Pescărușul muzical, teatrul Lunii: recenzii ale publicului, caracteristici și distribuție

AP Cehov este un mare scriitor și dramaturg rus, a cărui muncă este iubită și recunoscută în întreaga lume. stadializarea Jocurile lui Cehov

intra în fondul de aur al multor teatre celebre. Fără exagerare, una dintre cele mai faimoase piese de teatru este Pescărușul. O altă lectură nouă a clasicilor a fost prezentată publicului de către Teatrul Moscova Luna.

Teatrul romantic al Lunii

Teatrul Lunii a fost creat de faimosul actor și regizor rus Serghei Prohanov în 1993. Un nume neobișnuit și romantic a aparținut inițial unui mic grup de entuziaști care au conceput un teatru complet nou într-un mic subsol din zona Pădurilor patriarhului. Foarte repede această pivniță a devenit un loc de teatru de cult la Moscova. Douăzeci și cinci de ani au trecut de atunci.

teatru de recenzii muzicale pescari moon

Timp de un sfert de secol teatrul Lunii sa transformat în una dintre cele mai importante teatre de rating și autoritate ale capitalei. Astăzi ocupă o frumoasă clădire pe Malaya Ordynka, în care domnește o atmosferă specială "lunară". Teatrul Luna a devenit o casă pentru un număr foarte mare de actori talentați, ale căror nume sunt cunoscute în întreaga țară. De exemplu, aici, de la început, a fost servit inimitabilul Anatoli Romashin, în cinstea căruia teatrul a stabilit un premiu de simpatie publică. În timpul desfășurării activității în teatru s-au realizat multe spectacole - evenimente care au unificat dragostea pentru valori frumoase și eterne și căutarea de noi forme expresive. Astfel, premiera muzicalului "Pescărușul" din 2017 a fost un eveniment în lumea teatrului.

Eternal Cehov

Piesa de către A.P. Ceagul Pescarul Cehov este o lucrare de mare dramă mondială. De mai bine de o sută douăzeci de ani, piesa nu și-a pierdut relevanța și continuă să trăiască pe scenă. AP Cehov a scris "Pescărul" la sfârșitul secolului al XIX-lea. În 1896, pe scenă Teatrul Alexandrinsky a avut loc premiera spectacolului. Acest lucru pare ciudat, dar primul spectacol sa încheiat cu un eșec complet, deoarece publicul și actorii nu au înțeles imediat profunzimea și amploarea acestei lucrări. Cehov a arătat o dramă complet nouă, neobișnuită și o abordare scenică neobișnuită. Mica actiune, peisaje scazute si o multime de conversatii: autorul insusi descrie "Pescarul". Dar profunzimea și armonie artistică a piesei a asigurat-o viața veșnică.

recenzii muzicale de pescari ale publicului

"Pescărușul" a fost pus în scenă de peste o sută de ori pe scena celor mai renumite teatre din lume. Și acestea sunt doar cele mai cunoscute producții. Nu stau departe de clasicul și teatrul rusesc Serghei Prohanov. În 2017, premiera spectacolului "Pescărușul" în teatrul Lunii.

Vedere neașteptată a clasicilor

Punerea în scenă a "Pescărușului" clasic pe scena Teatrului Luna sa dovedit a fi neobișnuită. Ca postere anunțate înainte de premieră, publicul aștepta primul muzical din lume, bazat pe clasicul lui Cehov.

pescărușul se joacă în teatrul lunii

Deși în recenziile despre "Pescărușul" Teatrului Luna, criticii au numit organizarea unei spectacole dramatice pline de satisfacție, numai muzicale. Trebuie remarcat faptul că tratamentul gratuit al clasicilor necesită o atenție deosebită. Uneori, o lectură nouă este clară doar pentru autor, dar nu pentru privitor și critici. Muzicalul "Pescărușul" este o excepție fericită. Chiar și oamenii care nu sunt printre admiratorii teatrului, notează succesul incontestabil al experimentului. Așa cum a comentat un comentator de teatru în revizuirea muzicalului "Pescărușul" Teatrului Luna, "Pescărușul" este bun.

"Pescărușul" rusesc, organizat de un regizor coreean

A livrat acest regizor de performanță din Coreea de Sud, Te Sik Kan. El a "rănit" Cehov pentru o lungă perioadă de timp, chiar din timpul studiilor sale la GITIS. Regizorul sud-coreean a pus în repetate rânduri Cehov pe diferite scene în diferite orașe. În Moscova asta prima sa slujbă. Acei Sik Kan consideră că spectatorul modern nu este întotdeauna gata să asculte lungi monologii filosofice ale personajelor lui Cehov. Prin urmare, personajele din producția sa au cântat.

gull moon reviews

În "Pescărușul", totul este neobișnuit: peisaje, costume, etape de acțiune. Deoarece decorarea principală a folosit o structură centrală de răsucire, cu care scena se transformă într-o grădină, apoi în sufragerie, apoi în foișor. Apariția actorilor de pe scenă, unul câte unul, într-o rază de lumină strălucitoare, arată, de asemenea, simbolică. Singurătatea interioară a personajelor lui Cehov este arătată literal. Costumele eroilor sunt de asemenea departe de canoanele clasice. În interpretarea lui Te Xin Kan toate atributele externe sunt arbitrare, textul lui Cehov este scurtat, în loc să vorbească, personajele cântă foarte mult. În același timp, acesta este un adevărat "Pescăruș", pe care spectatorul experimentat îl va simți din primele minute. Pentru că regizorul a fost capabil să salveze ideea principală a piesei - singurătatea printre cei dragi, ruperea sufletul de îndoieli și temeri, omul zadar aruncat în căutarea de sine și de fericire.

