Seria Lucifer: recenzii ale spectatorilor

De la vizionarea seriei "Lucifer" spectatorii au o varietate de emoții. Dar cel mai important lucru este că acestea sunt, și, prin urmare, filmul este făcut pentru un motiv bun. Urmărind spectacolul „Lucifer“ (sezoanele 1 și 2), publicul doresc o rapidă follow-up, pentru că viața este conducătorul lumii interlope în zilele noastre din Los Angeles, atât de fascinant și ambiguu ... Dar spectacolul atrage nu numai pentru povestea intrigant, dar, de asemenea, protagoniști incredibil de frumoase. Deci, Tom Ellison luptă doar la fața locului. Frumos, muscular, om carismatic

- visul fiecărei fete. Și să vă plimbați în visul vostru, nu trebuie să așteptați prințul pe un cal alb, Uită-te la seria mistică Lucifer.

Cine este Lucifer?

"Lucifer" - o serie despre eroul eponim. În ciuda formei umane, aceasta nu poate fi numit ca atare, pentru că în Los Angeles, el a venit direct din iad. Strongly settling într-un loc nou, protagonistul deschide un club de noapte numit Lux. Viața lui este plină de plăceri - râuri de vin, femei de lux și muzică preferată. El este fermecător, carismatic și drăcește atractiv, și nu cred că la un moment dat în viața lui frumoasă și lipsită de griji poate schimba. În pragul clubului său găsi cadavrul unui star pop care provoacă regele demon pentru a deveni un angajat al departamentului local de poliție și consilia anchetatori cu privire la investigarea problemelor crime.

Lucifer arată recenzii

Referință despre spectacol

Eliberarea seriei "Lucifer" a avut loc pe 25 ianuarie 2016. Startul a început cu prima serie din primul sezon sub numele de "Pilot". În primul sezon, au fost eliberate treisprezece episoade, ultimul care a fost lansat pe 25 aprilie 2016. Primul sezon a arătat că "Lucifer" - o serie populară și, prin urmare, merită să continue. Decizia de a retrage continuarea, creatorii filmului deja la 10 octombrie 2016 au lansat prima serie a celui de-al doilea sezon pe ecrane. Seria "Lucifer" (sezonul 2) a început cu o serie numită "Totul merge conform planului lui Lucifer". Data lansării pentru noul sezon nu este încă cunoscută.

seria lucifer

Pentru cine îi place spectatorul să privească

"Lucifer" - o serie, recenzii, comentarii despre care sunt numeroase. Acestea clarifică cât de bine au fost implicați actorii implicați în activitatea lor. Lista favorurilor publicului include:

• Tom Ellis - interpretul rolului principal al lui Lucifer. Potrivit fanilor seriei, înainte ca actorul să-l perceapă doar ca un drăguț și dulce Gary din seria "Miranda", rolul lui Lucifer la dezvăluit dintr-o parte diferită și foarte frumoasă. Datorită acestui rol, Tom Ellis a spart șablonul și sa arătat un actor talentat și foarte carismatic.
  • Lauren Germană - joacă rolul de partener Lucifer Chloe Decker. Personajul ei este foarte misterios, pentru că Lucifer o urmărește îndeaproape și nu înțelege de ce este atât de atrasă de el. Regele Hellfire nu poate să o citească sau să-i înțeleagă acțiunile, este un adevărat secret pentru el și, bineînțeles, un favorit pentru spectator.
  • DB Woodsight - mesagerul ceresc Amenadiel. Scopul lui este să-l întoarcă pe regele iadului la locul de muncă. El apare mereu în momentul cel mai nefericit, care la înfuriat foarte mult pe Lucifer și îl amuză pe spectator.
  • Rachel Harris - psihologul terestru al personajului principal, Linda Martin. Spectatorii sunt fascinați de conversațiile lor, deoarece Lucifer împărtășește cu Linda tot ce este acumulat în sufletul său, fără ascundere. De asemenea, un oaspete din lumea interlopă încearcă să învețe de la terapeut tot felul de trucuri și apoi să le folosească în public. El, ca un copil, se bucură de un rezultat de succes că privitorul pare incredibil de drăguț.

lucifer comentarii serie serie

Fapte curioase

1. "Lucifer" - o serie folosind personajul Lucifer Morning de la cartea de benzi desenate "Sand Man" de la editura DC Comics.
  2. Versurile cântecelor care sună în serii fac apel la tema lui Dumnezeu și diavolului.
  3. În latină, "lucifer" are semnificația "lumină".
  4. Actorii care au jucat protagoniștii, Tom Ellis și Lauren German, s-au născut în același an și lună. Tom este mai vechi decât Lauren pentru doar unsprezece zile.
  5. În serie, se menționează că clubul de noapte al lui Lucifer se învecinează cu El Capitan. În viața reală, locul clubului este ocupat de conul de înghețată "Girardelli".

