Jocuri `Hide and Seek `: recenzie, descriere, trecere și recenzii

În ultimii ani, jocurile pe calculator au devenit o modalitate incredibil de populară de divertisment. Dacă înainte de a avea copii o mare varietate de jocuri reale - ascunde și căuta, miei și multe altele, acum aproape toată lumea se distrează cu computere, tablete și smartphone-uri. Pe de o parte, nu este foarte bun, dar nu este de vină pentru jocurile pe calculator - educația este vinovată. În mod direct jocurile de calculator în sine nu numai că nu dăunează, dar adesea aduce și beneficia, și cel mai important - placere. În plus, ele deschid oportunități pentru gândirea creativă - chiar dacă nu vă scrieți singur jocurile pe calculator, apoi rezolvați puzzle-uri, gândiți-vă prin strategii și așa mai departe, va trebui să continuați.

În plus, există un lucru atât de plăcut ca modificările. Acesta este un add-on special pentru joc pe care fiecare jucător poate să-l facă, ceea ce înțelege chiar și puțin despre programare. Aceasta este de zece ori mai ușoară decât crearea unei utilități proprii. Din acest articol veți afla că astfel de modificări, precum și un exemplu clar de modificare a jocului (ascunde și căuta) vor fi demonstrate, în măsura în care este interesant.

ascunde și căuta

modificări

Așadar, înainte de a lua în considerare anumite jocuri pe calculator ("ascunde și căuta", modificări pentru ele), merită să luăm în considerare modurile pentru ei. Deci, un joc pe calculator este un cod care vă oferă posibilitatea de a vă distra. În unele cazuri, acest cod este închis, în altele - deschis. Dacă este închis, înseamnă că accesul la acesta nu va avea niciun jucător, adică nu va fi capabil să îl modifice. Dacă codul este deschis, atunci oricine poate schimba ceva aici, care în final se va reflecta direct pe jocul în sine.

Astfel, puteți adăuga la joc niște trivia, care nu necesită mult efort de la dvs. - un nou tip de arme, un aspect nou de personaj și așa mai departe. Dar există modificări care modifică gameplay-ul, adaugă povestiri și multe altele. Firește, pentru a face astfel de schimbări, aveți nevoie de anumite abilități, mult timp și efort. Totuși, în acest articol vom vorbi despre o modificare specifică a oricărui joc pe computer. "Hide and Seek" este un mod interesant care a fost o mulțime de distracție pentru mulți gameri de mult timp.

Moda "Ascunde și căuta"

După cum sa menționat deja mai sus, există o mare varietate de modificări pentru jocurile pe calculator și toate pot fi foarte diferite, adăugând elemente diferite. Recent, o mare popularitate a început să introducă modurile "Hide and Seek", care există astăzi pentru multe jocuri cunoscute. Esența ei constă în faptul că una dintre cele două comenzi (evenimente numai pentru acele jocuri în care este posibil să intre în conflict echipa) preia rolul de vânători și alți membri ai echipei vor ascunde, deghizat în alte obiecte. În diverse jocuri, acest lucru se poate face în mai multe moduri, dar esența este întotdeauna aceeași - vânători au nevoie pentru a găsi toți membrii ascunse ale echipei adverse și să le omoare pentru a câștiga runda, stabilită în timpul alocat.

Ideea este extrem de simplă, dar a devenit incredibil de populară, pentru că vă permite să vă aruncați o privire proaspătă asupra proiectului dvs. preferat, care adaugă elemente ale mini-game-ului "Hide and Seek". Printre cele mai populare jocuri pe calculator pentru care există un astfel de mod, sunt enumerate: Counter-Strike, Garryrsquo-s Mod și chiar Minecraft. Serverul cu jocul "Ascunde și căuta" poate fi găsit absolut peste tot, există o mulțime de ei, și ei sunt întotdeauna cel puțin cineva joacă, astfel încât să vă puteți alătura întotdeauna o acțiune activă.

