Serial `Lovers`: recenzii, povestiri, actori și roluri

Merită să urmăriți seria "Lovers"? Recenzile spun că merită. Povestea, din două perspective, despre ceea ce sa întâmplat acum câțiva ani, este o mare plăcere pentru spectator. Faptele descrise de diferiți oameni au culori radicale diferite. Semnificația se schimbă la diametral opusul. O astfel de abordare a narațiunii nu poate decât să inspire fanii cinematografiei bune.serie de iubitori de recenzii

Seria "Iubitorii". Review-uri de telespectatori

Deci, să aruncăm o privire mai atentă la complotul și caracteristicile televizorului. Seria "Lovers" este un comentariu pozitiv, nu pentru nimic. Adevărat, unii telespectatori observă că primele cincisprezece minute sunt privite de aceștia fără prea mult interes. Inițial, filmul poate părea o dramă de familie obișnuită cu privire la romane de partea ei. Cu toate acestea, privindu-ne în continuare imaginea, toată lumea este mulțumită. Vedeți punctul culminant al seriei. La urma urmei, este foarte interesant.

De ce este așa? Ce atrage privitorul seriei "Lovers"? Comentariile spun că vizionarea evenimentelor pe care oamenii le aduc aminte, dar ele sunt percepute în moduri diferite, este incredibil de interesantă.

Imaginea este de asemenea colorată cu alte detalii. Caracterele sunt bine scrise. Mai ales adulții. Istoria romantică, relațiile complicate și tensionate, diverse neînțelegeri, mai multe povesti care se dezvoltă simultan, țesut împreună la sfârșitul sezonului - toate acestea sunt necesare pentru ca spectatorul să-i placă.

Adevărat, caracterul principal al unor împinge departe, împiedicându-vă să admirați complet seria. Dar așa ar trebui să fie. Aceasta este ideea regizorului.

În principiu, seria este ideală pentru fanii povestilor dramatice despre dragoste, completate de elemente detective. Nu au fost ucideri, chases și acțiuni brutale. Cu toate acestea, nu este nevoie să vă plictisiți.iubitorii seriei 1 sezon

Artisti si roluri

"Lovers" - o serie, a căror actori nu pot ajuta la impresionarea spectatorului cu jocul lor. Filmul a fost împușcat: West Dominic (Sollouey Noe), Wilson Ruth (Bailey Alison), Kanku Steven (Harry), Tierney Mora (Sollouey Helen), Jackson Joshua (Lockhart Cole), Williams Victor (Jeffries, un detectiv), Matisse Kanha (Lockhart Mary Kate) și multe altele .

Parcela. Punctul de vedere al bărbatului

În următorul moment. Publicul este prezentat din două puncte de vedere diferite "Lovers". Prin urmare, complotul este perceput destul de ambiguu. În special reprezentanți de sexe diferite.

Noah este un om de vârstă mijlocie. Tatăl familiei. West a jucat eroul său pur și simplu superb. Obiectul lui obosit nu lasă nici o îndoială că viața liniștită bună a omului este plictisită. Copii și soțul, nu dau teste zhiznihellip- personale un moment, ea unizhayuschiyhellip- regulat casa cu praf și înghesuit în New Yorkehellip- mizerabil cuvânt knigahellip- recent lansat, Noe obosit.

Conform propriei sale versiuni, nu pot exista plângeri împotriva lui. El comunică cu copiii în condiții egale, își salvează fiica, tolerează în tăcere intimidarea. Noe crede că Alison este vinovat de trădare. Atinse umăr, apoi flirtezi, periat cu picioarele goale aderentă nisip, apoi zâmbește, știind că el o vede cu soțul ei în timpul sexului lor.iubitorii de actori de serie

Viziunea unei femei

Seria "Lovers", recenzii din partea reprezentanților sexului cel mai bun, devine foarte bună. Doar aici personajul principal, ei, desigur, condamnă. Și femeia, dimpotrivă, este justificată.

