Filmul "Duhless 2": recenzii ale spectatorilor și criticilor

În fiecare an, cinematografia rusă prezintă proiecte noi și interesante, cu participarea unor actori de carieră celebri și numai începători. Cu toate acestea, Danilo Kozlovsky rămâne un actor care a preluat mintea nu numai a spectatorilor, ci și a directorilor. Fiecare film cu participarea sa este un hit. Care este secretul unui astfel de succes? Ce este aceasta - carisma, talentul sau abilitatea de a alege în mod competent rolurile? Poate că este o combinație de calități și un pic de noroc. În martie 2015, Danila strălucește din nou pe ecrane în filmul "Duhleless 2". Recenzile privitorilor și criticilor sunt diferite, însă mulți cred că povestea a fost un succes.

Serghei Minaev și "copilul"

Duhleß 2 comentarii

În 2006, faimosul prezentator rus, scriitor și om de afaceri Serghei Minaev a publicat o carte numită "Duhless". Autorul însuși a prezentat-o ​​ca o poveste a unui om ireal. Lucrarea lui Minaev a primit o largă rezonanță între fanii lucrării sale și a stimulat interesul față de persoana sa în rândul oamenilor obișnuiți. Și când a fost făcut filmul despre tragedie omul modern pe produsul lui Minaev, el a fost vorbit despre amploarea țării. Inițial, autorul nu intenționa să elibereze continuarea cărții. Dar, aparent, succesul comercial a determinat autorul talentat să lucreze la continuarea picturii sub același nume "Duhless 2". Revizuirile continuării au fost primite nu mai puțin entuziaști atât de către critici, cât și de spectatori.

Preistoria filmului

actori Duhless 2

Aparent, onorat producător și un om cu bun gust Fyodor Bondarchuk, văzând ce interes a fost Minaeva carte, am decis să recreeze această poveste pe ecran și a cerut să facă o regie de film, cel puțin un talentat roman Prygunov, care a făcut mai multe filme controversate. Ridicarea o echipă strălucitoare, producătorii filmat o dramă modernă interesantă, ridică întrebări despre prietenie, loialitate, umanitate, dragoste, și o varietate de componente ale vieții acestor oameni. Primul film a câstigat 15 milioane de dolari la box-office și a devenit unul dintre cele mai de succes filme din Rusia din ultima vreme. Poate că este motivul pentru care realizatorii au decis să continue povestea lui Max Andreev și societatea rusă în ansamblul său și au început să lucreze la o continuare. Filmul „Duhless 2“, care a amestecat comentarii, mulți cunoscători ai cinematografiei a recunoscut o continuare demn, iar Fyodor Bondarchuk a spus că a fost foarte mulțumit, pentru că filmul este mai mult ca un produs de sine stătător, așa cum poate fi pentru a viziona și fără istorie.

"Daunshifterom"

Duhles 2 videoclipuri

După cum a recunoscut Serghei Minaev, nu avea idee să scrie o continuare, dar totuși a devenit autorul scenariului. "Downshift" - așa a trebuit să fie numit următorul film despre o persoană falsă. Aproape înaintea premierei, producătorii, care s-au conferit, totuși au decis să părăsească vechiul nume. Filmul "Duhless 2" a sunat mult mai fiabil din punct de vedere comercial.

Cum

A doua parte a filmului a început să funcționeze în 2013. Scenariul a fost rescris de mai multe ori și finalizat. Deasupra lui a lucrat nu numai Serghei Minaev, ci o întreagă echipă de scriitori - Fuad Ibragimbekov, Andrei Ryvkin și Mihail Idov. Un fapt interesant: fără povestea fascinantă a filmului "Duhles 2", distribuția ar putea să se schimbe dramatic. Starul principal al dramei - Danila Kozlovski - pentru o lungă perioadă de timp nu și-a confirmat participarea la continuarea filmului. Potrivit actorului însuși, el a fost de așteptare pentru o poveste "catchy", pentru că, de regulă, el nu este eliminat în continuare. Scaunul regizorului a fost luat de romanul Prygunov, deja iubit.

Duhless 2 actori și roluri

Filmul „Duhless 2“, recenzii care, chiar în ajunul imaginii a fost amestecat, a fost împușcat în locuri pitorești din magazine și locuri de divertisment Bali și Moscova, buticuri la modă și centre de afaceri.

Filmul filmului

Noul "Duhless" spune povestea fostului manager de capital Max Andreev, care și-a abandonat viața anterioară și sa dus la Bali. În acest colț al paradisului, Max începe o nouă viață, reinterpretează valorile și își pierde patria sau, mai degrabă, iubita fată Julia, care a refuzat să-l însoțească în această călătorie.

Sub ponderea circumstanțelor, Max este nevoit să se întoarcă la Moscova. Timp de trei ani de absență, multe s-au schimbat aici. Alte capitale, alte figuri, afacerile legale, iar fata Julia este deja soția miliardarului Moscovei.

