`Poddubny`: recenzii ale spectatorilor și criticilor despre film. Merită să vedem filmul "Poddubny" (2014) cu Porechenkov

Fără cunoașterea trecutului, omenirea nu are viitor. Dacă nu cunoaștem strămoșii noștri mari, atunci cum putem fi mândri? Este minunat atunci când există opere dedicate istoriei țării. Cel mai recent, filmul "Poddubny" cu Porechenkov în rolul principal a apărut pe ecrane. În centrul imaginii se află povestea unuia dintre cei mai cunoscuți luptători profesioniști ruși, un om cu un destin foarte interesant.

raspunsurile podubnyj

Eroul rus al cazacilor

Ivan Poddubny sa născut în cartierul Poltava, în Ucraina. Un fizic impresionant și puterea eroică a fost moștenit de la strămoșii săi, Cazacii din Zaporozhye. Pentru a standardelor de astăzi, creșterea de Poddubny este fenomenal nu este - a fost de 184 de centimetri, dar aici puterea și rezistența sa uimit. În timpul carierei sale de luptător, nu a pierdut un singur turneu și un concurs. În bătălii separate, au existat pierderi, dar ele pot fi numărate pe degete.

poddubny film cu perinech

Înainte de lansarea filmului Poddubny (2014), care este foarte controversat, numele celebrului erou rus era cunoscut doar în cercul fanilor luptei. Dar, la începutul secolului, a răcnit peste Rusia și mult dincolo de frontierele sale. Deci cine este el, Ivan Poddubny? 2014 a dat ocazia să-și amintească încă o dată numele unui remarcabil luptător rus.

Cum să devii campioni

Există multe legende asociate cu numele atletului rus. Sa spus că în circ a interpretat cu un număr uimitor. El a pus un pol de telegraf pe umeri și 10 persoane atârnate de pe ambele părți. Numărul sa încheiat atunci când postul sub greutatea greutății a rupt. Adevărată sau o ficțiune frumoasă, acum greu de spus, despre luptător există puține dovezi documentare. Potrivit unei alte legende, el a decis să interpreteze în circ doar pentru că dorea să-i mulțumească pe fantezia gimnastă Emilia din Poddubni. Cum a început slava marelui luptător?

Din copilărie, obișnuit cu forța fizică grea, viitorul faimos atlet a lucrat încă de la anii mici. El a fost un încărcător în portul Theodosia, când a vizitat primul circ și a văzut luptători celebri. Tânărul puternic a decis să se ofere voluntar pentru un duel. El a reușit să câștige doar în lupta pe cercevea, pierzând în cele din urmă cu adevăratul gigant Peter Yankovsky. Viitorul atlet a suferit întotdeauna o înfrângere dificilă. El și-a dat seama că o forță a profesioniștilor nu poate fi câștigată, sunt necesare tactici și auto-disciplină. Din acel moment, Poddubny a hotărât să-și coreleze viața viitoare cu sportul și să devină un luptător.

Ivan Poddubny

A început să interpreteze în circul Truzzi și a câștigat rapid popularitate. Dupa evadarea cu iubita lui Emilia luptatorul pleaca spre Kiev. Și apoi în viața sa există un eveniment important - el primește o invitație de a deveni un reprezentant al Rusiei în competiția internațională pentru titlul de campion mondial. Sa dovedit că succesul său a fost mult timp urmărit și ales ca cel mai bun candidat. Astfel a început ascensiunea gloriei mondiale a atletului rus Ivan Poddubny.

Tragedia eroului rus

Având o putere fizică incredibilă, marele atlet rus a jucat până la vârsta de 70 de ani. Ultima ieșire pe covor a avut loc în 1941. După război, a trăit în sărăcie teribilă și a murit de foame. Organismul puternic din Poddubni avea nevoie de mult mai multă mâncare decât de o persoană obișnuită. Sistemul de carduri nu putea să-i alimenteze pe luptător. A murit în 1949 de un atac de cord. Dacă nu era vorba de condițiile dificile din ultimii ani de viață, faimosul luptător ar trăi mult mai mult. Familia lui era renumită pentru bunăstarea și forța sa bună și el, ca și bunicul său, putea trăi până la 120 de ani.

film adobe

Terenul imaginii

Filmul „Poddubny“, care analizează diferite - de la entuziasm la extrem de negativ - spune povestea celebrului atlet rus. Este folosit pentru aceasta este tehnica destul de comună - este povestea călătoriei deja atlet de renume mondial în America, și paralel cu privitorul pentru a arăta cum să înceapă calea către luptătorii tinerilor profesioniști Poddubny.

