Seria `Vinyl`: recenzii ale spectatorilor și ale opiniei criticilor

Seria „Vinyl“ feedback-ul primit de cineaști cei mai entuziaști de toate culorile l-au lăudat pentru personajele sale pline de culoare, atmosfera intensă, turnare un actor genial și stil. Proiectul are un rating ridicat (IMDb: 8.00) în comparație cu alte filme de televiziune.

creatorii

Seria "Vinyl" a fost regizată de un mare Martin Scorsese - director de film, a dat lumii o serie de gangsteri de cult "Underground Empire" despre Statele Unite ale anilor 1920. Am lucrat la scenariu pentru echipa de creatie, condusa de scenaristul Terence Uinteroma, care a scris scenariul pentru „The Sopranos“ și același „Boardwalk Empire“. Consultantul și co-autorul scenariului a fost legendarul Mick Jagger, care a făcut o ajustare în formarea tendințelor muzicale în anii 1970. Recenzile despre seria TV "Vinyl" confirmă faptul că participarea la producția picturii vocalistului formației rock The Rolling Stones Indicele așteptărilor unei premiere a crescut la 97%. Jagger a fost atât de îndepărtat cu producția serialului, încât a urmărit chiar și cele mai mici detalii, realizând o potrivire perfectă cu spiritul anilor 1970, saturând proiectul cu o textura uimitoare.

recenzii de serie

Istoria, care are ca scop creatorii, încrețit în jurul valorii de personalitatea personajului principal - Richie Finestra (Bobby Cannavale), un fost proprietar de succes al uneia dintre multele companii americane de înregistrare pe care grandilocvente și raving în căutarea de noi talente și tendințe în muzică, în scopul de a rămâne competitive.

Metafora centrală

Seria pilot a proiectului durează aproape două ore și recunoaște cu precizie scrisul scris al autorului lui Martin Scorsese. Editarea tăiată, unghiurile spectaculoase ale camerei, o abundență de flashback-uri și, bineînțeles, o muzică suficientă. Iubitorul de muzică directoare a creat mai întâi un documentar artistic, mai degrabă decât un documentar, despre industria muzicală, așa că nu se leagă de nimic. Autori, colaboratori, evaluarea seria „vinil“, comentarii aliniat în așa fel încât cititorul imediat a devenit clar că metafora centrală a noului proiect este muzica Scorsese. Acompaniamentul muzical din imagine interacționează absolut cu totul: timpul, caracterele de caractere, locurile și straturile sociale întregi. Pentru a însoți flashback-urile, regizorul folosește rock`n`roll și blues, în seriile ulterioare apar disco, hip-hop și punk.

Recenzii vinyl TV ale criticilor

Portretul unei ere întregi

Corporate „Rapid“, aparat de fotografiat drumurile de acces lung, intercalate cu editare clip, o revoltă de culori și voiceovers relevante - asta e ceea ce „Vinyl“. Seria de recenzii ale criticilor a fost lăudată. Ei au fost adăugate la avantajele enumerate mai sus, armura-piercing, un pic neglijent, dar cu o dramă accente perfect plasată și tare, prolix, demn de a fi demontate pentru dialoguri citate. Una dintre cele mai de succes serii de chips-uri, potrivit criticilor de film, este imaginind diferite figuri legendare industria de rock: Alice Cooper, David Bowie, John Lennon și Elvis însuși Andy Warhol. Pentru a spori efectul, creatorii au inserat uneori fragmente de clipuri video de cult între episoade, ceea ce este cu adevărat impresionant. Prin urmare, seria "Vinyl" revizuieste pozitia expertilor ca un portret al unei ere.

Seria TV vinyl

Potrivit criticilor care au analizat seria "Vinyl", graficul proiectului este în ordine perfectă. Deși nu este foarte original, este cu adevărat fascinant. Este suficient și intrigă detectiv, și dramă umană și de producție. Unii experți au comentat complotul "sagging" în seria culminantă a filmului de televiziune. Dar acest fapt nu afectează în mod semnificativ impresia de ansamblu.