Cu dragoste înflăcărată

Seria "Lucifer", recenzii (2015), care se găsesc destul de des, are un anumit magnetism și un recurs. Publicul spune că e cald ca dracu `. Desigur, succesul oricărei serii depinde de scenariul său. Fanii spun că pentru a scrie scenariul pentru seria "Lucifer", experții s-au adunat ca o selecție. Pentru că umorul este responsabil, deja sa dovedit a fi un specialist care a lucrat la seria "Forbidden California". Mișcările de poveste sunt gândite de scriitorul "Once Upon a Time in Wonderland". Întreaga responsabilitate pentru afacerea de dragoste este înzestrată de creatorul Zoe Hart din statul sudic. Publicul consideră că este imposibil să-i numim pe fiecare dintre ei un scriitor independent de scenarii puternici, dar munca lor în echipă este putere. Complotul se bazează pe o linie fină între forțele supranaturale și lumea reală. Prin urmare, serialele "Lucifer" sunt de obicei recunoscatoare. De exemplu, capacitatea de a face unii privitori cred că „Lucifer“ - un amestec de serie, cum ar fi „Castelul“, „Amurg“ și „Sleepy Hollow“, și acest amestec face un film de mare, cu o bucată de umor.

arata recenzii lucifer 2015

Poate că Lucifer este un dummy?

Se știe că există atât de mulți oameni, atât de multe opinii. Prin urmare, serialele "Lucifer", uneori, primesc și cu o notă negativă. Grupul nemulțumit de spectatori consideră că apariția domnului haos este cu siguranță ireproșabilă, dar discursul său este neobișnuit de plictisitor. În procesul de vizualizare personajul principal nu se agață, nu viclean, nu seduce. În opinia lor, este absolut goală. Vizitatorul nu înțelege prezența eroilor individuali și rolul lor în poveste. Printre personalitățile dubioase se numără un producător de baldachin și mărci africane americane. Poate că o astfel de impresie negativă este legată de așteptări supraevaluate. Potrivit publicului, ei ar dori mai multe intrigi, misticism, ispitiri, dar nici unul dintre acestea nu a fost văzut. De asemenea, spectatorul nemulțumit nu înțelege de ce un personaj rău intenționat ia partea binelui. Dar, în ciuda tuturor neajunsurilor, anti-fanii nu spun că seria nu merită privită. Mai degrabă, el este un amator și, probabil, ca și cei care nici măcar nu se așteaptă.

Seria Lucifer 2

Evaluarea critică

De asemenea, criticii nu au părăsit seria "Lucifer". Comentariile de la ei au fost scrise pe site-ul Rotten Tomatoes. Aici, 28 de critici și-au exprimat impresia neapărat de film, ceea ce a condus la un rating de 4,8 din zece posibil. De asemenea, aici a fost evaluată "prospețimea" seriei, care a fost de 43%. 22 de recenzii cu rating mixt și mediu au fost publicate pe Metacritic. Dintre cele 100 de puncte posibile, doar 49 au primit seria "Lucifer". Comentariile au fost, de asemenea, studiate în detaliu de revista rusă "Lumea ficțiunii". Pe baza lor, seria a fost descrisă ca fiind "nu rea". Evaluând seria "Lucifer", toate anotimpurile nu trebuie să fie însumate, o singură mărime se potrivește tuturor. De exemplu, conform "portalului GC", numai primul sezon se caracterizează printr-un scenariu proastă și o dinamică slabă. Episodul pilot din 2015, prezentat pe calul comic din San Diego, a primit o evaluare pozitivă. Potrivit lui Dan Wycline, seria pilot conține dialoguri excelente și se distinge prin performanța impecabilă a principalilor actori.

