Seria "Preacher": recenzii, povestiri, actori

Fanii filmelor din mai multe serii se pot pierde cu ușurință în numărul mare de serii de seriale oferite lor. În fiecare an sute de povești noi, inclusiv dramă, dragoste, misticism și orori, sunt gata să captiveze privitorul pentru o lungă perioadă de timp. Care este fenomenul seriei "predicator"? Recenzile spun că a fost unul dintre cei mai anticipați ani de primăvară și nu a dezamăgit povestea și distribuția. Să încercăm să ne dăm seama dacă este atât de bună și care este unicitatea ei.

Banalitatea combinată cu umorul negru

Serialele americane, în marea majoritate, arată un mic oraș, al cărui locuitor își păstrează cu grijă scheletul în dulap. Spectatorul jaded poate înceta să urmărească o astfel de poveste după ce a vizionat prima serie. De ce nu a suferit "predicatorul" aceeași soartă, deoarece complotul său este destul de banal și aruncă plictiseală asupra cadrelor inițiale? Este o chestiune religioasă? Caractere unice? În primul rând, să ne uităm la linia principală a seriei pentru a înțelege de ce recenziile pentru seria TV "Preacher" sunt în mare parte pozitive.

serii de predicatori

Pe scurt despre intriga

Preotul Jesse Custer, după o lungă absență, se întoarce în orașul său natal pentru a accepta o mică parohie. El cunoaște toți locuitorii și crede că nu va fi dificil pentru el să poarte Cuvântul lui Dumnezeu în mase. O jumătate din populație arată cu prudență predicatorului - mulți știu despre trecutul său întunecat. La prima vedere la Custer, poate părea că el este un om nobil și onest. Dar nu renunță la trecut în fața iubitei sale, Tulip, care insistă să se întoarcă la treburile vechi. Jesse bea whisky, poate jura tare. Odată ce un huligan local a decis să-i învețe o lecție într-un bar. Rezultatul a fost un sacrificare în masă, în care preotul a bătut o companie mare.

În acest moment întâlnește un băiat ciudat. Irlandezul sa întâmplat să se afle în acest bar - a trebuit să sară din avion, pentru că intenționa să o omoare direct la bord. El este un vampir și este deja obosit să se rătăcească în jurul lumii în căutarea sensului său de viață. Jesse merge la parohie, unde esența care a apărut după legătura dintre înger și demon se înrăutățește. Predicatorul a petrecut trei zile delirante. În tot acest timp, vampirul a trăit în pod și a încercat să repare aparatul de aer condiționat. Caster se duce la turma pentru a raporta că îi lasă pentru totdeauna. Dar, în cel mai important moment, el simte un val de putere și își schimbă decizia.

revizuirile seriei de predicatori ale criticilor

De ceva timp, el continuă să trăiască ca persoană obișnuită. Comunică cu un vampir care ia dezvăluit esența și se îmbată în mod regulat. Avea o mare putere de sugestie, cu care instruiește toți enoriașii pe calea adevărată. În timpul celei de-a doua predici, enoriașii sunt fraieri în chipul lui Dumnezeu, pe care pastorul îl aduce în apă curată. Cu toate acestea, devine clar că Domnul a părăsit cerul și acum începe haosul. Jesse, Tyulip și vampirul merg în căutarea lui Dumnezeu. Înainte de ele este o cale dificilă și o mulțime de aventuri.

Seria "Preacher": recenzii ale criticilor

Scriitorii au venit, sau mai degrabă au adoptat din cartea de benzi desenate cu același nume, o idee bună. Puteți spune cu siguranță - întruparea pe ecran este îndeplinită cu o sută de puncte. Inițial, critici pun la indoiala tratat la o abundență de blasfemii în serie, dar după câteva episoade, a devenit clar faptul că oferă unele aroma întregii acțiuni. Sânge, lupte, sinucideri, violență - fiecare episod este umplut cu acest "bun". Dar depunerea acestor atrocități forțează criticii de film să se împotrivească unor astfel de momente. Povestea în sine este un preot care se va găsi pe Dumnezeu și pentru aceasta înrolează ajutorul unui vampir și o fostă iubită, ne face să credem în ceva care nu este terminat încă povești interesante. Recenzii și comentarii despre seria TV "Preacher" sunt pline de fraze: "Cu adevărat, fascinant, calitativ, frumos". Iubitorii de povești despre Vestul Sălbatic, cum ar fi peisajul. Cei care au așteptat acțiunea vor dori scene de masacru în biserică. Dragoste? Unde fără ea! Și ea a găsit un loc într-un film atît de ambiguuos și de lovit!

seria actorilor predicatori

Actorii din seria "Predica"

În evaluarea așteptărilor, acest film multiserian a făcut o bună competiție pentru al treilea sezon al "Twin Peaks". Și nu este surprinzător - sinopsisul a dezvăluit toate hărțile cu mult înainte de lansarea seriei pilot. În unul dintre principalele roluri va fi filmat Joseph Gilgan. Actorul britanic, pe care toata lumea il aminteste ca Rudy de la The Dross, a devenit idolul tineretii datorita umorului original. În "predicator" el a luat rolul unui vampir extravagant, iar întreaga parte umoristică a serialului a căzut pe umeri.

serii de recenzii și comentarii ale predicatorilor

Dominique Cooper obișnuit obișnuit cu imaginea unui preot care are dependențele sale. El, de asemenea, nu este fără un simț al umorului și, uneori merge prea departe în eforturile sale de a face bine. telespectatorii ruși îl vor aminti pentru rolurile sale din filmele „Dracula“, unde a jucat Mehmed, și „Warcraft“ (Regele Llane Wrynn).

seria actorilor predicatori

Principalul punct culminant al seriei este Ruth Negga. Așa cum se potrivește cu o tendință nouă, prietena personajului principal are o culoare neagră a pielii. Ea era deja partenerul lui Dominic în "Warcraft", iar această experiență la ajutat să se obișnuiască cu rolul lui Tyulip. Dar ea a lucrat și cu Gilgan - șase episoade din "Dross" apar în filmografia ei.

seria actorilor predicatori

Nominalizatul pentru Oscar a fost cel mai experimentat din această companie, iar în ansamblu, experiența trecută a ajutat actorii să creeze o imagine bună și puternică a trinității călătoriei.

Serial `Lovers`: recenzii, povestiri, actori și roluriSerial `Lovers`: recenzii, povestiri, actori și roluri