Teatrul "Contemporan", piesa `Amsterdam`: recenzii, actori, conținut

Piesa "Contemporană" "Amsterdam", cu comentarii despre care puteți vedea în acest articol, este una dintre cele mai vizitate la Moscova în acest moment. Baza pentru complot a fost piesa lui Alexander Galin, Parada, care povestește despre conștiința de sine și libertatea de alegere. Directorul "Amsterdam" a fost Serghei Gazarov.

Istoria apariției producției în repertoriul Teatrului Sovremennik

Pentru toți oamenii civilizați de la Amsterdam și locuitorii săi sunt asociate cu concepte, cum ar fi toleranța și toleranță. Acesta a fost motivul de a alege locul de muncă Galin ca joc sursă de complot premieră „contemporană“. Autorii atât de fericit și amar „Amsterdam“ stabilit pentru a împinge publicul să reflecteze asupra problemelor urgente și de actualitate homosexuali și se pare că într-o anumită măsură, ei au reușit să realizeze planurile lor.

Teatrul Sovremennik

În ciuda ambiguitate și scene provocatoare multe trupa talentat, condus de S. Gazarov a fost în măsură să mențină distincția între arta reală și o imitație ieftină. De asemenea, nu veți auzi un răspuns clar la întrebările de personaje de joc sclipitor, dar întotdeauna gândesc la asta, te va empatiza cu sinceritate și să se distreze din inimă. Actrita Alena Babenco - interpret al rolului feminin cheie - otozhestvila tema „Amsterdam“ și să încerce membrii societății moderne găsi un numitor comun între ele, ca extreme ireconciliabile doar par atât, atâta timp cât nu întâlnim ei față în față.

Informații generale despre producție

Distribuția "Amsterdam" și actorii: Mihail Efremov (Skvortsov), Alena Babenco (Larissa), Shamil Khamatov (Victor), Evgeny Pavlov (Dolores), Darya Belousova (Karina), Victoria Romanenko (Marina).

La producerea aceleiași lucrări Alexey Aygi (compozitor), Sophia Kruglikova (aranjament muzical), Gulshan Oleynikov (director adjunct), Oleg Plaksin (director adjunct), Alla Kozhenkova (costume și scenografie), Olga Pshenitsyna și Alexander Matsko (coregrafi), Anatoli Kuznetsov (artistul pe lumină).

Cuprinsul piesei Amsterdam

Durata piesei "Amsterdam" este de 3 ore. Producția include o întrerupere. Scenariul este scris într-un gen de benzi desenate, prima acțiune este construită exclusiv pe umor, ceea ce nu se poate spune despre a doua parte. După întrerupere, audiența va trebui să privească un unghi diferit față de valorile și credințele lor. Numai spectatorii adulți au permisiunea de a vedea performanța. Biletele pentru piesa "Amsterdam" pot fi cumpărate sau rezervate în mai multe moduri:

• on-line pe site-ul oficial al "Contemporan";
  • la adresele: Bulevardul Chistoprudny, 19, Piața Roșie, 3 (Casa de Comerț "GUM"), Piața Zhuravlev, 1 ("Palatul pe Yauza");
  • prin telefon sau e-mail indicat în sursele oficiale ale teatrului.

Ideea și conținutul spectacolului

"Amsterdam" îi spune spectatorului povestea omului de afaceri de succes din Ekaterinburg, Skvortsov, care a experimentat perestroika, anii 1990 dificili și alte trăsături ale vieții în Rusia. Principalul personaj și soția sa Larissa îi trimit pe fiul lor Victor să studieze la Londra. În timp, cuplul învață că singurul lor copil a mers cu prietenul său la Amsterdam pentru a vizita parada gay.

Actorii joacă te face să crezi: de ce reprezentanții minorităților sexuale atât de îndrăznețe, luminoase și vesele? Caracter Dolores E. Pavlova - o imagine colectiv de oameni care se luptă și în toate circumstanțele menținerii fondului comercial, pentru a evita argumente, insulte, urlând, uși trântite, și alte reacții umane standard cu orientare normală. Poate pentru că reprezentanții comunității LGBT au depășit iadul personal, constând din severitatea auto-determinare și recunoașterea acestei sine, neînțelegere și respingerea acestui nativ de stat, iar acum mai în măsură să recunoască ceea ce este necesar pentru a da timp prețios, și că nu ar trebui să pierdem viața. În orice caz, după vizionarea „Amsterdam“ trebuie să răspundă mental la o singură întrebare: Avem dreptul de a judeca pe cineva bazat pe aspectul și modul de viață diferită de a noastră?

