"Trei eroi: cursul calului": recenzii. Desene animate rusești pentru copii și adulți

Vulturul bogat, pe măsură ce pământul rusesc este faimos, sa transformat din nou în personajele principale ale noii părți. Aventurile lui Ilia Muromets, Alioșa Popovici și Dobrînia Nikitici intrat exact în noul an, în speranța pentru o audiență de masă, care vrea să se dilueze sărbătorile de iarnă calitatea filmului de desene animate numit „Trei eroi: Cavalerului“. Recenzile publicului vor arăta cum sa dovedit a fi de succes continuarea faimoasei francize rusești. Și noi, în acest articol va încerca să determine succesul sau eșecul filmului, pe baza unei evaluări a publicului și evaluarea generală a desene animate.

trei eroi un accident vascular cerebral de un cal comentarii

Succesul mult așteptat torturat

Popularitatea părților anterioare nu a putut pune un punct de grasime în istoria eroilor iubiți popular. Povestea "Trei eroi: cursul calului" este un scenariu inventat de autori, nu pentru prima dată combinând cele trei cele mai faimoase personaje din herina rusă. Cel de-al șaselea proiect de animație, despre Alyosha Popovich, Dobryne Nikitich și Ilya Muromets, a fost invariabil furnizat de studioul Mill. Din an în an, această companie internă încearcă să elibereze următoarea parte, sperând să aibă succes. Nu excepția oțelului "Trei eroi: cursul calului". Răspunsurile pe care desenul animat avea timp să le colecteze, spun, totuși, că nimic altceva decât un complot epuizat și o lipsă acută de glume vrednice, nu au funcționat.

Care e eșecul?

Lista cauzelor eșecului poate fi analizată pe o perioadă nelimitată, dar vom încerca să scăpăm de starea de spirit sumbră și să considerăm "mișcarea lui Knight" din punct de vedere neutru. După cum se spune, gustul și culoarea tovarăși acolo, deci putem presupune cu siguranță că vor fi cei care de desene animate „trei eroi: Cavalerul“ într-adevăr plăcut.desene animate trei eroi

Principalul lucru este să intriguehellip-

În așteptarea viitorului filmului, audiența, când au văzut remorca încă din primăvara anului 2014, anticipase succesul complet și ceva nou, ceva ce nu au mai văzut până acum. Într-adevăr, mulți au remarcat că remorca tocmai sa dovedit a fi incitantă, ceea ce nu se poate spune despre filmul în sine. Povestea "Trei eroi: Plimbarea calului", spre deosebire de alte picturi dedicate eroilor, le ia în fundal, făcând pe Julia personajul principal. Ne amintim cu toții acest cal vrăjitor, asistentul credincios al lui Alyosha Popovici, care nu doar știe să vorbească, ci și apără onoare și demnitate. Desigur, numai în conversații, de fapt, Julius se dovedește a fi laș și inteligent moderat pentru a ieși din apă.

hellip - și nu merge prea departe cu povestea

De data aceasta, un cal adevărat devine accidental un martor al unei conversații între boierii pregătindu-se un complot împotriva regelui. Desigur, la urma urmei, Julius nu a putut să-și piardă vocea! Trei eroi s-au împrăștiat în afacerea lor și, prin urmare, palatul rămâne fără protecție. Dar eroul nostru nu ar fi Galia Julius Caesar și, prin urmare, ia protecția prințului în copitele lui!coloana sonoră pentru trei eroi

"Calul de mers pe jos", conceput pentru tinerii spectatori și părinții care au venit cu ei, poate fi clasificat drept "Desene animate pentru copii și adulți". Cu toate acestea, un complot previzibil și aproape non-dinamic a determinat în multe privințe deznodământul - chiar și copiii, după cum au remarcat adulții, deja din mijlocul filmului știau ce va fi finalul.

O problemă tipică este lipsa imaginației

Orice scriitor încearcă să aducă ceva original în fiecare poveste nouă. O linie de narațiune atipică, o cantitate destulă de umor, o evidențiere specială pe care se poate identifica o imagine din rândul multor concurenți. Pe desenul animat "Trei eroi: plimbari cal" acest postulat a fost dublu răspândit: continuarea nu ar trebui să arate ca nici una din părțile anterioare. Zest a constat în acțiunea imaginii care se desfășoară pe expozițiile pitorești ale Rusiei antice, la care orice spectator va fi mulțumit. Scenariul, "adaptat" pentru obiceiurile și tradițiile antice, a fost nucleul narațiunii, iar un fel și, în același timp, simțul umorului a acoperit totul "cu capul", fiind un fel de decorare a filmului.

