Filmul "Prometheus": recenzii ale criticilor și spectatorilor de film

În 2012, pe ecrane a apărut filmul "Prometheus", recenziile cărora rămân controversate până în prezent. Regizorul filmului este Ridley Scott, cunoscut pentru numeroasele sale lucrări strălucite în filme. În filmografia sa există picturi de genuri complet diferite. A împușcat casete istorice, fantastice, comedii, fantezie, detectivi, thrillere și groază. Dar mulți spectatori îl cunosc prin cea mai faimoasă pictura - legendara groază a "Alien".

Deci, filmul "Prometheus". Recenzii, recenzii, povestiri și actori ai imaginii - subiectul articolului nostru.

filme prometheus

Istoria creației

După succesul surprinzător al filmului science fiction "Alien", Ridley Scott a fost oferit să conducă din nou lucrul la continuarea filmului. Dar până atunci a fost atât de ocupat cu munca pe alte proiecte, de fiecare dată când a fost forțat să refuze. Dar "Alien", prin care a primit recunoaștere și faimă în lumea cinematografiei, a rămas întotdeauna una dintre lucrările preferate ale regizorului. El nu a exclus niciodată posibilitatea revenirii la povestea ființelor extraterestre care au dus moartea la toate lucrurile vii. Inițial, filmul "Prometheus", recenzii ale criticii de film despre care sunt în mare parte pozitivi, a fost conceput ca o continuare directă la "The Stranger". Dar apoi regizorul a schimbat conceptul imaginii viitoare. A devenit o lucrare independentă, dar în același timp a dezvăluit unele secrete ale originii monștrilor străini, cu care luptase locotenentul Ripley.

Scenariul original al filmului nu se potrivea cu regizorul. El a dorit ca tema noii imagini să fie cât mai puțin posibilă, amintind de seria despre "străini". Așa că la invitat pe Damon Lindelof, scenaristul serialului "Staying Alive".

Filmarea unui film

Geografia filmării filmului "Prometheus", recenzii ale căror spectatori și critici sunt controversate, este foarte vastă. Producția a început în Canada, în Toronto. Apoi Scott a continuat să tragă în Londra. Unele scene au fost filmate în Islanda, Maroc și Scoția. Anul eliberării imaginii "Prometheus" - 2012. Recenzii despre aceasta vor fi prezentate mai jos.

Cu milioane de ani în urmă, pe o planetă sterilă, unul dintre Creatori - reprezentanți ai rasei extraterestre - se sacrifică pe sine, consumând lichid care distruge corpul său moleculelor de ADN. În apele oceanului după moartea sa se formează celule vii.

recenzii prometheus

La sfârșitul secolului XXI, oamenii de știință găsesc vechi picturi în rocă. Pe ei, oamenii se închină unor ființe umanoide înalte care îndreaptă spre stele. Arheologii Shaw și Holloway sunt convinși că pictogramele arată o hartă a cerului înstelat și cu ajutorul ei poți calcula locația extratereștrilor care vizitează Pământul în antichitate. De asemenea, ei cred că ființele extraterestre au dat viață tuturor lucrurilor vii din lumea noastră. Peter Weiland, șeful unei corporații puternice, organizează o expediție spațială pe planeta Creatorilor. Nava de cercetare Prometheus ajunge la LV-223, o bază de străini.

recenzii prometheus despre film

Oamenii de știință descoperă aici o structură veche și explorează unul dintre ei. În interiorul membrilor echipajului se găsesc rămășițele unor creaturi uriașe umanoide. Holograma activată arată că ei au scăpat de un fel de pericol. Într-una din camere, oamenii de știință au descoperit o multitudine de cilindri umpluți cu un lichid negru. Android David ia în secret un container. Pe navă, el amestecă lichidul din cilindrul străin în sticla lui Holloway și îl bea.

Într-o structură uriașă, doi membri ai echipajului sunt atacați de creaturi asemănătoare cu șarpele, mutate de viermi locali datorită fluidului negru din cilindri. În timp ce oamenii de știință caută camarazii dispăruți, David găsește o sală de control. Structura este o navă spațială gigantică cu o încărcătură de containere. Android recunoaște că destinația finală a navei a fost Pământul. Într-una din criocapsule, el găsește un Creator viu.

Recenzările Prometheus ale criticilor de film

"Prometheus" - precursorul "Alien"?

În 2002, Scott a plănuit să facă un film care să dezvăluie publicului misterul apariției cursei străinilor. În prima parte a seriei vehiculul de tractare "Nostromo" găsește nava extraterestră, al cărui echipaj a murit în lupta cu xenomorfurile. A fost logic să presupunem că regizorii vor arăta istoria acestei nave. Dar în 2009, Ridley Scott a spus că a revizuit conceptul de imagine. El a refuzat ideea prequel și a decis că "Prometheus" (recenzii despre film poate fi văzut mai jos) va fi o imagine independentă. Totuși, el a lăsat o legătură cu universul străinilor și a dezvăluit, așa cum a promis mai devreme, secretul originii lor.

