Seria `Midnight Sun`: recenzii, actori, complot

Seria "Soarele de la miezul nopții" impresionează cu un joc de aventură strălucitor, un comportament răsucite și peisaje minunate. Impuscând spectacolul a fost o echipă din Suedia și Franța, astfel încât dezvoltarea istoriei este foarte diferită de cea obișnuită a picturilor de la Hollywood sau Turcia. După uciderea brutală a francezului, investigatorul crimei călătorește de la Paris la Kiruna, un mic oraș suedez unde, împreună cu poliția locală, începe investigarea acestei crime. Curând dobândește o scară uluitoare. Comentariile admirabile despre seria "Midnight Sun" confirmă: merită o privire.

Locații de filmare

Filmul are loc într-un mic oraș minier Kiruna, situat în Suedia. Această așezare este situată în apropierea Cercului Arctic, astfel încât în ​​timpul verii soarele să nu cadă peste orizont chiar și noaptea. După cum spun legendele locale, în acest moment toată lumea devine puțin nebună, astfel că nu va fi ușor să dezvăluiți crima. Recenziile seriei "Soarele de la miezul nopții" vorbește despre peisaje superbe și superbe ale munților, care servesc drept fundal pentru această poveste sângeroasă.

Fotografiați seria

Această imagine nu este destinată celor slabi în spirit. Feedback-ul de public pe seria „Midnight Sun“ este plin de adjective vii: extrem de violente, sângeroase, onest. Începutul primei serii stabilește tonul întregului spectacol. În doar câteva minute, există o crimă, răpirea copiilor și focul asupra minelor, care avea consecințe teribile. Kiruna este un investigator tânăr pe nume Kahin Zadi, frumusete parizian rafinat, și o societate în investigarea infracțiunilor este o poliție locală modestă Anders Harskes. Curând tinerii înțeleg că cauzele tragediilor care se petrec sunt mult mai profunde decât se așteptau. În mod deosebit, începe serios seria 5 din seria "Soarele de la miezul nopții" - recenzii ale publicului sunt pline de indignare și tristețe.

Sut din seria

Prin povestea principală se întinde linia istorică, care povestește despre Sami - reprezentanții anticilor indigeni care locuiau în Kiruna. Spectacolul arată în mod clar cultura și modul de viață, pe scurt, dar succint, stabilește istoria dezvoltării și luptei pentru pământul lor. Observatorul este fascinat nu numai de investigarea infracțiunilor complicate, ci și de componenta educațională. Recenzile seriei "Soarele de la miezul nopții" de la spectatorii ruși sunt, de asemenea, favorabile: lumea neobișnuită a Saami este îndepărtată complet.

actori

Au fost realizate rolurile principale din serie Leila Behti și Gustaf Hammarsten.

Midnight Sun, Suedia

Leila este o actriță franceză populară de origine algeriană. Sa născut la 6 martie 1984, a studiat la o școală literară, iar din copilărie a urmat cursuri de actorie. Cariera sa a început în 2006, când a jucat în filmele "Shaitan" cu Monica Bellucci și Vincent Kassel, și, de asemenea, foarte senzational "Paris, te iubesc". Apoi, fata a fost împușcată în multe filme populare, care, din păcate, sunt necunoscute publicului rus. Potrivit recenziilor despre seria "Soarele de la miezul nopții", a fost cea care a făcut filmul emoțional și interesant.

Actorul australian Gustaf Hammarsten sa născut la Stockholm la 2 septembrie 1967. El cântă în principal pe scenele teatrale: la Teatrul Dramatic Regal, teatrele orașului Stockholm, Gothenburg și chiar la Opera Norrland. De asemenea, în contul său există mai multe roluri în cinematografie și la televiziune.

Revizuirea seriei

Această serie este destinată fanilor de thrillere violente. La fiecare câteva minute există o altă crimă, protagoniștii devin ei înșiși victime și se pare că această serie de tragedii nu se va termina. Recenziile seriei "Soarele de la miezul nopții" din Suedia au fost contradictorii. Un complot captivant, răsucite, imprevizibil nu permite spectatorilor să se desprindă de ecrane, însă scene foarte crud și realist se pot respinge. Cu toate acestea, este posibil să aflăm cum sa încheiat povestea și care a stat în spatele tuturor evenimentelor teribile, doar căutând imaginea până la capăt, deci merită răbdarea.

Sut din seria

Această serie diferă brusc de alte picturi similare: cantitatea de cruzime este în afara scalei, iar apariția personajelor este foarte neobișnuită. Peisajele frumoase și actorii scandinavi înalți blonzi sunt oarecum netede în colțuri ascuțite, iar componenta socială te face să gândești. În final, toate indicii vor fi găsite, infractorii vor obține ceea ce merită, iar vechii oameni din Saami vor continua să trăiască pe pământul lor.

Lumini de Nord: ce fenomen uimitor?Lumini de Nord: ce fenomen uimitor?
`Midnight in Paris`: actori si roluri. Owen Wilson, Marion Cotillard și alții`Midnight in Paris`: actori si roluri. Owen Wilson, Marion Cotillard și alții
Serial `Iffet`: actori și complotSerial `Iffet`: actori și complot