Filmul "Sosire": recenzii ale spectatorilor și criticilor, complotul și distribuția actorilor

Genul științei fictive sa născut în prima jumătate a secolului trecut. Și în toată istoria cinematografiei, el a continuat să fie unul dintre cei mai populari dintre spectatorii de diferite categorii de vârstă. Cu toate acestea, în majoritatea covârșitoare a cazurilor, filmele filmate în acest gen au fost mai distractive decât cele intelectuale. Dar, odată cu începutul secolului XXI, situația sa schimbat. Da, filmele de popcorn de oriunde de pe ecrane nu sunt plecate. Dar a început să apară din ce în ce mai mult din filmele originale de fantezie cu un ton filosofic. Și una, fără îndoială, este succesul recent "Sosirea", regizat de regizorul Deni Vilnev.

Filmul a primit un număr mare de premii și nominalizări. Cu toate acestea, după ce a văzut, a mai rămas multe întrebări. În acest articol vom vorbi în detaliu despre cine și cum să creeze această imagine mișcare și știu exact ce sensul era încă pus în „Sosiri“ (2016). Review-uri, recenzii pentru film vor fi, de asemenea, discutate în articol.

recenzii despre sosirile filmelor

Despre ce este vorba?

Louise este o femeie tânără care și-a petrecut toată viața studiind limbile străine. În lingvistică, ea este cea mai bună dintre cele mai bune și își dedică timpul liber activității sale. În prezent ocupă o poziție într-o universitate de prestigiu. Dar într-o zi, viața ei se schimbă dramatic.

Acest lucru se întâmplă după apariția în multe orașe mari a unor obiecte zburatoare ciudate. Oamenii erau în panică și nu știau ce se va întâmpla în continuare. Este clar, omenirea a ghicit de mai mulți ani că oamenii sunt departe de a fi singura rasă supramentală din Galaxie. Cu toate acestea, sosirea navei spațiale a fost atât de neașteptată încât chiar guvernul pur și simplu nu știa ce să facă în continuare.

sosirea filmului 2016 de recenzii

evoluții

Filmul "Sosire" analizează planul pozitiv pentru ceea ce se află în suspans de la început până la sfârșit. Pe de o parte, aceste nave au fost localizate fără a prezenta nici o amenințare. De asemenea, nu a existat nici un semn de agresiune din partea lor. Cu toate acestea, armata era sigură că era necesar să atace inamicul, în timp ce el nu a făcut-o mai întâi. Dar aici, câțiva dintre comandanții-șefi erau de altă părere. Ca urmare, ei au decis să angajeze cei mai buni oameni de știință pentru a studia obiectele. Și unul dintre oamenii de știință, care a transformat o oportunitate atât de unică, a fost Louise. Și acum va trebui să încerce să dezasambleze limbajul străin și să înțeleagă ce mesaj încearcă să ne transmită. În această chestiune dificilă, ea va fi asistată de un fizician nuclear experimentat. Următoarele săptămâni vor schimba pentru totdeauna opiniile personajului principal despre lumea din jurul nostru ...

sondajul criticilor sosirilor filmelor

Directorul

Directorul acestui proiect de mare amploare a fost canadian Denis Villeneuve, care până de curând a fost considerat director al unui drept de autor de filme ieftine. În special, din cauza thrillerele de calitate, cum ar fi „foc“, „captivă“ și „inamic“. Toate aceste filme erau foarte diferite de filmul tipic de masă și au căzut în gustul exclusiv de kinomanam. Cu toate acestea, producătorii de la Hollywood nu se tem să încredințeze "Sosirea" lui Villeneuve.

Acest lucru se datorează, probabil, faptului că în film nu se concentrează asupra familiarul elementelor de gen SF, cum ar fi de acțiune, suspans și efecte speciale. „Sosire“ (2016), din care o revizuire vă este prezentată în articol, mai mult ca o dramă clasică. Singura diferență este prezenta nave spatiale si a strainilor (care, pentru tot filmul, noi aproape nu arata). Deci asta Denis Villeneuve a venit într-un moment oportun. În cele din urmă, el a reușit să creeze proiectul său cel mai scump și mai numeros, care a fost bine primit de oameni. Acest lucru a permis să se stabilească ferm regizorul de la Hollywood și să lucreze la filme de cel puțin rece, cum ar fi „Blade Runner 2047“ și „Dune“.

film sosire 2016 comentarii de către critici

exprimate

Filmul "Sosire" revizuiește premiul primit pentru piesa excelentă a actorilor. Compoziția actorului acestui film include doar trei actori eminenți cunoscuți publicului larg. Au fost cei cărora le-a fost dat timpul principal. Deci, în 2 ore, ei sunt pe deplin capabili să dezvăluie personajele lor și să execute un rol cu ​​adevărat genial care cu siguranta vor fi incluse într-o listă cu cele mai bune din cariera sa.

