Seria "Să rămână în viață": recenzii ale spectatorilor și criticilor de film

La timp, acest serial a făcut mult zgomot. Sa arătat în aproape toate țările lumii, iar ratingurile au fost atât de mari încât au bătut toate înregistrările. În Rusia, seria a adunat un număr mare de recenzii pozitive. "Starea vie" a dat naștere unei întregi culturi - au fost filmate filme de acest format, jocuri și filme. Ce a atras publicului această poveste atât de mult și cum au perceput rușii deznodământul? Vom afla!

Cum ai creat legenda?

Jay J Abrams știe cum să creeze filme și emisiuni TV care devin instantaneu populare și atrage atenția unui public larg. Dar, în 2004, sa confruntat cu ceea ce mulți scenaristi și producători numesc "criză creativă". Avea o idee pentru o nouă serie, dar el însuși știa foarte bine cât de mult a fost bătută și condusă de alți directori. Ideea de a face un film cu mai multe părți despre prăbușirea unei călători de pasageri și salvarea fericită a mai multor pasageri ia determinat să aibă emoții foarte diferite. Pentru ca ideea să devină reală, a existat o simplă carte de benzi desenate numită "Flash și prietenii săi". Chiar și una din paginile lui.

stați în revistă vie

Un accident simplu

Văzând desenul, care a reprezentat un urs polar printre jungla tropicală, el a înțeles imediat conceptul unui nou proiect. Este necesar să trageți nu doar istoria câtorva supraviețuitori și viața lor pe o insulă deșertă, ci să faceți un loc unic, cu misterele și secretele lor mistice. Dacă în toate filmele din genul "Robinsonade", parcul este construit în jurul personajelor principale, atunci în seria sa acest erou devine insula. Viu, periculos și păstrându-și cu grijă secretele. Pentru a supraviețui, pasagerii vor trebui să-și rezolve secretele și să găsească un limbaj comun cu gazda insulei. Astfel a fost inventat conceptul de seriale cele mai populare pentru întreaga istorie a cinematografiei. Succesul „Lost“ și recenzii ale criticilor de film arată că cele mai bune idei vin atunci când se așteaptă cel mai puțin.

stați în viață 2 comentarii despre film

Esența seriei

După un accident de avion pe o insulă pustie sunt puțini pasageri supraviețuitori. Printre ei există un medic, un ofițer de poliție și penală, Crook, o pereche de tineri casatoriti din Coreea, un om negricios, cu un fiu și un câine, un fost dependenta de droguri star rock, vameș, un milionar loterie, un arab și câțiva tineri. Prima dată, ei încearcă să construiască incendii și scrie mesaje pe nisip în speranța mântuirii. Dar curând devine clar că vor trebui să rămână aici. Locația nu a fost cea mai primitoare - în junglă urși, negru de fum de roaming și a urlat ucide pe toți cei care stau în calea lui.

să rămână recenzii vii ale criticilor de film

„Altele“

În plus, pe insulă există o populație indigenă care nu vrea să ajute oaspeții neinvitați. Ei răpesc pasagerii și, mai ales, ei sunt interesați de tânăra fată însărcinată Claire. Curând există o întâlnire cu un alt grup - acești oameni zburau la coada avionului și nu bănuiau că, pe lângă ei, mai există încă pasageri supraviețuitori. Ambele grupuri se unesc în lupta împotriva "altora". Ei s-au alăturat de o altă persoană care se presupune că a scăpat de la aborigani și dorește să devină membru al grupului lor. Dar pasagerii, învățați de experiența amară, au recunoscut repede un spion în el. Ben a fost forțat să recunoască că el era liderul "altora".

Rămâneți în viață în 2006

"Dharma"

Timp de câteva decenii, pe insulă au fost efectuate experimente științifice. Acest loc este unic - electromagnetismul vă permite să creați arme, dar în același timp privează toate femeile de oportunitatea de a concepe și de a suporta un copil. Coreeană soare a reușit să rămână gravidă pe insulă și este acum un obiect binevenit pentru cercetare. Claire a născut-o pe primul ei născut Aaron. Un grup de supraviețuitori va da Dharma ocazia de a efectua experimentele necesare pentru ei. Dar obiectul principal era Dr. Jack Shepard. Chirurgul poate face pe Ben o operație și să-l scape de o tumoare canceroasă. După numeroase procese și aventuri, mai mulți supraviețuitori reușesc să părăsească insula și să se întoarcă acasă.

stați în viață cu privire la evaluările finale

Visele și realitatea

Șase norocoși au trebuit să depășească multe dificultăți atunci când s-au întors acasă. Câteva luni mai târziu Ben îl convinge pe Jack să colecteze toate și să se întoarcă la Insula, unde erau prietenii lor. Acesta a fost momentul în "Lost", în opinia publicului, a provocat cea mai mare controversă. Poate ca scriitorii nu au fost in masura sa transmita privitorului chiar ideea revenirii. Fie ca atare, cei șase eroi sunt din nou pe insulă, dar de data aceasta sunt în trecut. Trebuie să-i portoreze pe recruții din Dharma. Esența fumului negru urlă și Maestrul insulei - Jacob se deschide. Linia nouă se deschide cu o confruntare între Ben și unul dintre supraviețuitori - John Locke. Esența insulei începe să creeze gemeni, care sunt răi și se pot mișca în timp.

