Performanță "Aceste fluturi liberi": recenzii, un complot, regizorul, actorii

În articol să vorbim despre actorii piesei "Acești fluturi liberi". Nu toată lumea a urmărit această performanță plăcută, dar toată lumea ar trebui să aibă cel puțin o idee despre asta. Producția fabuloasă, actorii talentați și înalta pricepere a tuturor celor care au investit în crearea acestei performanțe vă vor permite să simțiți atmosfera frumoasă a artei înalte.

poveste

Povestea spune despre un tânăr care decide să trăiască separat pentru a-și dovedi pentru sine și pentru lumea că este independent. Numele lui e Donald. În vecinătate trăiește o tânără pe nume Jill, care sa căsătorit devreme, și la numai 6 zile după nuntă, a fugit de noul soț. De asemenea, dorea să dovedească tuturor celor din jurul ei că a reușit să trăiască singură. Fata găsește cu ușurință o limbă comună cu tipul. După un timp, îi cere să-l viziteze și începe o conversație plăcută. Cu toate acestea, aproape imediat se dovedește că Donald are o caracteristică neplăcută - este orb. În ciuda acestui fapt, Jill este uimită de cât de mult este tipul vesel, distractiv și deschis. Aproape mereu glumește și râde. Ei vorbesc de multe ori seara, și în curând se îndrăgostesc unul de celălalt. Jill vede în el un om profund care poate percepe în mod adecvat lumea.aceste recenzii de performanță fluture gratuit

Despre personaje

Să vorbim puțin despre personajele personajelor noastre principale. Recenzile despre piesa "Acești fluturi liberi" sunt fundamental diferite. Sunt oameni, care sunt încântați, dar sunt și cei care nu le-a plăcut deloc prezentarea sau nu i-au înțeles ideea. Cu toate acestea, nu există oameni indiferenți care, după ce au vizionat spectacolul, nu au mai rămas emoții. Actorii din "Aceste Butterfii libere" au transmis perfect personajele descrise de autor. Deci, îi vom cunoaște mai bine.

Donald este un filozof. Vorbește foarte mult, dar nu se deranjează. El râde, se bucură de viață și de o nouă zi. În același timp, el crede că, de fapt, o persoană orbă este cea care refuză să vadă problemele și necazurile în viață, și nu pe cel care este orb din motive fiziologice. Și acest lucru este adevărat, pentru că mulți oameni se ascund într-un sens literal de probleme, preferând să trăiască cu ei toată viața, decât să gândească din greu și să le rezolve o dată.valerian garkalin

Jill

Ea nu este un filozof ca Don, dar ea este o reală viu, asta mă mituiește. Principiile și punctele de vedere ale cuplului sunt aceleași. Fata este foarte vorbită și frivolă, merge ușor la contact. Ea toată viața ei a visat de a deveni o actriță. Jill știa perfect că nu era atât de ușor de realizat, așa că era pregătită pentru orice metodă. Ea se străduiește pentru succes și lux, pentru că are ambiții destul de puternice, care o fac să avanseze. Numele spectacolului reflectă caracterul personajului principal, pentru că fată drăguță arată foarte mult ca un fluture liber, care se întinde de la floare la floare și se gândește doar la ea însăși. Ea se concentrează în dorințele și aspirațiile ei, dar nu-i pasă de interesele, problemele și empatia celorlalți. În același timp, ea nu va aduce pe nimeni rău sau probleme în mod specific, cel mai probabil nu va observa durerea altcuiva. Într-o conversație, Jill admite lui Donald că nu iubea niciodată pe nimeni. Puteți observa că în duș se tem de acest sentiment, deoarece crede că, ca rezultat, cineva va fi rănit. Nu vrea să se gândească la acel minunat sentiment pe care îl simt doi iubitori. Ochiul ei interior este focalizat doar pe părțile întunecate. Un element amuzant al complotului este apetitul uriaș al lui Jill, care este prezent în multe scenarii și le descarcă ușor.Paul Pipit