Amy Adams

Rolul lingvistei Louise a fost de neegalat Amy Adams. În ultimii ani, ea a reușit să se dovedească a fi o actriță versatilă, care poate lucra într-o varietate de genuri cinematografice. Și "Sosirea" a devenit următoarea confirmare. În film, ea a apărut într-o imagine dramatică, care a jucat fără cusur. Odată cu ea, a eclipsat orice membru al distribuției. Deci, putem spune cu încredere că succesul "Sosire" de cel puțin 50% este asociat cu participarea la ea a lui Amy Adams.

Amy Adams și-a început cariera de la o vârstă fragedă. La acea vreme, ea a jucat mai mult în teatru. În film, ea a primit doar rolul episodic și nu cel mai important. După câteva teste nu foarte de succes, ea a avut încă un rol de sprijin în filmul cult de Steven Spielberg, „Catch Me If You Can.“ Aceasta este doar o faima reala a venit la ea dupa un film independent "Beetle iunie", filmat in 2005. Și abia după aceea, cariera ei a urcat rapid pe deal. Vă puteți bucura, de asemenea, un actor joc Amy Adams în următoarele imagini, vă recomandăm la prezentare: „Enchanted“, „Doubt“, „Big Eyes“ și „Sub capacul de noapte“.

filmul sosiri recenzii ale spectatorilor

Jeremy Renner

Principalul rol mascul a fost jucat de actorul american Jeremy Renner, cel mai puțin cunoscut. Astrofizicianul Ian Donnelly a fost destul de convingător în interpretarea sa. Asta doar pe fundalul unui personaj mai colorat, Amy Adams, este clar pierdut. Și apoi vina nu este atât de mult Renner, ca scenariul ca un întreg. Întregul film Ian Donnelly este un asistent, jucând în întreaga poveste nu este cel mai important rol. Dar, în general, participarea la filmul Renner a fost un plus plăcut pentru cunoscători de actori excelenți.

Primul rol serios jucat de Jeremy Renner în 2007. Apoi a primit rolul secundar al unei săgeți în oroarea apocaliptică "28 de săptămâni mai târziu". Dar adevărata glorie a venit la actor mai târziu. Este vorba despre thrillerul militar "Lord of the furt", lansat în 2007. Pentru ea actorul a primit fiecare laudă posibilă atât spectatori, cât și critici. Dar publicul de masă Renner este cunoscut pentru recentele hit-uri "The Avengers", "Mission Impossible" și "Evoluția lui Bourne".

recenzii despre sosirea filmului 2016

Forest Whitaker

Rolul secundar a fost unul mult mai experimentat și puțin mai puțin cunoscut actorului nostru afro-american Pentru Forest Whitaker. A jucat rolul colonelului Weber. Personajul său a ales candidații lui Louise și Iain să participe la un astfel de studiu important. Timpul de pe ecran Forest Whitaker nu a petrecut prea mult, dar charisma acestui actor experimentat este amintit.

În timpul carierei sale lungi, Pădurea a avut timp să-și încerce mîna pe multe genuri și roluri diferite. De multe ori, a apărut în fundal, dar, în cazuri rare, a reușit să obțină rolurile principale. Și, de regulă, și-a folosit perfect șansele. Numai că există un samurai tăcut din filmul lui Jarmusch, pe care la jucat în 1999. Dar cel mai important succes îl aștepta pe Whitaker după ce a participat la drama "Ultimul rege al Scoției". De dragul filmului, chiar a trebuit să câștige câteva zeci de kilograme în plus. Ca rezultat, rolul a fost marcat de un număr de nominalizări și premii.