Rămâi în viață

Surpriza așteptată în "Staying Alive"

Recenziile despre finala seriei arată că partea de leii a spectatorilor a ghicit, decât se va încheia narațiunea. După numeroase teste, eroii reușesc să găsească o peșteră care răspunde la toate ghicitorile. Cu prețul vieții sale, Jack închide o gaură în piscină, care este cauza tuturor anomaliilor. Greu rănit, el iese și merge la locul unde a venit pentru prima dată pe insulă după accident. El se culcă pe pământ și moare. În realitatea alternativă, întregul grup se adună în templu, unde Jack vine ultimul. El învață că nimeni nu a supraviețuit după accidentul avionului, și tot timpul s-au aflat în Purgatoriu. Ei au creat insula ca să se găsească unul pe celălalt. Acum, timpul nu contează pentru ei și ei sunt gata să se mute într-o altă etapă.

stați în viață opinii critice

"Starea vie": opinia criticilor de film

Fără îndoială, marele merit al seriei este credința sa în privitorul său. Criticii spun că echipajul de film a făcut mișcarea corectă, fără teamă să confunde oamenii în poveste. Spre deosebire de alte seriale de televiziune populare, în cazul în care o poveste este dezvăluit în cadrul acțiunii, „pierdute“ cu fiecare lot adus și mai multă ambiguitate în ceea ce se întâmplă pe ecran. Acest lucru a fost făcut în scopul de a arăta restul directorilor - oamenii sunt dispuși să accepte și să înțeleagă povestea complicate și rupte. A fost un moment în care oamenii aveau nevoie să explice acțiunea unui personaj.

stați în revistă vie

Cărțile flash permanente din întreaga serie nu au speria spectatorul - au adăugat intrigi și mistere. Fanii au trebuit să găsească legătura între toate personajele în sine, ceea ce a adus un interes în "Staying Alive". Nu se poate observa faptul că seria conținea simultan mai multe genuri: dramă, mistică, science fiction. Câteva linii de dragoste au stârnit interesul privitorului și au provocat o mulțime de presupuneri. În fiecare sezon am așteptat cu nerăbdare, care a devenit un fenomen pentru seria, care a durat timp de 5 ani!

Opinia despre principalii actori

Principala componentă a succesului seriei este distribuția. Review-urile pentru a "rămâne în viață" în 2006 au arătat că pentru un proiect de calitate nu este necesar să invitem vedete de la Hollywood. Nici unul dintre actori nu era o vedetă recunoscută, care era la gustul publicului. Principala atenție a fost axată pe trei personaje. Acesta este Jack Shepard, Keith Austin și James Ford (Sawyer). Acest triunghi de dragoste vă va ține ocupat pentru toate anotimpurile. Matthew Fox El nu se aștepta la multă faimă după semnarea contractului. Inițial, era planificat să joace rolul lui Sawyer, dar după turnare a devenit doctor Shepard. Personajul său ar fi trebuit să moară în primul sezon, dar după lansarea primei serii pe ecrane a fost decis să-l lase și să construiască o poveste în jurul figurii sale.

stați în revistă vie

Pentru filmarea lui Evangeline Lilly în "Lost" a devenit primul rol serios. Înainte de asta, ea a aprins seria serială. A fost rolul lui Kate care și-a deschis ușile în lumea cinematografiei mari. Caracterul cel mai controversat pe spectacol, și mai presus de toate critici de film comentarii dedicate ei. Cuplu și foarte talentat Evangeline a reușit să facă față provocării și nu arata fata desfiintat si nestatornici care nu poate decide cine să fie ea. Dizolina ei emoțională, precum și custodia voluntară a copilului Claire au cauzat doar cele mai pozitive emoții. Chiar și faptul că a ucis-o pe tatăl vitreg, care a batjocorit-o pe mama ei, nu a înstrăinat fanii.

stați în revistă vie

Dacă primii doi eroi au fost în mare parte buni, atunci personajul lui Josh Holloway ar putea provoca doar o uimire. Din prima serie a devenit clar că Sawyer ar fi un anti-erou. A venit repede cu toate poreclele jignitoare, a luat toate bunurile și medicamentele, sa stabilit separat și cum ar fi putut să strică viața celorlalți pasageri supraviețuitori. Cu toate acestea, recenziile filmului "Staying Alive" 2 sezoane au arătat că a existat o tendință pozitivă.

stați în revistă vie

Sawyer a devenit mai loial față de vecinii săi și chiar a făcut fapte bune. Până la urmă era deja atât de pozitiv încât publicul plângea cu el când și-a pierdut iubitul în bombardament.

Alexander Kiriyenko - rege al MelodrameiAlexander Kiriyenko - rege al Melodramei