Noul "Hercules": recenzii ale criticilor și spectatorilor obișnuiți despre film. Merită să arătăm "Hercule"?

Tema eroilor antice, faptele grozave, lupta zeilor și simplelor muritori cu monștri sunt întotdeauna interesante pentru spectatori. Pe ecran mereu arată frumos și spectaculos. De aceea, au fost create, create și vor apărea în viitor atât de multe filme despre mituri antice și despre epice legendare. 2014 nu a fost o excepție - pe ecrane vara aceasta a venit filmul "Hercules", povestind exploatările legendarului erou mitral grec.

recenzii heracle

Mitul lui Hercule

După cum știți, fiul lui Zeus și femeia muritoare - Hercule - într-o stare de nebunie, care ia fost trimisă de zeița Hera, și-a ucis soția, copiii și doi nepoți. Dorind să-i ispășească crima teribilă, sa întors la el Delicioase oracole. Ca pedeapsă, el a fost numit pentru a sluji pe regele Eurystheus timp de 12 ani, îndeplinind toate ordinele sale. Domnitorul Tirinului, dorind moartea eroului, la trimis la execuție imposibilă doar pentru fapte muritoare. În slujba domnitorului Tirintei, Hercule a efectuat 12 exploatații, după care a fost curățat de oracol, iar stigmatul infractorului a fost îndepărtat de la el.

Filmul Hercules

Terenul imaginii

Filmul "Hercule", recenzii despre care sunt diverse și ambigue, complotul său este foarte diferit de mitul obișnuit al marelui erou grec. În mod strict vorbind, exploatările în sine necesită 10 minute de ecran. Pictura "Hercules" în 2014 nu este deloc în legătură cu acest lucru.

Este vorba despre faptul că, chiar și cei mai mari eroi pot fi înșelați, se poate face o astfel de greșeală din ignoranță, ceea ce va duce la consecințe grave. Filmul „Hercules“, nu spune despre faptele celebre ale eroului, și că, după ce au dat, aveți nevoie pentru a găsi puterea de a recunoaște vina lui și să încerce să stabilească ce sa întâmplat, chiar cu prețul vieții sale.

Potrivit scenariului filmului, eroul, după ce a primit faptele, este curățat de sângele vărsat de cei dragi. Dar el este pur acum doar înainte de lege și de oameni, Hercule nu se poate ierta pe sine și este în mod constant chinuit de vină, ceea ce duce la coșmaruri. El merge în exil voluntar, angajând pentru slujba unor conducători diferiți. Treptat în jurul eroului se adună o echipă a acelorași soldați profesioniști. Călătoresc în jurul țării, luptând de partea celui care plătește mai mult.

doyne jonson heracles

Dar Hercule nu a devenit întristat, nu întărit în inimă. El nu va merge niciodată la trădarea sau uciderea oamenilor nevinovați. Știind acest lucru, dar dorește să-l aducă pe eroul însuși, regele din Tracia Kotis îl înșeală pe Hercule în slujbă. El pretinde că dorește pacea și prosperitatea, dar, de fapt, visul său este acela de a crea un imperiu și de a cuceri toată Grecia. Nu știind acest lucru și crezând că salvează pe cei fără apărare, Hercule și tovarășii săi încep să antreneze armata tracică și să obțină rapid succes.

Dar, treptat, eroul începe să înțeleagă că se antrenează pe apărători și pe viitori cuceritori, iar Kotis intenționează să atace patronul lui Hercule. Fiul lui Zeus are de ales: să-și ia o sumă imensă promisă de bani și să permită ca evenimentele să meargă ca de obicei sau să stea în calea armatei puternice create de el.

Artistul rolului principal este Herculesul perfect

Nascut Duane Johnson, a jucat minunat rolul marelui erou grec, demigod, într-o familie care a fost cel mai strâns asociată cu lupta. Tatăl și bunicul lui Duane Johnson erau luptători profesioniști. La școală, a început să joace fotbal american, dar după ce a absolvit Universitatea, a jucat întregul sezon ca membru al echipei Canadian League League și a fost nevoit să renunțe la cariera sa de fotbal din cauza unui accident de spate.

Heracles 2014 comentariiUn an mai târziu, el a decis să se întoarcă la sport și să se încerce în lupte. Astfel, Johnson a devenit al treilea reprezentant în dinastia luptătorilor. În ring, el a devenit în curând cunoscut sub numele de Rock - Scala.

Ca mulți sportivi celebri, cu un aspect primit, Duane Johnson nu a putut decât să intereseze industria cinematografică. Mai întâi cântă personaje secundare. Primul său rol major a jucat în 2002 în filmul "The Scorpion King". După aceasta, actorul a început să acționeze în mod activ, iar până în prezent, filmografia sa are peste 30 de filme celebre.

Duane Johnson - Hercule, privitorul nu a văzut-o

Dacă vreunul dintre actorii moderni a trebuit să joace cel mai mare erou al Greciei antice, atunci acesta este Duane Johnson. Iar punctul aici nu este numai în datele fizice excelente ale actorului, ideale pentru acest rol. Johnson a reușit să întruchipeze imaginea unui erou care este aproape de spectator cu experiențele sale, în care practic nu există maiestate și inaccesibilitate fiului lui Dumnezeu.

