Filmul "Despre dragoste". Doar pentru adulți: recenzii, actori, poveste

De ce este atât de dificil să menținem o relație în lumea modernă? Cu această întrebare începe filmul 2017 "Despre dragoste, numai pentru adulți". O încercare de a găsi un răspuns la aceasta determină ideea principală a filmului.

"Despre dragoste, numai pentru adulți": comentarii

După cum v-ați aștepta, spectatorii văd filmul ca fiind exact opusul. Apropo, un fapt interesant: despre filmul "Despre dragoste numai pentru adulți", recenzii pozitive vin adesea de la tineri. Opinia criticilor de film sa împărțit și ea. Unii cred că calitatea filmului este medie, tema relațiilor dintre oameni este arătată superficial și toate glumele sunt sub centură. Alții cred că regizorul a ridicat probleme foarte importante care privesc oamenii, indiferent de vârstă: sisteme umane care împiedică construi relații, singurătate, partea intimă a vieții. Potrivit sondajelor, filmul a plăcut 78% din spectatori. Cu toate acestea, recenziile despre "Despre dragoste, numai pentru adulți" nu ar trebui să vă împiedice să urmăriți filmul și să vă luați propria judecată.

despre dragoste numai pentru adulți comentarii

Activitatea directorului

Filmul a fost lansat pe ecranele cinematografelor din țară la 1 septembrie 2017, iar premiera a avut loc la închiderea festival de film de la Sochi. Aceasta este continuarea filmului "Despre dragoste", filmat de Anna Melikyan. "Despre dragoste pentru adulți", în 2017 - este opera comună a mai multor directori: Anna Melikyan, care este, de asemenea, un producător de imagine, Paul Ruminova, Alexei Chupova, Nigina Sayfullaevoy, Natalia Merkulova și Rezo Gigineishvili. Adică, fiecare poveste, și cinci dintre ele, are un regizor propriu. În plus, fiecare episod este însoțit de videoclipuri muzicale, declarații de lector, mesaje telefonice sau fotografii de la filme populare - toate acestea sunt logic legate de povestea "Despre dragoste, numai pentru adulți". Genul filmului este o comedie erotică.

Filmul filmului

După cum sa menționat mai sus, intriga „Despre dragoste. Numai pentru adulți“ cinci povestiri separate, care nu au legătură, episoade, și centrul semantic de bază al unui curs, care este autorul cărților despre psihologia relațiilor.

Primul episod este povestea unei investigatori feminini, ridicată de o mamă autoritară, care ia inspirat fiicei că oamenii sunt răi. Ca urmare, o femeie puternică, inteligentă, frumoasă este singură. Visează să-și găsească propriul bărbat, dar nici măcar nu încearcă să realizeze acest vis, urmând instrucțiunile mamei sale să nu facă niciodată primul pas și să nu arate niciodată că un bărbat este interesant pentru tine. În cele din urmă, cunoașterea lui Victor și atragerea lui îl ajută pe heroine să găsească fericirea.despre dragostea numai a adulților

A doua poveste este despre un cuplu care încearcă să-și salveze căsnicia folosind site-ul Swingerland. Experimentul a fost un succes: soțul Vera a dat seama că el nu a fost de gând să împartă cu nimeni soția sa și nici o altă femeie, el nu are nevoie, și credință, și așa mai departe nu a încetat niciodată să iubească soțul.

După acest episod, lector demonstrează un experiment cu soți care sunt căsătoriți de 17 ani, confirmând cuvintele sale care au trăit împreună de ani au valoare ca relație de putere stabilită între bărbați și femei, care pot fi măsurate. Esența experimentului este după cum urmează: la capul soției sale poarte o casca cu o activitate cerebrală senzor de detectare, rezultatele sunt vizibile pe ecran, voluntarii au luat pe rând punându-și mâinile pe umerii lui. La atingerea mâinilor soțului, el reacționează într-un mod special, în acest moment se constată că se află într-o zonă de confort psihologic și simte siguranța completă.

