Filmul "La o adâncime de 6 metri": recenzii și povestiri

Filmele despre persoane capturate în situații extreme, dau întotdeauna un interes deosebit pentru spectator. Oricine se poate pune în locul personajului principal și se gândește la modul în care se va comporta în această situație? Un bun exemplu de astfel de imagine poate fi caseta "La o adâncime de 6 metri." Recenzile despre film au fost atât de diverse și interesante încât trebuie să știți despre ce este vorba acest film și ce a cauzat un astfel de val de discuții.

Viața lui Erik Lemark sa schimbat dramatic după ce a trebuit să-și ia rămas bun de la sport. El a fost un faimos jucător de hochei, după o altă leziune gravă, a trebuit să părăsească gheața. Din acel moment, drogurile i-au intrat în viață. Recent, el, aflat sub influența drogurilor ilegale, a avut un accident de mașină. După 7 zile, trebuie să aibă loc o instanță, după care va trebui să urmeze un tratament pentru dependența de droguri. Pentru a nu uita data întâlnirii, el a înregistrat pe oglinda în baie: șapte zile.

Dimineața următoare începe cu încărcarea. Există un anunț pe radio că se așteaptă astăzi o furtună de zăpadă. Eric nu acordă atenție acestui lucru și ia o altă doză de metamfetamină. După ce a înveselit, își pune un costum de schi, pune într-o pungă o pungă de droguri, radio, telefon, skate și se duce afară. Era deja târziu pentru autobuz și Sarah îl conducea la bază. Fata lucreaza ca un salvator de munte si ii avertizeaza pe tipul in care nu mananca deloc zapada, deoarece acest lucru poate duce la deshidratarea corpului. Eric ajunge la funicular și se rostogolește pe munte. Vrea să o facă din nou, dar el alege coborârea spre stânga, care este închisă.

Prima coborâre

În acest moment, viscolul începe, și este pierdut în spațiu. Abia dacă nu a intrat într-o groapă, decide să scoată schiurile și să meargă pe jos. Se întunecă rapid și, curând, la orizont există lupi. Pentru a nu cădea în gura animalelor sălbatice, el săpătură o gaură în zăpadă și se culcă în el, acoperindu-se cu un skateboard. Noaptea trece într-o stare ciudată, care poate fi descrisă ca un nonsens. Memoria lui îi atrage în mod constant poze din trecut. A doua zi, tipul petrecut în căutarea unui semnal celular. Odată cu apariția întunericului, el vede luminile de pe vârful muntelui și înțelege în ce direcție ar trebui să se miște acum. A treia zi îi aduce durere insuportabilă - începe o descoperire. El a scuturat drogurile din pachet pentru a obține zăpadă și a se topi pe corp. Deci are apă.

la o adâncime de 6 metri

salvare

Încă 3 zile încearcă să ajungă la vârf, dar acum acest lucru este împiedicat nu numai de slăbiciune, ci și de rănile care s-au deschis după accident. Picioarele sunt mușcate de îngheț și au început să devină negre. În acest moment, mama sa este îngrijorată de faptul că fiul său nu a apărut la ședință, convingând-o pe Sarah să nu se oprească din căutarea, deoarece crede că fiul ei este încă în viață. Cu mare dificultate, Eric reușește să ajungă la vârful muntelui și să semnaleze. A fost observat că curând elicopterul îl dusese deja la spital. Acolo a fost amputat ambele picioare, dar el nu a pierdut sensul vieții. Curând el le-a spus deja jucătorilor mici de hochei cum a reușit să facă față dependenței de droguri și să se căsătorească cu o fată frumoasă. În ciuda poziției sale, el a devenit deja tatăl a doi copii frumoși.

Mama și Sara

"La o adâncime de 6 picioare": recenzii ale filmului

Reacția pozitivă a publicului a fost cauzată de faptul că scenariul imaginii sa bazat pe evenimente reale. În 2004, jucătorul de hochei Eric Lemark a experimentat toate evenimentele descrise în filmul "La o adâncime de 6 picioare". Comentariile, dintre care au fost cele mai pozitive, arată că publicul nu le plăcea doar filmul - s-au îngrijorat sincer despre tipul care a intrat într-o situație dificilă de viață. Fără îndoială, un rol important în acest lucru a fost jucat de faptul că inițial jucătorul de hochei a fost prezentat ca un dependent complet, care nu are șansa de a duce o viață normală. Mulți compara acest film cu „Survivor“, dar a subliniat că povestea este mult mai tragică, și are multe să-i învețe pe cei care nu pot face față cu dependența de droguri.

Eric captează semnalul

Opinia criticii de film

În cazul în care răspunsurile de telespectatori la filmul „La o adâncime de 6 picioare“ (2017) au fost pline de expresii emoționale, atunci critica se remarcă în primul rând, unele discrepanțe cu cartea Eric Lemarka. Ei au fost surprinși că filmul a dat o mare importanță pentru starea spirituală a jucatorului de hochei, deși în ediția de imprimare este absent, practic, argumentele și gândurile sale cu privire la planul lui Dumnezeu. O mulțime de laudă a fost făcută de interpret Josh Harnett. El sa stabilit de mult timp ca un actor de primă clasă, dar munca în această dramă a devenit punctul culminant al carierei sale creative, fapt confirmat de recenzii. "La o adâncime de 6 picioare" (2017) a avut loc cu succes în cinematografe din întreaga lume și a câștigat note bune pe site-urile cinematografice.

"Palms in the snow": actorii care au jucat in film"Palms in the snow": actorii care au jucat in film
Lista comediilor străine despre dragosteLista comediilor străine despre dragoste
Filme despre dependenții de droguri: Requiem pentru un visFilme despre dependenții de droguri: Requiem pentru un vis