Filmul "Hut": recenzii, complot, regizor, actori și roluri. "The Shack" - un film din 2017

În ultimii ani, în Hollywood au apărut un număr foarte mare de fețe noi. Ei vin să cucerească America din întreaga lume, încercând să-și realizeze toate visele cât mai repede posibil. Adesea, acești oameni sunt într-adevăr extrem de talentați și capabili să obțină ceea ce doresc prin orice mijloace posibile. În primul rând, acest lucru se aplică tinerilor regizori care nu ezită să experimenteze genuri și să introducă ceva nou în ele. Și o astfel de persoană, fără îndoială, este Stuart Hazeldine. În prezent, filmografia sa este compusă din două filme. Cu toate acestea, fiecare dintre ei a devenit în cele din urmă un mare succes.

"Hut" - un cuvânt nou în genul fanteziei

În acest articol, vom vorbi despre lucrarea recenta a regizorului, numită "The Hut". Filmul din 2017 sa dovedit extrem de atipic pentru fantezie. Se referă la multe subiecte importante. Și toate acestea sunt condimentate cu un joc actor strălucit și efecte speciale de înaltă calitate.

recenzii film hut

Din articol veți afla informații detaliate despre actori și alți membri ai echipajului.

Filmul filmului "The Hut"

Până recent, viața lui Mac Phillips a fost mai mult decât reușită. Avea tot ce a visat un om când era tânăr. Dar peste noapte el pierde totul. Deci, în acest moment el trece printr-o tragedie personală serioasă, pentru a face față cu care va fi incredibil de dificil. Nici una din familia și prietenii nu au putut scoate Macul din depresiune.

octave spencer

Dar curând toată viața sa se schimbă brusc. Protagonistul are ocazia să se întâlnească cu Atotputernicul însuși. Pentru a face acest lucru, va reuși într-o cabană îndepărtată. Dar protagonistul va ajuta conversația cu Dumnezeu? Și de ce a vrut Dumnezeu să comunice cu el? Maku va cunoaște aceste și multe alte adevăruri care îi vor permite să privească lumea înconjurătoare într-un mod nou.

Directorul

Regizorul filmului "Hut" (SUA), așa cum am menționat mai sus, a fost regizorul britanic Stuart Hazeldine. Înainte de a începe filmarea "Huts", contul lui Stewart era doar o lucrare. Este vorba de cultul din tara noastra thriller "Exam". Ea a spus o poveste incredibil de intensă, evenimentele care au avut loc în timpul selecției mai multor angajați pentru o poziție mare într-o companie de succes. Toată lumea dorea să-și facă munca prețioasă și era gata să ia orice măsuri pentru atingerea scopului. Cinematografia nu a avut un succes serios, atât în ​​Europa, cât și în America. Cu toate acestea, recenziile despre el au fost în mare parte pozitive. Mulți au sărbătorit un script incredibil de original și o calitate pentru direcția de debut.

Cu toate acestea, în ciuda tuturor acest lucru, în scaunul regizorului Stuart Hezeldayn nu a venit înapoi pentru anii ce vor urma. Motivul pentru aceasta ar putea servi ca o bombă de box office, care a adus un studio de pierdere care a produs „examenul“. Și abia acum, după atâția ani, directorul încredințat încă o dată proiectul. De data aceasta el a avut posibilitatea de a trage nu un nativ al Marii Britanii, și la Hollywood. Este încă neclar de ce alegerea a căzut pe producător Stuart Hezeldayna, având în vedere experiența sa mică. Cu toate acestea, „colibe“, regizorul a făcut bine munca lor, creând o imagine de mișcare notabilă în 2017, a trecut cu succes atât SUA, cât și în afara statului.

Tim MacGraw

Este demn de remarcat faptul că rolul original al directorului și artistul a visat să îndeplinească rolul secundar al nume mare actor Forest Whitaker, bine cunoscut tuturor iubitorilor cinematografiei americane contemporane. În 2014, a negociat, dar nu au avut succes.

operator

De asemenea, este demn de remarcat faptul că, în calitate de operator de film baraca a făcut cunoscut Declan Quinn, pe care s-ar putea ști pentru munca sa cu privire la următoarele filme: „Vania 42nd Street“, „Leaving Las Vegas“, „28 de zile“, „Mic dejun pe Pluto "și" New York, te iubesc ". De „Shack“ operatorul a jucat, de asemenea, un rol proeminent, oferind povestea o mulțime de culori noi.

muzică

În final, menționăm că versiunea acustică a piesei "Stars" a fost înregistrată și pentru The Shack. A fost realizată de lumea creștină incredibil de reușită rock formație Skillet.