Următoarea poveste despre modul în care o tânără Anechka, pentru a atrage atenția unui tip pe care îl iubește, este gata să-i dea virginității oricărui bărbat, chiar și unui prieten al tatălui ei, fără să-și dea seama că are nevoie mai întâi de dragoste. Și această dragoste a fost una lângă alta - acesta este un băiat îndrăgostit de ea, pe care Anechka la considerat un prieten și a cărui senzație de gelozie a devenit evidentă.

despre dragostea numai a adulților

În filmul "Despre dragoste, numai pentru adulți", în opinia publicului, istoria politicianului și a soției sale, care a decis să conceapă un copil de la un actor celebru, este în același timp comică și tragică. Problema este aceeași - complexe. O persoană se consideră urâtă și nu dorește ca un copil să-și repete soarta. Urmărind ceartă furioasă a soților, actorul își dă seama că acești oameni se iubesc unii pe alții și le repetă cuvintele auzite în prelegere că un copil conceput în dragoste are mai multe șanse să fie sănătoși și fericiți. El spune că el însuși este un monstru moral, pentru că nu este sigur dacă există, această dragoste.despre dragostea numai a adulților

Ultima, a cincea poveste în filmul "Despre dragoste, numai pentru adulți" începe cu întrebarea despre trădarea dată de amanta lectorului. Deci, o persoană care spune că condamnă orice lucru care poate aduce durere și ruina relația partener, el a înșelat soția lui, cu care a trăit într-o căsnicie de mai mulți ani. O să spună soției sale despre aventura lui, dar așteaptă o surpriză neașteptată: un soț Liz spune că vrea o relație sexuală cu un bărbat tânăr și că ea a avut o întâlnire astăzi. Soția pe o dată, a lăsat să plece, dar când a auzit chemarea, se grăbește fericit la ușă cu cuvintele: „pentru a schimba mintea ta“ El este supărat de paharul iubit al soției în mâinile stăpînei sale. După o ceartă cu un prieten tânăr erou din casă și pe banca de așteptare pentru întoarcerea Liz, care nu a putut să realizeze planul său.

Filmul "Despre dragoste, numai pentru adulți": actori și roluri

Imaginea este urmat de actori tineri doar la început în filme, cum ar fi Yasmina Omerovich, care joacă rolul Anya, și Tinatin Dalakishvili, care a jucat tânăra amanta a lectorului. Există un film „despre dragoste. Numai pentru adulți“ actori cu renume international, cum ar fi John Malkovich, jucând rolul unui lector, un expert în psihologia iubirii. Apropo, Tinatin, care a ajuns la cinema prin întâmplare, prin designer peisagistic. Peste umerii unor artiști nu mai există o duzină de roluri, numele lor sunt auzite, iar fețele lor pe ecran sunt recunoscute. Ea Ingeborg Dapkunayte (soția lector), Fiodor Bondarciuk (politician care se simte urât), Viktoria Isakova (soția sa), Anna Mihalkov (profesor Vera V.), Gosha Kutsenko (îmbătrânire afemeiat). În film, Maxim Matveyev, ca actor cunoscut, Fedor Lavrov (Bărbat profesor), Ravshan Kurkova (investigator), Alexander Pahl (Victor), și Vladimir Ilyashenko Lukerya Yaglych a jucat un legănat cuplu, practica, Gleb Kalyuzhny ca Anya în dragoste cu un tânăr.despre dragostea numai a adulților

