Galactic Civilizations III: recenzie, cheaturi, coduri și trecere

A doua parte a strategiei spațiale a fost publicată în 2006. Apoi fanii așteptaseră cu nerăbdare continuarea unei jucării fantastice - Civilizațiile Galactice III. Revizuirea strategiei la nivel oficial și în general premiera a avut loc în 9 ani. Jucătorii din 14 mai 2015 "din toată galaxia" au reușit în cele din urmă să pre-comandă și să aștepte posibilitatea de a se arunca în lumea luptelor și a victoriilor.

Despre joc

Compania Stardock a decis să creeze o continuare a jucăriilor cultului în 2013. Anunțul sa dovedit a fi promițător, iar fanii au trebuit să aștepte și să creadă în calitatea proiectului. De asemenea, merită menționat faptul că dezvoltatorii inițial au adaptat jocul pentru sistemul de operare pe 64 de biți. Astfel, a treia parte sa dovedit a fi îmbunătățită: grafică îmbunătățită, hărți mărită și soluții inteligente AI.

În noua serie de Civilizații Galactice III, pasajul nu va fi complicat pentru cei care nu sunt familiarizați cu părțile anterioare. Întregul complot va fi în mod constant întrerupt de amintirile prezentate de un scurt rezumat al celui de-al doilea ciclu.

Vorbind despre Civilizațiile Galactice III, revizuirea ar trebui să înceapă cu ceea ce este în sine jocul. După cum am menționat deja, aceasta este o strategie și, în termeni de termeni de joc, globală. Esența lui în spațiul cosmic, însoțită de controlul planetar. Jucătorul va trebui să construiască baze de stele, să-și creeze propriile nave și să concureze cu prietenii.

galactic III revizuire

Imediat merită să spunem că cineva care nu-i place a doua parte a seriei de civilizații galactice, nu poate spera la schimbări dramatice în modul de joc și în complot. Jocul sa dovedit a fi o anumită clonă, dar cu unele abateri. S-au îmbunătățit sistemele grafice (după 9 ani este logică). De asemenea, au fost adăugate noi caracteristici, de exemplu, multiplayer: acum jocurile cu prietenii toată noaptea vor deveni și mai distractive datorită noilor caracteristici și soluții.

Descrierea parcelei

Bineînțeles, nu are nici un rost să distrugem povestea, dar câteva cuvinte despre asta se pot spune. În primul rând, jocul este alcătuit din campania principală și așa-numitul manual. Strategia însăși începe cu consecințele a ceea ce sa întâmplat în a doua parte. Dar nu vă faceți griji că totul va fi oarecum complicat și confuz. Aceste date se calculează numai pentru partea introductivă și cunoștința.

galactic civilizații iii ieftin

Povestea principală începe în viitor, în 2178 îndepărtat. Unirea civilizațiilor, călătoriile în spațiu, crearea hiperdrivei și multe altele apar pe calea jucătorului. Pentru dvs., ca comandant al galaxiei, există o sarcină - de a controla tot ceea ce se întâmplă și de a restabili echilibrul. Ei bine, altfel va trebui să te lupți cu "oamenii verzi" și să-ți aperi oamenii.

grafică

În ciuda asemănării cu colegul său - a doua parte, Civilizațiile Galactice III, a căror trecere a rămas neschimbată, are încă un program incredibil. Jocul a fost atât de uimitor încât uneori puteți să mergeți în ea și să urmăriți peisajele cosmice. Deși cei care au jucat în a doua serie, ei vor spune că nimic nu sa schimbat și totul a rămas în locul său.

civilizații galactice iii

Cel mai probabil, acest efect a fost creat special de dezvoltatori. Dar dacă te duci mai întâi la cea de-a doua parte, apoi la al treilea, și să te întorci din nou la al doilea, îmbunătățirea graficii și vizualizarea detaliilor este evidentă. Desigur, există o sugestie că Stardock nu a vrut să facă Civilizațiile Galactice III radical diferite. La urma urmei, a doua parte pentru mulți a devenit un hit. Dar nu uitați că unii obosiți de a juca versiunea anterioară și, prin urmare, dubla strategie nu le este de folos.

detalii

Vorbind despre opțiuni, merită spus că, în a treia parte, s-au dovedit perfecți. Aici, așa cum se spune, nu se reduc și nici nu se adaugă. Desigur, în viitor, ar fi posibilă extinderea bazinului de hărți și introducerea unor obiecte și mai detaliate.