Povestea începe în 1973. Principalul personaj Richie Finestra, proprietarul vechii etichete americane americane de discuri autoritare, caută în mod activ noi muzicieni și vocaliști talentați. ABBA Richie a trecut cu vederea, profiturile aduc numai scheme criminale, înregistrările mega-hit au dispărut de mult, deci lucrurile se întâmplă foarte prost. Modificările în conjunctura pieței muzicale (nașterea hip-hop și punk) coincid cu problemele private din viața lui Richie. Și aici, el stând în Mercedes, pe punctul de disperare, aude Dolls din New York, cântând muzică în unele cluburi de noapte. Eroul înțelege - acesta este exact ceea ce el a căutat.

serie de complot vinil

Subiecte ramase

Faptul că "Vinyl" este o serie, care amintește doar de elaborarea lentă a povestirilor de a doua linie:

• Asistentul pretențios (Juno Temple) încearcă în orice mod să atragă atenția și să cucerească vocalul trupei promitatoare de punk (James Jagger).
  • Primul client apare, un om din trecutul lui Richie, un bluesman african american.
  • Dependent de apă minerală și ostentativ caracter frumusete-sotie-house mândru lăsat să se înțeleagă ca în mod clar că creatorii au ceva de spus.

Seria "Vinyl" analizează spectatorii după popularitate în comparație cu "The Game of Thrones", prezice mai întâi succesul mai mare și longevitatea.

recenzii despre spectacolul de vinil

Protagonist charismatic compania

Televiziunea americană și actorul de film Robert Cannavale se simte bine în proiectul lui Scorsese. Eroul său se remarcă printre alte personaje, cu empatia și expresia lui, dând în inimile publicului o simpatie inexplicabilă. Artistul este atât de cufundat în imaginea eroului său și a dezvăluit caracterul său, chiar și dependența de rău și relația dificilă cu legea nu resping privitorul. Și obsesia fanatică și devotamentul sincer față de cauza lui Richie Finestra provoacă respect.

Actorul este cunoscut cel mai bine de o audiență largă pentru rolurile din seria "A treia schimbare" și "Will and Grace". Câștigătorul de două ori al Premiului Emmy avea deja experiență în colaborarea cu Martin Scorsese: a fost filmat în cel de-al treilea sezon al filmului de televiziune "Underground Empire".

Nu este inferioară Cannavalului în profesionalism, o actriță americană Olivia Wilde, una dintre cele mai sexy femei din lume, potrivit revistei Maxim. Actrița, care a jucat rolul soțului principal al serialului "Vinyl", și-a început cariera creativă în 2000. A interpretat roluri în filme precum "Alpha Dog", "Lonely Hearts", "Neighbor". Olivia a adus în faima lumii seria "Doctor House" și filmul "Tron: Legacy".

Rolul lui Kip Stevens a fost interpretat de James Jagger, fiul lui Mick Jagger și al lui Jerry Hall. Nu este necesar să spunem că a intrat în serial datorită tatălui său eminent, că tipul este cu adevărat talentat, are opere de opt actori în contul său.

serie de recenzii de vinil ale spectatorilor

Rock-n-roll

Seria "Vinyl" critică criticii de film și spectatorii laudă la unison. Este aproape imposibil să se certe. Dacă, în timpul vizionării, confuzii "de ce" și "ce" încep să apară, atunci este necesar doar să sune muzica și ei dispar fără urmă. La urma urmei, fiecare compoziție muzicală, care apare în imagine, este ca o pisică superioară, de la amețitorul roșu-și-roll, care reușiți să vă treziți numai în ultima serie a sezonului. Apropo, al doilea sezon va fi lansat pe ecrane în iarna anului 2017, dar, din păcate, fără Terence Winter. Producătorii scenariștilor, referindu-se la dezacordurile creative apărute, au spus la revedere.

Actorul Kevin McHale: FilmografieActorul Kevin McHale: Filmografie
Jack Quaid: lucrează în filme și planuri creativeJack Quaid: lucrează în filme și planuri creative
Biografie scurtă a starului: Dominic SherwoodBiografie scurtă a starului: Dominic Sherwood