Max se regăsește din nou într-o poveste fascinantă de detectiv, doar o persoană adevărată poate ieși din ea. Datorită complotului fascinant al filmului "Duhless 2", recenziile publicului despre care sunt în mare parte entuziaste, astăzi se află în fruntea box-office-ului rusesc.

Danila Kozlovski - Max Andreev

Nu este un secret faptul că o astfel de popularitate a fost câștigată nu numai de complot, ci și de principala sa dorință - Danila Kozlovsky. Max Andreev în interpretarea acestui actor a devenit un nou simbol al sexului cinematografului rus. Actorul recunoaște că, probabil, mulți dintre colegii săi visul de a juca acest personaj, pentru că există o mulțime de calități diferite - intelectuale, romantice, pragmatice, curajos, spiritual, prietenos, indecis. În general, puțin câte puțin, și cel mai important, că acesta este un om din generația noastră. Interesant este faptul că în filmul actual au fost implicate noi personaje și actori. "Duhless 2" este asociat cu prima parte doar linia de poveste a protagonistului și a iubitului său.

"Duhless 2": cast

La premiera filmului, principalul producător Fyodor Bondarchuk a recunoscut că sa bucurat că filmul nu era practic legat de predecesorul său. Această imagine poate fi văzută separat de prima parte. Într-adevăr, urmărind evoluția complotului, înțelegi că "Duhless 2", actorii și rolurile care practic nu se intersectează cu partea anterioară, este un film independent. Din fețele familiare, numai Danila Kozlovski și Masha Andreeva, care în acest film a jucat un rol secundar, deoarece scriitorii au decis să nu se concentreze pe experiențele de dragoste ale eroului.

fără spirit 2 în roluri

Principala intriga se desfasoara in jur activitate profesională Max, și aici sunt implicați absolut alți oameni.

Roman Belkin - surferul nefericit, căruia personajul principal își salvează viața la începutul cunoașterii, se dovedește a fi unul dintre regizori întreprindere de stat, el, de asemenea, atrage Max într-un joc nou cu mari capitale. Acest rol a fost jucat de actorul iugoslav Miloš Bikovich.

Un alt tânăr talent al filmului este Alexander Bortich. Ea a încorporat pe ecran o leoaică seculară din provincie, care a obținut anumite înălțimi datorită inteligenței, perseverenței și corpului ei frumos. Pentru jocul din filmul "Duhless 2", recenziile au primit cei mai entuziasmați, nu numai de la public, ci și de la cunoscătorii de actorie.

Duhless 2 cast

Pavel Vorozhtov, care a jucat pe generalul de poliție economică Savelova, este deja cunoscut publicului prin roluri în numeroase seriale interne de televiziune. Cu sarcina în mână stăpânită stăpânit. Eroul său de la oaia pierdută organele de drept devine un adept al cetățenilor buni.

Mai sunt încă interpreți interesanți care au participat la filmul "Duhless 2". Actorii și rolurile celei de-a doua părți, chiar și cele secundare, sunt persoane care au fost deja prinse de public: Serghei Burunov, Vladimir Simonov, Kristina Babushkina, Igor Vernik, Pitar Zekavitsa.

"Duhless 2": premieră

Evenimentul punct de reper în cinematografia rusă - premiera coloana sonora „Duhless 2“ - a avut loc 05 martie 2015. Dar cea mai interesantă acțiune dedicată de lansare a filmului, cu participarea tuturor actori, producători, și echipajul a avut loc 03 martie 2015. Pre-deschidere noapte demonstrație a avut loc în cinema „Octombrie“ și colectat doar lustruit din Moscova publică. Film și stelele pop în cele mai frumoase costume au venit să pozeze pentru paparazzi și bucurați-vă de noul film. Iosif Kobzon, Nikita Mihalkov și familia lui, Glucoză, Timati, Mihail Yefremov, Pavel Astakhov, Philip Kirkorov - și aceasta este doar o mică parte din toate celebritățile care au participat la cursul evenimentului, principalele stele. - este Duhless actorilor 2 „, care neobosit înmânat zâmbete, publicul fotografiat și devotat în subtilitățile filmului înainte de screening.

film Duhles 2

«Duhless 2»: comentarii

Premiera a fost un succes, criticii au evaluat un film pozitiv despre o persoană falsă care încă mai dorea să schimbe lumea din jurul său în bine. În ceea ce privește box office, este prea devreme să spunem că pentru câteva luni filmul va fi difuzat de multe cinematografe ale țării. Prima veste este că - în aproape șase săptămâni de chirie, imaginea a reușit să colecteze peste 7 milioane de dolari. Acest lucru nu este surprinzător, deoarece "Duhless 2", în care starurile au jucat filme domestice și străine, poate fi numit pe bună dreptate unul dintre cele mai bune filme din 2015.

Recenzile audienței nu se pot bucura decât de creatorii acestei imagini - sunt pozitive, negative, dar nu indiferente.

Filmul "Locust": actori și roluriFilmul "Locust": actori și roluri
Biografie a lui Danila Kozlovski - actor de succes al cinematografiei ruseBiografie a lui Danila Kozlovski - actor de succes al cinematografiei ruse