Filmul "Atonement": recenzii

Fiecare individ se dezvoltă spiritual în moduri diferite. Dar, în orice caz, dacă o persoană se îmbunătățește, ajungând să primească cunoștințe spirituale, cunoașterea lui și a lumii din jurul lui, mai devreme sau mai târziu reușește să găsească o armonie în sine. O persoană inteligentă în același timp nu este capabilă să suporte crucea responsabilității și permisivității. Armonia lumii interioare și exterioare este ruptă, îndoielile și temerile îl torturează, sufletul suferă în căutarea păcii. Ieșirea din situație, singura și inevitabilă, este pocăința și dorința de a ispăși păcatul. Tema pocăinței, păcatului și răzbunării este extrem de tradițională pentru artă: literatură, teatru și cinema. Politica de gen a operelor care ating acest subiect arzător este diversă. Vă permite să reflectați poziția autorului și să îi prezentați creatorilor oportunitatea de a dezvălui pe deplin caracteristicile personajelor, de a demonstra impulsurile emoționale interioare și starea emoțională-mentală. Această publicație prezintă recenzii ale operelor de artă: filme și cărți care acoperă acest subiect.rapoarte de răscumpărare

Horror din 2017

Proiectul autorului lui Michael Williams, care a acționat ca regizor și scenarist, sub numele The Atoning, a trecut aproape neobservat. Filmul de groază "Atonement" a primit recenzii neutre. Repertorii au subliniat asemănarea aparentă a imaginii cu mostrele de succes ale genului, cum ar fi "Blestemul lui Anabel" și "Astral", create de faimosul James Van. Adevărat, în bandă nu există păpuși ciudate, dar există un demon vag familiar, care hărțuiește o celulă decentă a societății. Realizarea de critici a autorului a fost numită forma entității din afara lumii - demonul are o figură surprinzător de atractivă și subțire, evident feminină. În recenziile "Atonement", spectatorul a comparat monstrul cu demonicul, murdar Mystic, din epicul "X-Men". Desigur, toate trucurile creatorilor nu sunt cu totul noi, dar arată bine și înfricoșător.

Horror - "Atonement" - recenziile s-au răcit din cauza turnării. Potrivit experților, impresia strica destul de neprofesionist tânăr Bosardzha Cannon (film de televiziune „Bonnie și Clyde“), care joacă un rol major. Deși criticii și a mers la actorul jucând capul familiei lui Michael Lacour, cunoscut telespectatorilor din serialul de televiziune „Nashville“ și filmul „26 de metri.“ Stăpânirea sa de reîncarnare este recunoscută ca nedescrisă, controversată. Laudă a fost acordată doar actriței Virginia Newcome, care a jucat o mamă cunoscută publicului la "Birou" și "C.S.I. Scena crimei ».recenzii de răscumpărare de filme de groază

Sinopsisul nu este fără speranță

Narațiunea cunoaște privitorul cu personajele principale - o familie americană obișnuită de trei persoane: părinții credinței și Ray și fiul lor Sam. Într-o zi, ei se confruntă cu impactul forțelor supranaturale, care sunt extrem de neclintiți. Nu numai natura demonică care le terorizează, eroii sunt dezbinați, iar povara trecutului nu le permite să se unească cu întruparea mistică a viselor lor de coșmar. Demonii personali ai fiecărui membru al familiei își câștigă puterea prin ruperea celulei societății din interior.

Criticii, lăsând comentarii ale filmului „Atonement“ de groază, a lăudat ideea inițială a autorului, dar și-a exprimat îndoieli serioase că actorii invitați ar putea trage inerente în complot dramei. Dar caseta de scrambler nu a provocat nici o plângere. Michael Williams, pentru „Atonement“ este a doua lucrare regizorală după drama post-apocaliptic OzLand și primul proiect în genul horror.răscumpărări recenzii de groază