Nu fără nici o distorsionare a faptelor. Mai întâi, a atins linia de dragoste. De fapt, Poddubni sa îndrăgostit mult mai des decât este prezentat în imagine, iar gimnasta Masha nu era deloc prima lui iubire. Dar faptul că a însemnat mult pentru el, iar moartea ei a influențat puternic atletul - este adevărat.

Poddubny 2014

Mikhail Porechenkov: ce a făcut actorul de dragul rolului său

Similitudinea externă a actorului cu caracterul este foarte importantă pentru spectator. Deci este mai ușor pentru el să se scufunde în atmosfera imaginii, să creadă ce se întâmplă pe ecran. Dacă protagonistul este o persoană istorică, alegerea actorului devine și mai importantă. Nu este întotdeauna posibil să se obțină o similitudine de 100%, dar se întâmplă că actorul și eroul pe care îl joacă sunt izbitor de asemănători. Deci, sa întâmplat cu Mikhail Porechenkov. Dacă comparați parametrii actorului și celebrului luptător, atunci ele vor fi aproape identice. Cresterea lui Poddubny este de 184 centimetri, a lui Mihail este de 182 cm.

În greutate, luptătorul a ocolit actorul - 118 împotriva 93 de kilograme. Deci, sa dovedit că Porechenkov în rolul lui Poddubny a fost mai mult decât convingător. Și problema cu greutate a fost rezolvată cu ajutorul unei diete speciale. Da, este la fel de dificil să câștigi greutate pentru a arunca kilogramele în plus, o dietă specială este, de asemenea, aleasă pentru acest lucru.

Jonglează cu kilograme

Pentru a participa la film, actorul a marcat 25 de kilograme. Antrenorul Nikolai Danilov-Nitusov a urmat cu strictețe dieta lui Porechenkov și la ajutat în timpul recrutării și înlăturarea greutății. Faptul este că Mikhail a jucat Poddubny în tinerețe și la maturitate. De aceea, a fost nevoie de mai multe ori pentru a schimba greutatea corpului - de la 108 la 118 kilograme.

Dar doar să câștigi greutate, nu este suficient. Actorul este antrenat intens de patru ori pe săptămână, executând exerciții de forță pentru a câștiga masele musculare.

Noi trebuie să plătească tribut pentru actor - astfel de experimente cu greutăți nu îndrăznesc fiecare actor. Un astfel a trebuit să îndure la vremea Renee Zellweger, pentru a participa la filmul „Jurnalul lui Bridget Jones“, a câștigat de două ori o mulțime de greutate. Tom Hanks pentru pictura „The Outlaw“ a câștigat primele 20 de kilograme și apoi a scăzut 25. Jared Leto a castigat in greutate de 30 de kilograme pentru a juca în filmul „Chapter 27“.

Filmul "Poddubny" a devenit o altă lucrare de succes a lui Mikhail Porechenkov. Deși, așa cum a remarcat actorul, acest rol a devenit cel mai greu pentru el din cauza instruirii excesive, alimentației și încărcăturii grele pe set. Porechenkov a trebuit să transmită o copie a trestiei de atlet, cântărind 16 kilograme, și să reziste luptătorilor profesioniști în ring. După una din scenele filmate, a găsit crăpături în cele două coaste. El este recunoscător regizorului că ia fost încredințat rolul simbolic pentru actor, dar nu va mai experimenta cu corpul său. Porechenkov, în vârstă de 45 de ani, înțelege că nu va mai putea reveni la o astfel de operă.

