Musical `Princess of the Circus` - recenzii, descriere și distribuție

Recent, interpretarea lucrărilor clasice, modernizată într-un stil mai modern, a devenit la modă și relevantă. Convențională și toate melodiile preferate, provenind din pen-ul marilor și talentați artiști, schimbări epocale, care achiziționează o nouă formă testată în timp și, devin mai aproape și mai ușor de înțeles pentru omul modern, în stradă, fascina setarea ei intrigant și neobișnuite.

Astfel, într-un mod nou, se vor aplica și lucrările transformate, muzicalul "Prințesa Circului" (comentariile telespectatorilor despre care vor fi discutate în acest articol). De asemenea, ne vom familiariza cu compoziția actorului și a regizorului piesei, învățăm fapte interesante despre producția în sine.

Un pic despre stilul și genul operei

Ideea este de a combina ariile de operă într-o singură producție, soiuri de dans iar trucurile de circuri sunt foarte îndrăznețe și inovatoare în felul lor. În istoria artei muzicale, nimeni nu a încercat vreodată să implementeze o astfel de idee riscantă și ciudată. Și numai în Rusia a existat o persoană capabilă să exprime în mod strălucitor și colorat ceea ce este o idee avansată în crearea nu numai a operetei, ci și a sălii muzicale.

princess circus muzical recenzii

Conform numeroaselor recenzii despre muzicalul "Prințesa Circului", producția combină splendid toate genurile de mai sus, combinându-le armonios într-o singură compoziție spectaculoasă și integrală.

Pe scurt despre principalii creatori

Așa cum am menționat mai sus, ideea de a crea o performanță incredibilă încântătoare, bazată pe solo-uri de operă și exerciții de dans, aparține autorilor și directorilor ruși.

In primul rand, ar trebui sa mentionam Alexei Ivashchenko, un minunat compozitor si libret, cunoscut pentru fascinanta, dar atat de tragica muzica "Nord-Ost". Alexei Igorevici sa născut în 1958, pentru activitatea sa creativă activă a creat o mulțime de producții muzicale (la unele dintre ele a participat ca artist). În momente diferite am încercat eu ca producător, interpret de muzicieni, dublu film și așa mai departe.

Marina Shvydkaya este o actriță rusă și director de teatru și cinematograf, un cunoscut artist rus. Născut în 1951, Marina Alexandrovna este unul dintre cei mai populari regizori de compoziții teatrale. Împreună cu canadian Sebastian Soldevilya (responsabil pentru formularea unei minte-suflare trucuri și numere ametitoare) Shvydkaya a fost capabil de a crea un mare muzicale, melodii fascinante nu numai luminoase și dinamice sau circ isi reia, dar combinația armonioasă atât de multe stiluri diferite și complexe ale artei teatrale.

recenzii muzicale printesa de circ de către spectatori

Potrivit numeroase comentarii și lăudabile privind performanța „Circul Princess“, Uniunea este talentul atât de diversă a adus rezultate pozitive - muzical este o acțiune plină de viață, interesant, impresionant, cu sensibilitate și vigoarea.

Istoria apariției pe scena modernă

Când a făcut premiera? În 2016 (la mijlocul lunii octombrie) Teatrul din Moscova muzical a deschis sezonul "Prințesă a circului". Și până acum, mai mult de un an, producția nu a părăsit scena Moscovei, atrăgând atenția unor spectatori numeroși și entuziaști. Este adevărat că recent colectivul sa mutat de la Palatul Culturii Gorbunov la clădirea, un monument de arhitectură de importanță regională, teatrul "Rusia" (fostul cinematograf). Potrivit recenziilor, muzicalul "Prințesa Circului" pe Puskin Square, 2 (noua adresă oficială a companiei) este una dintre cele mai interesante și impresionante opere ale teatrului (bineînțeles, după operă rock "Crime and Punishment").

teatru muzical printesa revistă circ

Mutarea favorabil a afectat popularitatea nu numai de producție, dar, de asemenea, compania în sine ANO "Teatru muzical." Review-uri de „Circul Princess“ a părăsit obișnuită locuitorii orașului Moscova, în primele zile de premier, în mod repetat și-a exprimat regretul pentru faptul că clădirea este un centru de recreere în cazul în care găzduit inițial teatru, se află foarte departe de centru, și este un inconvenient în ceea ce privește transportul și alte comunicații urbane.

Prin urmare, dacă vizitați acest spectacol în noul său loc, veți putea observa cu plăcere că a fost ușor și ușor să ajungeți la teatru. Iar șederea în sală se distinge prin creșterea confortului și bunăstării.

Ce este atât de interesant în această producție? Înainte de a discuta această întrebare, să ne familiarizăm pe scurt cu lucrarea însăși.

Compozitor și munca sa nemuritoare

Imre Kalman, care a scris opereta „Circul Princess“, este un compozitor maghiar talentat, cunoscut pentru numeroasele sale scrieri, cum ar fi „Silva“, „Maritza“, „Violet Montmartre“ și altele.