mini ascunde și caută

Ascunde-și-caută în Meincraft

Pentru început, ar trebui să acordați atenție uneia dintre cele mai populare jocuri de calculator din ultimii ani - "Maynkraft". Mini-jocurile "Ascunde și Căutați", desigur, nu au provenit aici, deoarece originalul "Meincraft" nu este un proiect de echipă. Dar, firește, ca și în multe alte cazuri, jocul a adoptat foarte repede ideea și a dezvoltat mijloacele pentru implementarea ei. După cum știți foarte bine, „Maynkraft“ fiind Sandbox pura, care este un proiect în care există un anumit scop, și ca un jucător poți să faci ce vrei să devină o platformă ideală pentru un joc de ascunselea.

Creați o lume de o anumită dimensiune, determinați ce jucători vor fi vânători și cine se va ascunde - iar acțiunea începe. Există chiar și diferite tipuri de ascunzișuri în Meincraft, reguli diferite și multe altele, astfel încât să puteți experimenta în siguranță și să căutați locul unde veți obține cea mai mare plăcere. Desigur, va fi mai ușor dacă totul devine clar atunci când are loc jocul de ascundere și căutare - serverul rusesc este ideal pentru acest lucru. Dar dacă cunoașteți engleza, numărul de servere pe care le puteți juca va crește semnificativ.

server cu jocul ascunde și căuta

Ascundeți și căutați în Modul lui Garryrsquo

A fost pentru acest joc ca acest mod a fost inițial creat. Desigur, planificat inițial pentru a juca Team Fortress 2, care astăzi este una dintre cele mai bune shootere ale echipei, dar în cele din urmă compania Valve abandoneze acest risc și a mutat jocul „Hide and Seek“ în alt proiect, ceea ce este mult mai potrivit pentru acest lucru. Garryrsquo-s Mod, ca și Minecraft, este o cutie de nisip, puțin diferită. Dacă în Maynkraft poți să faci tot ce vrei cu lumea deja dată, atunci în Modul lui Garryrsquo puteți crea această lume pentru ao juca mai târziu. Aceasta este esența proiectului - puteți adăuga texturi personaje îndrăgite de la alte jocuri și filme pentru a le furniza terenul pe placul dumneavoastră, adăugați evenimente, și așa mai departe - un spațiu pentru imaginația nu este limitată de nici limite.

Și în acest joc, modificarea este o acțiune foarte interesantă - echipa celor care se ascunde, primește acces la cardul de propulsie - obiecte aleatorii plasate aleator pe hartă. În aceste moduri, ele se pot ascunde, iar echipa de vânători ar trebui să determine exact unde s-au ascuns adversarii. Dacă ghicesc, ei primesc vieți suplimentare dacă fac greșeli - viețile lor sunt luate.

mini-joc mini-ascunde și caută

Ascundeți și căutați în Counter-Strike

Bineînțeles, modul dvs. este, de asemenea, cel mai popular shooter al echipei, și aproape în fiecare dintre versiunile sale, inclusiv ultima parte - Offensive Global. Aici, mecanica jocului modificării este ușor diferită, deoarece jucătorii care se ascund, primesc piei de diverse aparate de uz casnic și articole obișnuite de uz casnic. Și asta înseamnă că un frigider poate urca pe scări, iar o canapea poate aștepta la colț. Pentru unii, acest mod poate părea ciudat, dar dacă încercați, veți înțelege rapid cât de mare este.

joc de ascunde și căuta rusă

Alte jocuri

Firește, în alte jocuri, fie un astfel de mod există deja, fie poate fi creat dacă se dorește. Cu siguranta ar trebui sa incerci sa te ascunzi si sa te caute in jocuri pe calculator, pentru ca această modificare deși simplu, dar foarte interesant.

Filmarea pentru copii: beneficii și răuFilmarea pentru copii: beneficii și rău
Cele mai bune jocuri pe calculator pentru cei mai inveterate gameriCele mai bune jocuri pe calculator pentru cei mai inveterate gameri
Cum să eliminați complet un joc de pe computerul SteamCum să eliminați complet un joc de pe computerul Steam