Actorii filmului au inclus atât actori, mai mult sau mai puțin cunoscuți spectatorului de masă, cât și tineri și fete foarte tinere. Deci este logic să menționăm cei mai importanți actori ai "Hut".

Artistul Sam Worthington

În fantezia dramatică "Hut" Sam Worthington a primit în mod neașteptat un rol major. Acest actor, multi sunt obisnuiti sa vada in tot felul de filme de actiune si blockbusteri. Dar, așa cum sa dovedit, Mac Phillips în spectacolul său a fost mai mult decât convingător. Actorul sa confruntat cu strălucirea cu sarcina care i-a fost atribuită și, cu siguranță, nu părea inadecvată în film.

barca

Sam Worthington este un actor australian care sa născut la 2 august 1976. Cea mai mare parte a vieții acestui bărbat a trăit în Sydney. A fost acolo că viitorul actor de la Hollywood a primit o educație corespunzătoare la Institutul Național de Artă Dramatică. Acolo Sam a învățat toate elementele de bază ale actului și, ca rezultat, a reușit să se îndrepte spre marele ecran. Cu toate acestea, succesul actorului nu a venit niciodată. Înainte de a deveni celebru, timp de mulți ani, Sam Worthington a fost forțat să intervină în roluri secundare în proiecte care nu prea proeminente și costisitoare.

Primele încercări de a obține un loc la Hollywood pentru Sam au devenit testul rolului noului James Bond în 2006. Dar, după cum se știe, Worthington a fost apoi ales Daniel Craig, care continuă să joace rolul agentului 007 până în prezent. Dar Sam nu a disperat și a continuat să viziteze tot felul de piese turnate. Și, astfel, noroc încă a zâmbit la australian. El a fost văzut de James Cammeron însuși, care dezvolta noul său proiect la scară largă "Avatar". În 2009, filmul a ieșit pe ecrane mari și a produs cea mai reală revoluție din cinematografia mondială. Noaptea trecută, Sam Wyorthington a devenit o stea din lume. S-au căzut pe el unul câte unul. În același an, a jucat un rol major în a patra parte a blockbuster-ului "Terminator: Let The Salvator Come". Numai comentariile de la el au fost deja mai negative decât pozitive.
filmul de hut 2017

Un an mai târziu, datorită datelor sale fizice uimitoare, Sam continua să se afirme în imaginea unui erou de luptători fantastice. Și de data aceasta australianul a fost destul de norocos să-și încerce imaginea lui Perseus în filmul "Bătălia de la Titani". Dintre numeroșii militanți și thrilleri din cariera actorului, au fost observate și roluri mult mai dramatice. În primul rând, acest lucru se referă la filmul "Everest", în care Sam a jucat rolul unui transportator care a făcut o sărbătoare faimoasă în trecut. Filmul sa dovedit luminos și tensionat și, de asemenea, ar putea deveni o lovitură a angajării. Cu toate acestea, abilitățile dramatice ale actorului au fost dezvăluite în "Hut", care cu siguranță va atrage atenția tuturor fanilor activității sale creative.

O. Spencer

Rolul lui Dumnezeu în film a survenit în mod neașteptat la actrița bine-cunoscută Octavia Spencer. Trebuie să recunosc că multe îndoieli cu privire la faptul că o femeie va reuși în cele din urmă să facă față unei astfel de căi dificile. Cu toate acestea, de fapt, Spencer a depășit chiar toate așteptările posibile. În multe privințe, datorită rolului său, filmul a avut un succes atât de solid. Apoi, vă prezentăm o scurtă biografie a actriței.

Octavia Spencer sa născut la 25 mai 1970 în Alabama. Acolo a primit studii superioare în științe umaniste. Cu toate acestea, în curând a ajuns la concluzia că vrea să-și conecteze viața cu cinema-ul. Dar începutul unei cariere dezvoltate pentru Spencer nu este la fel de reușit ca multe alte vedete ale zilelor noastre. Debutul actriței a avut loc în 1996 în drama judiciară "Timpul de a ucide". Dar numai rolul a fost episodic și foarte puțini oameni marcați.