Rolul muzicii în joc

Locul central al muzicalului, desigur, este muzica. Compozitorii au fost minunați pianiști și dirijori Georgy Yun și Tatiana Solnishkina, cunoscuți în lumea muzicală. Solnishkina a participat la astfel de producții precum "Metro", "Nord-Ost". Autorul libretului este Artistul Onorat al Rusiei, Boris Rybkin, aranjamentele lui Evgheni Poznyakov și Serghei Kapitsky.

gull moon teatru recenzii ale publicului

În general, o mare echipă de profesioniști talentați a lucrat la piesa muzicală a piesei. Sa dovedit diferit în stil, un proiect neobișnuit, dar de o singură bucată. În muzică există romance, blues, jazz, arii clasice. Diferitele stiluri muzicale reflectă caracterele personajelor individuale. Rezultatul a fost o lovitură foarte precisă. În general, aceasta este o extravaganță muzicală unică, când un gen se îndreaptă în mod justificat către altul.

exprimate

Performanța pentru spectator este realizată de actori. "Pescărușul" are o compoziție magnifică. Numele actorilor muzicalului "Pescărușul" din teatrul Lunii sunt bine cunoscuți fanilor acestui gen pentru alte producții de succes. Acesta este strălucitul Ivan Ozhogin, frumoasa Anfisa Kamimullina, talentata Oksana Kostetskaya și minunata Veronica Lysakova. Toți actorii au voci frumoase și frumoase și un talent dramatic fără îndoială. Criticii într-un comentariu din musicalul „Pescărușul“ la teatru Lunii a subliniat că actorii au făcut față nu numai cu partea muzicală a spectacolului, dar, de asemenea, a jucat cu îndemânare caracterele personajelor lui Cehov.

Arkadina-Stotskaya și Treplev-Presnyakov

Marele star al pescărușului a fost Anastasia Stotskaya, cunoscută de publicul larg ca un cântăreț strălucitor de pop. Deasupra umerilor Stotskaya, de asemenea, o mare experiență de participare la producții muzicale la scară largă. Anastasia are nu numai o înfățișare șic și o voce puternică, dar și talentul unui actor.

teatru de pescuit muzical al actorilor de lună

Stotskaya ca Irina Nikolayevna Arkadina a putut să demonstreze natura acestei femei puternice, dar rece, care atinge cu ușurință tot ceea ce vrea prin intermediul provoca durere și suferință a celor dragi. Ariile interpretate de Anastasia Stotskaya fac o impresie puternică și nu pot lăsa pe nimeni indiferent. Recenzii ale publicului despre muzicalul "Pescărușul" din teatrul Lunii sunt pline de cuvinte entuziaste și complimente față de actriță. Descoperirea reală pentru spectatori și critici a fost Nikita Presnyakov ca Konstantin Treplev. Pentru Nikita, aceasta a fost prima experiență în acest format. Potrivit observațiilor publicului cu privire la muzica "Pescărușul", el sa confruntat pozitiv cu sarcina. Mulți au remarcat carisma incredibila a tânărului muzician, spectator solo furișează furnici, din cauza sinceritate si senzualitatea lor.

Criticii și spectatorii despre piesă

Performanța a fost bine primită de critici. În comentariile lor despre muzica "Pescărușul" Teatrului Luna, un omagiu pentru munca excelentă a regizorului, se plătește un nivel ridicat de material muzical. Comentatorii de teatru au numit producția de avere a Teatrului Luna și un eveniment în noul sezon teatral.

teatru de pescuit muzical al revistei lunare a publicului

Publicul a fost surprins de faptul că Cehov poate fi cântat. Aceasta, conform observațiilor publicului despre "Pescărușul" din teatrul Lunii, a dat piesei o nouă culoare. O impresie bună a fost făcută de simbolismul producției, care este bine înțeles de către public. Ei spun că spectacolul ar fi interesant chiar și fără muzică, care subliniază virtuțile sale dramatic. Spectatorii sărbătoresc sinceritatea și entuziasmul actorilor din joc, scenele jucăușă și tragică ale piesei, strălucirea creativă pe parcursul acțiunii.

gust care stăruie

Reacția inițială la fraza "Pescărușul muzical" este ambiguă. Este greu de imaginat cum, printr-un gen muzical ușor, se poate transmite tragedia interioară a eroilor lui Cehov, fără a merge la farsă. Dar dragostea pentru directorul cehii și sentimentul subtil al dramei sale a ajutat la crearea unei performanțe reale clasice, fără a ne îndepărta de spiritul marelui scriitor pe un pas. Judecând după recenziile spectator muzical „Pescărușul“, la teatrul lunii, oamenii merg după spectacol spiritual, plin de impresii și speranțe. Acest lucru se datorează și faptului că Te Xing Kang, în ciuda deznădejdii și suferinței personajelor lui Cehov, și-a îngăduit un sfârșit de viață foarte deschis. La sfârșitul piesei, personajele cântă aria "Numai iubirea", care dă oamenilor speranța că încă mai pot fi și că visele se împlinesc.

Teatrul `Cherry Orchard `pe Sukharevskaya: repertoriu, posterTeatrul `Cherry Orchard `pe Sukharevskaya: repertoriu, poster
Teatre în Arbat și în prezentTeatre în Arbat și în prezent
Teatrul Modern de Antreprenare din Moscova și Teatrul `Entreprise Rusă` din Sankt…Teatrul Modern de Antreprenare din Moscova și Teatrul `Entreprise Rusă` din Sankt…