Filmul de orori "Mist": recenzii, impresii

gloom comentariiÎn esență, filmul de groază "Mist" este o adaptare gratuită de către regizorul Frank Darabont a povestii distinsului Stephen King. Toată lumea știe că scriitorul, aproape orice creatură și creativitate, a subliniat faptul că principalii monștri din lucrările sale sunt oameni. Deci povestea "Fog" face un accent deosebit pe relația dintre personajele principale și nu pe monstrii de sânge. Cu toate acestea, el nu a fost categoric împotriva faptului că F. Darabont a preferat să schimbe sfârșitul originalului, făcându-l mai sumbru în film. Această libertate a cauzat o rezonanță: amploarea tragediei poate fi evaluată pe deplin, dacă nu leneș, și compara original (carte) și filmul „The Mist“ - feedback-ul va fi extrem de controversat. Cele mai multe cinefili, urmărind filmul, se așteaptă să vadă un fel de oroare de supraviețuire, dar au văzut ceva diferit.gloom comentarii despre film

Despre povestea fără spoilere

Efectul principal al imaginii are loc într-un spațiu limitat, limitat, în cazul în care voința a fost blocat de o companie destul de pestriță - toate speriat de moarte și nu a văzut o cale de ieșire din această situație. În mod tradițional, există un lider printre companii, adesea un adevărat nebun, care, în evenimentele care apar, va găsi cu siguranță un context religios. Filmul "Mist", recenziile cărora sunt foarte contradictorii, aduce în prim plan efectul fricii asupra oamenilor din o situație extremă, când groaza transformă cetățenii decent în animale și se dovedește a fi mult mai rău decât amenințarea reprezentată de monstrul extraterestru. Prin urmare, nu numai filmul "Mist" (recenzii ale filmului în special), dar atmosfera generală oferă alimente pentru gândire.

Disperarea atmosferei generale este principalul mesaj moral al filmului

Continuând să controleze banda „The Mist“, recenzii de film, puteți trage o concluzie simplă că naivitatea umană, credința neclintită în cele mai bune în clipi din ochi ar putea transforma într-un cult cu o cu totul inacceptabil, lipsit de ideologie comună sens. eroi de film se confruntă cu schimbări mentale similare din cauza pesimism în încrederea că, așteptați pentru asistență de oriunde. Cu toate acestea, chiar și printre personajele de groază înnebunite sunt eroi individuali care au supraviețuit creier și nu sunt pierdute pentru totdeauna o scânteie de speranță pentru mântuire, așa că încercați să acționeze. În ceea ce privește atmosfera filmului, este un cocktail de frică de o disperare necunoscută și totală. film recenzii mglamAici și misterios de ceață a jucat un rol important în instigare atmosfera generală: inima sare peste o bataie în anticiparea unei dureroase, atunci când un voal alb acoperă în mod inevitabil întregul oraș și aduce cu ea teama si de moarte. Dar imaginea finală este pur și simplu șocantă. Pre-lectură un articol în mass-media „“ The Mist „- critici comentarii,“ mulți nu au putut crede că totul este terminat. Personal, am scena finală atunci când vizionarea introdus în stare de depresie, a fost mult timp nici un film nu este atât de șocat. Episoadul final a sunat la unison cu compoziția muzicală Dead Can Dance și de parcă ar fi întors spre exterior. In final povestea lui King este deschisă și invită cititorul să inventeze soarta personajele principale, dar realizatorii a mers în sens opus, în afară gras dot «i». Multe filme, în special thrillerele psihologice, după vizionare lasă un sentiment diferit, dar nu și acesta. Este inutil să citească opus intitulat „The Mist“ - comentarii nu dau, cum emoțional drenaj această imagine, și, lăsând nimic în interior, doar aruncă în stare de șoc. Nu există răutate, nici tristețe, nici milă, nimic, doar o întrebare proastă: "De ce ..."

Filmul "Blade": actori și roluriFilmul "Blade": actori și roluri
John Campbell, scriitor științific american: biografie, creativitateJohn Campbell, scriitor științific american: biografie, creativitate
Stephen Hopkins: biografia regizoruluiStephen Hopkins: biografia regizorului