"Jocul minții": recenzii. Drama biografică a lui Ron Howard despre viața lui John Forbes Nash

Teoria biografică psihologică O minte frumoasă (în box-office-ul intern - "Mind Games", 2001) este o dezvoltare originală a unui gen atrăgător și nebunie în industria cinematografică. Scenariul se bazează pe o biografie a unui adevărat matematician renumit

John Forbes Nash, Jr., care în tinerețe a dezvoltat teoria jocurilor. La maturitate, el a dezvoltat o formă progresivă schizofrenia paranoidă. Dar datorită sprijinului unui soț iubitor și voinței de a trăi, John a reușit să revină la o activitate științifică activă și chiar a devenit laureat al Premiului Nobel în 1994. Filmul "Jocul rațiunii", în ordine cronologică, reflectă evenimente din viața lui Nash-junior.opinii minte joc

Mai multe despre poveste. cravată

În 1947 John Nash - un student, care speră, vine într-un oraș numit Princeton. Un pic ciudat, suspect, nu poate găsi un limbaj comun cu societatea înconjurătoare. Ioan nu merge nici măcar la ore, ci se scufundă complet în cercetare. Cariera tânărului om de știință continuă la Institutul de Tehnologie din Massachusetts ca profesor. Atenție Nash, Alicia, unul dintre elevi. Cu ea, el începe relații, fata va deveni în curând soția lui.film mintea joc

John Agent Parcher vine la John, care oferă un loc de muncă într-un departament special al CIA. Sarcina este de a analiza informațiile publicate în diverse surse deschise. Scopul căutării este date secrete. Această informație, care este schimbată de dușmanii Statelor Unite, conspiratori. Rapoartele despre lucrarea facuta, John pleaca in cutia postala in locatia specificata. O dată în timpul unei vizite la destinație, Nash este atacat și, în mod miraculos, rămâne în viață.

O realitate tristă

Curând se pare că tot ce a făcut pentru CIA era doar în imaginația sa. Un coleg de cameră, agentul Parscher și nepoata lui Marcy - sunt inventate. Nash are schizofrenie. Despre boală află Alicia. Se caută să-l vindece pe protagonist, opunându-se iubirii sale de boală. Numai după un curs lung de terapie, John își ia boala sub control. Omul de știință continuă să hallucinizeze, dar acest lucru nu mai este periculos pentru ceilalți, ceea ce îi permite să se întoarcă la munca științifică. Pentru descoperirea teoriei jocurilor, Nash devine faimă și recunoaștere. În timpul discursului la acordarea Premiului Nobel, John vorbește despre cât de recunoscător este soției sale pentru sprijinul și înțelegerea lui. Marcy, Partcher și Charles sunt în cameră și ascultă discursul lui John.mintea joc remorcă joc

Cum a început totul

Totul a inceput atunci cand producatorul Brian Greiser a vazut articolul lui Silvia Nasar numit "Vanity Fair". Această publicație a vorbit despre istoria unui geniu matematic care a primit recunoașterea la nivel mondial, dar la un moment dat a pierdut aproape totul din cauza schizofreniei, cu ecouri de paranoia. Articolul a devenit o sursă de inspirație pentru Brian, el a prins ideea de a crea o capodoperă de film bazată pe materialul citit.cum ar fi filmele

Drama „Game of Mind“, a crea o echipa de creatie cu adevarat stelare: regizorul de film Ron Howard, deja cunoscut publicului pentru lucrările de „Apollo 13“ și „Cum Grinch Stole Crăciun“ - operatorul Roger Deakins, care a împușcat toate succes frații model Koenov- script scris Akiva Goldsman, care știe despre psihzabolevaniyah prima mana - el sa născut și a crescut într-o familie de psihiatri si professionalov- de muzica a lucrat laureat al Premiului Oscar, James Horner a compus coloana sonora a filmului „Titanic“.

Acționând Casting

Pentru a asigura succesul în continuare al filmului, producătorul sa angajat cu atenție în selecția interpreților principalelor roluri. Pentru a participa la filmul "Jocul rațiunii", actorii ar trebui să aibă capacitatea de a exprima foarte mult fără cuvinte. Astfel de interpreți au fost strălucitoarea Russell Crow (John Nash) și ascendentul star de la Hollywood, Jennifer Connelly (Alicia Lard). Crowe, așa cum era de așteptat, a demonstrat o pricepere ingenioasă. După un "Gladiator" puternic și hotărât, transformarea sa într-un om de știință slab de voință a fost descurajantă.