Romanul lui Ian McEwan

În 2001, scriitorul britanic Ian Russell McEwan a lansat romanul "ispășire". Cartea a primit recenzii entuziaste, conform estimărilor criticilor literari, psihologia joacă un rol important în muncă, dramatizarea narării, dezvăluirea lumii interioare a personajelor și a jocului postmodern. Narațiunea spune despre rolul scriitorului și despre greșelile pe care le plătiți pentru întreaga viață. Criticii au lăudat "realismul scrupulos" al scriitorului, unii chiar și-au exprimat bucuria naivă din faptul că "romanul clasic este în viață". Recomandările entuziaste, desigur, au predominat, însă scriitorului i s-au spus multe reproșuri. Comentarii despre cartea "Atonement" a scriitorului britanic Anita Bruckner sunt uscate, categorice și chiar ironice. Ea evidențiază numeroasele inconsecvențe din complot și absurditatea narațiunii.răscumpărarea recenziilor lui McEwen

Schimbarea stilului

Arta comunitate critica nu ar putea ajuta, dar observa schimbarea scrierii de mână autorului a scriitorului în această lucrare. Un admiratori de lungă durată de McEwan într-un comentariu la „Atonement“, sa plâns că se simt inselati, așa cum a anticipat acțiunea sinistră, interesant, și în schimb a primit un joc de lumină și umbră, Descriere Hardware și conversații incoerente ale personajelor. Într-adevăr, produsul este foarte diferit de lucrările timpurii ale scriitorului, iar stilul și conținutul, nu există descrieri de atrocități, patologii sau sex. Ian McEwan comentarii cu privire la „Atonement“, scrisă într-un mod negativ, nu am luat în serios, și follow-up de muncă - „Pe plaja“, „Slastena“ si „Solar“ - creat într-un stil similar cu „Atonement“.recenzii de cărți de răscumpărare

Adaptare ușoară pe ecran

Filmul lui Joe Wright "Atonement" analizează criticii care prezintă o adaptare foarte atentă a aceluiași nume de către Ian McEwan. Potrivit evaluării experților realizatorilor filmului, romanul și filmul despre iubire sunt doar în măsura în care, în principal, ambele capodopere privind responsabilitatea autorului și relația dintre viață și artă. Principala diferență dintre adaptarea lui Wright a sursei literare este aceea că Iain a spus despre un bun scriitor, interpretarea lui Wright a făcut-o rău.

Film răspunsuri "Atonement" în comparație cu "The englezesc Pacient" cocktail rece, "A Very Long Engagement" și ozonovskogo "înger". În cele mai recente filme de succes creatori a vorbit despre modul în care scriitorul se transformă treptat într-un caracter de propria sa carte, și Wright arată eroina lui doamnă inteligentă, spunându-nu foarte realist, dar frumos și plin de pasiune poveste, care a veridicității în sine îndoieli.ian recenzii de răscumpărare mahueen

Scurtă descriere a liniei de poveste

În centrul de pictura primul treisprezece personaj principal Brijuni Tellis (actrita Sauarz Ronan), care nu sunt lipsiți de talent și încearcă mâna lui la scris piese de teatru narativ. Ea observă simpatia pe care a apărut între fiul Robbie Turner funcționarii (James McAvoy) și sora lui Cecilia (Keira Knightley). Într-o zi, apare o adevărată tragedie: vărul Lola Quincy (Juno Temple), care a venit să viziteze, devine o victimă a violului. În timpul unei investigații spontane, Bryony îi arată lui Robbie drept vinovatul a ceea ce sa întâmplat: imaginația ei violentă prezintă o imagine a abuzului, iar fata crede în ea. Young Turner este trimis în închisoare, apoi în fața celui de-al doilea război mondial.răscumpărarea vinovăției

Diferență față de roman

În romanul McEwan, narațiunea se concentrează asupra faptului dacă o persoană poate să-și amăgească vinovăția și dacă este mai ușor pentru scriitor să o facă. Scriitorul a încercat să-și dea seama ce este exprimat ispășirea romancierului, căci el are putere asupra destinului eroilor, ca și Dumnezeu. Joe Wright a transformat suferințele scriitorului în istorie moralizatoare. Momentul cel mai de succes al imaginii a fost o dezamăgire încântătoare, dezmințind prejudecățile, dând tragedie și polisemia adevărată, adâncimea filosofică pentru a reflecta evenimentele. Mulțumită ei, filmul se dovedește a fi o oadă pentru piercing-ul iubirii, marii puteri a artei, care, într-un anumit sens, chiar învinge moartea.