De mai bine de zece ani, Octavia Spencer a fost forțată să întrerupă roluri mici în film și televiziune. Și abia în 2010, ea a ajuns în cele din urmă la gloria mult așteptată. Sa întâmplat din cauza film dramatic "Servants", care a devenit unul dintre primele hit-uri ale chiriei. În cele din urmă, Octavia a fost nominalizată pentru mai multe premii importante. A reușit chiar să obțină "Oscar" pentru cel mai bun rol de sprijin. Este puțin probabil ca actrița înainte de asta să se gândească chiar la un astfel de succes uriaș, care a căzut asupra ei.

tabără de film de hulă

Și, în ciuda mai mult de patruzeci de ani, actrița a început să invite tot felul de proiecte mari de la Hollywood. În special, puteți vedea în imagini „Frutveyl Station“, „prin zăpadă“ și franciza anti-utopică „Divergente“. A doua realizare majoră în cariera ei adevărat poate fi considerat o dramă biografică recent „Cifre ascunse“, care a fost, de asemenea, nominalizat pentru „Oscar“ în 2017.

T. McGraw

Tim KakGrow a jucat un rol secundar pentru Willie. Spre deosebire de personalitățile menționate mai sus, el nu este cunoscut atât pentru apariția sa în tot felul de filme și seriale, ci și pentru cariera muzicală. Timp de mai mult de 20 de ani, McGraw a fost unul dintre cei mai străluciți reprezentanți ai țării, având în repetate rânduri topurile. Tim fara probleme colecteaza sali intregi si calatoreste in lume cu noi hituri. Mulți muzicieni decid să-și încerce mâna la cinema. Dar nu tocmai toți au talent suficient pentru asta.

Cu toate acestea, Tim McGraw a reușit să se amestece cu succes în povestea generală, completându-l cu carisma lui incredibilă. Deci, dacă ți-a plăcut jocul actorului, atunci vă sfătuim să vă familiarizați nu numai cu celelalte sale lucrări din film, ci și cu albume de muzică.

Filmul "The Shack": recenzii critice

Ca întotdeauna, criticii au avut ocazia să privească acest film cu mult înainte de a fi lansat pe o bază largă. "Hut" a reusit sa treaca la numeroase festivaluri de film, pe care filmul a primit prima evaluare. Dar s-au dovedit departe de ceea ce au dorit autorii filmului să fie. Jurnaliștii nu au putut să pătrundă în profunzimea acestei povestiri dramatice, ca urmare a faptului că filmul avea opinii negative, mai degrabă decât pozitive. Mulți critici nu le plăcea complotul, care le părea a doua valoare și chiar primitivă.

actori

De asemenea, în recenziile despre filmul "Shack", criticii au remarcat că nu au fost impresionați de activitatea actorilor, în ciuda faptului că în castă au participat personalități bine-cunoscute. Dar tocmai asta a plăcut toată lumea, fără excepție, deci este o operă strălucită a camerei. În acest sens, recenzorii au fost unanimi.

Spectatorii obișnuiți, așa cum se întâmplă adesea, au perceput cinematografia ca fiind loiali profesioniștilor. Astfel, în majoritatea covârșitoare a recenziilor despre filmul "Hut" sunt pozitive și estimări pe site-uri mai mari decât media. Pentru mulți cunoscători simpli ai cinematografiei în masă, filmul sa îndrăgostit. Ei au înțeles perfect că filmul este puțin probabil să devină o capodoperă și să coboare în istoria industriei cinematografice. Cu toate acestea, în ciuda acestui lucru, "Hut" vă permite să aveți o seară bună. Mai mult, după recenzii, filmul "The Shack" te face să te gândești și la multe lucruri semnificative.

După cum știți, nu merită întotdeauna să asculți opiniile altora. Merită să urmăriți filmul și să îl evaluați obiectiv. De mult timp a fost cunoscut câte persoane - atât de multe opinii. Se poate spune cu certitudine - filmul este cu siguranță demn de atenție.

Rezultatul

În final, am primit unul dintre cele mai subevaluate filme în acest an. Pentru regret, aceste filme sunt extrem de dificil de concurat cu proiecte mult mai mari. Însă, în ciuda acestui fapt, filmul "The Hut" (2017) a mai plătit încă în box-officeul mondial, deoarece bugetul său nu era ceva scandalos. Astfel, tuturor cunoscătorilor cinematografului neobișnuit și, într-o anumită măsură, a autorului, acest film este obligatoriu pentru vizionare.

Și nu putem decât să sperăm că următorul film al lui Stuart Hazeldine va fi lansat mai devreme decât într-un lung 8 ani. Această persoană are cu siguranță un talent impresionant care trebuie dezvăluit.

Ilya Khrzhanovsky, regizor: biografie, filmografie. Filmul "Dau"Ilya Khrzhanovsky, regizor: biografie, filmografie. Filmul "Dau"
Plot, actori, recenzii și recenzii: film `Cameră` din 2016Plot, actori, recenzii și recenzii: film `Cameră` din 2016
Danny Boyle: FilmografieDanny Boyle: Filmografie