Heracles 2014 recenzii ale filmului

Despre rolul său în filmul "Hercules", recenzii ale criticilor despre care sunt foarte pozitive, actorul a spus pe scurt că sa născut pentru ea.

Despre Hercules au fost filmate o mulțime de filme și seriale. Actorii săi au jucat bine și nu foarte bine. Dar între toți Johnson iese în evidență pentru înțelepciunea, înțelepciunea și umanitatea lui. Poate că așa ar trebui să fie eroul mitic al Greciei. Rolul actorului, desigur, a fost un succes - Johnson nu deranjează ecranul, dar arată foarte armonios și realist.

"Hercules" 2014 - recenzii ale spectatorilor de film

Opinia publicului cu privire la noua bandă este extrem de diametrală. Unele dintre ei laudă și să ia în considerare rolul lui Hercules cele mai de succes de muncă a lui Johnson și directorul de film. O altă parte a audienței o certă și spune că filmul nu este ceea ce așteaptă să vadă.

Faptul este că toți sunt obișnuiți cu - acolo unde este Hercule, trebuie să fie exploatările lui. Dar de data aceasta regizorul a decis să spună povestea altceva în întregime. Prin urmare, cei care au dorit scene spectaculoase de lupte ale eroului cu hidra, leul nemanez sau pasari stymfaliani, au fost dezamagiti sa nu vada acest lucru in filmul "Hercules".

Feedback-ul publicului este de înțeles. Cei care speră să vadă exploatările obișnuite ale eroului, se consideră înșelați în așteptări. Fanii de filme care poartă un anumit mesaj, fac apel la sentimentele publicului, dimpotrivă, sunt încântați de noutățile din industria cinematografică. Și ce spun criticii de film?

Opinia experților cu privire la film

Criticii de film îi laudă în cea mai mare parte povestea lui Hercule, spusă de regizor Brett Ratner. Îi plăcea că filmul a înlăturat toată pretenția și patosul, lăsând o poveste realistă și simplă despre faptul că o persoană alege cine să fie.

Figura centrală a filmului a fost, fără îndoială, Johnson. În această imagine, el, în opinia criticilor, sa dovedit convingător că este un adevărat Hercules. Actorul a reușit să transmită atât îndoielile eroului, cât și furia sa.

recenzii de film

Fapte interesante despre film

Noua bandă a devenit debutul pentru faimosul model al lui Irina Sheik. Rolul ei a fost modest, dar important - ea a jucat soția lui Hercules Megar, pe care la ucis într-o stare de nebunie. Deși modelul a avut un rol fără cuvinte, Duane Johnson a fost foarte mulțumită de munca sa.

Heracles 2014

Ieșiți la ecranele filmului "Hercule", ale căror recenzii sunt amestecate, nu au făcut fără scandal. Filmul sa bazat pe cartea de benzi desenate a lui Steve Moore, care a declarat că editura care a vândut drepturile la adaptarea sa nu a fost de acord cu decizia sa. Ca răspuns, Moore a interzis menționarea numelui său în anunțul filmului. După moartea sa în martie 2014, regizorii au mai revenit pe Moore la credite.

Merită să vizionați un nou film despre cel mai mare erou al Greciei?

Fără îndoială, filmul „Hercules“ (2014), recenzii de care sunt destul de variate, în valoare pentru a vedea, dacă numai pentru scene de lupta magnific. Directorul filmului și-a abordat sarcina de a arăta foarte greșit bătăliile realiste. Pentru a obține suficientă capacitate fizică, Duane Johnson a trebuit să se antreneze timp de opt luni. Actrita, care a jucat rolul de partener al lui Hercules, un arcaș magnific, a suferit un curs special de instruire în tir cu arcul. În plus, din moment ce filmul „Hercules“, recenzii, publicul care cea mai mare parte pozitivă, o mulțime de scene cu cară, și toți actorii au avut o lună pentru a afla cum să dețină echilibrul în timp ce de echitatie pe aceste trăsuri vechi.

O astfel de abordare profesională și serioasă a cadrelor didactice a condus la efectul dorit - scene de bătălii, bătălii și greșelile eroilor cu dușmanii arătau mari, spectaculoși și realiste. Adăugați la acesta un scenariu puternic și o echipă de actor excelent, care arăta foarte armonios pe ecran. Destul de ciudat, dar în acest film am reușit să facem fără o poveste de dragoste, iar fotografia "Hercule" de aici a câștigat doar.

Compoziția lui Hercule și exploatările luiCompoziția lui Hercule și exploatările lui
Faptele lui Hercule: de la începuturi până la finalFaptele lui Hercule: de la începuturi până la final
Mituri ale Greciei antice: exploatările lui Hercule, fiul lui ZeusMituri ale Greciei antice: exploatările lui Hercule, fiul lui Zeus