Caracterul Ruth Wilson - Alison - se consideră victima unei vieți crude și nedrepte, precum și o atenție deosebit de persistentă din partea lui Noe. În memoria ei, ziua întâlnirii nu este o imagine frumoasă pe fundalul oceanului, ci un ceas întunecat și desenat, plin de disperare. Valurile par oțelului ei, lumina soarelui - complet decolorate. Faptul este că acum doi ani, în acea zi, micul ei fiu de patru ani a murit. Desigur, a concilia cu această femeie nu a putut. Soțul lui Alison este crud și frig. Șeful ei este o persoană neplăcută. Și Noe nu o poate lăsa singură, privindu-i chiar într-un moment sincer.

Intercalarea a două povești

Ce altceva ar trebui să spun despre pictura "Lovers"? Seria (sezonul 1) tunde aceste două povești într-una. Deși, în orice caz, există un sentiment că Noah este un erou negativ. Tot ceea ce face este excelent, în ciuda greutății incomprehensibile a etichetei "ratat", care încearcă să-l atașeze permanent tatălui soției.

Alison se confruntă cu cel mai groaznic moment al vieții sale. Iubirea ei este evidentă. Femeia nu încetează să mai dea un minut. Prin urmare, simpatiile privitorului sunt mutate la acest "pol al istoriei". Deși în veridicitatea sa este posibil să se îndoiască. Potrivit lui Alison, Noe este prea monstruos.seria iubitorilor de poveste

Preludiul inevitabil

"Lovers" - o serie, actorii cărora au arătat întreaga familie de trădători, implicați în tot ceea ce se întâmplă involuntar. Relația dintre Alison și Noe este legătura dintre două lumi complet diferite, în care nu numai soții, ci și rudele și copiii lor joacă un rol imens. Soția lui Noe este practic o femeie ideală, fără a provoca trădarea soțului ei. El însuși admite absența oricăror pretenții față de ea. Soția Alison nu este în stare mai puțin emoțională decît ea însăși. Numai aici, spre deosebire de ea, îi suprimă toate sentimentele.

Subiectul copiilor

Un alt punct important în filmul "Lovers". Seria (1 sezon), pare, spune mai întâi despre relația dintre bărbat și femeie. Cu toate acestea, aici este ceva atipic. Aceasta nu este o simplă trădare. De-a lungul sezonului există o temă a copiilor aflați în primejdie.

Fiul Noe încearcă să-și interpreteze tatăl, pretinzând că a fost spânzurat. Deci are nevoie de atenție. Pentru o familie normală - o glumă destul de ciudată. Fiica mai tânără înghite o minge de sticlă și aproape ucide până la moarte. Cel de-al doilea fiu îl întreabă pe Noe despre cine l-ar fi aruncat din avion pentru a salva restul familiei sale. Fiul mort al personajului principal este ultimul punct din tema teribilă a copiilor, persecutată de un pericol permanent mortal.iubitorii de serii 2014

rezultate

Deci, seria "Lovers" (2014) - o imagine serioasă a trădării. Nu pe cel mai optimist, dar foarte popular subiect. Publicul urmărește prăbușirea familiilor străine, bazându-se în secret pe faptul că ceva de genul acesta nu va atinge niciodată. Pentru marele meu regret, indiferent cât de fericit și de lungă durată a relației (mai ales într-o căsătorie legală), posibilitatea de trădare încă apare cu anii. Alegerea dintre "nou" și "dovedit" este ceva care este deja imposibil să surprindă pe cineva. Dar motivele pentru această dilemă printre cei care s-au confruntat cu ea merită o poveste bine gândită și detaliată. La urma urmei, aceasta nu este neapărat povestea slăbiciunii și egoismului condamnabil. Aceasta este o istorie a vulnerabilității umane care nu este străină niciunuia dintre noi.

Serial "Abonat temporar indisponibil": actori și roluriSerial "Abonat temporar indisponibil": actori și roluri
Serii populare "Dramele familiei": actori și roluriSerii populare "Dramele familiei": actori și roluri
Seriale TV din seria "Menekshe și Khalil": actori și roluriSeriale TV din seria "Menekshe și Khalil": actori și roluri