Pădurea: recenzie de joc

Jocurile cu sandbox-uri au devenit la modă pentru o perioadă relativ îndelungată și nu au deranjat pe nimeni încă. Totul a început cu „Maynkrafta“, care a oferit pentru gamerii libertate deplină de acțiune, lume joc complet interactiv, o abundență de oportunități și absența oricărui scop specific, altul decât cel care - pentru a supraviețui. Acest gen, numit groapa cu nisip (sau „Sandbox“ în limba rusă) a devenit incredibil de popular și până la data de produse mai multe și mai multe jocuri noi, care vă oferă posibilitatea de a fi într-o lume uriașă în cazul în care nici un gol nu a pus nici o restricție, și în fața ta , nu vă dau quest-uri și quest-uri. Sunteți liberi să faceți tot ce doriți. Unul dintre ultimele jocuri de acest fel a fost proiectul Forest, revizuirea căruia veți citi acum. Spre deosebire de același "Meincraft", acest joc este realizat într-un stil tridimensional luminos și realist. Bineînțeles, aveți o mulțime de meserii, și chiar mai mult - pentru a lupta pentru propria dvs. supraviețuire. Aceasta este esența proiectului "Pădurea". Revizuirea jocului poate de bine vă interesează și să trezească în voi dorința de a încerca acest joc, chiar dacă nu sunteți pasionat de proiecte timpurii în genul Sandbox.

intrare

revizuirea pădurilor

Dacă vorbim despre proiect pădure, o revizuire ar trebui să înceapă cu faptul că jocul a fost publicat recent - a fost lansat în martie 2014, dar apoi a fost în starea de acces timpuriu, care este, oamenii pot cumpăra jocul și pentru a obține posibilitatea de a-l și raportul de testare despre bug-uri, de a împărtăși dorințele lor și de a se plânge, în timp ce dezvoltatorii se află încă în stadiile finale de dezvoltare. Dar chiar și atunci, proiectul a primit rating incredibil de mari și feedback pozitiv - cu lansarea vânzării de o versiune de testare a jocului a colectat milioane de fani din intreaga lume. Și dacă întrebați acum ce dintre horror este cel mai original, neobișnuit și impresionant, atunci majoritatea oamenilor vor răspunde - Pădurea. Revizuirea va descrie în detaliu avantajele și caracteristicile acestui joc.

Terenul jocului

jocul revizuiește pădurea

Privire de ansamblu a jocului Pădurea ar trebui să înceapă cu povestea, deși este dificil să o numești. După cum știți, jocurile de nisip au rareori o poveste pronunțată, așa că cel mai probabil se poate numi un fundal, o descriere a ceea ce sa întâmplat înainte de începerea procesului de joc. Sunteți pasager al unui avion care se prăbușește și cade într-o pădure necunoscută, aflată la câțiva kilometri distanță de civilizație. Numai câțiva oameni supraviețuiesc, dintre care, firește, sunteți prezenți. Destul de repede devine clar că nu are rost să aștepți mântuirea din afară, așa că începeți să colectați tot ce vă va ajuta să supraviețuiți. După un timp, există și o descoperire teribilă - nu sunteți singuri în pădure. Este locuită de mutanți canibali, care până acum au început să mănânce pasageri morți, dar în curând stocul va fi epuizat și va începe vânătoarea de urmași. În acest moment începe cel mai interesant - și, de asemenea, cel mai groaznic. Totuși, acest lucru nu este tot ceea ce puteți spune despre revizuirea jocului The Forest.