Acționând turnarea

Printre interpreții filmului "Atonement" se numără un duet de actor fin al lui Keira Knightley și James McEvoy. Knightley a reușit să-și contracareze temperamentul violent, așa că personajul ei arată foarte feminin, blând și lipsit de apărare. Nu mai puțin bun este James McAvoy, cunoscut pentru spectator ca Tumnus of The Cronicles of Narnia. Actorul a obținut cea mai dificilă imagine, așa că a trebuit să descrie schimbările în caracterul personajului său. Artistul britanic sa confruntat cu sarcina în mod strălucit, uitându-se la piesa sa - o adevărată plăcere.

Mai degrabă complicat mod tehnic scriitor aspirant probată care, cedând imaginația, pentru a distruge fericirea surorii sale, se la condamnarea autoflagelare înainte de sfârșitul zilelor. Rolul lui Brioni Tellis în diferite perioade de vârstă a fost interpretat de trei interpreți - S. Ronan, R. Garay și V. Redgrave. Fiecare actriță a încercat să se distingă favorabil, similitudinea lor externă este doar nominală, deci în imaginea colectivă trebuie să credem în cuvânt.

"Răscumpărarea vinovăției" de la Evgheni Sukhov

Tema răscumpărării este una dintre cele mai de bază din literatura clasică rusă și se reflectă în lucrările autorilor contemporani. Un exemplu poate servi ca o carte a lui Evgheni Sukhov "Răscumpărarea vinovăției". Recenzile despre romanul în afara ciclului sunt în mare parte pozitive. Narațiunea începe în regiunea Vologda, unde a fost abandonat un grup fascist de saboți. Echipa este condusă de Mikhail Averyanov, fost sergent al Armatei Roșii, care a crescut în zonă. În timpul școlii de informații germane, el a demonstrat devotamentul demonstrativ în fața Reich-ului și calitățile excepționale de luptă. Dar, după cum sa dovedit, diligența sa era doar o deghizare. Găsindu-se pe teritoriul URSS, Averyanov se preda imediat grupului său la SMERSH. După încercări lungi, Mikhail este atras să lucreze împotriva invadatorilor fascist-Hitler. Persoana principală încearcă în orice mod să-și răscumpere vinovăția în fața Patriei. Cu toate acestea, contra-spionajul sovietic față de trădătorii patriei are un cont special - greu și nemilos. Comentariul asupra "dezvoltării ulterioare a evenimentelor" de către Sukhov este tăcut în mod deliberat, păstrând intriga și determinând cititorul să se auto-familiarizeze cu romanul.răscumpărarea de vinovăție eugeny sukhov recenzii

Căutați în realitate

Plăcerea unui tip complet diferit oferă publicului proiectul Lost. Quest în realitate "Saw: Redemption" a fost creat pe baza celebrului epic cinematografic de groază. Participanții la joc sunt transferați la bârlogul unui maniac însetat de sânge, asupra designului căruia au lucrat decoratorii și tehnicienii profesioniști. Impresia este intensificată de coloana sonoră a anturajului, de efectele de lumină și de fluctuațiile de temperatură. Lost a început să cucerească piața Moscovei, deși recent, dar a fost implicată în proiecte de acest gen de mult timp. Scenariul Quest "Saw" a fost testat în alte orașe din Rusia și a fost deschis în capitală, ținând cont de toate îmbunătățirile. Cercetarea cu sânge "Saw: Redemption" nu este convocată de participanți, dar observați că este impresionantă, mai ales pentru începători. În ceea ce privește respectarea TB, proiectul este absolut sigur, nu există traume pentru participanți pentru întreaga durată a activității lor.

Lyrics - este punctul culminant al poezieiLyrics - este punctul culminant al poeziei
Rugăciunea pocăinței este o modalitate de a se împăca cu DumnezeuRugăciunea pocăinței este o modalitate de a se împăca cu Dumnezeu
Nevoile materiale ale omului - exemple, trăsăturiNevoile materiale ale omului - exemple, trăsături