De asemenea, este convenabil ca jucătorii să poată personaliza acum întreaga lume cosmică. Alegeți densitatea de stele, planete, apariția de galaxii și multe altele. De asemenea, puteți selecta viteza strategiei, nivelul și frecvența creării unor evenimente diferite.

Apropo, în joc Galactic Civilizations III recenzie este în valoare de a face și cursa. Puteți să le alegeți și să le configurați. În total, există 8 curse, dintre care numai 1 nou. Hyper capitaliștii au înlocuit clasa depășită și au condus pragmatiști nemiloși. Apropo, această cursă este cea mai personalizabilă. Fundalurile pot fi utilizate disponibile sau setarea lor. De asemenea, puteți alege să afișați independent liderul, punctele forte și caracteristicile acestuia.

civilizații galactice iii

Harta din joc Galactic Civilizations III, care este rar revizuită, are schimbări semnificative în comparație cu cea utilizată în partea a doua. Acum este împărțit în hexagoane. O rețea hexagonală vă permite să investiga fiecare celulă. Dar, imediat, au fost adăugate mai multe "topografii" la contragreutate. Diferitele corpuri de spațiu vor interfera cu cercetarea - pentru a distruge indicatorii senzorilor și scuturilor.

Inteligența artificială și puterea ei

După lansarea jocului, au apărut unele probleme legate de ciudățenia acțiunilor AI. Păreau să fie eliminați rapid, dar în această chestiune existau încă câteva puncte dure. De exemplu, tehnologia "Studiul Tratatului" în legătură cu unele bonusuri devine imperfectă, deoarece permite tuturor să schimbe comerțul.

Există, de asemenea, întrebări cu privire la construcție. Redarea minunilor uneori funcționează incorect. Ele pot fi deblocate, datorită unei tehnologii care a fost cercetată mult mai devreme decât metoda de construire a unei clădiri. De asemenea, este ciudat faptul că unele actualizări apar înainte de a deveni funcționale.

Dacă rămâneți în joc pentru o lungă perioadă de timp, apar întârzieri, din cauza încărcării memoriei. Și înainte de asta se poate ajunge la faptul că sistemul de operare se va prăbuși. Dacă ați stat în joc pentru o lungă perioadă de timp și ieșiți, PC podlagivanie este observat în câteva minute.

Inteligența artificială însăși se dovedește a fi bună. El te poate chinui pe un nivel ridicat de complexitate. Trebuie remarcat că cu cât este mai intensă AI, cu atât mai repede se îmbunătățește. De aceea, la un nivel înalt, inamicul artificial devine mai educat. În acest caz, veți avea un minim de timp pentru a captura planeta, deoarece AI este cu un pas înainte.

gameplay-ul

Modul de joc pentru cei care au jucat deja în partea a doua, nu va fi o surpriză. Aici totul este ca în strategiile clasice 4X. Mai întâi vom trimite la explorarea de noi terenuri de cercetași. Acolo deschidem noi planete și obținem "chifle" pentru asta. Apoi trimitem toți coloniștii într-o viață nouă, primim bonusuri și ne extind posesiunile. Și apoi trebuie să întâlnim concurenți, care vor trebui să concureze pentru sfera de influență.

civilizațiile galactice iii nu pornesc

Lucrul interesant este că trebuie să fii mereu în alertă. Dușmanii nu se grăbesc întotdeauna la granițele voastre, dar pot "trăi în pace" de-a lungul anilor cu voi. Dar ar trebui să te relaxezi și o flotă de răufăcători să zboare peste tine. În timp de pace, este posibil să se consolideze starea sa spațială și să se stabilească relații comerciale.

Trucuri și coduri

Amintiți-vă că există cheaturi pentru Civilizațiile Galactice III, care vă vor ajuta să luptați împotriva dușmanilor nu în condiții egale. Unii dintre aceștia îmbunătățesc diversele abilități ale curselor, adaugă și arme și măresc capacitatea echipamentului. Datorită faptului că există trădări în strategia Galactic Civilizations III, puteți crește cu ușurință cantitatea de bani apăsând comanda consolei.

