Filmul "Defender" (2012): actori, roluri, recenzii

Loturile militanților americani sunt adesea asemănătoare - poliția investighează un caz care implică activități criminale. Adesea trebuie să sacrifice oameni apropiați. Distribuția filmului "Defender" (2012) sugerează că privim o poveste identică, dar cu un complot mai răsuciți. Din acest articol veți afla cine a fost împușcat în film și cum publicul a preluat acest film de acțiune.

Poveste scurtă

Luke Wright a părăsit serviciul în poliție pentru a se lupta fără reguli. Vânzările polițiștilor și șefilor lor l-au obligat să reconsidere toate prioritățile vieții. Acum știe exact pentru ce luptă. Dar chiar și în acest sport există legi și reguli. O altă luptă, Luke a trebuit să piardă și să obțină bani buni pentru asta. Dar în ultimul moment el decide să joace corect și câștigă adversarul. Aceasta nu este ca mafia rusă, care a pierdut un milion de dolari din cauza asta. Emil Dochesi îl trimite pe fiul său să se ocupe de Wright. Bandiți îi ucid soția gravidă.

apărător filmul 2012 actori

Luke se duce cu disperare la metrou, unde vrea să se sinucidă, urcând sub roțile trenului. În acest moment, el observă o mică fată chineză, în spatele căreia unii oameni se urmăresc. El decide să o salveze, fără să bănuiască că trece din nou drumul spre bandiți ruși. Această fată are o capacitate incredibilă de a-și aminti tot ce mi-am văzut sau auzit cel puțin o dată în viața mea. Mafia chineză a aflat despre această abilitate și ia dat fetei un cod. Al doilea a fost să informeze partenerul în cadrul reuniunii. Dar rușii au reușit să intercepteze copilul. Nu le-a spus codul și a reușit să scape. Acum Luke și-a asumat responsabilitatea pentru viața ei și este obligată să-l salveze pe copilul de la ghearele mafiotelor. Situația este complicată de faptul că Wright este vânat de fostul său coleg, căruia ia trecut drumul.

apărătorul filmului 2012 actori și roluri

Vizitatorii ruși au luat cu căldură pe pistol. Un rol important în acest lucru a fost jucat de faptul că mafia rusă aici nu arată o grupare ridicolă și ridicolă din anii 90. Pe fondul criminaliștilor chinezi, ea chiar a câștigat. Cel puțin ei nu au exploatat munca copiilor. În general, povestea nu a fost nouă, dar directorii au stors din distribuția filmului "Defender" (2012) totul, astfel încât complotul nu pare a fi jaded, ca un vechi record. Lupte, chases, zgârieturi - toate acestea bune din imagine lipsesc. Mă bucur că totul se face la cel mai înalt nivel. Nu există efecte speciale absurde care pot ucide întregul film.

În ceea ce privește actorii, recenziile sunt în mare parte pozitive, datorită faptului că unul dintre rolurile principale ale filmului este jucat de o fetiță. Și, după cum se știe, este pur și simplu imposibil să se joace copii și animale. Catherine Chan sa confruntat cu minunat cu rolul. Spontaneitatea copiilor și naivitatea i-au ajutat pe Jason Staitem să pară un adevărat protector. Actorii filmului din 2012 nu știau încă că au fost scoși din viitoarea vedetă mondială - gloria "purtătorului" sa născut atunci. Nu există plângeri despre jocul lui Staten - o performanță perfectă de la un artist talentat.actori și roluri de protecție a filmului

Rolul și actorii filmului "Defender" (2012)

Mulți spectatori au observat că actorii au apărut în film de la luptătorii lor preferați, care de cele mai multe ori au apărut pe ecran la sfârșitul secolului trecut. Regizorul Boaz Yakin și producătorul Kevin Spacey ei i-au inclus în compoziție, deoarece filmul a fost construit în jurul a două clanuri mafiote. Și cine, oricât de experimentați în acest gen, actorii pot juca criminali întăriți?

Jason Stewem - Luke Wright

Acest film ar putea deveni un pasaj în cariera actorului, dacă nu pentru linia sa destul de tragică. Eroul lui Steytem își pierde soția, care poartă sub inima copilului său. Povara vinovăției se află pe umerii unui văduv inconsolabil. Nu este gata să lupte împotriva mafiei. Chiar și pentru răzbunare, nu avea nici o putere sau emoție. Dar apariția unei fetițe nevoiașe îl face să-și reconsidere planurile de sinucidere. În filmografia actorului, multe roluri în filme de acțiune, dar povestea dramatică a personajului principal a devenit singura.

Robert John Burke - Căpitanul Wolfe

La ordinul primarului orașului, acest asociat de vânzări al lui Luca trebuie să-l descopere pe fostul său partener și să-l omoare cât mai curând posibil. Observatorii ruși își amintesc acest actor minunat pe seria "Sopranii", "Legea și ordinea", "Lama vrăjiturilor". Pentru el, acesta nu este primul rol al unui ministru de drept și al unui trădător.

film protector 2012 comentarii

Katherine Chan - mai

O mică actriță chineză a primit un rol major și un bilet către lumea cinematografelor mari. Practic, fără replici și acțiuni complicate de-a lungul întregului film, ea a reușit să câștige inima spectatorilor cu lipsa de apărare și frică.

James Hong - Han Jiao

Mafiosi, care au reusit sa ia in considerare potentialul unei fete unice si sa o foloseasca in scopuri proprii. Ea a devenit o carte contabilă a activității sale criminale. Hong este un actor căutat în Hollywood, iar rușii au văzut în filme precum "Chinatown", "Black Widow", "Bad Company".

Filmul "Dezasamblarea în Little Tokyo": actori, rolurile pe care le-au efectuatFilmul "Dezasamblarea în Little Tokyo": actori, rolurile pe care le-au efectuat
Filmul "Blade": actori și roluriFilmul "Blade": actori și roluri
`Octopus 4` - actori și complot al filmului`Octopus 4` - actori și complot al filmului