Filmul "Anestezie" - recenzii. Actori ai filmului "Anestezie"

Soarta nu este întotdeauna corectă oameni buni

și de multe ori le trimite teste dure. Anestezia este un film al cărui conținut va interesa spectatorii, care iubesc o poveste interesantă și încheie imprevizibil. Chirurgii cred că pacientul lor în timpul operației se poate trezi? Imaginați-vă fața lor pietonală dacă pacientul își deschide brusc ochii și declară că a auzit conversațiile lor brazite. constientizare anestezie - nu este un mit sau sentimente exagerate operiruemogo-, probabil, cei mai mulți oameni ar prefera să moară, dar nu s-ar simți aceste dureri de iad ...

Filmul "Anestezie": o descriere, dezvoltarea parcelei

anestezie de film recenzii

în tânăr milionar Clay Barefsorda are totul: o slujbă interesantă, o fată iubită și o mamă îngrijitoare. O inima slaba dureroasa este singurul lucru care il distinge de oamenii obisnuiti. Împreună cu iubitul său, Sam, tânărul este în căutarea constantă a organului, dar din cauza grup de sânge rare operațiunea este transferată în mod constant. Mama protagonistului îngrijorat de sănătatea fiului ei și îi cere să beneficieze de serviciile celebrului chirurg, în mâinile căruia a fost vizitat de inima mai mult de un președinte lui. tânăr Confident insistă asupra faptului că operațiunea condusă de prietenul său, Jack, dar foarte greșit ... Doctori si clinici prietena Clay sunt conspiratorii care doresc să omoare milionar și să profite de proprietatea sa. În starea de conștientizare a anesteziei și care pot fi acționate aude cum înțelege greșit despre oameni drag lui.

Miraculos mântuire și retribuție

O mamă iubitoare întotdeauna anticipează un pericol care îi amenință copilul. Lily Beresford suspectat imediat ceva a fost greșit atunci când fiul ei a refuzat serviciile de chirurg restante și preferă că operațiunea a avut o persoană pe seama care mai multe pasi gresiti medicale. Medicii ucid intenționat Clay și îl informează pe mama că trupul tânărului nu ar fi luat inima altcuiva. O femeie disperată ia o doză letală de medicament și se sacrifică pe sine în numele salvării fiului ei. Într-o stare subconștientă, Lily și Clay se întâlnesc pentru ultima oară. Un tânăr milionar nu vede nici un motiv să mai trăiască, dar acceptă un dar matern. Sosind ofițeri de poliție îl arestăm pe Sam și pe doctori, iar Clay iese din anestezie.

Eroina negativă a lui Jessica Alba

Fetița inițial modestă Sam nu trezește interesul publicului. A așteptat mult timp când Clay o va oferi. Ceremonia de nuntă are loc noaptea, spontan și fără persoane inutile. A doua zi, Clay va trebui să facă anestezie generală. Filmul (povestea) povestește despre testele pe care pacientul le va suferi, dar publicul nu bănuiește despre trădarea iubitului, care cu câteva zile mai devreme a devenit soția lui.

film complot anestezie

Sam începe să lucreze împreună cu doctorii mituiți. La spital descoperă unul din personalul - devine evident că personajul Jessica Alba cunoaște o echipă de instituții medicale, astfel încât este ușor să realizeze planul său rău: să-l omoare pe soțul ei și ia în stăpânire averea de milioane de dolari.

Rolul protagoniștilor a susținut Jared Leto și Kate Bosworth, dar la auditie Hayden Christensen si Jessica Alba este încorporată atât de strălucit imaginea Clay și Sam că regizorul a dorit să se concentreze erau acești actori. „Anestezia“, filmul a devenit o provocare dificilă pentru întreaga echipă, dar locul de muncă de înaltă calitate și competențe profesionale ale artiștilor au afectat rezultatul - imaginea a depășit toate așteptările publicului.

actori film anestezie

Hayden Christensen a jucat în aproape 20 de filme, dar faima mondială sa datorat rolului lui Anakin Skywalker în trilogia "Star Wars". Dupa debutul in siropul de tuse publicitar, un baietel de opt ani isi face singur drumul. În ciuda talentului fără îndoială al lui Christensen și a aprecierii înalte a creativității sale de către public, el nu posedă nici un "Oscar". În 2008, actorul a fost nominalizat pentru un film anti-premiu "Zmeura de Aur" pentru filmul "Anestezie". Comentariile publicului care au fost încântați de jocul său remarcabil, totuși, au fost departe de opinia criticilor. Din fericire, proprietarul premiului infamat a fost un alt actor.

Jessica Alba împreună cu partenerul său de filmare și-au început cariera din copilărie. Farmecul natural a ajutat-o ​​să concureze în mod repetat cu cele mai sexy frumuseți ale Hollywood-ului. Frank roluri în filme provoacă o evaluare mixtă a talentului ei în critici, pentru care Jessica a fost numită în mod repetat pentru anti-premii. Astăzi, actrița este implicată cu succes în caritate și politică.

Premiera de film și magazinele de film

"Anestezia" - singura lucrare a regizorului Joby Harold, în care a investit multă energie. Premiera filmului a avut loc pe 30 noiembrie 2007, dar în Rusia, închirierea oficială a început o lună și jumătate mai târziu. Imaginea a investit 8,6 milioane de dolari, care au plătit de patru ori - colecțiile din întreaga lume au ajuns la 33 de milioane. Thrillerul, drama și misticismul sunt trei genuri, la care se folosește filmul "Anestezia". Comentariile publicului după vizionarea imaginilor au fost în mare parte pozitive, dar nu au apreciat personalul filmat artistic inima chirurgie, considerând aceste scene prea sincere.