Este de remarcat că, în "The Princess of the Circus", scrisă în 1926, Kalman transferă acțiunea operetului către Rusia, în special la St. Petersburg. Lucrarea a fost întâmpinată cu entuziasm de contemporanii săi. Adevărat, chiar în Rusia, operetul nu a fost stabilit de ceva vreme. A fost un dificil politic (la momentul URSS abia recuperat din războiul civil), precum și numeroase inexactitățile de autor în cartea sa, a luat naștere din ignoranță a condițiilor reale și circumstanțele vieții în Rusia. Prin urmare, actorii menționați în producție au fost redenumiți și transformați în francezi sau austrieci.

Cu toate acestea, acestea nu sunt toate modificările care au fost făcute atunci când a pus în scenă "Prințesa Circului" pe scena rusă. Conform originalului, protagonistul lucrării lui X a trebuit să-și interpreteze ariile cu un tenor. În piesele sovietice, personajul a cântat o voce de bariț inferioară. Această tradiție a fost transferată și producțiilor moderne. În versiunea operetului, organizată de "Teatrul muzical", domnul X cântă un bariton plăcut liric și dramatic.

Imre Kalman a transferat cu bună știință efectul compoziției sale asupra pământului rusesc. Adevărul este că compozitorul a fost fascinat de emigrul rus, actrița Vera Makinskaya, care sa căsătorit mai târziu. În căsătorie, cuplul avea trei copii.

Unele informații pentru vizionarea familiei

Ce altceva mai poți spune, după recenzii reale, despre "Prințesa Circului"? Durata muzicală este de trei ore. Este foarte convenabil, deoarece vă permite să se bucure pe deplin cântând divin, marele joc și executanți cascadorii complicate, și, în același timp, nu povară și nu deranja durata excesivă a poveștii și numeroase manevre.

prințesă muzicală circ actori actori

Există restricții de vârstă pentru participarea la un muzical? Potrivit informațiilor oficiale, copiii care au împlinit vârsta de șase ani pot participa la spectacol. Prin urmare, dacă vă gândiți unde să mergeți cu familia în timpul liber, cea mai bună alegere poate fi Teatrul muzical din Moscova. "Prințesa Circului", potrivit recenziilor deja vizitate de public, este o distracție plăcută pentru familiile cu copii de vârstă școlară. Băieții sunt impresionați nu numai de tehnicile sofisticate și de dansurile mintale, dar și de vocea minunată a artiștilor interpreți sau executanți și de complotul interesant și de atmosfera dinamică festivă care domnește pe parcursul spectacolului.

Răspunsuri publice despre artiști

Ce altceva puteți spune despre jocul actorilor? Potrivit observațiilor publicului cu privire la muzica "Prințesa Circului", artiștii s-au confruntat perfect cu sarcina care le-a fost atribuită. Acestea au transmis în mod precis și realist semnificația lucrării lui Kalman, precum și sentimente puternice și cu totul absorbante, viu și distinct.

În plus, aproape toate recenziile musicalul „Circus Princess“ sunt reduse la faptul că interpreții nu sunt doar cântăreți talentați, dar, de asemenea, inteligent, gimnaste talentați, actori de circ și dansatori.

Performanți ai rolului principal al bărbatului

Cine dintre astfel de varietăți de actori talentați și eficienți ar trebui menționat mai întâi?

Desigur, principalul actor. În afișele teatrale au fost menționate două nume - Maxim Zausalin și Eugen Shirikov.

Maxim Zausalin, nascut in august 1978, a servit in Teatrul Muzical de mai bine de cinci ani. Printre numeroasele lui lucrări se numără Prochorov ("Waste"), Porfiry ("Crime and Punishment"), Erast (Poor Liza), Don Juan (Don Juan) și așa mai departe.

Evgheni Shirikov este mai tânăr decât colegul său timp de zece ani. Lucrează la Teatrul Muzical doar pentru un an. Înainte de acest actor a jucat cu succes în film. Poate fi amintit de imagini precum "Madonna Provincială", "Pot să te îmbrățișez?", "Viața frumoasă" etc.

Teatrul muzical din Moscova Princess Circus comentarii

Potrivit recenziilor despre muzica "Prințesa Circului", ambii artiști și-au îndeplinit rolul central într-un mod talentat și inimitabil. Deși toată lumea a investit ceva în caracterul său, ambii actori au reușit să transmită subtilitatea și tragedia sufletului principalului personaj, iubirea lui plină de dragoste și pasiunea cuprinzătoare pentru femeie. Ei bine, despre performanța de cascadorii și pasii de dans și nu spun nimic - trebuie doar să fie văzut!

Actori feminini

Rolul teodoriei bogate și vântoase sa dus la doi tineri artiști luminători - Maria Biork și Julia Vostrilova.