mamă

Începutul povestii "Acești fluturi liberi" am luat deja în considerare. De asemenea, a atras atenția asupra personajelor principale, iar acum ne vom opri pe participanții minori ai spectacolului. Se acordă o atenție deosebită mamei lui Donald, numită doamna Baker. Ea este scriitoare. Fiul o vede ca o femeie puternică, care își trage o povară uriașă. Donald spune că, după moartea tatălui său, mama a început să se întrupeze pe el însuși și pe tatăl său, pe medicii, poliția, școala și așa mai departe. De aceea a decis să trăiască separat, pentru că controlul din partea mamei era pur și simplu de neconceput. În același timp, Baker se simte vinovat și încearcă în orice mod să-și protejeze presupusul fiu de realitatea brutală a lumii. În principiu, poate fi înțeleasă, deoarece, ca orice mamă, vrea doar să-și protejeze propriul fiu de probleme. Cu toate acestea, aici este important să înțelegeți linia fină și să nu treceți peste ea pentru a păstra sentimentele calde între cei dragi. Mama vede fiul ei ca un băiat mic neajutorat, care nu este capabil de nimic. Aceasta este principala ei problemă. Da, el a lăsat-o pentru că se simțea ca un hamster, care este ținut într-o cușcă și nu lasă să meargă nicăieri.acești actori fluture liberi

Continuarea parcelei

Multe recenzii ale piesei "Aceste fluturi libere" se referă doar la eroina mamei. La urma urmei, după cum reiese mai târziu, are dreptate în ceva. Timpul a trecut, iar Donald și Jill sunt destul de aproape. Într-o zi, el a invitat-o ​​la cină, iar ea ia spus că sa mutat la primul care a căzut la producător, care ia oferit un rol într-o piesă de teatru ieftină. Și apoi își dă seama că cuvintele mamei sale erau un bob de adevăr. Înainte de a deveni o alegere dificilă: să te opui vieții pe cont propriu sau să te întorci la îmbrățișarea maternă caldă. Dar el este complet singur cu durerea lui. El a spus că este mai bine să fii orb fiziologic, ca el, mai degrabă decât mizerabil. Jill pleacă, dar nu pentru ca un fluture să intre într-o viață nouă, dar pentru a se întoarce. Poate că ea însăși nu-și dă seama încă de asta, dar sa îndrăgostit deja de un tip sincer și de bună calitate, cu o inimă curată, care a câștigat un loc în inima ei.

actori

Valery Garkalin în piesă nu este ultimul rol. În principiu, putem spune că sunt implicați doar 4 actori principali. E vorba de doamna Baker, Jill, Donald și Ralph Austin. Reamintim că Valery Garkalin este un artist național al Rusiei. Rolul lui este episodic. Apare pe scenă cu câteva minute înainte de sfârșitul piesei. Cu toate acestea, intervenția sa este atât de moale și adecvată încât se potrivește perfect în întreaga imagine.

De remarcat este calul lui Pavel, care a jucat rolul lui Donald. Comentariile, despre care vom vorbi mai departe, se ocupă de acest actor în multe feluri. Pavel Konek, de la o vârstă fragedă, a jucat în Teatrul de Dramă Gomel. În spatele lui sunt multe lucrări interesante și talentați.

Taisia ​​Vvedenskaya a jucat rolul lui Jill. Ea sa transformat excelent într-o fată tânără, frivolă care nu știe ce vrea ea din viață. Ea îi asigură pe toți că are înalte idealuri și vise, dar de fapt există o inimă rece. În același timp, nu este lipsită de speranță, pentru că un tip și un tip orb l-ar putea topi.

Tot în piesa "Acești fluturi liberi", Anna Bolshova a jucat un rol semnificativ. Nu a jucat rolul principal, dar prezența ei în piesă ia dat o notă specială. Putem spune că rolurile lui V. Garkalin și A. Bolshova, deși sporadice, dar foarte strălucitoare.aceste complot gratuit fluture

Serghei Tereschuk

Serghei Tereshchuk a fost implicat în producție. Sa născut în iarna anului 1968 în orașul ucrainean Cernăuți. A studiat la Universitatea de Stat de Arte din Azerbaidjan. Mai târziu a absolvit departamentul de regie din St. Petersburg la Academia de Stat pentru Arte Teatrale. Din 2007 am început să mă încerc ca actor, dar nu am uitat de activitatea regizorului. Printre lucrările sale se numără: "Potrivit basmelor de pe Marshak", "Glitches", "Cynics", "Blue Puppy", "Not Remembering Evil".

