner și inginer. În acest caz, fiecare dintre ele are propriile sale abilități și competențe care trebuie să fie pompat în joc unic. În plus, este necesar să se îmbunătățească parametrii generali care sunt responsabile pentru sănătatea și tăria de caracter, precum și îmbunătățirea competențelor de gestionare a navei spațiale, este numai de acest lucru, deoarece puteți cumpăra un vas mai puternic și de mare viteză în Starpoint Gemini 2.starpoint gemeni 2 secrete de revizuire aethera

Revizuirea va continua povestea câștigului de experiență, care este necesară pentru pomparea personajului. Obțineți ochelarii mult mai necesari în multe feluri: bătălii, questuri, cercetare, tranzacționare și multe altele. Comandantul îndrăzneț al unei nave spațiale va găsi întotdeauna aventuri care aduc o mulțime de experiență, pentru că universul jocului este infinit. Apropo, în Starpoint Gemini 2, a cărui revizuire vă este prezentată, un număr mare de sarcini suplimentare. Putem spune că înainte de a fi una dintre cele mai gândite strategii spațiale din ultimii ani. Și acest lucru se reflectă în toate nuanțele jocului: de la controlul navei la interacțiunea cu sateliții, sistemul de bătălii și relațiile comerciale. Starpoint Gemini 2 are multe facțiuni diferite și fiecare dintre ele va trebui să construiască relații.

Îmbunătățirea parametrilor

În plus față de abilitățile de bază, jucătorul trebuie să pompeze și să expedieze, și pentru asta avem o mulțime de instrumente. Datorită abundenței de cazuri, un jucător poate crea orice vapor la gustul său - de la un luptător ușor și manevrabil la un croazier neglijent și protejat. În plus, fiecare carcasă este echipată cu propriul set de dispozitive și dispozitive, care pot fi îmbunătățite și schimbate.

revizuirea jocului starpoint gemini 2

Sângerarea sistemului de reputație responsabil de interacțiunea jucătorului cu restul lumii este de asemenea important în Starpoint Gemini 2 (vom examina mai îndeaproape această abilitate). Jocul are multe sisteme, state și fracțiuni, fiecare dintre ele având concepte proprii de legalitate. Dacă nu vreți să fiți un căpitan cinstit, extragând minuțios cota de resurse, atunci sunteți deschisă spre calea piraților spațiali. Bineînțeles, nivelul de reputație din acest lucru va scădea și veți fi scoși în afara legii pe multe planete. Dar puteți găsi întotdeauna un colț în vastul cosmos, care va duce pe cel înfrânt.

Jocul are multe nuanțe: mercenari și ofițeri, licențe comerciale și extragere de resurse ... Este imposibil să faceți o descriere atentă a acestei abundențe în cadrul unui scurt articol. Deci, dacă vă plac jocurile în care nu sunteți conduși de mână, dar dați libertate completă, atunci vă puteți bucura de Starpoint Gemini 2.

Grafică și sunet

Spațiu în joc este desenată la cel mai înalt nivel: a proiectat-calitate model de nave, nebuloase și stele, explozii și lupte - toate aceste fapte fascinante. Dezavantajul este lipsa de oportunitate de a umbla în jurul planetei - încărcându-le arată în spiritul „Space Rangers“, dar că, judecând după comentarii, nu strica într-adevăr impresia de Starpoint Gemini 2. Revizuirea proiectului dovedește că muzica nu este deosebit de fericit, deși ... ce altceva puteți adăuga la designul jocului despre spațiu, cu excepția muzicii în stilul "transă"? Vocea care acționează, aparent, lasă mult de dorit. Dialogurile slabe sună ca discursul rusesc în filmele americane. Dar complotul din acest joc nu joacă un rol special, astfel încât acest neajuns poate fi ratat. În general, jocul este destul de decent, iar acest lucru este confirmat de mai multe adăugiri, care vor fi discutate în continuare.

Starpoint Gemini 2: Secretele lui Aethera

Revizuirea acestui addendum, lansat în 2015, ne va conduce din nou la expansiunile deja cunoscute ale universului. În playerul DLC așteaptă o poveste complet nouă, cu multe căutări quest-uri. Aici călătorul spațial trebuie să învețe despre evoluția oamenilor de știință de pe planeta Eteria și să deschidă câteva noi tipuri de nave. În plus, căpitanul navei va intra în luptă cu adversarii anterior necunoscuți - Ghosts. "Vânătorii de recompense" vor găsi multe obiective noi, iar solicitanții liberi vor avea ceva de făcut.

Starpoint Gemini 2: Titani

O trecere în revistă a acestui DLC este necesar să se înceapă cu o descriere a parcelei: Gemenii în sistemul de re-începutul cursei înarmărilor la nivel mondial, iar cele mai mari trei facțiuni caută să dezvolte vehicule concepute pentru distrugerea în masă. Pe Kerkyra democratică, sunt fabricate nave ale clasei Titan, bazate pe cele mai recente tehnologii pentru îmbunătățirea scuturilor. Unitatea unită a lui Baeldor încearcă să creeze o navă capricioasă capabilă să provoace o lovitură zdrobitoare. starpoint gemini 2 titani recenzieO consolidare Nyxian din cauza informatorii lor și de bani încercând să cumpere ceva ce nu este al lor - titan navă de clasă, bazat pe design-ul „Imperial Leviathan“. Jucătorul se va alătura unei fracțiuni și va dobândi o navă nouă. Acest DLC este o continuare, iar aventura începe după instalarea add-on-uri din același loc în care jucătorul a fost ultima. Pe aceasta terminăm revizuirea jocului Starpoint Gemini 2, dorind jucătorului doar victorii și noroc!

Compatibilitatea unui cuplu de sex feminin și de sex masculin CapricornCompatibilitatea unui cuplu de sex feminin și de sex masculin Capricorn
În ce domenii de viață este posibilă compatibilitatea Taurului și a Gemeni de sex masculin?În ce domenii de viață este posibilă compatibilitatea Taurului și a Gemeni de sex masculin?
Gemini-mascul: compatibilitate cu alte personajeGemini-mascul: compatibilitate cu alte personaje