John Malkovich

A jucat rolul principal în filmul "Despre dragoste, numai pentru adulți" John Malkovich - celebru actor american, producător, regizor. Sa născut la 9 decembrie 1953 într-o familie croată care trăiește în America. Pentru a face un tată plăcut, care a visat că fiul său a devenit vânător, Ioan sa înscris în departamentul biologic, pe care la lăsat după ce a fost dus de teatru. Era de la locul de muncă în teatru că și-a început cariera de actorie. film de debut a avut loc în 1984, cu participarea la filmul „Locații în inima“, unde a jucat rolul unui om orb, care a salvat Negro în mâinile Ku Klux Klan. Popularitatea lui John Malkovich a venit după filmarea în filmul "Liaisons Dangerous", în care au jucat rolul lui Vicont de Valmont. Potrivit criticii, acest rol este recunoscut ca cea mai bună lucrare de film a lui Malkovich. Până în prezent, actorul a jucat în aproape o sută de filme. Două filme, „Omul urât“ din 2002 și „100 de ani“ 2015, - luate pe scenariile. El are de lucru trei regizor: "Mă duc acasă" (2001), "urât om", "The Dancer Upstairs" (2002). Activitatea lui Malkovich este foarte apreciată de cinematografie: are 12 premii de film, de două ori în 1984, iar în 1995 a primit un Oscar pentru cel mai bun actor în rol secundar.

Ingeborga Dapkunaite

Ingeborga Dapkunaite sa născut la 20 ianuarie 1963 la Vilnius. Iubirea de teatru insuflat în ea o bunică, așa că, după ce a absolvit de la școală, ea a intrat în seră la Facultatea de Corala și artele spectacolului. Inițial, actrița a jucat pe scena Teatrului Dramatic din Kaunas, a fost apoi Teatrul Tineretului din Vilnius, unde a atras atenția lui John Malkovich, care a invitat-o ​​la Londra pentru a participa la joc „erori de vorbire“. Primul ei rol în cinematograful Ingeborga a jucat în 1984 în filmul "My Little Wife". Cu toate acestea, toate popularitatea Uniunii pentru ea a venit după filmare în filmul "Interdevochka." În 1993, actrita a fost invitată la Hollywood pentru a participa la seria "Alaska Kid". În banda N. Mikhalkova "Burnt by the Sun", a primit "Oscarul", ea a jucat rolul lui Marousi. Actrița este îndepărtată foarte mult în Rusia și în străinătate. Ultimul ei rol este împărăteasa Maria Feodorovna în filmul "Matilda".

despre dragostea numai a adulților

Gosha Kutsenko

În filmul "Despre dragoste, numai pentru adulți", Gosha Kutsenko în scenă a jucat rolul unchiului Lesha, un prieten al familiei. Gosha (de asemenea Yuri) după ce a slujit în armată a intrat în MIREA, care a renunțat după ce a studiat timp de 2 ani. Apoi a intrat în Școala de Teatru de Artă din Moscova și a absolvit în 1992. Popularitatea pentru tânărul actor nu a venit imediat, deși pentru prima dată a jucat în film în 1991. Kutsenko sa încercat în teatru și la televizor, implicat în activități didactice. Faima sa a adus rolul unui fost operativ în filmul "Antikiller". Acum, artistul este îndepărtat definitiv, din 2002 până în 2017 a fost redat 20 de filme.

Anna Mikhalkova

Anna Mikhalkova a apărut pentru prima dată în cinematograf la vârsta de 12 ani în filmul tatălui ei "Anna: de la 6 la 18". A absolvit departamentul de acțiune al VGIK. Actrița este îndepărtată foarte mult, are premii: pentru rolul actorului în filmul "Live and Remember" a primit premiul "Nika-2008". Fiind mama a trei copii, din 2005 a fost gazda programului "Noapte bună, copii".

despre dragoste numai pentru adulți complot

În loc să încheiem

Mai sunt multe de spus despre filmul "Despre dragoste, numai pentru adulți" (2017), despre roluri, despre jocul actorilor. Cel mai important lucru este faptul că, în cele din urmă, toate poveștile personajelor vin să creadă că dragostea este mai importantă decât sexul și relațiile ar trebui să fie prețuite, păstrând legătura energetică, ceea ce dă o persoană un sentiment de încredere și confort.

Filmul "Anatomia iubirii": recenzii motivate pentru vizualizare!Filmul "Anatomia iubirii": recenzii motivate pentru vizualizare!
"Nunta celui mai bun prieten": actorii care au jucat în film"Nunta celui mai bun prieten": actorii care au jucat în film
Recenzii ale filmului `Locust`: cinema rusescRecenzii ale filmului `Locust`: cinema rusesc