Mikhail Efremov

Actorul este Artist onorat Rusia. Până în 1987 a studiat cursul lui V. Bogomolov la Școala de Teatru de Artă din Moscova. După absolvire, a devenit organizator și director artistic al Teatrului Sovremennik-2. De-a lungul anilor de existență Efremov au participat la producții de „Slap“, „The Seventh feat lui Hercule“ și „Umbra“. A lucrat la proiectele "Poetul Cetății" și "Bunul Domn", care au fost lansate pe canalul "Rain".

Performanța duratei Amsterdamului

Actorul piesei "Amsterdam" Mikhail Efremov a jucat mai mult de o sută de roluri în cinematografie. A participat la următoarele producții ale Contemporanului: Trei Surori, Sharmanka și Anarhie. A slujit în teatrele "School of Modern Play" și Teatrul de Artă din Moscova. AP Cehov.

Alena Babenko

Artist de onoare al Federației Ruse a studiat la Universitatea de Stat Tomsk din cadrul Facultății de Cibernetică și Matematică. Mai târziu a devenit student Institutul de Cinematografie al Rusiei numele SA. Gerasimova (atelierul AV Romashin). A. Babenko este implicat în următoarele producții ale Teatrului Sovremennik: "Dușmani. Poveste de dragoste, Timpul femeilor, Pygmalion, Trei Surori, Sonata toamna, Late Love și Amsterdam.

Bilete pentru spectacolul Amsterdam

Filmografia actriței are mai mult de douăzeci de roluri. Mulțumită eroinei sale Vera din fotografia "Driver for Faith", Babenko a primit patru premii. În 2011, actrița a fost premiată cu premiul "Idol" (care a pus în scenă "Enemies: A Love Story", rolul lui Yadviga). De asemenea, Alena Babenko a participat la drama "Camerele" ("Art-Peter"), regizat de coregraful O. Glushkov.

Evgeny Pavlov

Actorul este un absolvent al Institutului de Teatru de Stat Yaroslavl (curs Shalimov VS). În 2007, sa alăturat trupei Sovremennik. În repertoriul actual al E. Pavlova a inclus astfel de spectacole: "Vai de Wit", "Trei surori", "Toamna Sonata", "Pygmalion", "Igraemhellip- Schiller", "Lady", "Amsterdam", „dușmani. Povestea dragostei "și" Trei tovarăși ".

Performanți actori din Amsterdam

În prezent, actorul a jucat în următoarele filme: "Soldiers", "Split", "Cum de a divorța un milionar" și "Pasiunea misterioasă". În alte teatre, Pavlov a lucrat la spectacolele "Părinți dificili" (rol - Michelle) și "Visele poetului Levitan" (rol - om Ironic). În 2008 a primit premiul "Moscova Komsomolets" pentru inscenarea "Vai de Wit".

Feedback pozitiv despre piesa "Amsterdam" în "Contemporan"

Cei mai mulți spectatori care au reușit să vadă producția au fost mulțumiți de distribuție. Pentru a cumpăra un bilet la Amsterdam costă cel puțin pentru a se bucura de arta lui Mikhail Efremov, abilitatea lui uimitoare de a transmite dramă printr-o imagine de benzi desenate. Comentariile entuziaste ale piesei "Contemporan" "Amsterdam" nu pot face fără a menționa jocul uimitor și colorat al lui Evgeny Pavlov ca Dolores. Entuziasmul lui, plasticul și dansul pe tocuri vor rămâne în inima ta pentru totdeauna. "Amsterdam" este un fel de spectacole care ne face să râdem la lacrimi, în timp ce purtam cu conținutul său un înțeles profund.

Performanță Amsterdam Concursuri contemporane

Fanii producțiilor de înaltă calitate vor observa și o muzică bine aleasă pentru comedie. Toți spectatorii, ca unu, îl laudă pe designerul de costume Alla Kozhenkov, creând haine potrivite pentru fiecare personaj.

Discutarea recenziilor

Nu toate recenziile despre piesa "Amsterdam" din "Sovremennik" s-au dovedit a fi bune. Ele sunt un ordin de mărime mai mic decât pozitiv, dar totuși le acordă atenție. Printre public au existat oameni care au numit producția tribală și neinteresantă. Unii au descoperit că prețul biletului este prea mare. Alții au găsit piesa prea lungă și în unele locuri plictisitoare.

Диван `Амстердам`: comentarii, descriereДиван `Амстердам`: comentarii, descriere
Muzeul germenilor din Amsterdam: o lume uimitoare poate fi văzută de toată lumeaMuzeul germenilor din Amsterdam: o lume uimitoare poate fi văzută de toată lumea
Teatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăziTeatrul din Moscova "Contemporanul". Ieri și astăzi