Am reușit să mă obișnuiesc cu rolul lui Porecenkov: opinia spectatorilor

Chiar și cei care au evaluat negativ imaginea, au remarcat munca excelentă a actorului. În mod deosebit, a fost simțită similitudinea între Mikhail și Poddubny. Audiența a plăcut și cât de priceput a fost dezvăluit caracterul marelui atlet. Trebuie să spun că, înainte de a filma în filmul Poddubny, recenzii ale cărora sunt contradictorii, Porecenkov nu știa nimic despre faimosul luptător. După ce și-a studiat biografia, actorul a început să admită cu sinceritate Poddubni. El crede că era un luptător nu numai în ring, ci și în viață.

porechenkov în rolul de Poddubny

Rolul lui Poddubny părea să aștepte actorul. Scenariul filmului, scris în 2000, Porechenkov a citit cu câțiva ani înainte de începerea filmărilor și ia plăcut. Dar munca pe film nu a început atunci. Gleb Orlov, care a lucrat la film, a văzut doar pe Mikhail ca pe Poddubni, dar producătorii i-au convins să se uite la alți actori. Dar nimeni nu a putut surprinde Porechenkov, care în cele din urmă a fost aprobat în rolul principal. După cum spune regizorul, actorul este ideal pentru mai multe motive: textura, talentul și abilitatea de a păstra spectatorul.

film Poddubny 2014 comentarii

Fapte interesante despre film

Sunt imagini cu o soartă dificilă. Acestea includ banda "Poddubny". Răspunsuri despre aceasta în multe privințe contradictorii, dar chiar și criticii inraiti găsi cuvinte de încurajare adresate Porechenkova și operatorul de film, care a fost capabil să facă un actor al acestui gigant și a arătat frumusețea uimitoare a peisajelor.

Scenariul pentru film a fost scris în 2000, dar numai 12 ani mai târziu, regizorul Gleb Orlov a reușit să înceapă să lucreze la acest film.

Filmările au avut loc nu numai în Rusia și Ucraina, ci și în Franța, SUA și Bulgaria. Creatorii povestii marii luptători ruși au vizitat toate punctele de reper din viața sa. Muzeul Național de Arhitectură Populară "Pirogovo" a fost transformat într-un sat nativ al atletului pentru filmare.

Filmul "Poddubny" 2014: recenzii ale spectatorilor și ale opiniei criticilor

Imaginea nu a părăsit indiferent, poate nici un spectator. A fost foarte anunțată și, prin urmare, numărul persoanelor care doreau să vadă istoria faimosului atlet și luptător rus a fost destul de mult. Ea a fost lăudată foarte mult, a scris recenzii pozitive. Cineva a admirat opera lui Porecenkov, cineva îi plăcea forța patriotică a filmului. De asemenea, au fost nemulțumiți de filmul Poddubny. Analizele criticilor s-au desprins, de asemenea. Unii cred că regizorul a reușit să creeze o imagine profundă, profundă, cu un nerv intern, care merită atenția și iubirea publicului. Alții au o opinie complet diferită. Observator de film Anton Dolin a numit filmul un exemplu viu de cinematograf "popular", destinat publicului slab educat.

Merită să te uiți la un nou loc de muncă al lui Mikhail Porechenkov?

Răspunsul la această întrebare nu poate fi decât pozitiv. Rareori pe ecranul național există filme precum "Poddubny". Comentariile lui, de la entuziasm la sceptici, sugerează că ar putea găsi un răspuns în rândul publicului. Imaginea a fost inclusă în primele zece filme de produse laminate pe piața internă în 2014 și a adunat aproximativ 184 de milioane de ruble. Și spectatorul, după cum știți, votează în bani.

raspunsurile podubnyj

În ceea ce privește Mikhail Porechenkov, el a mers, ca și eroul său, all-in, a decis un rol dificil și dificil, și a câștigat. Cum poate Vasili Livanov pentru totdeauna legat de privitorului cu Sherlock Holmes și marele atlet rus Ivan Poddubny și actorul rus Mihail Porechenkov va fi acum sinonime. În orice caz, filmul trebuie să plătească tribut cel puțin pentru faptul că publicul amintit (și unii au învățat mai întâi) despre marele atlet rus, de 40 de ani efectuează triumfător la concursuri din 14 țări.

Comedia rusă "Real Pope": actori și roluriComedia rusă "Real Pope": actori și roluri
Kettlebell din Dikul. Cât de mult cântărește? Competițiile KettlebellKettlebell din Dikul. Cât de mult cântărește? Competițiile Kettlebell
Vladimir Lyubimtsev: soarta este un lucru uimitorVladimir Lyubimtsev: soarta este un lucru uimitor