Pentru care filmul ar putea primi recompense

Premiul "Zmeura de aur" este acordat anual pentru cele mai proaste picturi. Câștigătorul este determinat de metoda votului anonim al juriilor din 12 țări ale lumii. În 2008, două figurine din plastic de zmeură ar putea primi filmul "Anestezie". spectatorii Guest după premiera au fost atât de entuziasmat încât imaginea ar fi un castigator demn de „Oscar“, dar criticii au considerat că este necesar să menționăm o distribuție proastă, în special personajele principale.

anestezie conținut de film

Jessica Alba a riscat doar două anti-Premiul - pentru „Cea mai proasta actrita“ si „tânăr ecran cel mai rău“, cu Hayden Christensen. În ceea ce privește actrița însăși, are câteva premii, dar din "Zmeura de Aur" nu a reușit să iasă. Premiul "Cea mai proasta actrita in rol secundar" a fost acordat pentru munca prestată în filmul "Machete", "The Killer Inside Me", "Ziua Îndrăgostiților", "Meet the Fockers" 2.

Trezirea intranazală și rănirea anesteziei generale

Scopul principal al anesteziei generale este de a se asigura că pacientul de pe masa de operație nu simte deloc durerea. După anestezie, o persoană poate fi urmată de dureri de corp, amețeli, halucinații, vărsături. Formele severe de complicații sunt mult mai puțin frecvente, dar intoleranța la medicamente poate afecta activitatea sistemelor cardiovasculare și nervoase.

film anestezie 2007

Anestezie generală ajută la transferul fără durere chiar și în cea mai complicată operație, dar merită întotdeauna să luați acest risc? În timpul Marelui Război Patriotic, chirurgii au operat soldați răniți chiar în față, umezind rana cu vodcă, ceea ce dovedește rezistența umană la durerea fizică. După orice anestezie, complicațiile din sănătatea umană sunt evidente, dar nu toți pacienții reușesc să depășească durerea. Trezirea intranazală este o condiție în care o persoană simte, aude și înțelege tot ceea ce se întâmplă. Pacientul încearcă să lupte împotriva durerii și supraviețuiește, transferând cu succes operația, dar restul vieții sale poate suferi de tulburări psihice.

Filmul "Anestezie" (2007): misterul titlului

Filmele străine vor apărea mai devreme sau mai târziu, în teatre din Rusia, și mai tentant la remorcă și povestea în sine, pe care publicul va ști cu mult timp înainte de premiera, cu atât mai repede profesioniștii să încerce să efectueze traduceri de înaltă calitate. De multe ori în timpul nume sonore ale personajelor principale sunt schimbate la discreția suprapunerii actori. Primele secunde ale filmului „Anestezie“ în fața publicului apare cuvântul „Desteapta-te“, care este numele original al dramei. Regizorul și scenaristul Joby Harold numit pictura „The Awakening“ nu este un accident, dar povestea a fost atât de imprevizibil, intrigant și captivant că publicul ar fi imediat ghicit salvarea miraculoasă a protagonistului.

anestezie film trailer

Versiunea rusă a traducerii este, de asemenea, dat un motiv: conform statisticilor, mai mult de 21 de milioane de pacienti pe an sunt supuse anesteziei generale, și 30 de mii dintre ei, deși, și a pus să doarmă, dar ei aud totul. Trezirea intranazală nu este o supraveghere a medicilor, ci reacția organismului la medicamentele administrate. Fiind în echilibrul vieții, o persoană nu poate mișca un corp - el simte doar cum scalpul rece își tăie cu tărie carnea. În titlul "Anestezie", autorii traducerii au dorit să descopere partea negativă a anesteziei generale și intrigă publicul.

Joby Harold se sacrifică pentru succesul filmului

Un regizor bun va experimenta întotdeauna soarta eroului său. Dacă folosiți experiența personală în timpul filmării filmului, jocul care acționează arată mai perfect și credibil. Studiul materialelor poate dura săptămâni, luni, ani - dar nu merită succesul viitor al imaginii? Echipajul de film și Joby Harold o lungă perioadă de timp petrecut în spitale, înainte de un film de „anestezie“. Comentariile spectatorilor entuziasti au fost cele mai bune premii pentru munca regizorului.

descrierea narcoza de film

Creatorii filmului au consultat medicii și chiar au participat la operație transplant de inima, care doresc să studieze temeinic problema pe care doresc să o afișeze pe bandă. Directorul Joby Harold a experimentat anestezie generală și și-a împărtășit impresiile cu interviul. Timp de câteva ore el a simțit durere insuportabilă și sa consolat cu amintiri ale rudelor și prietenilor. Experiența personală a permis să facă un film magnific "Anestezie", a cărui complot este pur și simplu magnific.

Este posibilă tratarea dinților gravidă cu anestezie?Este posibilă tratarea dinților gravidă cu anestezie?
Anestezie locală sigurăAnestezie locală sigură
Anestezia spinării - anestezie ideală în timpul intervenției chirurgicaleAnestezia spinării - anestezie ideală în timpul intervenției chirurgicale