Probleme ale animației moderne

Așa a fost și cu părțile anterioare ale "celor trei bogați". Din păcate, "Accident vascular cerebral" a fost complet ruinat de povestea lipsă, sufocată de deget și de glume care erau atât de mici încât abia le observați. Majoritatea opiniei telespectatorilor au fost de acord în unanimitate. basm trei eroiEste regretabil faptul că astfel de "probleme" ale cinematografiei moderne se regăsesc nu numai pe benzi de lungă durată, ci și pe desene animate pentru copii și adulți care trec pe lângă spectatorii tineri. Acest lucru este în mare măsură determinat de faptul că autorii francizei asupra celor trei eroi au plătit timp insuficient pentru nașterea unei idei originale demne de pentru a fi puse în practică, după ce a petrecut-o, timpul, pe crearea rapidă a continuării, care sa dovedit a fi lipsită de sens și neinteresantă.

Dezavantajele scenariului

Cu un eșec total al parcelei, o atenție deosebită se acordă componente minore a ceea ce autorii au devenit puncte slabe care au dus la eșecul filmului. calul favorit Julius, care a luat publicul pentru prima dată în „Alioșa Popovich și Tugarin Snake“ a avut încă carisma lui de obicei, dar nu suficient de luminos pentru a fi amintit în continuarea „trei eroi: Cavalerul“. spectatorii Guest a spus că personajul din fața pierde teren: în „Alioșa Popovich“ El a fost plin de glume care au devenit aforisme, proverbe aici Julia, cât de multe dintre acțiunile sale, reprezintă un element al aiureală copil.desene animate pentru copii și adulți

Un alt detaliu care mi-a prins ochiul a fost un copac care a migrat din aceeași "Alyosha Popovich". Ce ar trebui să fie transferat într-o nouă parte și chiar să atace aceeași rahat cu înșelăciune și viclenie? Din păcate, acțiunile prințului, astfel încât pierde cu ușurință starea lor a reprezentat un „negru“ ridiculizare autorilor, traversează vechea poveste rus despre loialitatea țării sale, curajul și curajul nu numai eroi, ci și pe cei care le administrează.

Care este secretul succesului?

În timp ce desenul animat aștepta masa largă de recenzii ale spectatorilor negativi, el a strâns un bun registru de numerar. În multe privințe, acest lucru se referă la lansarea imaginii, selectată cu succes pentru sărbătorile de Anul Nou, când numărul persoanelor care doresc să meargă la cinematografe crește uneori. Ce pot fi atribuite factorilor care au dus la o impresie pozitivă?

Înainte - personaje familiare, încă o dată întâlnit în desen animat "Trei eroi: cursul calului." Eroii continuării nu se limitează doar la eroi. Aici puteți întâlni calul familiar Julia și Prințul de la Kiev, precum și Tikhon, Lyubava, bunica și Alyonushka, au strălucit în câteva episoade. Particularitatea acestei părți a fost, ca atare, lipsa unui inamic cheie, cum ar fi, de exemplu, Tugarin șarpele, care a furat aur de la un popor onest. Pirații, care nu știu cum să intre în vechile povești rusești, nu arată ca niște rivali. Pentru că putem spune că eroii, personajele principale, aștepta o mare aventură.au fost exprimați trei eroi cursul calului

Steaua în spectacolul lui Dmitri Nagiyev, în opinia telespectatorilor, este principalul antagonist al sequelului Three Bogatyrs: Hod Knight. Nagiyev recreat strălucit imaginea unui pungaș de bronz, caracterul său sa dovedit spectaculos și inventivitatea nu au putut fi comparate cu războinici înțelepți. În această parte, Oak pune totul în joc - nu mai mult, nu mai puțin, ci un întreg stat, care dorește să transforme Kievul într-o capitală de jocuri de noroc! Morala acestui lucru povestea poate fi prinsă în faptul că orice joc de noroc, indiferent de mărimea ei, nu promite nimic bun.

Coloana sonoră a "Trei Heroes: Going Horse" a fost un excelent plus față de percepția generală a filmului. Muzica, reamintind motivele vechi, a variat cu un aranjament de dans, creând o culoare incredibilă. A existat o impresie că, în noua parte, autorii au decis să-și amintească toate direcțiile fără să se concentreze asupra unui singur lucru.