sosire 2016 de recenzii pentru film

Filmul "Sosire": recenzii ale publicului

Filmul a fost destul de scăzut cu standardele moderne, cu un buget de 40 de milioane de dolari. Cu toate acestea, o campanie de publicitate la scară largă a permis "Sosire" să devină în cele din urmă un succes la box office. Așa că am văzut acest film nu numai fanii filmelor cu tonuri filosofice, ci și un public de masă. Primul, așteptat, era în extaz de nedescris din ceea ce au văzut pe ecran. Motivul pentru aceasta a fost un scenariu calitativ cu un scop neașteptat. De asemenea, mulți au fost uimiți de relaxare, se poate spune chiar și ritmul meditativ al narațiunii. În acest caz, el a permis să simtă mai bine atmosfera, nu a fost distras de editare inutilă și de efecte pe computer.

Cu toate acestea, audiența în masă în acest caz a fost împărțită în aproximativ două tabere. Primul film în ansamblu era plăcut, dar pentru alții părea incredibil de plictisitor. Dar poate fi explicat prin faptul că, prin urmare, pur și simplu nu au înțeles ideea întruchipată în "Sosirea", care sa dovedit a fi prea nereușită pentru ei. De asemenea, motivul ar putea fi acela că ei se așteptau la un blockbuster clasic, din care, bineînțeles, filmul nu este.

În general, filmul „sosire“ (2016), comentarii (rating este destul de mare - 8-8.2 puncte dintr-un posibil 10) au primit atât pozitive, cât și negative. Acest lucru este destul de previzibil pentru un astfel de film non-standard.

sosire 2016 de recenzii

Filmul "Sosirea" (2016): recenzii ale criticilor

Ca întotdeauna, criticii și jurnaliștii au reușit să aprecieze această capodoperă chiar și la presă și la diverse festivaluri care au avut loc în întreaga lume. Filmul "Sosirea" criticilor a primit recenzii în cea mai mare parte eulogistică. Ei au apreciat în unanimitate acest proiect Villeneuve chiar înainte de lansarea unei chirii largi. Doar au făcut-o "Sosirea" părea ca o gură de aer proaspăt pentru întregul gen. De exemplu, cel mai faimos critic de film al Rusiei - Anton Dolin - a remarcat că filmul este încă dificil de atribuit științei. Mai degrabă, este o dramă lingvistică. Mai mult decât atât, este unic și unic în genul său. Și cu această afirmație este greu de argumentat. Mulți critici l-au susținut în această declarație.

onoruri

Filmul a fost nominalizat pentru multe dintre cele mai importante premii europene și americane, care este o raritate pentru un film împușcat în acest gen. Pictura originala a fost remarcat nominalizări pentru „Globul de Aur“ la categoria „Cea mai buna actrita“ (Amy Adams) și „Cel mai bun Soundtrack“. Cu toate acestea, nu a fost posibil să câștige cinematografii. Dar, la "Oscar", "Sosirea" aștepta mult mai multe oportunități de victorie. Acolo, filmul a primit următoarele nominalizări: „Cel mai bun film“, „Cel mai bun regizor“ (Denis Villeneuve), „Cel mai bun scenariu adaptat“, „Cel mai bun operator“, „Cel mai bun sunet“, „Cel mai bun montaj“, „Cel mai bun lucru al directorului de artă“ și "Cea mai bună editare de sunet". Cu toate acestea, statueta a primit doar ultima opțiune.

Rezultatul

Filmul "Sosirea", probabil, nu a devenit un punct de reper în istoria cinematografiei. Și este puțin probabil ca după zeci de ani, cineva să o perceapă ca pe o clasică absolută. Cu toate acestea, fanii de gen acest film va dori cu siguranta. Creatorii au lucrat la fiecare detaliu pentru a face o adaptare decentă a lucrării cultului, adăugând o mulțime de elemente noi. Toată lumea sa confruntat cu sarcina absolut fără excepție. Deci, dacă ați pierdut acest film, vă recomandăm să o citiți. Cu siguranta nu vei regreta timpul petrecut!

Filmul "De la mașină". Actori și roluriFilmul "De la mașină". Actori și roluri
Filmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilorFilmul ororilor "Dincolo de ușă": recenzii ale criticilor și spectatorilor
Regizorul sovietic Boris Barnet: biografieRegizorul sovietic Boris Barnet: biografie