Pentru a activa orice cod ieftin, trebuie să găsiți comenzile corecte pe Internet și să prescrieți parametrii corespunzători în lansarea jocului. Apropo, pentru strategia Galactic Civilizations III, codurile pot face minuni incredibile. De exemplu, puteți obține cu ușurință o navă spațială puternică sau chiar puteți face o copie a acesteia. De asemenea, prin apăsarea combinației, puteți să terminați procesul sau să îndepărtați planeta de inamic într-o clipă.

Doar amintiți-vă că, în ciuda faptului că, prin descărcarea codurilor de joc Galactic Civilizations III, puteți avea încredere în abilitățile lor, este încă trădătoare trucuri, din care pentru că s-ar putea fi interzis, mai ales dacă ați cumpărat jocul pe Steam. Dacă utilizați multiplayer, este mai bine să opriți toate boosters dvs. și lupta cu prietenul dvs. pe picior de egalitate.

modă

Puteți descărca pentru jocul Galactic Civilizations III fashion. Acest ajutor este legitim, deși uneori poate reprezenta un pericol pentru PC-ul dvs. Moda este un plus destul de variat, și poate fi absolut absurd sau distractiv. Mulțumită lui, poți face liderul galaxiei unui politician renumit. Este, de asemenea, posibil să adăugați și mai multe curse și eroi. Cu ajutorul modurilor puteți schimba peisaje sau unități.

civilizații galactice în modă

probleme

Și acum trebuie să acordați atenție problemelor care apar atunci când instalați și rulați jocul. Ce ar trebui să fac dacă Galactic Civilizations III nu pornește? Asemenea probleme pot apărea dacă ați descărcat jocul dintr-o sursă nesigură. Unele pachete nu sunt realizate de profesioniști și, prin urmare, chiar dacă strategia este deja strâmbă, tot la fel apar probleme diferite.

Din aceleași motive, este posibil ca Civilizațiile Galactice III să se prăbușească. Desigur, există soluții la aceste probleme. De exemplu, în unele cazuri, puteți schimba limba jocului în altul, apoi ieșiți din ea, porniți din nou și întoarceți totul așa cum a fost. Puteți, de asemenea, să scrieți serviciului de asistență Steam, de obicei rezolvă rapid aceste probleme.

Ei bine, în cele din urmă merită să vorbim despre opiniile privind strategia civilizațiilor galactice III. Revizuirea recenziilor poate fi împărțită în două părți. "Pentru" este exprimat de cei care au devenit deja fan al operelor lui Stardock, și "împotriva" celor care încă nu au apreciat eforturile de a părăsi același tip în joc. Desigur, poate exista oa treia opinie. Aceștia sunt cei care au fost fanii celei de-a doua părți și s-au așteptat prea mult din al treilea. Acești oameni nu sunt adesea conservatori: dacă ați anunțat o nouă parte, atunci fii suficient de amabili pentru a crea conținuturi absolut diferite.

Cu toate acestea, jocul Galactic Civilizations III are opinii absolut diferite. Pentru cineva, strategia a devenit o deviere pentru câteva ore. Cineva nu sa calmat până când nu a capturat întreaga lume. Încă alte persoane au eliminat jocul imediat după lansare. De asemenea, trebuie remarcat faptul că mai întâi mulți gameri compară în mod eronat acest joc spațial cu Civilizațiile V, deși în mod obiectiv aceste două proiecte au doar câteva caracteristici apropiate.

civilizațiile galactice iii decolează

Civilizațiile galactice III rămân în continuare nostalgie pentru fanii și fanii acestui gen. Pierzând zile și nopți în acest joc este posibil, mai ales dacă strategia este calul tău. Lumea cosmică dă o mulțime de impresii magice, iar managementul galaxiei inspiră încrederea în puterea sa. Construiți-vă lumea, formați așezări, dezvoltați legături comerciale și veți deveni cel mai de succes conducător al universului.

Istoria lui Warcraft (Warcraft). Istoria eroilor WarCraftIstoria lui Warcraft (Warcraft). Istoria eroilor WarCraft
Cerințe de sistem Diablo 3 și data de lansareCerințe de sistem Diablo 3 și data de lansare
O serie de jocuri Crysis: coduriO serie de jocuri Crysis: coduri