Și totuși, în comparație cu impresiile adulților, emotiile copiilor s-au dovedit a fi complet diferite. Ce au fost mituite cu "Trei eroi: Cai"? Comentariile părinților indică faptul că tinerii spectatori erau mulțumiți de vizionare. Tot ce au făcut a fost să admire eroii familiari și să se bucure de tabloul colorat fără a intra în complot. Este suficient pentru ei.

Noi chipuri sau eroi vechi?

Julia, ca personaj cel mai carismatic și spiritual, autorii se duc la arzătorul din spate. Franciza plasează un loc pentru alte personaje: prințul, stejarul, potanul, țigănia, mama lui Ilya Muromets. Creatorii s-au concentrat pe atragerea spectatorilor familiarizați cu părțile anterioare. Din nou, ar fi mai ușor să se întâlnească cu eroii iubiți. Odată cu acest lucru, locul cheie este dat principalilor personaje. Alyosha Popovici, Ilya Muromets și Dobrynya Nikitich, care salvează Kievul din arbitrare, încă formează triunghiul principal: cei trei eroi. "Walking Horse" a fost exprimat, ca și până acum, de minunatele actori ruși ai teatrului și cinematografiei, care au dat voci eroilor de ecran.trei eroi cursul calului Cavalerului

Eroii trebuie să știe în persoană

Potrivit spectatorilor, ei au creat un tandem creativ de succes, care nu poate fi discutat. Toate vocile, atât de diferite de urechi, dau carisma, împuternicesc personajele cu caracterele corespunzătoare. Acest lucru se poate spune despre Dmitri Nagiyev și Nargiz Zakirov, a exprimat Dub și țiganii. În cazul în care primul a avut deja în spatele lui experiența vocii (profesor în „The Snow Queen“, Cássio în „Gladiators de la Roma“), pentru cantareata, moștenit recent muzicale datorită Olympus la emisiunea „The Voice“, acest lucru a devenit o nouă provocare. Potrivit cântăreței, a fost o experiență plăcută, lăsând amintiri calde de a lucra la un desen animat. Dacă creatorii francizei fac vreodată o continuare, Nargis va participa cu bucurie la acest lucru. Gosha Kutsenko se potrivesc perfect pentru rolul Potani și Leea Medvedev tonul său de fată reamintit Lubawa, mireasa credincios Alioșa.

Un număr de profesioniști eminenți au intrat în ansamblul stele al desenului animat "Trei eroi: Accident vascular cerebral". Actorii, fără a se schimba pe el însuși și fanii francizei, s-au reîncarnat din nou în caractere:

• Serghei Makovetsky (Prințul de la Kiev).
  • Dmitri Vysotsky (Julius).
  • Oleg Kulikovici (Alesha Popovici).
  • Valeri Soloviev (Dobrynya Nikitich).
  • Dmitriy Bykovsky-Romashov (Ilya Muromet).

Nu ca eroi uniți

Nu numai "Trei eroi" pot atrage atenția spectatorilor generației mai vechi și mai tinere. Pentru aceștia și pentru alții, există câteva exemple vii de animație internă, demne de vizionare a familiei. Printre ele: "Star Câini: Belka și Strelka", "Micul Longnose", "The New Adventures Alyonushka și Yarema", "Povestea lui Fedot a Strelets", "Aventuri în orașul Emerald", "Ivan Tareviciului și Wolf Gray" ( două părți) și altele.

Orice verdict al succesului nu este un obstacol

Bazându-se pe comentariile publicului împărțite în jumătate, vizionarea "celor trei bogați" are toate șansele de a lăsa impresii favorabile. În ciuda faptului că el nu apela la nivelul primelor părți ale francizei, la liniile narative absurde, lasarea parcelei și izolarea naiv poate închide ochii. Toate acestea se schimbă cu ușurință, absența moralei filosofice și a liniilor de dragoste. Succesul este completat de componente, cum ar fi partea tehnică bogată, nu coborâți bara, în comparație cu părțile anterioare, scoring, care, ca întotdeauna, făcut cu inima și profesionalism, și coloana sonoră ușor de reținut. "Trei eroi: cursul calului" sunt ușor de perceput, capabili de înveselește-te și fă-mă să zâmbesc. Fiecare telespectator va alege. Vedeți fericit!

"Cine a încadrat Roger Rabbit?" - cel mai bun film din 1988"Cine a încadrat Roger Rabbit?" - cel mai bun film din 1988
Desene animate de la Walt Disney au cucerit întreaga lumeDesene animate de la Walt Disney au cucerit întreaga lume
Vasnetsov pictura "Bogatyrs": toate Rusia pe o panzaVasnetsov pictura "Bogatyrs": toate Rusia pe o panza