Filmul Quest: recenzii, actori și roluri

Această imagine a fost o respirație proaspătă de aer în genul filmelor de groază și a strâns o varietate de recenzii. Filmul "Quest" în 2017 a arătat o nouă parte a fricii și ia făcut pe toți admiratorii unor astfel de povestiri să se teamă. Cine a fost împușcat în această bandă și care este această poveste teribilă, afla acum!

Filmul filmului Quest

Unchiul și nepotul merg pe deșertul arab, dar nu este o plimbare simplă. Ei au un obiectiv clar - de a îngropa un sicriu blestemat într-un loc îndepărtat. După ce misiunea a fost terminată, unchiul își ucide nepotul și se împușcă în cap. Nimeni nu ar trebui să știe exact unde este cutia blestemată.

film recenzii quest

Au trecut mai mult de o sută de ani. Tânărul proprietar al căutării populare a tinerilor, sub numele de "psihoză", nu trece prin cele mai bune momente. Acum doi ani, jocul său a fost recunoscut drept cel mai bun, dar de atunci se schimbă multe în viața sa. Soția lui la părăsit și, treptat, a început să se scufunde în datorii. Acum, el începe următorul sezon de jocuri, și pentru a actualiza camera are nevoie de anturaj. În spatele lui, vine la un mic magazin care vinde lucruri originale. Atenția lui este atrasă de sicriu, dar gazda refuză să vândă acest element. Înăuntru este un demon vechi. Dacă sicriul este deschis, atunci va ieși și va începe să moară la toate lucrurile vii. Bryce ia acest lucru într-un moment în care stapânul este distras, și lasă bani pe tejghea.

Quest Movie 2017

Angie, Ben, Jeff și Jess se întâlnesc la timpul stabilit și vin să-și gâdâie nervii cu o căutare. Bryce explică tipilor regulile: camera nu va funcționa semnale de la telefoane, nu există internet și este complet izolată. Au 55 de minute să-și dea seama toate indicii și să iasă. Asistentul său, Molly, se întrevede în prezent cu actorul Arj, care ar trebui să-i ia locul, dar încă mai rămâne iarbă în fum. În cele din urmă, toate condițiile sunt anunțate, camera se deschide, băieții intră într-o altă lume.

quest actori de film

Pe masă, îl găsesc pe jucător și, trăgându-l, află povestea unui maniac care este înlănțuit în perete. La fiecare cinci minute lanțul lui se va prelungi și dacă nu poate deschide ușa în 55 de minute, el va ajunge la ei și îi va ucide. Arj denotă prezența lui. Un maniac cu o pungă pe cap este în colțul foarte îndepărtat. Angie imediat refuză să se joace și se află pe margine. Restul vor căuta importante pentru indicii de investigare care îi vor determina să descopere căutarea. Jeff este primul care descoperă un sicriu ciudat și îl deschide. Interiorul este gol, dar aceasta este o iluzie înșelătoare - demonul a scăpat deja și sa stabilit în ArJ.

quest film complot

Bryce îi spune lui Molly despre sicriu și rău, dar este înspăimântată de istoria sa. Fata crede în astfel de superstiții. Tipii caută sfaturi, iar Jeff reușește să deschidă o cutie cu foarfece lângă picioarele unui maniac. Există un stilou în el, dar el nu are timp să se bucure: ucigașul îi provoacă câteva lovituri mortale. Cei trei tipi sunt îngroziți la ușă, uitând că camera este izolată, iar sunetele nu merg dincolo de ea. Angie aude apelul iubitului său și se duce la trupul său. Maniacul o ucide, iar Ben și Jess sunt singuri. Camera a încetat să mai lucreze și Bryce nu vede toate aceste ororile. El se luptă cu dorința de a deschide jucători, dar se teme să-și răsfețe căutarea și să-și piardă banii.

quest actori de film

Timpul trece și demonul este mai aproape de ceilalți jucători. Într-o panică, ei încearcă să rezolve ultimele ghicitori. Ben decide să încerce să omoare un maniac, dar devine grav rănit și se află inconștient în colțul camerei. În acest moment, Bryce decide să deschidă încă ușa, dar primește cea mai puternică lovitură și zboară în coridor. Jess are mai puțin de un minut. Ea reușește să rezolve ultimul puzzle și sări în coridor, când mâna ucigașului îi atinge deja. Poliția este la timp să tragă un maniac, dar demonul sa mutat deja la Bryce. Copiii supraviețuitori sunt duși la ambulanță, iar proprietarul locului dispare. După un timp, Molly întoarce cutia la magazin și află că Bryce este deja imposibil de găsit. Dar există o șansă - demonul a văzut fața, ceea ce înseamnă că, mai devreme sau mai târziu, va veni pentru ea.

quest film complot

Roluri și actori ai filmului Quest

Recenzile audienței despre primul film de lungă durată al lui Peter Duke au fost bune, iar fotografia a fost apreciată chiar și de critici. Intriga a fost destul de originală, iar actorii s-au confruntat cu rolurile lor cu o sută la sută. Imaginea a fost atât de populară cu oamenii, încât, pe motivele ei, au creat un joc pentru telefoane mobile.

Skeet Ulrich - Bryce

Experimentat în termeni materiale, creatorul căutării pe tot parcursul filmului și-a schimbat mintea și a încercat să găsească soluția potrivită. Sufletul lui plin de suflet costa viețile a doi băieți tineri, dar în cele din urmă a plătit pentru el cu propriul său corp, care acum nu îi aparține. Judecând după recenzii, filmul "Quest" în 2017 a dat actorului un început bun pentru dezvoltarea talentului său.

quest actori de film

Christina Donlon - Jess

Frumusețea a devenit personajul central al filmului, când prietenii ei au murit în mâinile unui maniac. Nu prea inteligent și uneori chiar o fată isterică putea găsi răspunsul la toate întrebările și a ieșit în siguranță în cameră în ultimele secunde.

Quest Movie 2017

Randy Wayne - Jeff

Primul care a murit de la ucigaș. Un tip agitat dar vesel nu a văzut pericolul, pentru că el credea că actorul - doar o parte înspăimântătoare a peisajului.

quest actori de film

Ashley Gallegos - Angie

Prietena lui Jeff, cu care trebuia să vină săptămâna viitoare. Iubitorii nu erau destinați să aducă la îndeplinire acest plan. A murit, după cum se potrivește unui prieten războinic, încercând să-l ajute pe iubitul său.

quest actori de film

Haley Goldstein - Molly

Dacă citiți recenzii despre filmul "Quest" și comentariile privitorilor, această fată a fost cea mai rezonabilă dintre toate personajele. Ea și-a dat seama imediat cât de periculoasă este să lase jucătorii nesupravegheați, dar nu o putea convinge pe șeful ei.

quest actori de film

De asemenea, ea a avut parte de o groază - în cele din urmă a aflat că demonul va ajunge mai devreme sau mai târziu la ea.

"Mist" - actori și trăsături ale filmului"Mist" - actori și trăsături ale filmului