Jennifer, în ciuda filmografia lipsit de evenimente, sub îndrumarea directorului și a făcut înțelept de experiența echipa-mate, de asemenea, face perfect cu sarcina, joc credincios, pacient și infinit credincios geniu soț-nebun în filmul „Jocul minții.“mintea actori joc

Actorii care au jucat roluri minore, au fost un bun plus pentru beneficiul Crowe.

Episoade în ordine cronologică

Drama "Jocul raționamentului" privește spectatorii ca fiind foarte plauzibili, fără îndoială că există un merit semnificativ al creatorilor. Regizorul, încercând cu orice preț să transmită publicului o culoare emoțională densă a istoriei, a luat decizia îndrăzneață de a filma filmul astfel încât să păstreze o secvență cronologică strictă.

În prezent, în acest fel filmele sunt create foarte rar. Pentru a trage episoade în ordine cronologică este un lux real, pe care puțini îl pot permite. Din punctul de vedere al organizării procesului de filmare, acest lucru este extrem de problematic, dar a fost mult mai ușor pentru actori să se obișnuiască cu rolul personajelor din filmul "Jocul rațiunii". Recenzile criticilor de film atribuie un motiv decisiv pentru o astfel de structurare a operei Russell Crowe, Cu toate acestea, Ron Howard a avut deja o practică similară în timpul filmării scenelor principale ale "Apollo 13".

Gustul și culoarea ilustrației

După premiera filmului "The Game of Reason", filmul a fost criticat de toată presa americană. Criticii de film internațional au reacționat ambiguu pe bandă - majoritatea a numit-o următoarea exploatare a subiectului, acoperită cu succes de "Aroma unei femei", "Omul de ploaie" și "Trezirea". Ei și-au explicat nemulțumirea față de faptul că presiunea asupra sentimentelor de dragul succesului este neprofesională. Alții, după ce au vizionat filmul "Jocul rațiunii", recenziile au rămas pozitive, au remarcat că imaginea a fost un succes, iar echipa creatoare de vederi a încercat să se laude, făcând totul la cel mai înalt nivel. Ron HowardCa urmare, banda nu a primit niciunul dintre presupusele opt "Oscaruri", ceea ce a determinat privitorul sa aiba o atitudine ironica. Mulți compatrioți acuză imaginea corectitudinii politice hiperbolizate și a propagandei nedisgistrate a modului american de notorietate de viață.

Orientare spre sentimentalism

Nu este nimic pentru ca fotografia "Jocul raționamentului" să fie numită următoarea exploatare a subiectelor de actualitate. Directorii diferiți s-au bazat într-o oarecare măsură pe sentimentalismul privitorului, mulți au făcut drame biografice. Dar bunătatea stilistică nu exclude acele momente inofensive care există în fiecare astfel de imagine, iar "Jocul Rațiunii" nu face excepție.

biografice

Filme similare sunt diferite în care acționează bine, dar caracteristica lor cel mai important - este fascinant în interpretarea autorului de poveste. Dar scepticii încă găsi în ele o lipsă de lacrimi, cum ar fi publicul după screening-ul. Dacă încercați să alegeți filme, cum ar fi locul de muncă „Mind joc“, filmul ar trebui să arate ca în „drama biografică“ sau „drama cu elemente de un thriller.“ Exemple evidente, cu excepția celor de mai sus, sunt după cum urmează: "My Left Foot", "Philadelphia", "Good Will Hunting", "Pi", "The Social Network", "imitarea joc", "Secret Window" și "Stephen Hawking Universul" .

Unul dintre puțini

Filmul "Jocul rațiunii" este o capodoperă a filmului, pe care doriți să o revizuiți în mod constant, de fiecare dată când găsiți ceva nou. Creatorii au reușit să aducă la perfecție lumea din jurul caracterelor centrale, recreând în mod credibil perioada îndepărtată a Războiului Rece, ajungând la echilibrul ideal între scenă și acțiune. Lucrările profesionale pot fi recunoscute dacă observați cum este construit cadrul. Dacă imaginea constă în primul rând în planurile mari ale actorilor, atunci creatorii nu aveau nici calificare, nici buget. Pentru a trage concluzii, este necesar să urmăriți filmul "Jocul rațiunii", remorca nu oferă o reprezentare completă. El nu va arăta că, pe lângă istoria fascinantă, atmosfera domnește în imagine, recreată cu grijă de către regizori conform conturilor martorilor oculari.

Actorul John Noble: Filmografie selectatăActorul John Noble: Filmografie selectată
Actorul John Terry: filmografie selectatăActorul John Terry: filmografie selectată
Istoria Palatului BuckinghamIstoria Palatului Buckingham