Actori și roluri

Interesant, într-unul din principalele roluri ale filmului, Ridley Scott a vrut să-l vadă pe Leonardo DiCaprio. El chiar a amânat filmările de dragul actorului, dar apoi a abandonat ideea. Dar chiar și fără DiCaprio, distribuția lui Prometheus nu este rea.

Arheologul Elizabeth Shaw a fost interpretat de actrița suedeză Numi Rapas. Pentru audiență este cunoscută pentru participarea la filmul "Sherlock Holmes: Jocul Umbrelor". Actrita sa gândit la povestea vieții lui Shaw pentru o mai mare persuasivitate. Acest rol a fost jucat și de artiști de aceeași natură ca Natalie Portman, dar regizorul a optat pentru Rapas.

prometey 2012 comentarii

Șeful expediției, Maridith Vickers, a fost interpretat de strălucitoarea Charlize Theron. Personajul ei este o persoană rece, care calculează, care face rapid decizii complexe. Este interesant faptul că aproape simultan actrita a trebuit să joace femei dure și puternice în două filme: Prometheus și Mad Max. Pentru acest rol, cu excepția lui Theron, intenționează să îl invite pe Angelina Jolie.

filme prometheus

Michael Fassbender încorporat pe ecran o imagine a androidului David, care are o mare cunoaștere în domeniul limbilor străvechi și pune cu ușurință experimente pe oameni.

recenzii și recenzii despre filmul prometheus

Multi-miliardarul Peter Weiland, care viseaza sa primeasca vindecare si sa prelungeasca viata de la Creatori, a interpretat-o ​​pe Guy Pearce.

Rolul arheologului Charlie Holloway sa dus la Logan Marshall-Green.

Ian White, un actor galez și un mare fan al seriei "Aliens", a jucat supraviețuitorul în criocaplul Creatorului.

Sensul filosofic al filmului Ridley Scott

"Prometheus" este o imagine neobișnuit de interesantă, dar destul de dificilă pentru percepție. În primul rând, ridică întrebări filosofice fundamentale cu privire la originea și destinul omului și, în al doilea rând, creatorii filmului au lăsat mult în spatele scenei. Drept urmare, spectatorul are o mulțime de întrebări, răspunsurile la care nu a primit niciodată.

Filmul "Prometheus" - recenzii și recenzii ale criticilor

Fotografia a primit recenzii pozitive. Criticii de film au apreciat calitatea efectelor vizuale. Mi-a plăcut și activitatea colectivului cinematografic al filmului. Despre script-ul au fost întrebările - inconsecvențele evenimente și comportamentul ilogic în unele momente ale personajelor principale nu au putut sări în ochi. Dar multe "găuri" din scenariu au fost scoase pentru o viziune specială asupra ideii picturii lui Ridley Scott.

Thrillerul science fiction "Prometheus" - recenzii despre spectatorii filmului

Fani ai sagei lui Aliens nu au susținut filmul ca pe criticii de film. Ei au subliniat defectele din motivele complot Corporation, a trimis „Prometheus“ pe o căutare pentru Creator, comportamentul neprofesionist al membrilor echipajului, care a pozitionat filmul ca o echipă de specialiști și nu monștri extraterestre bine definite.

În ceea ce privește spectatorii obișnuiți, recenziile au fost în mare parte pozitive. Scala și proiectul de divertisment, o distribuție excelentă de actori - acest lucru a fost remarcat de către recenzori în primul rând.

Eșec sau succes?

Recenzările pozitive ale criticilor despre filmul "Prometheus" nu au salvat situația în box-office-ul american. Nu putea să-i plătească banii cheltuiți pe el. Însă închirierea de imagini a lumii a fost un succes. Taxele generale au însumat peste 400 de milioane de dolari.

Urmărire "Prometheus" - graficul și data eliberării pe ecrane

Se pare că Ridley Scott serios interesat de istoria Creatorului, sau jocheii Cosmic, așa cum au numit rasa de giganți care au creat oamenii în filmul „Alien“. Terenul sequel-ului este păstrat secret. La început, Scott a avertizat că în el nu vor exista xenomorfe (străinilor). Cu toate acestea, regizorul a schimbat curând conceptul de film. Străinul va fi, dar nu în forma obișnuită. Scott este obosit de vederea monștrilor extratereștri și dorește ca filmul să nu le aibă.

Distribuția nu este încă reprezentată, dar se știe că în continuare spectatorii vor vedea cei doi membri supraviețuitori ai echipei - Elizabeth Shaw și androidul David.

Data aproximativă pentru eliberarea celei de-a doua părți a lui Prometheus a fost deja stabilită - mai sau octombrie 2017. Ridley Scott a promis că va începe să fotografieze în 2016. Având în vedere ocuparea mare a directorului în alte proiecte, acest lucru este greu de crezut.

Japheth Cotto - mândrie de teatru și cinematografie a secolului trecutJapheth Cotto - mândrie de teatru și cinematografie a secolului trecut
Continuarea este o continuare a complotuluiContinuarea este o continuare a complotului
Cele mai bune filme din genul de fantezie - un tratament pentru cinefiliiCele mai bune filme din genul de fantezie - un tratament pentru cinefilii