protest

28 mai 2015, pe site-ul Asociației Americane de Familie a apărut o petiție, conform căreia One Million Moms a cerut să oprească producția seriei. La urma urmei, el prezintă diavolul ca pe un erou pozitiv, iar aceasta, în opinia lor, este o insultă pentru credința creștină și batjocura Bibliei. În prima zi a lunii iunie, unsprezece mii de persoane au semnat petiția. Creatorul personajului Lucifer nu a rămas fără răspuns și a comentat această situație. El a menționat că se pare că foarte recent (de fapt, în 1991) au strâns semnături împotriva cărții sale de benzi desenate "The Sandman", deoarece conține caractere LGBT. Apoi nu erau mulțumiți de Wanda, care era transgender. Prin cererea lor, au cerut eliminarea acestui personaj și au promis să boicoteze comedia până când această cerere a fost pusă în aplicare. Dar această metodă nu a funcționat ultima oară. Apoi, poate că nu ar trebui să faceți pas cu aceeași rake?

seria lucifer 1

Calea de neutralitate

Există spectatori care, după ce au vizionat seria "Lucifer", toate seriile nu vor mai fi revizuite. Ei notează plictiseala sa, dar, în ciuda acestui fapt, observă că există o serie de momente care fascinează. De ce sunt produse recenzii neutre? Cel mai adesea, deoarece privitorul percepe seria ca poveste banală. Poate că pentru o persoană foarte gravă se va întâmpla exact ceea ce se va întâmpla, dar spectatorul ușor și inconfortabil este sigur că va place spectacolul. Potrivit publicului, banalitatea seriei este simțită datorită:

• Un complot plictisitor. Asta este, dacă ne imaginăm că personajul principal nu este conducătorul iadului, ci o persoană obișnuită, seria devine similară cu cea a detectivilor tipic americani.
  • Caracterele modelate. Lucifer, același tip de zâmbet, personajul de carton al lui Dekker, gol ca personaj psiholog.

Desigur, acest lucru nu este un stigmat pentru serie și este pur și simplu o opinie subiectivă a anumitor persoane. Dar, hotărând să urmăriți seria "Lucifer", nu puneți o supraevaluare a barului, și apoi, probabil, impresia de vizionare va fi demnă.

Tom Allison comentează în primul sezon

Înainte de a începe să citească scenariul pentru sezonul final al primului sezon, Tom își dădu seama că se aștepta la ceva fantastic, dar nu credea. Primul gând care ia venit în cap, "ar fi apărut cât mai curând posibil scenariul celui de-al doilea sezon". Tom Ellison consideră că seria câștigă momentan, iar actorul este foarte asemănător cu acesta. Actorul care a jucat protagonistul este foarte mulțumit de evenimentele pe care trebuie să le joace, dar nu ar fi refuzat să meargă acasă la Lucifer pentru o perioadă scurtă de timp. Dar aici Tom prezintă o ipoteză că, probabil, această locație nu trebuie arătată, pentru ca spectatorul să picteze în capul său scene pline de culoare ale iadului. La urma urmei, probabilitatea cu un buget minim nu justifică așteptările și arată o lume subacoperită insuficient de impresionantă. Aici, Tom face o analogie cu filmul "Jaws", atunci când privitorul a prezentat un rechin teribil, dar în film nu a fost văzut niciodată. Și cel mai important lucru este că Tom într-adevăr îi place să lucreze în acest proiect. Potrivit lui, el este foarte fericit.

seria lucifer toate seriile

Lauren German are de asemenea o opinie

Lauren respectă caracterul lui Chloe și caracterul său dur. Actrița o simte foarte bine, datorită cărora jocul îi oferă o adevărată plăcere. Cu o frică deosebită, Chloe se referă la faptul că trebuie să joace nu numai detectivul, ci și mama. Ea crede că aceasta este o parte foarte interesantă a rolului. Întrebat dacă îi place să lucreze cu Tom Ellis, Lauren spune cu certitudine că este cel mai bun. Potrivit ei, el este bun și foarte simpatic. Lauren chiar a îndrăznit să spună că îl iubește. Cuvinte, desigur, serioase, dar fata este acum absolut liberă. Asta este, ei nu au nici o relație cu Tom Ellis, și dacă sunt, sunt doar prietenoși. Tom însuși notează că va dori foarte mult să-i convingă pe spectator că nu există nimic între el și Lauren. Da, sunt colegi, da, comunică îndeaproape și prietenia lor este de natură romantică. Dar cuplul nu are relații de dragoste partenere. Dar cine știe, poate, după un timp, actorii vor vedea în prietenia lor o dragoste adevărată și pasionată.

Seria "Lucifer". Actori și roluriSeria "Lucifer". Actori și roluri
Ce se roagă pentru icoana Arhanghelului MihailCe se roagă pentru icoana Arhanghelului Mihail
Lista demonilor iadului: nume, descriere, imaginiLista demonilor iadului: nume, descriere, imagini