Directorul talentului

Mulți celebrează munca excelentă a regizorului și, de asemenea, spun că el însuși este un actor talentat. Unii întreabă, de asemenea, de ce Sergey nu a participat ca actor în această interpretare, deoarece rolul lui Donald ar fi putut fi foarte bun. Cu toate acestea, Sergey Tereshchuk împărtășește rolul regizorului și consideră că acestea sunt două profesii diferite care nu trebuie combinate. Criticii și publicul au reacționat pozitiv la această lucrare a lui Tereshchuk. Mulți au remarcat că producția a fost foarte plină de viață și reală, ca și cum omul însuși ar fi experimentat această poveste. Directorul "These Butterflies Free" a arătat că performanța actuală poate fi creată nu numai de un profesionist bine pregătit, ci și de cineva care este sensibil și viu și poate transmite acest sentiment spectatorului.aceste fluturi gratuite sunt anna mare

Răspuns pozitiv

În ceea ce privește recenziile pozitive despre spectacolul "Acești fluturi liberi", mulți oameni spun că povestea este foarte atentă la cele mai multe detalii. Aceasta este ceea ce captivează spectatorul, deoarece o astfel de atitudine pretențioasă și atentă la locul de muncă lovește imediat ochiul. Datorită acestui fapt, se formează o pânză absolută a istoriei, ceea ce face posibilă nu numai observarea, ci și pătrunderea și trăirea tuturor împreună cu eroii. De asemenea, publicul observă că performanța este foarte modernă. Se pare că este o poveste obișnuită, dar este prezentată într-un mod modern. Nimeni nu va nega faptul că acest lucru se întâmplă în lumea modernă, deși nu des, ci în acest context.

Înainte de spectacol, mulți au spus că ar fi o interpretare provincială, dar acești oameni s-au înșelat. Chiar și spectatorii de la Moscova și alte orașe mari observă că spectacolul a fost neobișnuit și surprinzător, le-a aruncat complet într-o atmosferă diferită, pe care nu o simțeau înainte. În plus, mulți oameni spun că ar dori să viziteze din nou teatrele pentru a vedea performanța întregii familii. În ciuda faptului că povestea pare a fi tinerețe, dar totuși se spune despre valorile familiei, cât de important este să găsești un iubit și chiar mai important să nu-l pierzi. De asemenea, sa remarcat că această poveste face posibilă râsul și plânsul și chiar gândirea. Este imposibil să nu mai vorbim de jocul actorilor, deoarece toată lumea a observat că sunt destul de tineri. Marea majoritate a publicului a subliniat că actorii au făcut față cu sarcina și a arătat emoții reale, care, în multe teatre raritate.aceste director gratuit fluture

Recenzări negative ale piesei "Acești fluturi liberi"

Mulți nu-i plac faptul că semnificația profundă a producției este ascunsă sub o poveste superficială. Da, oamenii sunt de acord că ideea este cu adevărat bună, dar ei sunt respinși de o poveste prea curată și simplă. Unii nu-i plac jocul anumitor actori, dar aceasta este o opinie foarte subiectivă, pentru că toată lumea își imaginează o anumită imagine în felul lor. Nu tuturor îi plăcea designul piesei. Unii au considerat costumele și decorul un pic mai puțin loc. Deși toți au recunoscut că costumele erau frumoase, îngrijite și coerente cu imaginea. Dar partea spectatorilor nu le-a plăcut toată această țigară. Cu toate acestea, un astfel de pic.

Oamenii cred, de asemenea, că aceasta nu este cea mai spectaculoasă performanță, dar merită să o vezi cel puțin o dată. Un număr foarte mare de persoane au vorbit negativ despre situația din teatru, pentru că nu puteți alege întotdeauna vecinul tău în sală. De aceea, trebuie să pună cu publicul arogant, vorbăreț și activ prea mult, care nu dau odihnă pentru a apuca de treabă în atmosferă a teatrului și sacramente se simt pe deplin ceea ce se întâmplă pe scenă.

Adăpostul comediilor

Este demn de remarcat organizarea piesei "Acești fluturi liberi" în adăpostul comediilor. Aici rolurile au fost jucate de alți actori, dar această producție a colectat aproximativ același număr de recenzii pozitive. Poate că, pentru a înțelege și a simți mai bine această poveste, trebuie să arăți doar două opțiuni.

Stele pe Walk of Fame: Donald BellisarioStele pe Walk of Fame: Donald Bellisario
"Tipul de spartani cool": actorii și trăsăturile complotului"Tipul de spartani cool": actorii și trăsăturile complotului
"Subiecți": actori ai sitcom-ului Disney"Subiecți": actori ai sitcom-ului Disney