gameplay-ul

ori și revizuirea pădurii orb

Mulți gameri încep să pună întrebări despre procesul de joc al acestui proiect, unii chiar reușind să amestece acest joc cu altul, numit Ori și pădurea orbilor. Revizuirea se referă exclusiv la proiectul The Forest, unde jocul este o surprindere-groază. Te joci ca o persoană care a supraviețuit unui accident de avion și a lua controlul asupra lui imediat după ce a venit la el însuși la locul accidentului. Trebuie imediat să începeți să vă ocupați de viitorul dvs. - să colectați diverse consumabile, să căutați diverse obiecte utile, cum ar fi alimente și apă, medicamente și multe altele. Trebuie să construiți un adăpost unde să vă simțiți în siguranță, să căutați modalități de protecție împotriva canibali (de exemplu, murdăria vă blochează perfect mirosul, pe care ei îl caută). Dar nu credeți că veți fi întotdeauna capabili să vă ascundeți, așa că nu uitați de arma pe care o puteți folosi împotriva atacatorilor în caz de pericol. Și nu confundați niciodată acest coșmar îngrozitor cu jocul calm și măsurat al proiectului Ori și pădurea orbilor. Revizuirea, desigur, nu se sfârșește aici - vă așteaptă și mai multe detalii interesante.

adversarii

pădurea 0 22 recenzie

În pădure veți întâlni diferiți dușmani care vă vor amenința viața. Desigur, principala amenințare vine de la canibali-mutante, care sunt atât de așteptare pentru orice miros neobișnuit sau sunet, să vină imediat lăcrimarea și năpusti pe tine. De obicei, se mișcă în grupuri - în același fel în care atacă. Prin vitalitate, ele sunt egale cu tine, de fapt, dar și cu putere, dar nu se pot întări cu arme, dar poți. Deci, utilizați orice beneficii, și amintiți-vă că cel mai important lucru - pentru a elimina liderul grupului, atunci toate celelalte canibalii se îndepărteze și să vă lase în pace. Cu toate acestea, în plus față de ele există, de asemenea, mai multe monstri teribile - caracatițe mutante și păianjeni. Caracatiță te poate ucide o varietate de explozibili, ci pentru a face față cu păianjenul nu va funcționa, așa că aici trebuie să se concentreze asupra modului de a rula și să se ascundă de ea. Nu este greu să faci asta, dar dacă vei întârzia, vei fi mâncat instantaneu. De asemenea, pe insula este plin de diverse creaturi vii, care este pentru tine o amenințare mică, dar dacă sunt bine înarmați, toate oglindită dimpotrivă, și poți vâna aceste animale pentru a obține carne pentru gătit, cu toate că această posibilitate nu a fost una dintre primele versiuni Pădurea 0.22. Revizuirea se referă, de asemenea, la versiunea finală, astfel încât carnea este deja acolo - ca toate celelalte produse alimentare.

alimente

pădurea 0 21 recenzie

Pădurea este bogată într-o varietate de produse alimentare, dintre care cele mai utile și mai hrănitoare sunt carnea. Cu toate acestea, trebuie să fie prajit, ceea ce atrage atenția monștrilor. Deci, vă puteți concentra pe fructe de pădure și ciuperci, pe care le găsiți, de asemenea, o mulțime - restabilesc stare bună de sănătate și satisface foamea, dar printre ele pot fi fructe de padure otrăvitoare sau ciuperci necomestibile, care va lua o mare parte din sănătatea dumneavoastră. De asemenea, nu uitați să mergeți la avion, deoarece puteți găsi un număr mare de consumabile comestibile diferite, cum ar fi sifon sau bare de energie. Acest lucru a fost adăugat și după una dintre primele versiuni ale The Forest 0.21. Revizuirea despre acest lucru se apropie de sfârșit - rămâne doar să spunem câteva cuvinte despre arme.

armament

Armele din joc nu sunt atât de multe: un exploziv pe care îl puteți face singur, un pistol cu ​​rachete de semnal, Molotov cocktail, precum și mai multe tipuri de axe. Firește, puteți folosi și diverse obiecte improvizate, cum ar fi pietrele sau părțile corpului adversarului, pentru a lupta împotriva atacurilor dacă nu aveți o armă serioasă cu dvs.

O lume fascinantă de aventură: o listă cu cele mai bune căutăriO lume fascinantă de aventură: o listă cu cele mai bune căutări
Cum să faci o barcă în "Maynkraft" și cum să o gestioneziCum să faci o barcă în "Maynkraft" și cum să o gestionezi
Genul de jocuri `sandbox`: partea de sus a celor mai bune!Genul de jocuri `sandbox`: partea de sus a celor mai bune!