- Nu am fost niciodată aici. Recenzii pentru thrillerul de debut debutant Camille Thoman

În cinematografie este obișnuit să comparăm debutanții novici cu maeștrii recunoscuți ai industriei cinematografice. De exemplu, de multe ori el însuși a anunțat pe directorul ecran mare în mass-media numit „Hitchcock secolul 21“, „noul Tarantino.“ Pentru debut metru lor plin „nu a fost niciodată aici,“ Camille Thoman, vorbind în proiect ca regizor și autor al scenariului, unii dintre jurnaliștii și criticii au numit „David Lynch într-o fustă.“ Cu toate acestea, un astfel de avans dokumentalistke măgulitoare din Marea Britanie, a debutat în filme de lung metraj, după cum se menționează în comentarii „nu a fost niciodată aici“, sa dovedit a fi pripit. Filmarea picturii sa încheiat în toamna anului 2014, dar premiera a avut loc abia în vara anului 2017 la festivalul de film din Los Angeles. Trupa a primit ratingul IMDb: 4,40, în numeroasele chirii naționale a trecut prin biroul de bilete. Configurate comentatorii mai ales cinic insistă că proiectul este remarcabil doar prin faptul că acesta este ultimul film în înregistrarea actorului, regizorul și scriitorul Sam Shepard.

niciodată nu au fost recenzii aici

Scurtă descriere a ideii principale

Cinematograful "Niciodată nu a fost aici" a primit feedback neutru din multe puncte de vedere datorită parcelei prelungite supraîncărcate cu dialoguri filosofice.

Narativul introduce spectatorul personajului principal - un rezident din New York, fotograful Miranda. Creativitatea inspiră din viața altor oameni. De exemplu, inserția sa conține fotografii ale telefonului altcuiva găsit pe stradă. Fata lucrează la un nou proiect, care nu este mai puțin controversat în ceea ce privește arta, deoarece va demonstra conținutul pungilor colegilor și cunoștințelor ei. Odată ce Miranda este martorul unui incident criminal, ea este invitată la secția de poliție să identifice suspecții. Fără a-și schimba atașamentele, fotograful, după procedură, aranjează să umbrească unul dintre posibili făptuitori ai crimei. În viitor, fata continuă să fie umbrată și se apropie de bara intrusului, simțind simultan că ea a devenit și ea obiect de observație strictă. Drept urmare, Miranda nu mai este capabilă să distingă de realitate fluxurile sale de inspirație și fantezii creative.

filmul nu a fost niciodată aici

Comparație îndrăzneață

După ce a urmărit banda, fiecare al doilea filmar informat se va gândi cu siguranță la ce a provocat compararea lui Camille Thoman cu David Lynch. Potrivit criticilor din răspunsurile la "Nu a fost niciodată aici", începutul tabloului este foarte asemănător ferestrei lui Alfred Hitchcock către curte. Potrivit ideii autorului, scena atacului asupra eroinei principale vede prin iubitul ferestrei, dar Miranda este trimisă la poliție pentru o examinare. Fiind într-o stare emoțională instabilă, fata dă mărturie "vagă" și conturează datele externe ale atacatorului care nu au nimic de-a face cu realitatea. Acest lucru trezește anumite forțe într-o natură creativă, pe care pur și simplu nu o poate face față. În acest moment, observatorul și există asociații cu "Inner Empire" și "Mulholland Drive" Lynch. Dar filmul "Nu a fost niciodată aici" (recenzii ale experților în film - pentru a confirma acest lucru) este un produs independent, subliniind diferența dintre Toman și Lynch în limitele acestui proiect.

niciodată aici nu a fost recenzii remorcă

Diferența este evidentă

Chiar si raspunsurile la trailer "Never been here" subliniaza deja diferenta aparenta in modul autor al autorului "Twin Pix" si al regizorului debutant. Lynch își cunoaște audiența bine și joacă cu pricepere în numele ei. Vizitatorii documentari nu se simt atât de subțiri, încât mulți dintre cetățeni au lăsat impresiile neplăcute, caracterizate printr-un singur cuvânt - "neinteresant". Eroina de pe ecran creează artă contemporană, dar aceasta este arătată foarte slab și estompată, astfel încât comploturile se percep fără prea mult entuziasm. Chiar și investigația proprie a lui Miranda este un rebus continuu, pe care spectatorul este pur și simplu obosit să-l rezolve. Dar acesta nu este cel mai mare dezavantaj. Faptul este că majoritatea puzzle-urilor soluției nu au ca atare. Chiar și finala benzii nu clarifică nimic, eroina doar părăsește distanța sub muzica dureroasă. Lynch, desigur, și-ar putea termina filmul în mijlocul propoziției, Toman ar putea, de asemenea, dar efectul sa dovedit a fi opusul. Primul este scrisul scrisului autorului, al doilea - recunoașterea insolvabilității. Cel puțin, așa spun criticii în răspunsurile la "Nu a fost niciodată aici".

cinema nu a fost niciodată aici recenzii

verdict

Proiectul lui Thoman diferă prin faptul că verdictul făcut de critici și telespectatorii obișnuiți este practic unul. Vizualizarea unei imagini este o muncă grea, rămânând nerecuperată. Recenzii despre "Nu a fost niciodată aici" a fost spus: după ce a vizionat banda nu există nici cea mai mică parte a gustului, doar oboseală și clamoring pentru timpul petrecut.

Regizorul Bulat Yusupov: biografie, filme, viață privatăRegizorul Bulat Yusupov: biografie, filme, viață privată
Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie
Deborah Rennard: filmografia completăDeborah Rennard: filmografia completă